Ik riep dat hier laatst ook al...icm eindejaarsbonussen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Wat zijn jullie gedachten bij de volgende hypothese:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
Druppel gok ik...tenzij iedereen met duizenden euros instapt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Riep een vriend van me gister ook.... Vind het niet zo'n gek idee.
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar sinds 2 van de 3 claims op hun site een leugen is ben ik er klaar mee
Dat gaat hier sowieso gebeuren ja. Sowieso al twee gasten in mijn familie die erin willen, plus twee gasten die er al in zittenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Wat zijn jullie gedachten bij de volgende hypothese:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.quote:
Ik wou zeggen. Huis verkopen en al het geld in IOTA steken it is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat gaat hier sowieso gebeuren ja. Sowieso al twee gasten in mijn familie die erin willen, plus twee gasten die er al in zittenEn wij zullen vast niet de enige zijn
En bonussen idd.
Wel interessant of we daar echt iets van terug zien, zal allemaal wel loslopen denk ik
bitcoin heeft geen site.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:02 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar sinds 2 van de 3 claims op hun site een leugen is ben ik er klaar mee
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als nattekat dit zegt kunnen we gerust all-in gaan.
Samequote:Op dinsdag 19 december 2017 23:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.
'quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef TimKuik het volgende:
Alles goed met jullie echte Bitcoins jongens? Nieuwe ATH straks
Dit foute sektegedrag kan echt niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan cash je uit in pauper fiat en laat je je niet meer zien hier.
https://www.reddit.com/r/(...)t_bitcoin_lightning/quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.
Ja, dat is hier een beetje te laat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga bewust mij stil houden over crypto...geen zin om alles te moeten uitleggen en er zullen ook altijd lui in de familie jaloers zijn en mij willen waarschuwen voor de gevaren.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee hoor, zit in genoeg coins die wel goede vooruitgang maken.
loltwitter:nvk twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 23:18:11Surprise, surprise "BCash Blocks are not mined at their full speed, creating small delays already." via reddit https://t.co/BdHLQZjS0K reageer retweet
Mja, crypto is de nieuwe fidget spinnerquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Wat een aids is dit topic geworden zeg... vol met bagger
Tjah, dat is de hype train.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Duh SC staat voor slow chat. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:53 schreef Blistering het volgende:
Volgens mij ben ik blij dat ik niet naar die zwarte Kermit zit te kijken nu.
De vorige keer dat er zo'n hype was, hadden de newbs tenminste nog enig respect voor hen die er al langer mee bezig waren en al redelijk wat bereikt hadden (en elkaar). BIT was echt een prachtige tijd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Mja, crypto is de nieuwe fidget spinner
Dan halen we het eruit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:41 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Duh SC staat voor slow chat. Dan krijg je dat.
Ik ga eens kijken naar het opstarten van een normale discussiegroep.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat er zo'n hype was, hadden de newbs tenminste nog enig respect voor hen die er al langer mee bezig waren en al redelijk wat bereikt hadden (en elkaar). BIT was echt een prachtige tijd.
Dat is niet alleen met Bitcoin zo, denk daar maar eens over na wanneer de media het heeft over onderwerpen waar je zelf niet zo van de hoogte bent. Dezelfde bullshit maar slik je het dan wel?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef metallicelmo het volgende:
Ik snap niet dat mensen op tv die over Bitcoin praten en "experts" worden genoemd zo wazig kunnen zijn. Meestal als er iemand op tv over Bitcoin lult zet ik hem uit omdat ik na twee zinnen al dingen hoor die gewoon niet kloppen. En dan heb je de media die alles klakkeloos overnemen
Had je voor 1 Aug coins erop staan? Dan heb je nu BCH en hoef je niets te doen -- zoland je toegang hebt tot de wallet heb je BCH.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:52 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand of het uit maakt dat je BitcoinCash nog niet hebt "geclaimd" met je private key? Met andere woorden, maakt het uit als ik dat voorlopig nog niet doe of moet ik daar niet te lang mee wachten om één of andere reden? Ik wacht altijd langere tijd voordat ik ga klooien met bitcoin private keys, dat doe ik liever zo min mogelijk
ja ik had een kleine wallet voor 1 augustus, die heb ik al geimporteerd dus dat ging goed. De andere wallet is wat groter, maar wel al gevuld voor de 1e dus dat zou goed moeten zitten. Kan ik trouwens op de BitcoinCash explorer mijn bitcoin wallet adres invoeren om te checken of daar zeg maar saldo op zit? Er gaat ineens een lampje branden na een lange werkdagquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Had je voor 1 Aug coins erop staan? Dan heb je nu BCH en hoef je niets te doen -- zoland je toegang hebt tot de wallet heb je BCH.
Schiet nog voorbij de 3000quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik twijfel of ik kan slapen zonder mijn Bitcoin Cash te verkopen nu.
Ik zie er nog best een dagje pump achterna komen hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik twijfel of ik kan slapen zonder mijn Bitcoin Cash te verkopen nu.
Wel knap maar toch ook een beetje smerig, gewoon de naam Bitcoin een beetje gebruiken en dan keihard roepen dat de "echte" Bitcoin maar niks is en zelfs via Bitcoin.com hun BitcoinCash promotenquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:57 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Best bizar wat die gasten voor elkaar krijgen.
Ja ik weet het. Heb er niet echt een mening over eigenlijk. Mensen moeten zich er zelf maar in verdiepen in plaats van klakkeloos overal in stappen. Geen medelijden...quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:59 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Wel knap maar toch ook een beetje smerig, gewoon de naam Bitcoin een beetje gebruiken en dan keihard roepen dat de "echte" Bitcoin maar niks is en zelfs via Bitcoin.com hun BitcoinCash promoten
/eens al die kindjes die niet terug lezen en ook niet de op lezen. Daarnaast blazen ze over onzin dingetjes en hebben ze de grootste mond hier. Spammen het hele topic door over dingen waarvan ze niks weten.. Bah..quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:38 schreef kthxbye het volgende:
Ik weet echt niet wat ik er van moet verwachten. Ben er liever vanaf.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zie er nog best een dagje pump achterna komen hoor.
Gaan ze het weer proberen?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:03 schreef supermercado het volgende:
Nogmaals vanwege spam; segwit fork incomming? http://www.newsbtc.com/20(...)w-bitcoin-hard-fork/
"ze" in dit geval is Jaap Terlouw, een nederlanderquote:
Ah, weer gratis geld, hoop ik.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:03 schreef supermercado het volgende:
Nogmaals vanwege spam; segwit fork incomming? http://www.newsbtc.com/20(...)w-bitcoin-hard-fork/
Het issue is dat er door het vele shillen (aan beide kanten) je verplicht word om een kant te kiezen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat er zo'n hype was, hadden de newbs tenminste nog enig respect voor hen die er al langer mee bezig waren en al redelijk wat bereikt hadden (en elkaar). BIT was echt een prachtige tijd.
Nog een fork ja?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
"ze" in dit geval is Jaap Terlouw, een nederlander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |