De Mind-Flayer 'leeft' ook nog.quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voorspel voor een volgend seizoen het volgende:
- Heel nieuwe verhaallijn over het leven van een ander nummer
- Stukje over Mike en Jane en hoe hun wegen tijdelijk scheiden
- Zoektocht van Kali en Jane naar het andere nummer
- Anderen van de huidige personages raken aangehaakt bij deze zoektocht zodra er een probleem blijkt te zijn
Natuurlijk, verdient nog zat geld waarom zouden ze stoppen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 20:32 schreef Qunix het volgende:
Season 3 confirmed!
https://www.hollywoodrepo(...)wed-season-3-1060336
Een beetje correcte ouder zou dat op de spaarrekening zetten van de kinderen voor later. en niet zelf in hun zakken stekenquote:Op zaterdag 2 december 2017 09:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Vraag me af of ze nu meer dan 30k per aflevering krijgen, lijkt me welOuders zullen blij zijn.
Tuurlijk, maar je kan wel een beetje gebruiken omdat je vaak met je kind mee gaat neem ik aan en wat zaakjes regelt. Ik denk dat je er sowieso niet meer als armoedzaaier hoeft bij te zitten als je kind smerig rijk is.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een beetje correcte ouder zou dat op de spaarrekening zetten van de kinderen voor later. en niet zelf in hun zakken steken
Hij is weg gestuurd want hij kwam alleen om geld te verdienen aan wat er gebeurd was.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Net Stranger Things afgekeken. Heb toch nog 1 vraagje en kan het me echt niet meer herinneren.
Wat is er nou met Lonnie, de exman van Winona Ryder gebeurd? Hij woonde elders en kwam ineens bij Winona huis opdagen en probeerde zijn oudste zoon te overtuigen dat Winona hartstikke knettergek was (gat in muur geslagen en gepraat over monsters bijv) maar ineens is ie weer verdwenen of ik mis een deel?
Is hij nou gedood door een monster of is ie gewoon weer vertrokken of ja wat is er met hem gebeurd?
Tja hij kwam alleen langs omdat z'n zoon was "overleden". Daarna zag ie een optie om de staat aan te klagen voor de dood van zijn zoon en daarom kwam hij weer terug. Volgens mij ging hij scheldend weg omdat Winona boos werd omdat ze het had ontdekt. Ik denk dat ik het ook niet met haar had volgehouden, beetje zenuwachtig / neurotisch type.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:26 schreef Kloonhommel het volgende:
Net Stranger Things afgekeken. Heb toch nog 1 vraagje en kan het me echt niet meer herinneren.
Wat is er nou met Lonnie, de exman van Winona Ryder gebeurd? Hij woonde elders en kwam ineens bij Winona huis opdagen en probeerde zijn oudste zoon te overtuigen dat Winona hartstikke knettergek was (gat in muur geslagen en gepraat over monsters bijv) maar ineens is ie weer verdwenen of ik mis een deel?
Is hij nou gedood door een monster of is ie gewoon weer vertrokken of ja wat is er met hem gebeurd?
Iddquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tja hij kwam alleen langs omdat z'n zoon was "overleden". Daarna zag ie een optie om de staat aan te klagen voor de dood van zijn zoon en daarom kwam hij weer terug. Volgens mij ging hij scheldend weg omdat Winona boos werd omdat ze het had ontdekt. Ik denk dat ik het ook niet met haar had volgehouden, beetje zenuwachtig / neurotisch type.
quote:Stranger Things Announces New Cast Members for Season 3
Returning cast member Priah Ferguson becomes recurring as "Erica Sinclair", Maya Hawke cast as new addition "Robin".
[…]
Hoe weet je datquote:
Nu ook officieel via FB bekend gewordenquote:
Geweldig!quote:
quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Komt het hele seizoen er in 1x op? Ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, tenenkrommend slecht, is sowieso niet al te best, alleen de jaren 80 sfeer is nog steeds lekker gedaan maar goed dat kan mijn oma ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Heb de eerste aflevering van het nieuwe seizoen nog niet helemaal afgekeken, maar ligt het aan mij of wordt er echt ontzettend slecht geacteerd?
Ligt aan jou.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Heb de eerste aflevering van het nieuwe seizoen nog niet helemaal afgekeken, maar ligt het aan mij of wordt er echt ontzettend slecht geacteerd?
Will liet mooi zien dat hij de puberteit nog niet heeft bereiktquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:20 schreef zipcon het volgende:
Dat mushroom kapsel helpt niet veel bij Mike.
Ik heb het gevoel dat Will er maar half bij hoort. Het helpt natuurlijk niet dat de originele groep geen zin heeft in zijn D&D gebeuren, zijn integratie in het seizoen vind ik minder geslaagd. Je zou hem bijna weg kunnen laten en vervangen door andere clues om zijn rol op te pikken.
Ik vond het juist wel leuk dat hij nu meer een achtergrond rol had, omdat hij 2 seizoenen al in het middelpunt heeft gestaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:20 schreef zipcon het volgende:
Dat mushroom kapsel helpt niet veel bij Mike.
Ik heb het gevoel dat Will er maar half bij hoort. Het helpt natuurlijk niet dat de originele groep geen zin heeft in zijn D&D gebeuren, zijn integratie in het seizoen vind ik minder geslaagd. Je zou hem bijna weg kunnen laten en vervangen door andere clues om zijn rol op te pikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 69% gewijzigd door CoExist op 06-07-2019 08:31:09 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Max heeft toch haar moeder en stiefvader (Billy’s vader).quote:Op zaterdag 6 juli 2019 02:42 schreef athlonkmf het volgende:
Zo. Doorheen gebinged.
Begrijp niet helemaal waarom El met de bryers meeging, die hoort nergens bij en kan dus prima blijven.
En max is dus nu helemaal alleen? Aangezien Billy haar enige familie was.
Helaas dat de hele seizoen dus weer de karakters had opgesplitst... net als in seizoen 2. Samen waren ze sterker.
Gomorraquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:43 schreef egelhond het volgende:
Inmiddels op de helft. Het is gewoon Stranger Things. Wat die serie vooral leuk maakt zijn de leuke verwijzingen van de jaren 80 en de 80 vibe.
Karate kid, Day of the Dead en vooral de muziek. Heerlijk.
Zo goed als seizoen 1 zal het nooit meer worden. Maarja bij welke serie is dat wel.
Kan me ze echt helemaal niet herinneren.. waren ook bijna nooit in beeld itt de andere ouders. Ik dacht werkelijk dat zij "alleen" waren.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 07:40 schreef CoExist het volgende:
[..]
Max heeft toch haar moeder en stiefvader (Billy’s vader).
Die waren er in seizoen 2.
https://s1.vocaroo.com/me(...)roo_s1tRkSHdeHFV.mp3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Het klopt wel een beetje wat hij zegt, ondanks dat het voor ouderen ook zeker kijkbaar is.quote:
BttF-verwijzing was tof, maar waarom Michael J Fox niet bij de naam noemen? En welke verwijzingen naar The Terminator? Vond alleen die ene Rus nog wel op Arnie lijkenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:53 schreef egelhond het volgende:
Afgekeken. Leuk seizoen. Leuk de verwijzingen naar The Terminator. Ook grappig dat Day of the dead op 30 juni 1985 in première ging en back to the future op 3 juli. Klopt ook nog met de film.
Hij noemt hem Alex P. Keaton, een personage uit de serie Family Ties van begin jaren 80. Een rol vertolkt door Michael J. Fox.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
BttF-verwijzing was tof, maar waarom Michael J Fox niet bij de naam noemen? En welke verwijzingen naar The Terminator? Vond alleen die ene Rus nog wel op Arnie lijken
De rol waarmee Fox doorbrak bij het grote publiek, dus wat dat betreft niet zo vreemd.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:31 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hij noemt hem Alex P. Keaton, een personage uit de serie Family Ties van begin jaren 80. Een rol vertolkt door Michael J. Fox.
Je ziet een paar actiescenes die hetzelfde zijn als in The Terminator. Ook heeft die rus ook wel veel weg van Schwarzenegger. Ook hoe hij praat. Btw dat lied van The Neverending Story zo foutquote:Op zondag 7 juli 2019 17:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
BttF-verwijzing was tof, maar waarom Michael J Fox niet bij de naam noemen? En welke verwijzingen naar The Terminator? Vond alleen die ene Rus nog wel op Arnie lijken
Dat is meer om te benadrukken hoe weinig Steve eigenlijk nou van films afweet...quote:Op zondag 7 juli 2019 17:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
BttF-verwijzing was tof, maar waarom Michael J Fox niet bij de naam noemen?
Het duurde te lang, iedereen dacht dat zij wou dat hij ging purren... Maakt het geheel alleen maar verrassender:quote:Op zondag 7 juli 2019 21:03 schreef egelhond het volgende:
[..]
Btw dat lied van The Neverending Story zo fout
Ja dat was allebei 'Starcourt'. Maar die Amerikaanse malls zijn ook gewoon eenheidsworst.quote:Op zondag 7 juli 2019 21:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net S03E03 gezien met mijn dochter.
Toen de 2 meiden voor het eerst in het winkelcentrum kwamen en de passages op de 1e verdieping zichtbaar werden had ik even een soort van flashback. Later snapte ik het opeens; sommige delen boven deden me denken aan de afleveringen van Better Call Saul, waar hij met die bejaarde dames ging wandelen. Nu is Amerika volgebouwd met dergelijke malls, dus de kans is minimaal dat dit op dezelfde plek opgenomen is.
Is het nu dezelfde mall waar Eleven kleding ging kopen en de ijswinkel van Steve en Robin? Het lijkt wel of het twee verschillende winkelcentra zijn.
Erica is juist mega-irritant.quote:Op maandag 8 juli 2019 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Helemaal klaar nu.
Wel een beetje voorspelbaar, en het monster is nog steeds niet zo boeiend. De cast voelde ook wat opgezwollen zodat niet iedereen genoeg tijd kreeg.
Erica was eerste tijd leuk, maar aan het einde toch minder. Net als Robin. Ben benieuwd hoe ze verder gaan, nu ze uit elkaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
Eerste seizoenen was ze geweldig. In kleine dosis is het leuk.quote:
In de jaren 80 had je ook van dat soort irritante zusjes.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Inderdaad ze was ongeveer begin tot eind kut. Echt een heel geforceerd typetje.
[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 10-07-2019 09:58:51 (toch nog even een spoiler het is pas net uit) ]Oh.
wat ben jij een lul met je spoilers zonder ff in een spoiler te zettenquote:Op woensdag 10 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net gezien, vond het begin heel erg matig en cliché maar het werd later toch wel spannender en boeiend. Wel blij dat Hopper en Billy in elk geval doodgingen (alhoewel gigantisch cliché) zodat het nog iets van effect heeft. Het monster is nog steeds wel matig ja, niet bepaald een sterke villain (en had ook heel vaak de tijd om Eleven of iemand anders te pakken maar dan weer theatraal lang wachten zodat er iemand met deus ex machina de boel kon redden). Had eigenlijk ook wel verwacht dat hij gewoon chaos zou aanrichten bij die 4 juli festiviteiten.
Dustin was wel een baas dit seizoen, samen met Steve toch wel een goed duo (en die chick erbij). De rest van die koters vond ik niet zo heel boeiend eigenlijk (zeker niet op het begin met al die puberale liefdesrotzooi)
Integendeel. Deze serie is primair gericht op eenieder die (bewust) de 80-ies hebben meegemaakt. Het is dus ook kijkbaar voor kinderen. Ook al zullen die veel hints en verwijzingen missen. Zoiets als “Doctor Zarkov” zal de meeste mensen ontgaan.quote:Op zondag 7 juli 2019 17:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het klopt wel een beetje wat hij zegt, ondanks dat het voor ouderen ook zeker kijkbaar is.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:57 schreef Peter88Online het volgende:
Ik vind dit nieuwe seizoen wel beter dan het vorige seizoen. Vooral Robin was een verrassend goed nieuw karakter. Maar toch mis ik iets wat ik bij seizoen 1 wel had. Alsof daar wat meer de jaren '80 sfeer beter werd gevangen dan in dit seizoen. Misschien komt het omdat er in dat seizoen meer muziek uit 1983 werd gebruikt dan in dit seizoen muziek uit 1985.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
ja hoor, ga een topic over stranger things lezen als je geen spoilers wil...quote:Op woensdag 10 juli 2019 07:30 schreef jigggy het volgende:
[..]
wat ben jij een lul met je spoilers zonder ff in een spoiler te zetten
Het is de bedoeling dat die Erica zó irritant is. En dan is het voor veel mensen een stuk dragelijker of zelfs grappig.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:02 schreef pokkerdepok het volgende:
en ik vond het erg goed. ik vind erica helemaal niet irritant.
ook prima als hobbs in de cel zit. die man moet gewoon blijven, geweldige acteur.
het monster is inderdaad wel wat minder indrukwekkend, zo langzamerhand. maar ja, al een paar keer verslagen..
ik wacht wel al twee seizoenen op de terugkeer van barb, lol..
In een spoiler zetten mag bestquote:Op woensdag 10 juli 2019 07:57 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja hoor, ga een topic over stranger things lezen als je geen spoilers wil...
Ik moest even kijken wanneer het is uitgekomen en dat is een weekje geleden, ik kan me idd voorstellen dat nog niet iedereen alles heeft gezien, dus een spoiler kan nu nog wel. Maar na een week of 3 is dat ook wel klaar hoor. Anders krijg je een topic vol spoilers terwijl de serie allang uit is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:22 schreef jigggy het volgende:
[..]
In een spoiler zetten mag best,doen er een hele hoop hier
Juist - overacting heet dat. In de stijl van de jaren 80.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat die Erica zó irritant is. En dan is het voor veel mensen een stuk dragelijker of zelfs grappig.
Waarom kijk je in dit topic dan? Man man man.quote:Op woensdag 10 juli 2019 07:30 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ja okay zo kun je natuurlijk elke kritiek weerleggen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
In de jaren 80 had je ook van dat soort irritante zusjes.
Het is allemaal uitgezonden, volgens mij mag je dan gewoon erover praten in dit topic. Als je nog niet bij bent moet je hier niet kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 07:30 schreef jigggy het volgende:
[..]
ja precies. gewoon het irritante kleine zusje.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat die Erica zó irritant is. En dan is het voor veel mensen een stuk dragelijker of zelfs grappig.
misschien had de OP erbij kunnen zeggen, dat het een spoiler topic is. mar dat lijkt me vrij logisch.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:22 schreef jigggy het volgende:
[..]
In een spoiler zetten mag best,doen er een hele hoop hier
quote:Op woensdag 10 juli 2019 07:48 schreef thedeedster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ff gauw terug gekeken maar nu vat ik hem
[ Bericht 6% gewijzigd door Vliegbaard op 10-07-2019 12:51:45 ]
Die kop van Steve toen ze uit de kast kwamquote:Op woensdag 10 juli 2019 18:56 schreef Rucebo het volgende:
Ook het derde seizoen is de moeite waard, met name door enkele leuke personages (Robin en Steve vormen een goed duo), de goede soundtrack en de vele verwijzingen.
Mike is veruit de meest irritante van het groepje koters inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:22 schreef marcodej het volgende:
Wat een vervelend joch is Mike.
Voor de rest genoten van seizoen 3.
Harry Potter syndroom, die werd ook steeds irritanter.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:22 schreef marcodej het volgende:
Wat een vervelend joch is Mike.
Voor de rest genoten van seizoen 3.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die kop van Steve toen ze uit de kast kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:55 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |