Oeh vat het even samen voor mij plsquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:41 schreef Roellie80 het volgende:
Eindelijk een gezonde correctie.
Stukej Bitcoin bij RTL Late night nu btw
De zoveelste Bcash pump & dump een correctie noemen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:41 schreef Roellie80 het volgende:
Eindelijk een gezonde correctie.
Stukej Bitcoin bij RTL Late night nu btw
tldr; hodl, humberto denkt dat de eigenaar van bitcoin alles heeft verkocht en hij snapt niet waarom mensen het niet verkopenquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:46 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
tldr; hodl, humberto denkt dat de eigenaar van bitcoin alles heeft verkocht en hij snapt niet waarom mensen het niet verkopen
komt ie,quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:49 schreef vigen98 het volgende:
Wie is dat? Die rechter gast? Jan Smit?
[ afbeelding ]
Triestquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef TimKuik het volgende:
Alles goed met jullie echte Bitcoins jongens? Nieuwe ATH straks
En deze gast is een zogenaamde expert danquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:52 schreef Roellie80 het volgende:
Ah.. Een bitcoin kan je in 1 miljoen stukjes hakken "satjes" heten die dingen..
"Satjes"? .. Jaaa, satjes
Satjes klinkt hipperquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En deze gast is een zogenaamde expert danJezus Christus ik ben zeker geen expert maar ik had beter kunnen uitleggen. Satjes
Noem het dan Satoshi's.
https://blockchain.info/unconfirmed-transactionsquote:
HODL!quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:54 schreef Patroon het volgende:
Ik heb vorige week 100 dollar in de Tether coin gestoken, maar alles schiet omhoog behalve die...
Die Tether gaat nog wat worden. Ik zie een duidelijk bullflag. Ook bij Bitconnect. Dat kan alleen maar de lucht inquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:54 schreef Patroon het volgende:
Ik heb vorige week 100 dollar in de Tether coin gestoken, maar alles schiet omhoog behalve die...
Hahahahahaquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:54 schreef Patroon het volgende:
Ja ik blijf gewoon HODLEN. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Die Tether gaat nog wat worden. Ik zie een duidelijk bullflag. Ook bij Bitconnect. Dat kan alleen maar de lucht in
Deze skere tatta heeft gekozen voor de lage fee bij een transfer tussen exchanges waardoor m'n BTC nu ergens rondzweven en ik niet kan anticiperen op alle dipsquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Als je een coin niet kan gebruiken, wat is het nut dan?
Denken dat coins hun intrinsieke waarde ontlenen aan gebruik in een cowboy wereld als Cryptoquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Als je een coin niet kan gebruiken, wat is het nut dan?
als ze de kerstboom maar niet aanstekenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Wat zijn jullie gedachten bij de volgende hypothese:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie,
Inkakken = bijpakkenquote:
Riep een vriend van me gister ook.... Vind het niet zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
Dalen = met fiat betalenquote:
Dan heeft ie een hoop geld en veel vijanden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Stel Roger Ver "wint", dan is de hele cryptomarkt naar de ziekte.
En dan verliest hij alsnog uiteindelijk maja.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Denken dat coins hun intrinsieke waarde ontlenen aan gebruik in een cowboy wereld als CryptoTim wat is met jou, cryptohater
Januari wordt een donkere maandquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:58 schreef EdNoolk het volgende:
Met kerst, veel families bij elkaar. In elke familie waar iemand in de crypto zit, komt het onderwerp sowieso op tafel. Die persoon gaat mensen aansteken in de familie, (nog) meer mensen gaan accounts openen en kopen. Dat wereldwijd. Stijging daardoor rond en vooral na de kerstdagen te verwachten of is het een druppel op de gloeiende plaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |