Gefeliciteerd MaGNeT, geluk komt er altijd bij kijken maar jij hebt ook zeker met kennis gehandeld.quote:
Heb gewoon net wat bijgekochtquote:Op donderdag 21 december 2017 09:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nu al balen dat ik er niet meer heb ingeslagen.
Zeker waar. Maar de roadmap is nu afgelopen? Zie weinig staan namelijkquote:Op donderdag 21 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
RaiBlocks #39 op CoinMarketCap zonder op de grote exchanges te zitten
Laat al weken een stabiele groei zien en is volgens mij als een van de weinige alts nog niet bizar hard gestegen. En dat met een werkend product met een mega-update die morgen uit komt.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:34 schreef JupilerXL het volgende:
Wat gaat er vandaag super knallen? Waves?
Die gaat vrij stevig de laatste tijd.quote:
Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan.
Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan.
Het was knapper geweest om een coin te voorspellen die niet minstens 50% is gestegenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, true. Ik heb met verbazing gelezen over Verge, bijvoorbeeld. Maar nu maar even opnieuw kijken, dingen die op 10 cent goed klonken hoeven dat op 50 cent niet perse meer te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.
Als je over een paar dagen instapt kan het helemaal anders zijn en is het de gok om die ene coin te kiezen die niet in elkaar stort. Te veel coins met een hoge waarde alleen maar door hype en nauwelijks achterliggende techniek
Precies iedereen is nu zogenaamd een expert en intelligent.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen.
Zoiets vraag je niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
Sick, hoeveel heb je ongeveer eraan verdiend?
quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
Ok dat is waar.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij moet toch zelf weten of ie antwoord geeft?
Genoeg om te stoppen met werken.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
het is wachten tot de whales hun sell walls weghalen dan is het tot de maan en daar voorbijquote:Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef mtchel112 het volgende:
Heerlijk die winst op ripple en lisk! Nu even een zooi vechain coins kopen
De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?quote:Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Genoeg om te stoppen met werken.
Lekker ouwe, dat je mag genietenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Genoeg om te stoppen met werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |