Hmm op de 3fm website is te oezen robert ten brink eerste slaapgast, kennelijk hebben ze het schema omgegooid.quote:
Feenstra Feenstra.quote:
Vind dat soort dames welquote:Op maandag 18 december 2017 20:33 schreef KNAK het volgende:
Is dat een pruik of een hele harige koptelefoon op haar hoofs ?
Ze bedoelen Kim Feenstra en niet Michiel helaasquote:Op maandag 18 december 2017 20:34 schreef cygnusx het volgende:
achja, alles is beter dan Frank als DJ, of slaapgast, of wat dan ook..
Net een voetbalstadionquote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Strani het volgende:
Mag ik overigens het stadhuis (of eigenlijk gemeentehuis, want Apeldoorn heeft geen stadsrechten) nomineren als lelijkste stadhuis van Nederland?
tering, als die begint te praten vliegen de barsten in het glasquote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ze bedoelen Kim Feenstra en niet Michiel helaas
Gelukkig hoort ze daar niks van.quote:Op maandag 18 december 2017 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tering, als die begint te praten vliegen de barsten in het glas
Dat hebben een aantal voor je al gedaan.quote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Strani het volgende:
Mag ik overigens het stadhuis (of eigenlijk gemeentehuis, want Apeldoorn heeft geen stadsrechten) nomineren als lelijkste stadhuis van Nederland?
leuk dat iedereen dit doet. Blijkt het dus toch gewoon wel een aardig liedje te zijn. (In tegenstelling tot dat vreselijke Hoe of Sexy als ik dans, als je t mij vraagt)quote:
Jorien.quote:
Dat was legendarisch ja. Was dat niet Eindhoven?quote:Op maandag 18 december 2017 20:41 schreef Guanabana het volgende:
Weten jullie nog toen ze gingen bellen met een dronken Jon Bakker, prachtig was dat
'Hè?'quote:Op maandag 18 december 2017 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat was legendarisch ja. Was dat niet Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |