Valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dikke correctie nu over de gehele linie btw.
Als het je geld oplevert waarom niet. Ik veracht Roger en z'n plannen en z'n manier van doen en schaamteloze misleidingen maar als een daytrade met BCH me dichter bij een hele BTC brengt zal het me niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:22 schreef up7 het volgende:
[..]
Ach ik heb nog steeds bcash. Ik zie ze niet in hun plannen slagen maar pik zolang ze volharden een graantje mee.
Ik zie een downtrend. Bij BTC wegblijven.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef up7 het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee.
[ afbeelding ]
Crash incomingquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:32 schreef _--_ het volgende:
Zonder moon een correctie?
Dit komt gvd niet goed
Die duurt doorgaans niet zo lang. Koopmomentje dus. Morgen even kijken voor een goed moment.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie een downtrend. Bij BTC wegblijven.
Hij doet het even goed als bitcoin met 200 transacties per blockquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:34 schreef vigen98 het volgende:
BITCOIN CASH DE NIEUWE BITCOIN
Eerlijk, hij doet het echt goed.
Oké danquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft bitcoin zijn all time high bereikt en gaat hij nu stabiliseren. Want wat er nu gebeurt heb ik niet eerder gezien.
Bitcorn is doodquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef _--_ het volgende:
Volgens mij heeft bitcoin zijn all time high bereikt en gaat hij nu stabiliseren. Want wat er nu gebeurt heb ik niet eerder gezien.
Het is voorbij, sorry.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:39 schreef cb2013 het volgende:
Houd maar op met deze glazen bollen. Niemand weet wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |