Zal me benieuwen wat ik morgenochtend ga aantreffen...quote:Op woensdag 20 december 2017 01:49 schreef leolinedance het volgende:
Trekt alweer bij. Morgen weer ATH'tjes.
Waar heb je het precies over?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:53 schreef Mand het volgende:
Sommige mensen weten echt niet waar ze bezig zijn. Iemand hoopte op een daling bij munt X, en zit ondertussen in BTC.. Hij lijkt niet te snappen dat hij wat minder terug krijgt..
Gecoördineerd. Allemaal. Dat nieuwsbericht en nogmaals een tweet van Roger vanavond dat het de echte bitcoin is en *plop* ineens 'onverwacht' toegevoegd op Coinbase en Gdax. Toeval natuurlijk he, dat begrijp je. Totaal geen insider trading en marktmanipulatie. Maar ach, zo gebeurt er weer eens wat, het werd maar saaiquote:Op woensdag 20 december 2017 01:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat komt allemaal omdat die ene gast had gezegd dat hij zijn btc had verkocht voor bcash? Of zit hier meer achter.
Munt X is stabiel, BTC zakt, hij hoopt dat hij dadelijk meer munten heeft als hij terug koopt. Nu krijg ik doodverwensingen.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het precies over?
Maar wat verwachten we hier verder van hier?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gecoördineerd. Allemaal. Dat nieuwsbericht en nogmaals een tweet van Roger vanavond dat het de echte bitcoin is en *plop* ineens 'onverwacht' toegevoegd op Coinbase en Gdax. Toeval natuurlijk he, dat begrijp je. Totaal geen insider trading en marktmanipulatie. Maar ach, zo gebeurt er weer eens wat, het werd maar saai
hier zijn een paar mensen heel rijk mee gewordenquote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Gecoördineerd. Allemaal. Dat nieuwsbericht en nogmaals een tweet van Roger vanavond dat het de echte bitcoin is en *plop* ineens 'onverwacht' toegevoegd op Coinbase en Gdax. Toeval natuurlijk he, dat begrijp je. Totaal geen insider trading en marktmanipulatie. Maar ach, zo gebeurt er weer eens wat, het werd maar saai
Welke 'hij'?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Mand het volgende:
[..]
Munt X is stabiel, BTC zakt, hij hoopt dat hij dadelijk meer munten heeft als hij terug koopt. Nu krijg ik doodsverwensingen.
Is dat zo? Is het niet Roger en kornuiten die zijn BTC dumpt en daarmee de BCH pumpt?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hier zijn een paar mensen heel rijk mee geworden
En ik net ook heel even
er werd net gigantisch veel bcash gedumpt ookquote:Op woensdag 20 december 2017 01:59 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Is dat zo? Is het niet Roger en kornuiten die zijn BTC dumpt en daarmee de BCH pumpt?
Niet hier, een Amerikaan op een ander forum. Volgens mij heeft die zijn credit card hiervoor leeg getrokken.quote:
Dit geeft maar weer aan dat we nog in het beginstadium zitten. Dit soort dingen moeten natuurlijk niet kunnen. Dat hele decentrale gebeuren is hartstikke mooi en leuk, maar daarmee werk je wel dit soort ellende in de hand.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oke.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:00 schreef Mand het volgende:
[..]
Niet hier, een Amerikaan op een ander forum. Volgens mij heeft die zijn credit card hiervoor leeg getrokken.
twitter:IamNomad twitterde op woensdag 20-12-2017 om 01:34:09hey @coinbase , @GDAX and @brian_armstrong by being part of a product index for @CMEGroup you agreed to certain r... https://t.co/2BeBjTrfWF reageer retweet
Hij wenste mij dood en dat mijn kind gehandicapt zou worden. Logische volgorde ookquote:
Dat dus. Wat een fuckers.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:01 schreef Ralphmeister het volgende:
twitter:IamNomad twitterde op woensdag 20-12-2017 om 01:34:09hey @coinbase , @GDAX and @brian_armstrong by being part of a product index for @CMEGroup you agreed to certain r... https://t.co/2BeBjTrfWF reageer retweet
Ja maar waren dat geen andere die profiteerde van de (BCH) koersstijging? Oftewel, Roger verkoopt te goedkoop en koopt BCH eigenlijk te duur?quote:Op woensdag 20 december 2017 02:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
er werd net gigantisch veel bcash gedumpt ook
inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2017 02:02 schreef Mand het volgende:
[..]
Hij wenste mij dood en dat mijn kind gehandicapt zou worden. Logische volgorde ook
Inderdaad, mooie analyse! Bizar dit.. Roger Ver begint te irriteren.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen heel wat Coinbase vriendjes en familie in bch gestapt denk ik. Die hadden een goede avond.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:03 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ja maar waren dat geen andere die profiteerde van de (BCH) koersstijging? Oftewel, Roger verkoopt te goedkoop en koopt BCH eigenlijk te duur?
quote:Op woensdag 20 december 2017 01:56 schreef Greys het volgende:
[..]
daarom blijf ik er ook ver van weg....quote:Op woensdag 20 december 2017 01:58 schreef Geranium_Opa het volgende:
Wat Roger Ver probeert met BCH is natuurlijk ook kansloos op lange termijn , er is helemaal niemand die op BCH zit te wachten, Roger Ver en zijn schimmige vriendjes zullen er leuke geldbedragen mee verdienen en daarna hoor je er niets meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |