quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Matige gemaakte klusjesmannenkopie dit.
Totaal geen chemie, toch benieuwd naar morgen, die zal stukken beter zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Matige gemaakte klusjesmannenkopie dit.
Gelukkig hoor ik al deze nummers voor het eerst en heb ik er nog geen haat voor ontwikkeldquote:Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tief toch eens op met dat Amigo
Dat komt snel genoegquote:Op maandag 18 december 2017 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik al deze nummers voor het eerst en heb ik er nog geen haat voor ontwikkeld
Het Anthem? Nee, dat is deze:quote:
Jezelf omkleden terwijl heel Apeldoorn kan meekijken?quote:
Die weet hoe prettig een beetje privacy is in het Glazen Huis.quote:
Sws dat lange haarquote:Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
die Sander heeft ook vies haar zeg.
Zit weer wat in.quote:Op maandag 18 december 2017 19:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jezelf omkleden terwijl heel Apeldoorn kan meekijken?Mehh... Snap ik xD
Meer glas blijkbaarquote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Wtf hebben ze met het glazen huis gedaan??
Dakje en tweede verdieping, er was meer glas over dit jaar.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Make-over.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
quote:
Ik moet er even aan wennen.. 😱quote:Op maandag 18 december 2017 20:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dakje en tweede verdieping, er was meer glas over dit jaar.
De bewoners ook zo te zienquote:Op maandag 18 december 2017 20:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er even aan wennen.. 😱
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |