Sell the non-news.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Klassiek gevalletje buy the rumor sell the news lijkt me?
Tuurlijk, maar dan ook snel nu je oorspronkelijke tweet met de aankondiging wissen komt wel extra fishy over.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Klassiek gevalletje buy the rumor sell the news lijkt me?
Wowquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:50 schreef alilami het volgende:
NAGA my niga
NGC will be listed on 22nd December 2017 (06:00 PM UTC)
You are awesome! Thank You.
You have built the world’s second largest ICO community. We will work our absolute hardest to continue growing.
Total amount raised:
$50,020,960
from 63,173 backers /me
Dat valt mij ook al op, dat icm het gerucht dat Roger Ver een tijd geleden een deel van zijn BTC's overmaakte naar bitfinex, waar bitfinex de USDT pers beheerd. Er lijkt een verband te bestaan.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef Zith het volgende:
Hmmm. Tether wordt bijgedrukt en BCH pumpt.
Waar heb ik dat eerder gezien :thinkingemoji:
Oh ja, hier![]()
Zou lekker zijn, maar helaas valt BTC net wel door een supportlevelquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het gevoel dat BTC zich opmaakt voor een eindsprint voor dit jaar
Ik heb er bijna 9k in zitten. Als ze mij naaien... tjongejongequote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 9k in zitten. Als ze mij naaien... tjongejonge
Dan is het persoonlijkquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb er bijna 9k in zitten. Als ze mij naaien... tjongejonge
Ach ik heb nog steeds bcash. Ik zie ze niet in hun plannen slagen maar pik zolang ze volharden een graantje mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef Greys het volgende:
Gewoon echt alle media plaatsen dat 'oprichter bitcoin.com verkoopt alles want gelooft niet meer in z'n eigen product' he. Roger en z'n vriendjes trekken alle smerige plannetjes uit de kast. Ondanks dat het bijzonder nasty is allemaal is het knap uitgedacht.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Weken geleden aankondigen dat er "mind blowing news" zou komen op 19 dec. En dan vandaag met een flutnieuwtje komen en de mind blowing nieuws tweet snel verwijderen. Dag vertrouwen van de community
(Blij dat ik er net op tijd uit was wegens sell the news..)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |