Die heb ik gemist, toen zat ik nog in de auto met een andere zenderquote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen last van en daarom is één keer per dag meer dan voldoende, daarom ook even gemute nu want ze speelden hem een half uur terug ook al.
Ah, Gerard Actdom. Ik vind het wel verfrissend sinds ie weg is. Maar ze hebben teveel zooi uitgekleed. Sap alarm en veiling tv waren gewoon top items. En snap niet waarom ze dat hebben gedumpt.quote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, 80% van de lol was voor mij Gerard Ekdom, sinds die weg is boeit het me al niet meer zo. Laat staan nu ik 2/3e van de dj's niet eens ken.
dat helaas. Jaren met veel plezier geluisterd en gekeken, glazen huis bezocht etc, maar het is voor mij op.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Haha, 7 jaar geleden was ik fanatiek van de partij, maar ik ken niks dat zo erg over zijn hoogtepunt heen is als Serious Request
Maar veel plezier
Wie. Is. De Mol?quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Mogen we nu ook een DJ wegstemmen?
Ja precies, die periode, 2008 - 2012 ofzo. Was gewoon top. Daarna werd het gewoon te nep, te net-niet, en te vaak gedaan.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Gerard Actdom. Ik vind het wel verfrissend sinds ie weg is. Maar ze hebben teveel zooi uitgekleed. Sap alarm en veiling tv waren gewoon top items. En snap niet waarom ze dat hebben gedumpt.
wel een idee voor volgend jaarquote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Mogen we nu ook een DJ wegstemmen?
Ik kan ook wel begrijpen dat het een herhaling van zetten is. Op de hoogtijdagen beperkte ik mijn sociale verplichtingen ietwat, dat zou ik nu ook nooit meer doen.quote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat helaas. Jaren met veel plezier geluisterd en gekeken, glazen huis bezocht etc, maar het is voor mij op.
Ik kan er niet meer naar kijken/luisteren.
Maar have fun
scheelt nogal jaquote:Op maandag 18 december 2017 20:22 schreef KingRadler het volgende:
Het is een algemeen probeem SR op tv loopt geluid en beeld niet gelijk. KPN en Ziggo hebben er last van
maar wel een camera ..😅quote:Op maandag 18 december 2017 20:24 schreef cygnusx het volgende:
ook geen stapelbed meer maar saaie bedjes in een grote ruimte
Hoe zag t oude logo eruit dan?quote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
het nieuwe serious request logo is echt ultiem dom
quote:Op maandag 18 december 2017 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe zag t oude logo eruit dan?
dat is er ook wel debet aan....quote:Op maandag 18 december 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan ook wel begrijpen dat het een herhaling van zetten is. Op de hoogtijdagen beperkte ik mijn sociale verplichtingen ietwat, dat zou ik nu ook nooit meer doen.
En ik denk dat de verplaatsing van muziekkeuze van 3fm ook meespeelt hierin...
tsja das de nieuwe 3fm huisstijl, lekker hipquote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef houdjemond het volgende:
Die hele lay-out onderin is ook vreselijk
komt wel goed als ze er een beetje in zittenquote:
Het is nieuw en dat kunnen we niet aanquote:
Alle begin is moeilijk.quote:
Ja leuke sfeer zo hier inderdaad.quote:
Stelletje autistenquote:Op maandag 18 december 2017 20:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is nieuw en dat kunnen we niet aan
Allemaal veranderingen ..quote:
Voor mij een reden dat ik op haar tijd nooit naar 3FM luisterde. Behalve deze week.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |