Ik ben dat kind nou al zat eigenlijkquote:
heeft mex nu een notequote:Op maandag 18 december 2017 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
Duurde wel lang Mex, dat topic openen.
Die had ie al, maar niet van mij.quote:
Maar ligt dat aan het plein of de aankleding.quote:Op maandag 18 december 2017 20:05 schreef J_Mormont het volgende:
Ik moet ze nageven, plein ziet er indrukwekkender uit dan afgelopen jaren
Je mag best wat zeggen hoor, maar als je alleen maar komt om op alles kut te roepen kun je beter daar vertoeven ja.quote:Op maandag 18 december 2017 20:05 schreef KingRadler het volgende:
Ik kan hier niet negatief zijn, dan moet ik naar Anti topic gaan
Wanneer gaan we meeten daar?quote:Op maandag 18 december 2017 20:06 schreef houdjemond het volgende:
Het is wel leuk druk daar, gezellig
Why don't we do it in the road?quote:
Aankleding, plein zelf is rete ongezellig normaal gesproken met dat lelijke gemeentehuis.quote:Op maandag 18 december 2017 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan het plein of de aankleding.
Zolang het niet de toon van de komende week zet, vind ik het best.quote:
dit is natuurlijk ook niet het moment voor een harde stamper of een lekker gitaarnumertjequote:
Dan zijn die maar vast gedraaid.quote:
jij had graag Domien live op TV willen zien schijten?quote:
Oa oa.quote:Op maandag 18 december 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij had graag Domien live op TV willen zien schijten?
Ik denk ook niet dat een nieuw huis de oplossing is voor een dalende interesse.quote:Op maandag 18 december 2017 20:12 schreef Night__Stalker het volgende:
Ik zal wel een sentimentele eikel zijn, maar dit heeft niets meer met kerst te maken..
Ik vind het maar megalomaan dat huis. Het kleine huis van voorgaande jaren was veel sfeervoller, ook met kerstversiering langs de zijkanten enzo.
Dit is gewoon een grote gamecube met philips hue verlichting overal... Van mij had het wat meer back to basic gemogen zoals de good old days:
Mee eens, maar het is wel verfrissend.quote:Op maandag 18 december 2017 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat een nieuw huis de oplossing is voor een dalende interesse.
Good pointquote:Op maandag 18 december 2017 20:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Denk dat er na een dag weinig meer gekakt wordt
Als daar eens op geboden kon wordenquote:Op maandag 18 december 2017 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Timmerfrans bijna onthoofd en onthand.
Saw.quote:
achja dat maakt t ook wel leuk, dat het er een beetje kneuterig uit zietquote:
Ja, dat dusquote:Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef houdjemond het volgende:
Het is Big Brother-achtig met die stem
Ja, dat wel. Dat verdwaasde rondkijken als in... Waar the heck zijn we terecht gekomen?quote:Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja dat maakt t ook wel leuk, dat het er een beetje kneuterig uit ziet
Echt hequote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
CHEF SPECIAL HET HAARLEMSE ANTWOORD OP DE RED HOT CHILI PEPPERS, VEEG ME OP.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, dit is m ook gewoon gezegd door de productie natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
CHEF SPECIAL HET HAARLEMSE ANTWOORD OP DE RED HOT CHILI PEPPERS, VEEG ME OP.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Haha, 7 jaar geleden was ik fanatiek van de partij, maar ik ken niks dat zo erg over zijn hoogtepunt heen is als Serious Request
Maar veel plezier
Nee, dat is Chef Specialquote:
Oh ja, het is over zijn hoogtepunt heen, zonder meer.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Haha, 7 jaar geleden was ik fanatiek van de partij, maar ik ken niks dat zo erg over zijn hoogtepunt heen is als Serious Request
Maar veel plezier
Had RHCP een vraag gesteld dan? MANMANMAN.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral veel te vaak gehoordquote:Op maandag 18 december 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik Chef'Special best toffe dingen hebben. Maar fucking Amigo is walgelijk
quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja en dat refrein klopt gewoon niet en het is een matige poging om Lion in the Morning Sun na te doenquote:
Nou ja, 80% van de lol was voor mij Gerard Ekdom, sinds die weg is boeit het me al niet meer zo. Laat staan nu ik 2/3e van de dj's niet eens ken.quote:Op maandag 18 december 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja, het is over zijn hoogtepunt heen, zonder meer.
Maar ik kijk nog wel, want het verveelt mij niet. Al zou ik het nu niet meer missen als het verdwijnt. Toen wel.
Daar heb ik nog geen last van en daarom is één keer per dag meer dan voldoende, daarom ook even gemute nu want ze speelden hem een half uur terug ook al.quote:
De trage liveversie is best gaaf (dan is het een prima lied) maar dit is rommel jaquote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godsamme, live is het zelfs nog kutter
Waarom denk je dat? Als ik nu naar TV kijk vind ik het groter / drukker dan ooit. Maargoed komende week en het eindbedrag zullen het uitwijzen...quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar veel plezier
Die heb ik gemist, toen zat ik nog in de auto met een andere zenderquote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen last van en daarom is één keer per dag meer dan voldoende, daarom ook even gemute nu want ze speelden hem een half uur terug ook al.
Ah, Gerard Actdom. Ik vind het wel verfrissend sinds ie weg is. Maar ze hebben teveel zooi uitgekleed. Sap alarm en veiling tv waren gewoon top items. En snap niet waarom ze dat hebben gedumpt.quote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, 80% van de lol was voor mij Gerard Ekdom, sinds die weg is boeit het me al niet meer zo. Laat staan nu ik 2/3e van de dj's niet eens ken.
dat helaas. Jaren met veel plezier geluisterd en gekeken, glazen huis bezocht etc, maar het is voor mij op.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar veel plezier
Wie. Is. De Mol?quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Mogen we nu ook een DJ wegstemmen?
Ja precies, die periode, 2008 - 2012 ofzo. Was gewoon top. Daarna werd het gewoon te nep, te net-niet, en te vaak gedaan.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Gerard Actdom. Ik vind het wel verfrissend sinds ie weg is. Maar ze hebben teveel zooi uitgekleed. Sap alarm en veiling tv waren gewoon top items. En snap niet waarom ze dat hebben gedumpt.
wel een idee voor volgend jaarquote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Mogen we nu ook een DJ wegstemmen?
Ik kan ook wel begrijpen dat het een herhaling van zetten is. Op de hoogtijdagen beperkte ik mijn sociale verplichtingen ietwat, dat zou ik nu ook nooit meer doen.quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat helaas. Jaren met veel plezier geluisterd en gekeken, glazen huis bezocht etc, maar het is voor mij op.
Ik kan er niet meer naar kijken/luisteren.
Maar have fun
scheelt nogal jaquote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef KingRadler het volgende:
Het is een algemeen probeem SR op tv loopt geluid en beeld niet gelijk. KPN en Ziggo hebben er last van
maar wel een camera ..😅quote:Op maandag 18 december 2017 20:24 schreef cygnusx het volgende:
ook geen stapelbed meer maar saaie bedjes in een grote ruimte
Hoe zag t oude logo eruit dan?quote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
het nieuwe serious request logo is echt ultiem dom
quote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zag t oude logo eruit dan?
dat is er ook wel debet aan....quote:Op maandag 18 december 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan ook wel begrijpen dat het een herhaling van zetten is. Op de hoogtijdagen beperkte ik mijn sociale verplichtingen ietwat, dat zou ik nu ook nooit meer doen.
En ik denk dat de verplaatsing van muziekkeuze van 3fm ook meespeelt hierin...
tsja das de nieuwe 3fm huisstijl, lekker hipquote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef houdjemond het volgende:
Die hele lay-out onderin is ook vreselijk
komt wel goed als ze er een beetje in zittenquote:
Het is nieuw en dat kunnen we niet aanquote:
Alle begin is moeilijk.quote:
Ja leuke sfeer zo hier inderdaad.quote:
Stelletje autistenquote:Op maandag 18 december 2017 20:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is nieuw en dat kunnen we niet aan
Allemaal veranderingen ..quote:
Hmm op de 3fm website is te oezen robert ten brink eerste slaapgast, kennelijk hebben ze het schema omgegooid.quote:
Feenstra Feenstra.quote:
Vind dat soort dames welquote:Op maandag 18 december 2017 20:33 schreef KNAK het volgende:
Is dat een pruik of een hele harige koptelefoon op haar hoofs ?
Ze bedoelen Kim Feenstra en niet Michiel helaasquote:Op maandag 18 december 2017 20:34 schreef cygnusx het volgende:
achja, alles is beter dan Frank als DJ, of slaapgast, of wat dan ook..
Net een voetbalstadionquote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Strani het volgende:
Mag ik overigens het stadhuis (of eigenlijk gemeentehuis, want Apeldoorn heeft geen stadsrechten) nomineren als lelijkste stadhuis van Nederland?
tering, als die begint te praten vliegen de barsten in het glasquote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ze bedoelen Kim Feenstra en niet Michiel helaas
Gelukkig hoort ze daar niks van.quote:Op maandag 18 december 2017 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tering, als die begint te praten vliegen de barsten in het glas
Dat hebben een aantal voor je al gedaan.quote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Strani het volgende:
Mag ik overigens het stadhuis (of eigenlijk gemeentehuis, want Apeldoorn heeft geen stadsrechten) nomineren als lelijkste stadhuis van Nederland?
leuk dat iedereen dit doet. Blijkt het dus toch gewoon wel een aardig liedje te zijn. (In tegenstelling tot dat vreselijke Hoe of Sexy als ik dans, als je t mij vraagt)quote:
Jorien.quote:
Dat was legendarisch ja. Was dat niet Eindhoven?quote:Op maandag 18 december 2017 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Weten jullie nog toen ze gingen bellen met een dronken Jon Bakker, prachtig was dat
'Hè?'quote:Op maandag 18 december 2017 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat was legendarisch ja. Was dat niet Eindhoven?
Hahaha yes!quote:Op maandag 18 december 2017 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Weten jullie nog toen ze gingen bellen met een dronken Jon Bakker, prachtig was dat
Als je dat niet wil niet natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2017 20:43 schreef J_Mormont het volgende:
Als je doneert en een plaat aanvraagt, gaan ze dan je naam noemen / bellen enzo? Dat wil ik niet
Oh! Nou ja, dan bevind ik me in goed gezelschap.quote:Op maandag 18 december 2017 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat hebben een aantal voor je al gedaan.
wat was dan het legendarische ding in Leiden?quote:
Deze ook:quote:
Bouncah! Dacht ik?quote:Op maandag 18 december 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat was dan het legendarische ding in Leiden?
Dat ik er stond samen met 14 andere FOK!kers?quote:Op maandag 18 december 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee joh, dat was 1x lollig en daarnaquote:
Dat ik er wasquote:Op maandag 18 december 2017 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
-quote:Op maandag 18 december 2017 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Bij welke edities zijn jullie geweest?
Ik 2005, 2006 Utrecht, maar toen woonde ik daar
2007 Den Haag
2011 Leiden
Dat geldt in principe natuurlijk voor SR als geheel. Toch blijven we kijken.quote:Op maandag 18 december 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee joh, dat was 1x lollig en daarna
Alleen Breda vorig jaar...quote:Op maandag 18 december 2017 20:47 schreef Guanabana het volgende:
2007 Den Haag
2011 Leiden
Zal wel uit haar klerenkast komen denk ik?quote:Op maandag 18 december 2017 20:50 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind de trui van Angelique zo leuk! Iemand enig idee waar ze die vandaan heeft?
De oude lay-out was veel knusser en gezelliger. De DJ's zitten nu ook best wel ver van het publiek. Over die bovenverdieping zal ik maar zwijgen...quote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef houdjemond het volgende:
Die hele lay-out onderin is ook vreselijk
scherpquote:Op maandag 18 december 2017 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal wel uit haar klerenkast komen denk ik?
Enschede, Leeuwarden en Haarlemquote:Op maandag 18 december 2017 20:47 schreef Guanabana het volgende:
2007 Den Haag
2011 Leiden
Dat was de editie met Helloquote:Op maandag 18 december 2017 20:51 schreef Pino112 het volgende:
2010-godeneditie
Was lachen in Eindhoven
2011 Leiden ben ik twee keer geweest. Volgens mij was ik ook in 2013 naar Leeuwarden want ik zat daar op school, maar zal wel flink aan de drank hebben gezeten want ben het vergeten.quote:Op maandag 18 december 2017 20:47 schreef Guanabana het volgende:
2007 Den Haag
2011 Leiden
Daar is rullevant beeldmateriaal van.quote:Op maandag 18 december 2017 20:51 schreef Pino112 het volgende:
2010-godeneditie
Was lachen in Eindhoven
Bij haar heb ik altijd het gevoel alsof je IQ met elk woord dat zij uitspreekt, met drie tot vijf punten afbrokkelt.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 20:51 schreef Pino112 het volgende:
2010-godeneditie
Was lachen in Eindhoven
quote:Op maandag 18 december 2017 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is rullevant beeldmateriaal van.
serieuzzz live GENOTquote:
volgens mij is ze minder dom dan je denkt..quote:Op maandag 18 december 2017 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij haar heb ik altijd het gevoel alsof je IQ met elk woord dat zij uitspreekt, met drie tot vijf punten afbrokkelt.
Ja precies, ze klinkt vooral dom.quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
volgens mij is ze minder dom dan je denkt..
Ik denk dat je gelijk hebt. Haar stem en manier van praten komen waarschijnlijk niet overeen met hoe slim ze echt is.quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
volgens mij is ze minder dom dan je denkt..
zoiets....quote:Op maandag 18 december 2017 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij haar heb ik altijd het gevoel alsof je IQ met elk woord dat zij uitspreekt, met drie tot vijf punten afbrokkelt.
Ze is doof toch deels...quote:Op maandag 18 december 2017 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Haar stem en manier van praten komen waarschijnlijk niet overeen met hoe slim ze echt is.
Die fl1,30 die je had gedoneerd was ook de totale opbrengst toch?quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef Strani het volgende:
Overigens was ik er in 1986 in Den Dolder al bij, maar helaas was ik toen de enige. Ook de DJ's en het huis waren dat jaar niet aanwezig.
Klopt, hoewel ik die daarna weer heb meegenomen want niemand leek interesse te hebben in m'n donatie.quote:Op maandag 18 december 2017 20:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die fl1,30 die je had gedoneerd was ook de totale opbrengst toch?
Deze fail blijft toch wel legendarischquote:Op maandag 18 december 2017 20:59 schreef gerbenp het volgende:
[..]
[..]
Als laatste, en dan hou ik op!
[ afbeelding ]
wat een drukte hier he duckjen hou je het wel bijquote:Op maandag 18 december 2017 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Echt aan drie kanten ramen, dan word je toch helemaal gek dat iedereen je zit aan te gapen
Is maar 1 raamkant meer dan de gemiddelde doorzonwoning.quote:Op maandag 18 december 2017 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Echt aan drie kanten ramen, dan word je toch helemaal gek dat iedereen je zit aan te gapen
Scheelt wel dat Dagoduck de 2010-versie niet meepost.quote:Op maandag 18 december 2017 21:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat een drukte hier he duckjen hou je het wel bij
Daar loopt een paar keer per dag iemand voor het raam langs.quote:Op maandag 18 december 2017 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Is maar 1 raamkant meer dan de gemiddelde doorzonwoning.
Zou wel leuk zijn als ze SR18 gewoon echt in een doorzonwoning in Culemborg doenquote:Op maandag 18 december 2017 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar loopt een paar keer per dag iemand voor het raam langs.
de sr tong80 van die tijdquote:Op maandag 18 december 2017 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Scheelt wel dat Dagoduck de 2010-versie niet meepost.
Dan krijg je Projext-X Haren-taferelen.quote:Op maandag 18 december 2017 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze SR18 gewoon echt in een doorzonwoning in Culemborg doen
Ligt er al wat in?quote:
geen centquote:
Domien heeft het koud, vind je het gek met al dat enkelglas plexiglas.quote:
Je weet niet wat ze nog allemaal in de planning hebben hè, misschien moet er wel een hele famfare in.quote:
Wees gerust, morgen komt André Hazes Jr.quote:Op maandag 18 december 2017 21:12 schreef Xummon het volgende:
Kan Kim der kop niet houden, krijg rillingen van der geblaat
Als het maar niet die droeftoeters van de modfamfare zijn/quote:Op maandag 18 december 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze nog allemaal in de planning hebben hè, misschien moet er wel een hele famfare in.
Ik heb dat ook drie keer indirect gedaan (festivals)quote:
Nog maar niet eens gesproken over hoe veel geld dat huis alleen kost. Dat kan niet anders dan minstens drie keer zo duur zijn als de 'ouderwetse' glazen huizen die gewoon bestonden uit een paar omgebouwde boels units.quote:Op maandag 18 december 2017 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat het huis per verdieping iets te ruim is ja. Maar ze zullen vast wel een beetje bij elkaar blijven, over het algemeen.
Ja waarom? Horen we dat nog steeds niet genoeg of zo?quote:
Pinobaas.quote:Op maandag 18 december 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
weinig boeiende aanvraagjes. Heb het idee dat de muziek van voor 2000 er wel écht uit is gesloopt.
Het mist intimiteit, en dat essentieel voor SR. Ik verwacht dit jaar minder interactie met het publiek.quote:Op maandag 18 december 2017 21:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat is best ff een potentieke fuckup ja
Ach, er zijn ook mensen die op Queen - Bohemian Rhapsody stemmen in de top2000.quote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja waarom? Horen we dat nog steeds niet genoeg of zo?
Veel te decadent ook allemaal. DJ's moeten lijden!quote:Op maandag 18 december 2017 21:19 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Het mist intimiteit, en dat essentieel voor SR. Ik verwacht dit jaar minder interactie met het publiek.
Ook dat!quote:Op maandag 18 december 2017 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel te decadent ook allemaal. DJ's moeten lijden!
je weet maar nooit.quote:Op maandag 18 december 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze nog allemaal in de planning hebben hè, misschien moet er wel een hele famfare in.
Dankquote:
Ze zijn net begonnenquote:Op maandag 18 december 2017 21:28 schreef KNAK het volgende:
Ze hadden net zo goed in de studio kunnen blijven zitten.
Totaal geen interactie, geen feest, geen uitspattingen met het publiek
Rob heeft zijn rijdende veilinggevalletjequote:Op maandag 18 december 2017 21:26 schreef Qunix het volgende:
Zo te zien ook geen veiling tv meer (mis groene muur)
dat en veiling tv is er al een tijd niet meer.quote:
Die interactie met het publiek is juist de charme van SR.quote:Op maandag 18 december 2017 21:28 schreef KNAK het volgende:
Totaal geen interactie, geen feest, geen uitspattingen met het publiek
Goede mods hier he.quote:Op maandag 18 december 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben wel klaar met dat negatieve gedoe hier eigenlijkoordeel maar over 3 dagen ofzo
Zo gaat het al jaren. Eerst even zeuren en over een dag of twee vinden we het allemaal weer geweldig.quote:Op maandag 18 december 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben wel klaar met dat negatieve gedoe hier eigenlijkoordeel maar over 3 dagen ofzo
We mogen best kritisch zijn toch?quote:Op maandag 18 december 2017 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |