Inderdaad. En dan alle leuke dingen komen er in het eerste kwartaal pas aan.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Afwazig het volgende:
VIA doet het goed. Lekker bezig Romano.
Dit maakt het dus gevaarlijk voor de gewone man. Iedereen denkt ff rijk te worden als zelfs shitcoins de weg naar boven hebben gevonden.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo lijkt eindelijk de weg naar boven gevonden te hebben, zit al op ¤0,74 en nu dus ruim boven de ICO prijs (zolang je niet terugrekent in BTC)
PIVX gaat ook lekker!
Er is nu geen coin meer in m'n Blockfolio waar ik geen winst op heb gemaakt, volgens mij zou zelf Shitcoin het goed doen
Wow! Denk je er al over om te stoppen met werken?quote:Op donderdag 21 december 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo lijkt eindelijk de weg naar boven gevonden te hebben, zit al op ¤0,74 en nu dus ruim boven de ICO prijs (zolang je niet terugrekent in BTC)
PIVX gaat ook lekker!
Er is nu geen coin meer in m'n Blockfolio waar ik geen winst op heb gemaakt, volgens mij zou zelf Shitcoin het goed doen
Alleen Voise heb ik nog op verlies staan.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
PIVX gaat ook lekker!
Doe doen het aardig op het ogenblik ja. 1,34 USD al.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Blue_note het volgende:
M'n NXT renderen lekker zo.
Heb we het idee dat die de 28e hard omlaag gaan. Als mensen de NXT uit hun wallet krijgen iig.
Per 1 februari...quote:Op donderdag 21 december 2017 08:21 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Wow! Denk je er al over om te stoppen met werken?
Nice done.quote:
Fantastisch zeg.quote:
Gefeliciteerd MaGNeT!quote:
Nu al balen dat ik er niet meer heb ingeslagen.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
RaiBlocks #39 op CoinMarketCap zonder op de grote exchanges te zitten
Gefeliciteerd MaGNeT, geluk komt er altijd bij kijken maar jij hebt ook zeker met kennis gehandeld.quote:
Heb gewoon net wat bijgekochtquote:Op donderdag 21 december 2017 09:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Nu al balen dat ik er niet meer heb ingeslagen.
Zeker waar. Maar de roadmap is nu afgelopen? Zie weinig staan namelijkquote:Op donderdag 21 december 2017 09:21 schreef TimKuik het volgende:
RaiBlocks #39 op CoinMarketCap zonder op de grote exchanges te zitten
Laat al weken een stabiele groei zien en is volgens mij als een van de weinige alts nog niet bizar hard gestegen. En dat met een werkend product met een mega-update die morgen uit komt.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:34 schreef JupilerXL het volgende:
Wat gaat er vandaag super knallen? Waves?
Die gaat vrij stevig de laatste tijd.quote:
Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan.
Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Had een paar coins op m'n watchlist gezet die redelijk klonken in mijn oren, om wat geld in te stoppen van m'n salaris vandaag. Vrijwel al die coins zijn met 50% procent gestegen sinds ik die lijst gemaakt heb. Het goede nieuws: ik kan redelijk goed inschatten inmiddels. Het slechte nieuws: ik heb er nog niet zo veel aan.
Het was knapper geweest om een coin te voorspellen die niet minstens 50% is gestegenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:38 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, true. Ik heb met verbazing gelezen over Verge, bijvoorbeeld. Maar nu maar even opnieuw kijken, dingen die op 10 cent goed klonken hoeven dat op 50 cent niet perse meer te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna alle bekende alts zijn hard gestegen de laatste tijd. Het was moeilijker om een coin te kiezen die in waarde is gedaald.
Als je over een paar dagen instapt kan het helemaal anders zijn en is het de gok om die ene coin te kiezen die niet in elkaar stort. Te veel coins met een hoge waarde alleen maar door hype en nauwelijks achterliggende techniek
Precies iedereen is nu zogenaamd een expert en intelligent.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een een bullrun kan iedereen goed voorspellen.
Zoiets vraag je niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
Sick, hoeveel heb je ongeveer eraan verdiend?
quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
Ok dat is waar.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom niet?
Hij moet toch zelf weten of ie antwoord geeft?
Genoeg om te stoppen met werken.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:46 schreef Chaes het volgende:
S
[..]
het is wachten tot de whales hun sell walls weghalen dan is het tot de maan en daar voorbijquote:Op donderdag 21 december 2017 09:48 schreef mtchel112 het volgende:
Heerlijk die winst op ripple en lisk! Nu even een zooi vechain coins kopen
De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?quote:Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Genoeg om te stoppen met werken.
Lekker ouwe, dat je mag genietenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Genoeg om te stoppen met werken.
Crypto?quote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?
Te tricky lijkt me. Je wil de rest van je leven toch niet afhankelijk zijn dat de koers in crypto gaat doen. Persoonlijk zou ik een aantal appartementen in de verhuur zetten. Daar kan je prima van levenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
het is wachten tot de whales hun sell walls weghalen dan is het tot de maan en daar voorbij
Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.quote:Op donderdag 21 december 2017 09:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Te tricky lijkt me. Je wil de rest van je leven toch niet afhankelijk zijn dat de koers in crypto gaat doen. Persoonlijk zou ik een aantal appartementen in de verhuur zetten. Daar kan je prima van leven
Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijnquote:Op donderdag 21 december 2017 09:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.
Appartementjes verhuren is ook wel een goed idee inderdaad.
quote:Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijnFlink volume en grote naamsbekendheid
Er worden 60.000.000.000 EUR per maand ge-airdropt. Lijkt me niet dat deze shitcoin snel zal moonenquote:Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of hij koopt er euro's van, dat schijnt een coin met veel potentie te zijnFlink volume en grote naamsbekendheid
Ik zat er ook aan te denken om Waves te kopen. Alleen transfer van Ether om dat spul te kopen van BTCdirect naar BInance duurt langquote:Op donderdag 21 december 2017 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat al weken een stabiele groei zien en is volgens mij als een van de weinige alts nog niet bizar hard gestegen. En dat met een werkend product met een mega-update die morgen uit komt.
All-in op Waves gegaan
Zal je net zien dat BTC vandaag moont naar 25k en alles in elkaar dondert
Heb deze wel ingekocht - 5% van de portefeuillequote:Op donderdag 21 december 2017 10:08 schreef mtchel112 het volgende:
Mensen hier die vechain coin hebben? Schijnt nu nog redelijk goedkoop te zijn.
Hier zo'n 15% en relatief laag ingestaptquote:Op donderdag 21 december 2017 10:08 schreef mtchel112 het volgende:
Die zou afgelopen week toch zogenaamd moon gaan volgens een insider hier?quote:Op donderdag 21 december 2017 10:08 schreef mtchel112 het volgende:
Werd tijd ook! Zit al bijna een jaar te holden, dollar technisch gaat het aardig maar BTC technisch komt er nu ook weer wat schot in de zaak.quote:Op donderdag 21 december 2017 08:00 schreef Afwazig het volgende:
VIA doet het goed. Lekker bezig Romano.
Toppie! Kan mij de tijd nog herinneren dat ik (en jij) er mee begon. Had mijn aandacht er toen toch wat meer op gevestigd moeten houdenquote:
Door Magnet ben ik zelf ook begonnen. Pionier op Bitcoin, altcoins en hodl gebied. Het is de beste man inderdaad van harte gegund.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gefeliciteerd MaGNeT!![]()
Heb veel aan je info hier gehad, gun het je van harte.
Moeilijk ja, Litecoin lijkt niet echt door te zetten waar andere coins dat wel doen.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:40 schreef Potatobrain het volgende:
Wat te doen met LTC? Al sinds 2013 in mijn bezit, maar ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Litecoin. Charlie, blijft soms ook een beetje een flapdrol met zijn tweets. Moeilijk, moeilijk.
Met een afbetaald huis en een miljoentje+ in pleuros kom je een eind hoorquote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
De vraag is alleen. Hoe ga je je vermogen zo gebruiken dat je het niet langzaam opeet. ik neem aan dat je gaat spreiden. Aandelen/onroerend goed?
Spreiden...aandelen, vastgoed..etcquote:Op donderdag 21 december 2017 09:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja je kunt natuurlijk combineren. Volgens mij is 'ie ook niet helemaal uitgecasht, dus als de rest flink moon gaat dan kun je er nog wat mooier van leven.
Appartementjes verhuren is ook wel een goed idee inderdaad.
Als je huis is afbetaald en je hebt een fatoenslijke baan kan je heeeel relaxt levenquote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Met een afbetaald huis en een miljoentje+ in pleuros kom je een eind hoor
Verkijk je niet op de fees (zowel trading als depositing/withdrawing) en bedenk dat je niet de eerste op de wereld bent die dat bedenkt, dus als er structureel veel verschil tussen zit, is daar hoogstwaarschijnlijk een reden voor.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef descon het volgende:
De koers verschillen tussen de westerse en aziatische crypto beurzen zijn best groot.
Misschien maar eens gaan verdiepen in arbitrage truckjes
Dat hangt van je situatie af. Als alleenstaande is dat makkelijker dan wanneer je een gezin met 4 kinderen hebt. Als je zekerheid wil moet het rendement je bruto inkomen + inflatie dekken. Dan heb je een inkomen en een waardevast vermogen. Maar dan heb je aan een miljoen misschien niet genoeg.quote:Op donderdag 21 december 2017 10:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Met een afbetaald huis en een miljoentje+ in pleuros kom je een eind hoor
Dit ja, snappen nog niet hoe te kijken naar CMCquote:Op donderdag 21 december 2017 11:01 schreef Mender het volgende:
Volgens mij is Ripple alleen maar zo had gestegen omdat al die noobs het nu kopen. "Omdat die nog laag staat". Net zoals een hoop andere coins.
Maar wel lekker die winsten nu
The flippeningquote:Op donderdag 21 december 2017 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Flippening al bezig?
Bitcoin al een blok verder?
Nou ik denk dat hij gelijk krijgt, BTC is te log, te lomp en te traag aan het worden, er moet iets gaan gebeuren anders is het straks ten dode opgeschreven.quote:
Hier heb je dan weer geen gelijk... LISK gaat je ethertje uit de bocht knallen.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether gaat in 2018 de koning der altcoins worden
Ooit misschien maar voorlopig blijft bitcoin nog wel boven aan staan.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou ik denk dat hij gelijk krijgt, BTC is te log, te lomp en te traag aan het worden, er moet iets gaan gebeuren anders is het straks ten dode opgeschreven.
Als er niets gebeurt, gaat dat niet lang meer duren denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2017 11:14 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ooit misschien maar voorlopig blijft bitcoin nog wel boven aan staan.
Heb straks genoeg tijd om daar over na te denkenquote:Op donderdag 21 december 2017 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Moet te veel geld rondpompen om het interessant te maken en afhankelijk van een koreaanse local (omdat mijn koreaanse nummer niet meer actief is).quote:Op donderdag 21 december 2017 10:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Verkijk je niet op de fees (zowel trading als depositing/withdrawing) en bedenk dat je niet de eerste op de wereld bent die dat bedenkt, dus als er structureel veel verschil tussen zit, is daar hoogstwaarschijnlijk een reden voor.
Ik hoop het wel ja in combinatie met Dragonchain en hun incubator. $$$$$$quote:Op donderdag 21 december 2017 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether gaat in 2018 de koning der altcoins worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |