inderdaad, op een dolle dag had je +5% of -5% en dat was dan al heel spectaculairquote:Op woensdag 20 december 2017 22:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
haha idd. aandelen zijn zoo saai
Sia v1.3.1 releasedquote:Op woensdag 20 december 2017 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
Is er een announcement geweest bij Sia die ik gemist heb? Gaat ineens wel heel hard
Dat zou wel eens kunnen gebeuren, helpt ook niet echt dat Bitcoin momenteel een trainwreck is met meer dan 200.000 transacties die nog vast zitten.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als de prijs door de trendlijn zakt gaan we nog een stukje harder dalen
Zou me niks verbazen als die weer een half jaar blijft stil staan net als de vorige keer.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:53 schreef betyar het volgende:
Ripple mag wel weer eens iets gaan doen.
Same, alleen de entertainment is het geld al waardquote:Op woensdag 20 december 2017 22:50 schreef Waterdrinker het volgende:
Toch wel geniaal dat deze shit gewoon 24 uur per dag doorgaat.Ik heb een tijdje in aandelen gezeten, maar dan is er gewoon geen fuck te doen tussen 17:30 en 09:00 uur, in weekenden en op feestdagen.
Ik heb er nog wat ETH op staan en ga nu een Ledger bestellen want dit kan ook met MEW gebeuren enz enz...quote:Op woensdag 20 december 2017 22:58 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop voor jullie dat jullie niks op Etherdelta hebben staan of überhaupt een account daar op hebben.
Dan ben je niet in Utopia geweest.quote:Op woensdag 20 december 2017 23:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Dit subforum zorgt voor echt veel activiteit
vierde keer ofzo al vandaagquote:
Als hij breekt...quote:Op woensdag 20 december 2017 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij breekt erdoorheen en de 10k zal dapper stand houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |