Saw.quote:
achja dat maakt t ook wel leuk, dat het er een beetje kneuterig uit zietquote:
Ja, dat dusquote:Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef houdjemond het volgende:
Het is Big Brother-achtig met die stem
Ja, dat wel. Dat verdwaasde rondkijken als in... Waar the heck zijn we terecht gekomen?quote:Op maandag 18 december 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achja dat maakt t ook wel leuk, dat het er een beetje kneuterig uit ziet
Echt hequote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
CHEF SPECIAL HET HAARLEMSE ANTWOORD OP DE RED HOT CHILI PEPPERS, VEEG ME OP.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, dit is m ook gewoon gezegd door de productie natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
CHEF SPECIAL HET HAARLEMSE ANTWOORD OP DE RED HOT CHILI PEPPERS, VEEG ME OP.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Haha, 7 jaar geleden was ik fanatiek van de partij, maar ik ken niks dat zo erg over zijn hoogtepunt heen is als Serious Request
Maar veel plezier
Nee, dat is Chef Specialquote:
Oh ja, het is over zijn hoogtepunt heen, zonder meer.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Haha, 7 jaar geleden was ik fanatiek van de partij, maar ik ken niks dat zo erg over zijn hoogtepunt heen is als Serious Request
Maar veel plezier
Had RHCP een vraag gesteld dan? MANMANMAN.quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral veel te vaak gehoordquote:Op maandag 18 december 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik Chef'Special best toffe dingen hebben. Maar fucking Amigo is walgelijk
quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja en dat refrein klopt gewoon niet en het is een matige poging om Lion in the Morning Sun na te doenquote:
Nou ja, 80% van de lol was voor mij Gerard Ekdom, sinds die weg is boeit het me al niet meer zo. Laat staan nu ik 2/3e van de dj's niet eens ken.quote:Op maandag 18 december 2017 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja, het is over zijn hoogtepunt heen, zonder meer.
Maar ik kijk nog wel, want het verveelt mij niet. Al zou ik het nu niet meer missen als het verdwijnt. Toen wel.
Daar heb ik nog geen last van en daarom is één keer per dag meer dan voldoende, daarom ook even gemute nu want ze speelden hem een half uur terug ook al.quote:
De trage liveversie is best gaaf (dan is het een prima lied) maar dit is rommel jaquote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Godsamme, live is het zelfs nog kutter
Waarom denk je dat? Als ik nu naar TV kijk vind ik het groter / drukker dan ooit. Maargoed komende week en het eindbedrag zullen het uitwijzen...quote:Op maandag 18 december 2017 20:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |