Eerst Apple, toen Elon Musk en daarna NASA. Het ene gerucht nog belachelijker dan het anderequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:15 schreef t-8one het volgende:
[..]
LOL, indd. Die kunnen inpakken. Eerst geruchten dat ze met Apple zouden samen gaan werken en nu dit.
Heb er tijdens de Apple geruchten trouwens wel lekker aan verdiend.
Geen kaap, ik open, want was dicht. Toen ik laatst sloot opende ook iemand anders, dus kennelijk de gang van zaken hierquote:
Ik zit nu pas op x10, maar ben er niet minder blij meequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef Maikuuul het volgende:
Of Verge het meest is gestegen?
Gezien het 90% van portfolio bedraagt wel ja. Ingestapt op 9sat. Maar heb veel meer winst dan 5000%
Inkakken =?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eerst Apple, toen Elon Musk en daarna NASA. Het ene gerucht nog belachelijker dan het andere
Nu wel goedkoop in te kopen, die prijs stabiliseert wel weer vannacht naar een normaal niveau.
Dat werd mij ook duidelijk toen mn moeder al over altcoins begon en zo jong is ze niet meer. In andere woorden, men kent Bitcoin en gaat massaal opzoek naar het alternatief. Dat is inderdaad ons zakgeld.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:21 schreef _--_ het volgende:
Bitcoin komt niet meer goed jongens. Hij raakt stabiel. Ik durf het niet meer.
Nu extra bijkopen...morgen moon!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef vigen98 het volgende:
Ik begin wel depressief te worden met Vechain
Je moeder wil in crypto? Zeg maar dag tegen je erfenisquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat werd mij ook duidelijk toen mn moeder al over altcoins begon en zo jong is ze niet meer. In andere woorden, men kent Bitcoin en gaat massaal opzoek naar het alternatief. Dat is inderdaad ons zakgeld.
Mooi toch. Tegenwoordig is geld op de bank dood/verliesgevend geld. Beter neem je een gokje op deze markt en ookal cash je uit met 10x het ingelegde bedrag daar zou je op de bank.met de huidge rentekoers (0.5%?) 2000 jaar over doen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit nu pas op x10, maar ben er niet minder blij mee
Of hallo!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je moeder wil in crypto? Zeg maar dag tegen je erfenis
Ik oefen als hodlerquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooi toch. Tegenwoordig is geld op de bank dood/verliesgevend geld. Beter neem je een gokje op deze markt en ookal cash je uit met 10x het ingelegde bedrag daar zou je op de bank.met de huidge rentekoers (0.5%?) 2000 jaar over doen?
21e weer op een nieuwe Exchain!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef vigen98 het volgende:
Jou bericht doet mij blijmakenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Eindelijk enhanced verified bij Bittrex.
Duurt even maar dan heb je ook wat. Ik ken nog iemand die vandaag een ticket heeft ingediend en ook geholpen is. De personele problemen bij Bittrex lijken verholpen
Altcoins stijgenquote:
Verstandig. Afgelopen dagen 50.000 Verge van de hand gedaan. Om even wat winst te pakken+ 2.5 maand gratis te reizen.quote:
Ik heb er ""maar"" 12.079 Verge gekocht voor 55 euro destijds, maar ik hou ze lekker staan! HODL!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verstandig. Afgelopen dagen 50.000 Verge van de hand gedaan. Om even wat winst te pakken+ 2.5 maand gratis te reizen.
De overige 410.000 houdt ik aan tot juni. Wellicht verkoop ik 10 a 20%. Wat nog steeds veel ruimte geeft om te holden.
2018 wordt Verge jaar
omisego?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef Majkool het volgende:
[..]
OMG NOG MAAR +2200% DIT JAAR OMGOMGOMG
Ik koop weer bij op 900,- dollar, dat twee keer gedaan en dat bleek een goede investering.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef Majkool het volgende:
[..]
OMG NOG MAAR +2200% DIT JAAR OMGOMGOMG
Zeker vasthouden. Waarom zou je verkopen als je het geld niet nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:32 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Ik heb er ""maar"" 12.079 Verge gekocht voor 55 euro destijds, maar ik hou ze lekker staan! HODL!
De weg naar 1 miljoen is ook minder steil dan de weg van $15 naar $1000quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
die kaarsen zijn nog niet zo extreem als in 2013.
een ton is best binnen handbereik. in 2013 ging ie iets van 10x in een maand tijd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De weg naar 1 miljoen is ook minder steil dan de weg van $15 naar $1000
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeker vasthouden. Waarom zou je verkopen als je het geld niet nodig hebben.
Mocht die Mcafee gelijk hebben zit ik op 6miljoen
Ik wacht het lekker af en room af en toe wat winst af. Eind 2018 heb ik nog minimaal 320.000 coins
Met een privejet naar huis straks?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wacht het lekker af en room af en toe wat winst af. Eind 2018 heb ik nog minimaal 320.000 coins
Geduldquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef vigen98 het volgende:
wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:44 schreef Greys het volgende:
Jezus, EMC2 liet even zien hoe marketing niet moet.
Wat zei mcafee dan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sell the non-news.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Klassiek gevalletje buy the rumor sell the news lijkt me?
Tuurlijk, maar dan ook snel nu je oorspronkelijke tweet met de aankondiging wissen komt wel extra fishy over.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Klassiek gevalletje buy the rumor sell the news lijkt me?
Wowquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef alilami het volgende:
NAGA my niga
NGC will be listed on 22nd December 2017 (06:00 PM UTC)
You are awesome! Thank You.
You have built the world’s second largest ICO community. We will work our absolute hardest to continue growing.
Total amount raised:
$50,020,960
from 63,173 backers /me
Dat valt mij ook al op, dat icm het gerucht dat Roger Ver een tijd geleden een deel van zijn BTC's overmaakte naar bitfinex, waar bitfinex de USDT pers beheerd. Er lijkt een verband te bestaan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Zith het volgende:
Hmmm. Tether wordt bijgedrukt en BCH pumpt.
Waar heb ik dat eerder gezien :thinkingemoji:
Oh ja, hier![]()
Zou lekker zijn, maar helaas valt BTC net wel door een supportlevelquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het gevoel dat BTC zich opmaakt voor een eindsprint voor dit jaar
Ik heb er bijna 9k in zitten. Als ze mij naaien... tjongejongequote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 9k in zitten. Als ze mij naaien... tjongejonge
Dan is het persoonlijkquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 9k in zitten. Als ze mij naaien... tjongejonge
Ach ik heb nog steeds bcash. Ik zie ze niet in hun plannen slagen maar pik zolang ze volharden een graantje mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef Greys het volgende:
Gewoon echt alle media plaatsen dat 'oprichter bitcoin.com verkoopt alles want gelooft niet meer in z'n eigen product' he. Roger en z'n vriendjes trekken alle smerige plannetjes uit de kast. Ondanks dat het bijzonder nasty is allemaal is het knap uitgedacht.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Weken geleden aankondigen dat er "mind blowing news" zou komen op 19 dec. En dan vandaag met een flutnieuwtje komen en de mind blowing nieuws tweet snel verwijderen. Dag vertrouwen van de community
(Blij dat ik er net op tijd uit was wegens sell the news..)
[ afbeelding ]
Valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dikke correctie nu over de gehele linie btw.
Als het je geld oplevert waarom niet. Ik veracht Roger en z'n plannen en z'n manier van doen en schaamteloze misleidingen maar als een daytrade met BCH me dichter bij een hele BTC brengt zal het me niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:22 schreef up7 het volgende:
[..]
Ach ik heb nog steeds bcash. Ik zie ze niet in hun plannen slagen maar pik zolang ze volharden een graantje mee.
Ik zie een downtrend. Bij BTC wegblijven.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef up7 het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee.
[ afbeelding ]
Crash incomingquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:32 schreef _--_ het volgende:
Zonder moon een correctie?
Dit komt gvd niet goed
Die duurt doorgaans niet zo lang. Koopmomentje dus. Morgen even kijken voor een goed moment.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie een downtrend. Bij BTC wegblijven.
Hij doet het even goed als bitcoin met 200 transacties per blockquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:34 schreef vigen98 het volgende:
BITCOIN CASH DE NIEUWE BITCOIN
Eerlijk, hij doet het echt goed.
Oké danquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft bitcoin zijn all time high bereikt en gaat hij nu stabiliseren. Want wat er nu gebeurt heb ik niet eerder gezien.
Bitcorn is doodquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft bitcoin zijn all time high bereikt en gaat hij nu stabiliseren. Want wat er nu gebeurt heb ik niet eerder gezien.
Het is voorbij, sorry.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:39 schreef cb2013 het volgende:
Houd maar op met deze glazen bollen. Niemand weet wat.
Oeh vat het even samen voor mij plsquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:41 schreef Roellie80 het volgende:
Eindelijk een gezonde correctie.
Stukej Bitcoin bij RTL Late night nu btw
De zoveelste Bcash pump & dump een correctie noemen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:41 schreef Roellie80 het volgende:
Eindelijk een gezonde correctie.
Stukej Bitcoin bij RTL Late night nu btw
tldr; hodl, humberto denkt dat de eigenaar van bitcoin alles heeft verkocht en hij snapt niet waarom mensen het niet verkopenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:46 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
tldr; hodl, humberto denkt dat de eigenaar van bitcoin alles heeft verkocht en hij snapt niet waarom mensen het niet verkopen
komt ie,quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:49 schreef vigen98 het volgende:
Wie is dat? Die rechter gast? Jan Smit?
[ afbeelding ]
Triestquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef TimKuik het volgende:
Alles goed met jullie echte Bitcoins jongens? Nieuwe ATH straks
En deze gast is een zogenaamde expert danquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:52 schreef Roellie80 het volgende:
Ah.. Een bitcoin kan je in 1 miljoen stukjes hakken "satjes" heten die dingen..
"Satjes"? .. Jaaa, satjes
Satjes klinkt hipperquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En deze gast is een zogenaamde expert danJezus Christus ik ben zeker geen expert maar ik had beter kunnen uitleggen. Satjes
Noem het dan Satoshi's.
https://blockchain.info/unconfirmed-transactionsquote:
HODL!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:54 schreef Patroon het volgende:
Ik heb vorige week 100 dollar in de Tether coin gestoken, maar alles schiet omhoog behalve die...
Die Tether gaat nog wat worden. Ik zie een duidelijk bullflag. Ook bij Bitconnect. Dat kan alleen maar de lucht inquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:54 schreef Patroon het volgende:
Ik heb vorige week 100 dollar in de Tether coin gestoken, maar alles schiet omhoog behalve die...
Hahahahahaquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:54 schreef Patroon het volgende:
Ja ik blijf gewoon HODLEN. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Die Tether gaat nog wat worden. Ik zie een duidelijk bullflag. Ook bij Bitconnect. Dat kan alleen maar de lucht in
Deze skere tatta heeft gekozen voor de lage fee bij een transfer tussen exchanges waardoor m'n BTC nu ergens rondzweven en ik niet kan anticiperen op alle dipsquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Als je een coin niet kan gebruiken, wat is het nut dan?
Denken dat coins hun intrinsieke waarde ontlenen aan gebruik in een cowboy wereld als Cryptoquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Als je een coin niet kan gebruiken, wat is het nut dan?
als ze de kerstboom maar niet aanstekenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Wat zijn jullie gedachten bij de volgende hypothese:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie,
Inkakken = bijpakkenquote:
Riep een vriend van me gister ook.... Vind het niet zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
Dalen = met fiat betalenquote:
Dan heeft ie een hoop geld en veel vijanden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Stel Roger Ver "wint", dan is de hele cryptomarkt naar de ziekte.
En dan verliest hij alsnog uiteindelijk maja.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Denken dat coins hun intrinsieke waarde ontlenen aan gebruik in een cowboy wereld als CryptoTim wat is met jou, cryptohater
Januari wordt een donkere maandquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
Ik riep dat hier laatst ook al...icm eindejaarsbonussen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Druppel gok ik...tenzij iedereen met duizenden euros instapt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Riep een vriend van me gister ook.... Vind het niet zo'n gek idee.
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar sinds 2 van de 3 claims op hun site een leugen is ben ik er klaar mee
Dat gaat hier sowieso gebeuren ja. Sowieso al twee gasten in mijn familie die erin willen, plus twee gasten die er al in zittenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.quote:
Ik wou zeggen. Huis verkopen en al het geld in IOTA steken it is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat gaat hier sowieso gebeuren ja. Sowieso al twee gasten in mijn familie die erin willen, plus twee gasten die er al in zittenEn wij zullen vast niet de enige zijn
En bonussen idd.
Wel interessant of we daar echt iets van terug zien, zal allemaal wel loslopen denk ik
bitcoin heeft geen site.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar sinds 2 van de 3 claims op hun site een leugen is ben ik er klaar mee
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.
Samequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.
'quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef TimKuik het volgende:
Alles goed met jullie echte Bitcoins jongens? Nieuwe ATH straks
Dit foute sektegedrag kan echt niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.
https://www.reddit.com/r/(...)t_bitcoin_lightning/quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.
Ja, dat is hier een beetje te laat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.
loltwitter:nvk twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 23:18:11Surprise, surprise "BCash Blocks are not mined at their full speed, creating small delays already." via reddit https://t.co/BdHLQZjS0K reageer retweet
Mja, crypto is de nieuwe fidget spinnerquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Wat een aids is dit topic geworden zeg... vol met bagger
Tjah, dat is de hype train.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Duh SC staat voor slow chat. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:53 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik niet naar die zwarte Kermit zit te kijken nu.
De vorige keer dat er zo'n hype was, hadden de newbs tenminste nog enig respect voor hen die er al langer mee bezig waren en al redelijk wat bereikt hadden (en elkaar). BIT was echt een prachtige tijd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, crypto is de nieuwe fidget spinner
Dan halen we het eruit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Duh SC staat voor slow chat. Dan krijg je dat.
Ik ga eens kijken naar het opstarten van een normale discussiegroep.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat er zo'n hype was, hadden de newbs tenminste nog enig respect voor hen die er al langer mee bezig waren en al redelijk wat bereikt hadden (en elkaar). BIT was echt een prachtige tijd.
Dat is niet alleen met Bitcoin zo, denk daar maar eens over na wanneer de media het heeft over onderwerpen waar je zelf niet zo van de hoogte bent. Dezelfde bullshit maar slik je het dan wel?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef metallicelmo het volgende:
Ik snap niet dat mensen op tv die over Bitcoin praten en "experts" worden genoemd zo wazig kunnen zijn. Meestal als er iemand op tv over Bitcoin lult zet ik hem uit omdat ik na twee zinnen al dingen hoor die gewoon niet kloppen. En dan heb je de media die alles klakkeloos overnemen
Had je voor 1 Aug coins erop staan? Dan heb je nu BCH en hoef je niets te doen -- zoland je toegang hebt tot de wallet heb je BCH.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:52 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand of het uit maakt dat je BitcoinCash nog niet hebt "geclaimd" met je private key? Met andere woorden, maakt het uit als ik dat voorlopig nog niet doe of moet ik daar niet te lang mee wachten om één of andere reden? Ik wacht altijd langere tijd voordat ik ga klooien met bitcoin private keys, dat doe ik liever zo min mogelijk
ja ik had een kleine wallet voor 1 augustus, die heb ik al geimporteerd dus dat ging goed. De andere wallet is wat groter, maar wel al gevuld voor de 1e dus dat zou goed moeten zitten. Kan ik trouwens op de BitcoinCash explorer mijn bitcoin wallet adres invoeren om te checken of daar zeg maar saldo op zit? Er gaat ineens een lampje branden na een lange werkdagquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Had je voor 1 Aug coins erop staan? Dan heb je nu BCH en hoef je niets te doen -- zoland je toegang hebt tot de wallet heb je BCH.
Schiet nog voorbij de 3000quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik twijfel of ik kan slapen zonder mijn Bitcoin Cash te verkopen nu.
Ik zie er nog best een dagje pump achterna komen hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik twijfel of ik kan slapen zonder mijn Bitcoin Cash te verkopen nu.
Wel knap maar toch ook een beetje smerig, gewoon de naam Bitcoin een beetje gebruiken en dan keihard roepen dat de "echte" Bitcoin maar niks is en zelfs via Bitcoin.com hun BitcoinCash promotenquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:57 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Best bizar wat die gasten voor elkaar krijgen.
Ja ik weet het. Heb er niet echt een mening over eigenlijk. Mensen moeten zich er zelf maar in verdiepen in plaats van klakkeloos overal in stappen. Geen medelijden...quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:59 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Wel knap maar toch ook een beetje smerig, gewoon de naam Bitcoin een beetje gebruiken en dan keihard roepen dat de "echte" Bitcoin maar niks is en zelfs via Bitcoin.com hun BitcoinCash promoten
/eens al die kindjes die niet terug lezen en ook niet de op lezen. Daarnaast blazen ze over onzin dingetjes en hebben ze de grootste mond hier. Spammen het hele topic door over dingen waarvan ze niks weten.. Bah..quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Ik weet echt niet wat ik er van moet verwachten. Ben er liever vanaf.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie er nog best een dagje pump achterna komen hoor.
Gaan ze het weer proberen?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:03 schreef supermercado het volgende:
Nogmaals vanwege spam; segwit fork incomming? http://www.newsbtc.com/20(...)w-bitcoin-hard-fork/
"ze" in dit geval is Jaap Terlouw, een nederlanderquote:
Ah, weer gratis geld, hoop ik.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:03 schreef supermercado het volgende:
Nogmaals vanwege spam; segwit fork incomming? http://www.newsbtc.com/20(...)w-bitcoin-hard-fork/
Het issue is dat er door het vele shillen (aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat er zo'n hype was, hadden de newbs tenminste nog enig respect voor hen die er al langer mee bezig waren en al redelijk wat bereikt hadden (en elkaar). BIT was echt een prachtige tijd.
Nog een fork ja?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
"ze" in dit geval is Jaap Terlouw, een nederlander
Iedereen kan een fork maken, net als dat iedereen een ICO kan maken met een ETH token.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een fork ja?
Eentje die een letterlijke kopie van een reeds bestaande is.
Tip: niet dom lullen over dingen waar je geen verstand van hebtquote:Op woensdag 20 december 2017 00:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Iedereen kan een fork maken, net als dat iedereen een ICO kan maken met een ETH token.
Dogecoin en Litecoin zijn ook een fork van Bitcoin.
Het feit dat er zo veel aandacht aan gegeven word heeft te maken met dat het blijkbaar geld op levert.
Is dat niet die nep-Segwit2X-fork die ook Satoshi's coins gaat unlocken en verdelen?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:03 schreef supermercado het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Litecoinquote:Op woensdag 20 december 2017 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tip: niet dom lullen over dingen waar je geen verstand van hebt
Litecoin en Dogecoin zijn geen Bitcoinforks.
Dogecoin is vervolgens dan weer een Litecoin fork geweest lees ik net.quote:Litecoin was released via an open-source client on GitHub on October 7, 2011 by Charlie Lee, a former Google employee.The Litecoin network went live on October 13, 2011. It was a fork of the Bitcoin Core client, differing primarily by having a decreased block generation time (2.5 minutes), increased maximum number of coins, different hashing algorithm (scrypt, instead of SHA-256), and a slightly modified GUI.
Klopt nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Litecoin
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:22 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb het niet gevolgd maar hoe kan een coin als Tether 1 dollar zijn met zo gigantisch veel coins?
Omdat het bedrijf die ze uitgeeft altijd een dollar geeft. Als ze meer uitgeven dan ze aan echt cash hebben, klapt het zaakje in elkaar.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:22 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb het niet gevolgd maar hoe kan een coin als Tether 1 dollar zijn met zo gigantisch veel coins?
weer een shitcoin dus haha, ik verwacht dat als zo langzamerhand de scamcoins en mislukte ICO's een beetje verliezen dat men weer hun geld omzet in de echte coins.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het bedrijf die ze uitgeeft altijd een dollar geeft. Als ze meer uitgeven dan ze aan echt cash hebben, klapt het zaakje in elkaar.
Het is een manier om je geld even "veilig" te stallen, maar wel op de exchange te houden. Geen shitcoin dusquote:Op woensdag 20 december 2017 00:37 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
weer een shitcoin dus haha, ik verwacht dat als zo langzamerhand de scamcoins en mislukte ICO's een beetje verliezen dat men weer hun geld omzet in de echte coins.
(niet mijn tekst)quote:Op woensdag 20 december 2017 00:22 schreef metallicelmo het volgende:
Tether heeft een vaste wisselkoers met de dollar. 1 tether = 1 dollar. De uitgever stelt dollars in reserve te hebben om die koers te waarborgen. Het is wel erg afhankelijk van een enkele exchange, bitfinex. Is best ingewikkeld en vermoedelijk een van de belangrijkste reden waarom Amerikanen niet op bitfinex mogen traden. Heeft zijn voordelen mits bitfinex overeind blijft (al is het feitelijk ondergebracht in een ander bedrijf), je kan dollar exposure hebben zonder zelf dollars te bezitten.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:22 schreef metallicelmo het volgende:
Vertrouwen (en DE cryptografie) is feitelijk voldoende, de dollar wordt ook niet ondersteund door goud en genoeg cryptocurrency die juist meer waard wordt dan de dollar zonder dat er dollars in reserve zijn. Daarnaast kan je best stellen dat Bitfinex een minder duistere partij is dan de Fed. Ik ben echter benieuwd of ze het waar kunnen maken mocht het tegen zitten met de cryptomarkt. Maar goed dat kan je ook voor de bankensector zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
(niet mijn tekst)
-------
USDT is een crypto-token dat door het bedrijf Tether wordt uitgegeven. Tether zegt dat USDT 1:1 om te wisselen is voor USD, maar omdat ze al lange tijd problemen hebben met hun bank-relaties, kunnen ze die ruil in veel gevallen (voornamelijk voor kleine hoeveelheden) niet waarmaken.
Altcoin exchanges, die geen mogelijkheid tot fiat-stortingen of opnames hebben, bieden vaak een BTC/USDT paar aan om hun gebruikers toch een soort pseudo-fiat te bieden. Daarnaast biedt Bitfinex de mogelijkheid om een USD saldo in USDT te laten uitbetalen.
Omdat USDT een crypto-token is, is op de blockchain eenvoudig te volgen hoeveel USDT er in omloop zijn. Zo nu en dan komt er dan ook het bericht dat er X aantal USDT bij zijn gekomen. De bankrekening van Tether is daarentegen niet zomaar in te zien. Normaalgesproken zou Tether minstens 1 USD op hun rekening moeten hebben voor iedere USDT die in omloop is, om de belofte dat USDT 100% gedekt is waar te maken.
Sommigen beweren dat dit niet zo is en dat Tether USDT in omloop brengt zonder dat daar USD-stortingen van klanten tegenover staan. Deze USDT zou dan op de markt worden gebracht om BTC mee te kopen. Dit zou extra koop-druk op BTC (en andere cryptocurrencies) geven, zonder dat daar daadwerkelijk geld tegenover staat. Tether is nauw verbonden aan Bitfinex en de theorie is dan ook dat Bitfinex via deze constructie een hypothetisch tekort aan geld probeert weg te werken.
Er is geen bewijs voor deze theorie. Er is ook geen bewijs voor de ontkenning ervan. Tether zegt bezig te zijn met een uitgebreide audit. Ze hebben de tussentijdse bevindingen van het audit-bedrijf gepubliceerd over de stand van zaken in September. Toen bezat Tether net zoveel USD als dat er USDT in omloop waren.
Een probleem met de theorie is dat dit een erg opzichte method zou zijn voor Bitfinex om geld te printen. Omdat USDT op de blockchain leven, is iedereen getuige van de schepping ervan. Als Bitfinex oneerlijk zou willen handelen, dan zouden ze simpelweg in hun database het eigen account een hoger saldo geven en daarmee Bitcoin kopen. Zo'n actie zou net zo min door een audit heenkomen, maar het zou voor de buitenwereld volkomen onzichtbaar zijn en daarom minder argwaan opwekken.
Je kan niet elke dag in de plus staan.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:22 schreef blow... het volgende:
Gvd, gewoon 10% verloren vandaag terwijl alles links en rechts van me lijkt te stijgen.
de echte Bitcoinquote:Op woensdag 20 december 2017 01:27 schreef Fylax het volgende:
Wat is Bitcoin Cash? Zie het opeens in coinbase
Zou dit nou 'de correctie' zijn?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:39 schreef descon het volgende:
Wat voor slagveld is dit in eens..zie ineens mijn portfolio met 20% dalen
Roger Ver's clubbie verkoopt weer wat bitcoin en hoopt dat anderen hem volgen. Vooral met de "bitcoin(.com) man" die ermee stopt.quote:
En dat komt allemaal omdat die ene gast had gezegd dat hij zijn btc had verkocht voor bcash? Of zit hier meer achter.quote:
Had de correctie later verwacht..meer jan/feb.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou dit nou 'de correctie' zijn?
Dat hele verhaal. Las het gisteren, dacht zal wel loslopen. De markt zal vast niet zo gek zijn om de gedachte van één iemand massaal te gaan volgen.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:43 schreef up7 het volgende:
[..]
Roger Ver's clubbie verkoopt weer wat bitcoin en hoopt dat anderen hem volgen. Vooral met de "bitcoin(.com) man" die ermee stopt.
Nee, het ging omlaag en toen schoot het weer omhoog.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Denk dat je andersom bedoeld?
vaagquote:Op woensdag 20 december 2017 01:49 schreef up7 het volgende:
[..]
Nee, het ging omlaag en toen schoot het weer omhoog.
[ afbeelding ]
Zal me benieuwen wat ik morgenochtend ga aantreffen...quote:Op woensdag 20 december 2017 01:49 schreef leolinedance het volgende:
Trekt alweer bij. Morgen weer ATH'tjes.
Waar heb je het precies over?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:53 schreef Mand het volgende:
Sommige mensen weten echt niet waar ze bezig zijn. Iemand hoopte op een daling bij munt X, en zit ondertussen in BTC.. Hij lijkt niet te snappen dat hij wat minder terug krijgt..
Gecoördineerd. Allemaal. Dat nieuwsbericht en nogmaals een tweet van Roger vanavond dat het de echte bitcoin is en *plop* ineens 'onverwacht' toegevoegd op Coinbase en Gdax. Toeval natuurlijk he, dat begrijp je. Totaal geen insider trading en marktmanipulatie. Maar ach, zo gebeurt er weer eens wat, het werd maar saaiquote:Op woensdag 20 december 2017 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat komt allemaal omdat die ene gast had gezegd dat hij zijn btc had verkocht voor bcash? Of zit hier meer achter.
Munt X is stabiel, BTC zakt, hij hoopt dat hij dadelijk meer munten heeft als hij terug koopt. Nu krijg ik doodverwensingen.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over?
Maar wat verwachten we hier verder van hier?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gecoördineerd. Allemaal. Dat nieuwsbericht en nogmaals een tweet van Roger vanavond dat het de echte bitcoin is en *plop* ineens 'onverwacht' toegevoegd op Coinbase en Gdax. Toeval natuurlijk he, dat begrijp je. Totaal geen insider trading en marktmanipulatie. Maar ach, zo gebeurt er weer eens wat, het werd maar saai
hier zijn een paar mensen heel rijk mee gewordenquote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gecoördineerd. Allemaal. Dat nieuwsbericht en nogmaals een tweet van Roger vanavond dat het de echte bitcoin is en *plop* ineens 'onverwacht' toegevoegd op Coinbase en Gdax. Toeval natuurlijk he, dat begrijp je. Totaal geen insider trading en marktmanipulatie. Maar ach, zo gebeurt er weer eens wat, het werd maar saai
Welke 'hij'?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Mand het volgende:
[..]
Munt X is stabiel, BTC zakt, hij hoopt dat hij dadelijk meer munten heeft als hij terug koopt. Nu krijg ik doodsverwensingen.
Is dat zo? Is het niet Roger en kornuiten die zijn BTC dumpt en daarmee de BCH pumpt?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hier zijn een paar mensen heel rijk mee geworden
En ik net ook heel even
er werd net gigantisch veel bcash gedumpt ookquote:Op woensdag 20 december 2017 01:59 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Is dat zo? Is het niet Roger en kornuiten die zijn BTC dumpt en daarmee de BCH pumpt?
Niet hier, een Amerikaan op een ander forum. Volgens mij heeft die zijn credit card hiervoor leeg getrokken.quote:
Dit geeft maar weer aan dat we nog in het beginstadium zitten. Dit soort dingen moeten natuurlijk niet kunnen. Dat hele decentrale gebeuren is hartstikke mooi en leuk, maar daarmee werk je wel dit soort ellende in de hand.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oke.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:00 schreef Mand het volgende:
[..]
Niet hier, een Amerikaan op een ander forum. Volgens mij heeft die zijn credit card hiervoor leeg getrokken.
twitter:IamNomad twitterde op woensdag 20-12-2017 om 01:34:09hey @coinbase , @GDAX and @brian_armstrong by being part of a product index for @CMEGroup you agreed to certain r... https://t.co/2BeBjTrfWF reageer retweet
Hij wenste mij dood en dat mijn kind gehandicapt zou worden. Logische volgorde ookquote:
Dat dus. Wat een fuckers.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:01 schreef Ralphmeister het volgende:
twitter:IamNomad twitterde op woensdag 20-12-2017 om 01:34:09hey @coinbase , @GDAX and @brian_armstrong by being part of a product index for @CMEGroup you agreed to certain r... https://t.co/2BeBjTrfWF reageer retweet
Ja maar waren dat geen andere die profiteerde van de (BCH) koersstijging? Oftewel, Roger verkoopt te goedkoop en koopt BCH eigenlijk te duur?quote:Op woensdag 20 december 2017 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er werd net gigantisch veel bcash gedumpt ook
inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2017 02:02 schreef Mand het volgende:
[..]
Hij wenste mij dood en dat mijn kind gehandicapt zou worden. Logische volgorde ook
Inderdaad, mooie analyse! Bizar dit.. Roger Ver begint te irriteren.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen heel wat Coinbase vriendjes en familie in bch gestapt denk ik. Die hadden een goede avond.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:03 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ja maar waren dat geen andere die profiteerde van de (BCH) koersstijging? Oftewel, Roger verkoopt te goedkoop en koopt BCH eigenlijk te duur?
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
daarom blijf ik er ook ver van weg....quote:Op woensdag 20 december 2017 01:58 schreef Geranium_Opa het volgende:
Wat Roger Ver probeert met BCH is natuurlijk ook kansloos op lange termijn , er is helemaal niemand die op BCH zit te wachten, Roger Ver en zijn schimmige vriendjes zullen er leuke geldbedragen mee verdienen en daarna hoor je er niets meer van.
ja bedoelde ook op anderen. Degene die wisten dat vandaag coinbase bcash zou toevoegenquote:Op woensdag 20 december 2017 02:03 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ja maar waren dat geen andere die profiteerde van de (BCH) koersstijging? Oftewel, Roger verkoopt te goedkoop en koopt BCH eigenlijk te duur?
jawel hoorquote:Op woensdag 20 december 2017 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan niet elke dag in de plus staan.
Als hij slim doet schuiven met geld wel ja.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:08 schreef Ralphmeister het volgende:
Hoelang kan Roger dit nog volhouden? Best wel ff toch?
Je moet juist meeprofiteren met Roger.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:08 schreef SMS303 het volgende:
[..]
daarom blijf ik er ook ver van weg....
gvd waar koop je datquote:Op woensdag 20 december 2017 02:13 schreef kthxbye het volgende:
[..]
BICONNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tsja..quote:
Nog niet misschien. Dat ze crypto-markt manipulatie maar snel strafbaar maken. De wereld is al verrot genoeg door dit soort gasten.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:15 schreef kthxbye het volgende:
Probeer te ontdekken wat de grote jongens doen, en zwem met ze mee.
Niks strafbaar maken...part of the game en de cryptomarkt is nog niet volwassen genoeg en dat merk je nuquote:Op woensdag 20 december 2017 02:18 schreef Mand het volgende:
[..]
Nog niet misschien. Dat ze crypto-markt manipulatie maar snel strafbaar maken. De wereld is al verrot genoeg door dit soort gasten.
in BTC loopt het achter op 12 november maar destijds had bitcoin cash een tijdje meer rekenkracht van de miners achter zich.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:20 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is om te kijken wat er deze keer gebeurd in vergelijking met 12 november, krijgt ie meer of minder voor elkaar?
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-cash/#charts
nu nog een tandarts bezoeken en hij is er helemaal klaar voor ....quote:
Als het echt een functie in de wereld wil hebben en onderdeel van ons dagelijks leven, dan zal er wel regels moeten komen. Met dit soort dingen kun je bijvoorbeeld een crisis veroorzaken en daar heeft de hele wereld niks aan, behalve ratten zoals Roger. Dus, wil cryptocurrency echt groot en serieus genomen worden, dan moet dit stoppen anders zie ik het donker in.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:22 schreef descon het volgende:
[..]
Niks strafbaar maken...part of the game en de cryptomarkt is nog niet volwassen genoeg en dat merk je nu
Op zulke momenten gordels vast en "Blijven zitten tijdens die rit"
daarom ripplequote:Op woensdag 20 december 2017 02:28 schreef Mand het volgende:
[..]
Als het echt een functie in de wereld wil hebben en onderdeel van ons dagelijks leven, dan zal er wel regels moeten komen. Met dit soort dingen kun je bijvoorbeeld een crisis veroorzaken en daar heeft de hele wereld niks aan, behalve ratten zoals Roger. Dus, wil cryptocurrency echt groot en serieus genomen worden, dan moet dit stoppen ander zie ik het donker in.
gewoon account op een andere exchangequote:Op woensdag 20 december 2017 02:34 schreef Greys het volgende:
Coinbase![]()
Heel geloofwaardig.
En goed te handhaven/controleren ook.. "denk erom zeg het niet tegen je tante Tinie hoor medewerker want als zij dan toch bch koopt nou dan zwaait er wat!"
https://twitter.com/coinbase/status/943290391419174912
Daarom.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon account op een andere exchange
Can't blame them
Tja, succes. Hoe wil je dat gaan controleren.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:18 schreef Mand het volgende:
[..]
Nog niet misschien. Dat ze crypto-markt manipulatie maar snel strafbaar maken. De wereld is al verrot genoeg door dit soort gasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |