Wat gaat niet gebeuren? ETH naar de 1000? Of dat jij wat ETH eruit gooit bij de 1000?quote:Op donderdag 21 december 2017 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn voornemen was om geen Ether eruit te gooien onder de 700. Nu we op 800 staan heb ik me voorgenomen om geen Ether eruit te gooien onder de 1000.
Ergo: gaat niet gebeuren
Dat ik de beren goed ga timen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Wat gaat niet gebeuren? ETH naar de 1000? Of dat jij wat ETH eruit gooit bij de 1000?
Waarom zou je nu in de pump en dump stappen? En als het een BTC markt is wel ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef g60forced het volgende:
FF zonder dollen KAYI 2300% net ik snap dat t super risicovol is...
maar 1 ding begrijp ik niet op Cryptopia... gisteren succesvol naar BTC naar ETN gegaan
all-in... echter kan ik nu niet van ETN naar KAYI als ik dat zou willen...
begrijp ik goed dat je op Crytopia altijd eerst weer terug moet naar BTC
tenzijn je via iemand anders ETN naar ETN overmaak??
BTC is de main currency waarschijnlijk. Dus inderdaad eerst terug naar BTC en dan ergens anders in.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef g60forced het volgende:
maar 1 ding begrijp ik niet op Cryptopia... gisteren succesvol naar BTC naar ETN gegaan
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:56 schreef g60forced het volgende:
Ik ga exchanges die BTC als main currency aan blijven houden steeds minder serieus nemen.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
BTC is de main currency waarschijnlijk. Dus inderdaad eerst terug naar BTC en dan ergens anders in.
Succes met het verkopen na de crash.
Zou mooi zijn, om die tijd sta ik net bier te drinken op kosten van de baas. Tegelijkertijd rijk worden is mooi meegenomenquote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat om 16:00 het WaVes uur begint
Mag het hopen, all in gegaan op Wavesquote:Op donderdag 21 december 2017 14:00 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat om 16:00 het WaVes uur begint
Je bent te laat, move onquote:Op donderdag 21 december 2017 14:11 schreef g60forced het volgende:
OMG KAYICOIN 4000% ik wordt gek beter zet ik t uit...
tenzij ik weet hoe ik via Cryptopia van ETN rechtstreek naar KAYI kan
alweerquote:
mee eensch maar als ik Google zie ik dat KAYI nog niet eens een REDDIT heeftquote:
Airdrop? Ik heb er ook ooit wat gekregen op Kraken. Ik wacht nog steeds tot Kraken de XLM van de Airdrop van afgelopen juni gaat crediten want vanwege de stijging van afgelopen tijd gaat dat inmiddels om een leuk bedrag.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon 30$ aan Lumen en ik weet nog altijd niet hoe de fuck ik eraan ben gekomen.
Ik ben juist meer gaan roken.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet te letterlijk nemen
Maar als je het als een soort uitdaging ziet en besparen op je boodschappen leuk vindt om zo evt extra geld in je crypto te kunnen stoppen (dan is het JUIST geld dat je kunt missen omdat je het anders had opgevreten) dan is er niks mis mee lijkt me. Dus niet omdat het móet omdat je het niet kunt missen, maar omdat je het een soort uitdaging vindt om zo wat geld te besparen.
Zo zullen er vast ook mensen zijn die stoppen met roken en dat geld in crypto gaan steken. Omdat ze dat dan 'over hebben'.
Volume van 3x niks. Dat zijn gewoon een paar mensen die proberen om mensen als jou zo gek te krijgen die coin tegen een enorme prijs te kopen. Dan hebben zij dikke winst en zit jij met je coins die vlak daarna niets meer waard zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
mee eensch maar als ik Google zie ik dat KAYI nog niet eens een REDDIT heeft
tot nu toe heb ik overal op elke COIN met intresse in kunnen lezen...
dus waar komt die KAYI ineens vandaan
ben wel benieuwt naar de achterliggende info
dat kan waardevolle kennis voor toekomst wezen
Deelde Bittrex op een gegeven moment uit.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu gewoon 30$ aan Lumen en ik weet nog altijd niet hoe de fuck ik eraan ben gekomen.
Dat zal dan wel. Maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar waar ie vandaan is gekomenquote:Op donderdag 21 december 2017 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Airdrop? Ik heb er ook ooit wat gekregen op Kraken. Ik wacht nog steeds tot Kraken de XLM van de Airdrop van afgelopen juni gaat crediten want vanwege de stijging van afgelopen tijd gaat dat inmiddels om een leuk bedrag.
quote:Op donderdag 21 december 2017 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volume van 3x niks. Dat zijn gewoon een paar mensen die proberen om mensen als jou zo gek te krijgen die coin tegen een enorme prijs te kopen. Dan hebben zij dikke winst en zit jij met je coins die vlak daarna niets meer waard zijn.
Niet naar kijken, trap er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |