Ik riep dat hier laatst ook al...icm eindejaarsbonussen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Wat zijn jullie gedachten bij de volgende hypothese:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
Druppel gok ik...tenzij iedereen met duizenden euros instapt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Riep een vriend van me gister ook.... Vind het niet zo'n gek idee.
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar sinds 2 van de 3 claims op hun site een leugen is ben ik er klaar mee
Dat gaat hier sowieso gebeuren ja. Sowieso al twee gasten in mijn familie die erin willen, plus twee gasten die er al in zittenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Wat zijn jullie gedachten bij de volgende hypothese:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.quote:
Ik wou zeggen. Huis verkopen en al het geld in IOTA steken it is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat gaat hier sowieso gebeuren ja. Sowieso al twee gasten in mijn familie die erin willen, plus twee gasten die er al in zittenEn wij zullen vast niet de enige zijn
En bonussen idd.
Wel interessant of we daar echt iets van terug zien, zal allemaal wel loslopen denk ik
bitcoin heeft geen site.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar sinds 2 van de 3 claims op hun site een leugen is ben ik er klaar mee
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.
Samequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.
'quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef TimKuik het volgende:
Alles goed met jullie echte Bitcoins jongens? Nieuwe ATH straks
Dit foute sektegedrag kan echt niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.
https://www.reddit.com/r/(...)t_bitcoin_lightning/quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.
Ja, dat is hier een beetje te laat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.
loltwitter:nvk twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 23:18:11Surprise, surprise "BCash Blocks are not mined at their full speed, creating small delays already." via reddit https://t.co/BdHLQZjS0K reageer retweet
Mja, crypto is de nieuwe fidget spinnerquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Wat een aids is dit topic geworden zeg... vol met bagger
Tjah, dat is de hype train.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Duh SC staat voor slow chat. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:53 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik niet naar die zwarte Kermit zit te kijken nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |