*verteltquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:27 schreef murp het volgende:
Zoals jullie weten zit ONZ een beetje in een dal. Daar willen we graag samen met jullie uitkomen.
Hebben jullie tips voor de mods of andere manieren om ONZ er weer een beetje uit het dal te halen?
Laten we niet zuur gaan doen en zeggen dat het allemaal kut is. We hebben liever dat je verteld wat er volgens jou mis gaat en hoe we dat samen kunnen oplossen.
Ik ben benieuwd
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:30 schreef Embraer89 het volgende:
Het stopzetten van baggertopics door secretpret brengt het niveau al een heel stuk omhoog.
Dit!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:30 schreef Hyaenidae het volgende:
De [paint]-topiques moeten terug, uit de glorietijden van ONZ.
Ik zeg dat nu wel maar heb er nu geen fuck zin meer in om zelf te gaan painten/photoshoppen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit!
Ik ga even op zoek naar wat inspiratie
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Het ligt niet aan ONZ. KLB is de nieuwe ONZ. Als ieder forum zich zou bezig houden met alleen z'n eigen onderwerp, zou ONZ ook weer drukker worden. Dat. Of ONZ en KLB laten fuseren.
Dank jequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Pas op dit mag namelijk ook al niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze moeilijke periode achter je te laten.
Vanmiddag was het anders aardig druk met de stoppen topics. Maar dat werd hardhandig de kop in gedruktquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:27 schreef murp het volgende:
Zoals jullie weten zit ONZ een beetje in een dal. Daar willen we graag samen met jullie uitkomen.
Hebben jullie tips voor de mods of andere manieren om ONZ er weer een beetje uit het dal te halen?
Laten we niet zuur gaan doen en zeggen dat het allemaal kut is. We hebben liever dat je verteld wat er volgens jou mis gaat en hoe we dat samen kunnen oplossen.
Ik ben benieuwd
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dat slaat dan ook echt werkelijk nergens op. Kwaliteit maakt een forum drukker, bagger werkt juist averechts, ook in ONZ.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:46 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Vanmiddag was het anders aardig druk met de stoppen topics. Maar dat werd hardhandig de kop in gedrukt
En ik kom straks met wat meer tips.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:30 schreef Embraer89 het volgende:
Het stopzetten van baggertopics door secretpret brengt het niveau al een heel stuk omhoog.
Hoezo zit onzin in een dal? Ik vermaak me prima de meeste tijd dat ik er ben. Als je tips wil, begin dan met jezelf door niet te doen alsof het in een dal zit maar dat het is zoals het is, leuk en mooi! En vraag dan nog eens hoe het nog beter kan dan het al is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:27 schreef murp het volgende:
weer een beetje uit het dal te halen?
Laten we niet zuur gaan doen en zeggen dat het allemaal kut is.
En dit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:30 schreef Embraer89 het volgende:
Dat laatste ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoezo zit onzin in een dal? Ik vermaak me prima de meeste tijd dat ik er ben. Als je tips wil, begin dan met jezelf door niet te doen alsof het in een dal zit maar dat het is zoals het is, leuk en mooi! En vraag dan nog eens hoe het nog beter kan dan het al is.
Negatief denkende mensen zoals jou zijn er al genoeg, als we die mensen anders kunnen laten denken zou het al veel verschil kunnen uitmaken.
Je bent een mod, je hebt verantwoordelijkheden
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:00 schreef Leonos het volgende:
Die blauwe moeten oprotten en meer tetten!
enkele mensen doen een lemming maar iedereen gaat af op secretpret. Dat is zielig voor die jongen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:30 schreef Embraer89 het volgende:
Is wel iets om naar te kijken misschien, KLB lijkt soms meer op onzin dan ONZ.quote:
medelijden hebben met jezelf :’)quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
enkele mensen doen een lemming maar iedereen gaat af op secretpret. Dat is zielig voor die jongen.
Je vergeet de meest gequote post in dit topic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:43 schreef murp het volgende:
Goede input zeg! [ afbeelding ]
- Meer meedoe topics
- Meer paint topics
- Minder regels
- KLB en ONZ fuseren
- Meer content
- betere kwaliteit
- plekje voor vloggers
- meer persoonlijkheid kweken
- en zie post #38 [ afbeelding ]
- als mod laten zen hoe het wel moet
Staat erbijquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:46 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je vergeet de meest gequote post in dit topic.
goeie reactie Vogeltjesdans!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:50 schreef Jopie78 het volgende:
Het probleem is nieuwe aanwas. Op een gegeven moment ken je alle uitspraken wel.
Waarom worden er nergens nieuwe mensen aangetrokken? Waarom kan ik posts niet delen op Twitter, FB, etc ?
Het loopt langzaam leeg, nieuwe grapjes werken nu niet meer..
Maar aanwas komt ook door goede topics en shit over TV programma's en zo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:50 schreef Jopie78 het volgende:
Het probleem is nieuwe aanwas. Op een gegeven moment ken je alle uitspraken wel.
Waarom worden er nergens nieuwe mensen aangetrokken? Waarom kan ik posts niet delen op Twitter, FB, etc ?
Het loopt langzaam leeg, nieuwe grapjes werken nu niet meer.. En men blijft maar hangen in "vroeger".. De stamgasten maken de dienst uit.
In een druk cafe komen mensen.. Ik kom FOK! nooit tegen in de buitenwereld, alleen als ik iets google. Wie trekt de jeugd naar binnen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar aanwas komt ook door goede topics en shit over TV programma's en zo.
Zelf hier gekomen door SPT.
Ik zou Google niet onderschatten in het aantrekken van mensen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In een druk cafe komen mensen.. Ik kom FOK! nooit tegen in de buitenwereld, alleen als ik iets google. Wie trekt de jeugd naar binnen?
Nou, dan hopen we maar dat het binnenkort druk wordt. Jij nog een borrel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou Google niet onderschatten in het aantrekken van mensen.
Dat zeg ik niet hè, maar een borrel is prima.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, dan hopen we maar dat het binnenkort druk wordt. Jij nog een borrel?
Maar zo kan ik het wel lezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat zeg ik niet hè, maar een borrel is prima.
Cheers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Maar zo kan ik het wel lezen.![]()
Proost man! Op zij die erbij waren!
Murpgodquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:43 schreef murp het volgende:
- Meer meedoe topics
- Meer paint topics
- Minder regels
- KLB en ONZ fuseren
- Meer content
- betere kwaliteit
- plekje voor vloggers
- Het stopzetten van baggertopics door secretpret
- nieuwe aanwas van users ( via Social Media)
Cool, ben benieuwd, denk dat het leuk is als er wat communicatie over dit soort zaken is met de gebruikers zoals dit topic, reduceert misschien ook dat zure gezeik over het sterven van FOK! en soortgelijke zooi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:43 schreef murp het volgende:
- Meer meedoe topics
- Meer paint topics
- Minder regels
- KLB en ONZ fuseren
- Meer content
- betere kwaliteit
- plekje voor vloggers
- Het stopzetten van baggertopics door secretpret
- nieuwe aanwas van users ( via Social Media)
Laten we eerst eens kijken wat er beter kan, gaan we daarna kijken hoe we dat met zn allen gaan doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool, ben benieuwd, denk dat het leuk is als er wat communicatie over dit soort zaken is met de gebruikers zoals dit topic, reduceert misschien ook dat zure gezeik over het sterven van FOK! en soortgelijke zooi.
cool.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:25 schreef murp het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken wat er beter kan, gaan we daarna kijken hoe we dat met zn allen gaan doen
neuken!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:25 schreef murp het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken wat er beter kan, gaan we daarna kijken hoe we dat met zn allen gaan doen
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Goed plan, een seksorgie met autisten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door murp op 28-10-2017 21:42:42 ]pindazakje
Niet mee eens; het helpt een gezellige sfeer te creëren. Bier en tieten FTW!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:51 schreef Sigaartje het volgende:
Meer tetten hoef ik niet hier op dit forum. Als ik tetten wil zien, is er genoeg te vinden op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door murp op 28-10-2017 21:43:00 ]
Fijn dat je vooral aan jezelf denktquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:37 schreef _--_ het volgende:
Aan Danny vragen of hij een karakter limiet wil opstellen zodat men niet door elke hersenscheet even een topic opent, strengere regels hanteren voor (uit de hand lopende) lemmings en trolls permanent bannen
Een ban voor R&P?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:22 schreef jodelahity het volgende:
en geef me weer toegang tot r&p en ik kan wel weer een topic bedenken net als de titi quiz die tijdelijk de aandacht krijgt van mensen
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:43 schreef Homijn het volgende:
Er worden ook nooit meer seals voor leuke topics uitgedeeld. Dit topic had ook allang zo'n zeehond moeten hebben. Het maken van leuke topics wordt dus niet echt aangemoedigd.
Soms worden Paint topics pareltjes, maar soms ook niet, dit is niet altijd van te voren te bepalen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Meh ik vind die painttopics leuk hoor, maar de laatste paar waarin ik iets gemaakt heb kwamen twee reacties van niet painters dan gaat die ook snel dood.
Ja is ook zo, soms is het ook leuker om het te maken dan de rest.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Soms worden Paint topics pareltjes, maar soms ook niet, dit is niet altijd van te voren te bepalen.
Soms heb ik veel inspiratie, soms weinig.
Gewoon door gaan met painten, elke bijdrage is er weer 1.
Maar open gewoon een Paint topic als je een leuk idee heb.
als je alleen maar regels hebt en alles strak moet is het ook niet leuk. Het is leuk om af en to een chain te krijgen in de nieuwe topics en even ONZ lekker vol te baggeren, laat dat lekker zo zijn. Kijk het een half uurtje aan, iedereen heeft zijn fun gehad, en flikker daana alles met 1 druk op de knop dicht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:47 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat slaat dan ook echt werkelijk nergens op. Kwaliteit maakt een forum drukker, bagger werkt juist averechts, ook in ONZ.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
enkele mensen doen een lemming maar iedereen gaat af op secretpret. Dat is zielig voor die jongen.
Mja het is nu bijna dagelijkse kost.quote:Op zondag 29 oktober 2017 09:16 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
als je alleen maar regels hebt en alles strak moet is het ook niet leuk. Het is leuk om af en to een chain te krijgen in de nieuwe topics en even ONZ lekker vol te baggeren, laat dat lekker zo zijn. Kijk het een half uurtje aan, iedereen heeft zijn fun gehad, en flikker daana alles met 1 druk op de knop dicht.
valt wel mee hoorquote:Op zondag 29 oktober 2017 12:49 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Mja het is nu bijna dagelijkse kost.
Dan moet je moderator worden. Je krijgt 700 euro per maand netto om mod op FOK! te zijn, en je hoeft het ook nog eens niet op te geven bij het UWV. Ideaal. Naast je uitkering vang je gewoon harde pegels.quote:
Krijgt een gehaktballenmod dat ook?quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je moderator worden. Je krijgt 700 euro per maand netto om mod op FOK! te zijn, en je hoeft het ook nog eens niet op te geven bij het UWV. Ideaal. Naast je uitkering vang je gewoon harde pegels.
Dat klopt niet, mods in MUZ en F&L krijgen ¤666 en die in KLB ¤450.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je moderator worden. Je krijgt 700 euro per maand netto om mod op FOK! te zijn, en je hoeft het ook nog eens niet op te geven bij het UWV. Ideaal. Naast je uitkering vang je gewoon harde pegels.
TTTs?quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:48 schreef broccoli. het volgende:
Het grootste verschil tussen vroeger en nu is dat vroeger veel meer mocht.
Vroeger was het ook diverser, opener, regels waren er amper, veel meer verschillende mensen en persoonlijkheden. Na een tijd werd dit allemaal doodgedrukt, omdat je geen mensen meer mocht posten, geen tieten meer mocht posten, geen TTTs meer werden uitgedeeld, ga zo maar door.
Je zult maar mod zijn in KLBquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat klopt niet, mods in MUZ en F&L krijgen ¤666 en die in KLB ¤450.
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg bannersquote:
Ik vandaliseer alleen treinen, geen topics.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
Na 3 jaar weer een update
Oja edit: als iemand zon topic maakt moeten mensen het niet verneuken. Want zo gaat een topic vaak wel de afgrond in. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan
Ah oké, niet eerder gezien.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
Na 3 jaar weer een update
Oja edit: als iemand zon topic maakt moeten mensen het niet verneuken. Want zo gaat een topic vaak wel de afgrond in. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan
Dacht dat jij nog niet zo ver wasquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vandaliseer alleen treinen, geen topics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben nu toch wel redelijk transparant?quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:06 schreef ijs_beer het volgende:
En nadat er dingen in gang gezet worden er ook regelmatig over terugkoppelen, dan houd je iedereen voor langere tijd enthousiast. Schort er nog wel eens aan op Fok.
Jij nu wel!quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:07 schreef murp het volgende:
[..]
ben nu toch wel redelijk transparant?
nee, maar jullie kunnen mij daaraan ook toch ook aan helpen herinneren , moet natuurlijk niet chronisch wordenquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij nu wel!Maar over een maandje nog steeds? Ik neem aanONZ niet binnen een week weer structureel een stuk drukker is.
Soms een beetje te transparant met alle dodetopicspelslotjesquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:07 schreef murp het volgende:
[..]
ben nu toch wel redelijk transparant?
Zijn ze zoveel waard dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:18 schreef ToT het volgende:
Weer af en toe een topic van ONZ onder de aandacht brengen op de Frontpage?
Och het gebeurde vroeger wel soms, en dat leverde vaak veel views op. Met name met painttopics, maar ook soms wel andere.quote:
Painttopics verdienen wat mij betreft dan ook een betere plek en niet in de shithole ONZ.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gebeurde vroeger wel soms, en dat leverde vaak veel views op. Met name met painttopics, maar ook soms wel andere.
Ik vind ONZ sowieso tof, maar ze zouden idd ook goed in CRE passen, hoewel het ontbreken van enig niveau is vaak juist wat de topics zo leuk maken, en dat past beter in ONZ!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:21 schreef _--_ het volgende:
[..]
Painttopics verdienen wat mij betreft dan ook een betere plek en niet in de shithole ONZ.![]()
In cre zouden die topics wat mij betreft beter terecht kunnen.
Daar heb je weer wel een punt in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind ONZ sowieso tof, maar ze zouden idd ook goed in CRE passen, hoewel het ontbreken van enig niveau is vaak juist wat de topics zo leuk maken, en dat past beter in ONZ!
Overigens ben je bijna bij een nieuwe mijlpaal!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind ONZ sowieso tof, maar ze zouden idd ook goed in CRE passen, hoewel het ontbreken van enig niveau is vaak juist wat de topics zo leuk maken, en dat past beter in ONZ!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
Overigens ben je bijna bij een nieuwe mijlpaal!
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:04 schreef ToT het volgende:
De journaal-painttopicreeks weer nieuw leven inblazen en een lijntje leggen met RTL4?
Een paar paintjes van losse topics zijn al eens in het nieuws gekomen, toch? Zoals deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil wel even kijken of ik iets leuks kan verzinnen.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Er zijn er pas zes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:45 schreef sig000 het volgende:
Alle SlowChats in ONZ flikkeren, probleem opgelost.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:04 schreef ToT het volgende:
De journaal-painttopicreeks weer nieuw leven inblazen en een lijntje leggen met RTL4?
Een paar paintjes van losse topics zijn al eens in het nieuws gekomen, toch? Zoals deze:Ja dat was leuk inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel jammer dat bijna overal de bron vermelding niet klopte. De paints werden gejat en geupload naar dumpert, twitter en facebook. Je zag toen ook wel hoe de media werkt, overal de zelfde 4 plaatjes terwijl we een topic vol hadden. Toch was het wel leuk.
Probleem met de painttopics is dat er te weinig animo is. Er zijn maar 4 of 5 actieve painters die op dat moment maar net zin en tijd moeten hebben. Op dit moment ben ik zelf ook niet zo actief meer.
Ik ben nog steeds paintbattlemaster 2015Ik heb op Fok! wel leren photoshoppen en dat komt nog steeds af en toe van pas.
Ja dat was leuk inderdaadquote:
Ik heb een beetje hetzelfde, maar met de kerst ben ik wel weer een paar dagen vrij. Ik denk dat ik dan wel weer aan de slag ga.quote:Ahhh jammer van de bronvermelding dan, dat wist ik niet
Zelf ben ik ook een stuk minder actief geweest met painten omdat ik gewoon minder tijd had, maar dat begint weer terug te komen.
Dit is best makkelijk op te lossen, gewoon een klein watermerkje invoeren bij je creatie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was leuk inderdaadwel jammer dat bijna overal de bron vermelding niet klopte. De paints werden gejat en geupload naar dumpert, twitter en facebook. Je zag toen ook wel hoe de media werkt, overal de zelfde 4 plaatjes terwijl we een topic vol hadden. Toch was het wel leuk.
Probleem met de painttopics is dat er te weinig animo is. Er zijn maar 4 of 5 actieve painters die op dat moment maar net zin en tijd moeten hebben. Op dit moment ben ik zelf ook niet zo actief meer.
Ik ben nog steeds paintbattlemaster 2015Ik heb op Fok! wel leren photoshoppen en dat komt nog steeds af en toe van pas.
Ahhh jammer van de bronvermelding dan, dat wist ik niet
Zelf ben ik ook een stuk minder actief geweest met painten omdat ik gewoon minder tijd had, maar dat begint weer terug te komen.
Good one!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:32 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dit is best makkelijk op te lossen, gewoon een klein watermerkje invoeren bij je creatie.
Een creatief iemand kan dit natuurlijk ook weer verwijderen, maar dan moet je er wel moeite voor doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he makkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:49 schreef jodelahity het volgende:
Topics met echte prijzen/promo acties, wat dan ook wat iets gratis weggeeft verkoopt
En ga je hier ook echt wat mee doen?quote:
nee, maar we hebben wel een utgangspunt toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:05 schreef jodelahity het volgende:
Maken mijn reacties ook wat uit erover dat iets uit dat lijstje bijvoorbeeld juist niet moet o.a.? Ik vind vrijwel alles van die lijst gaar trouwens, kan je niks mee bereiken, een lijstje is een lijstje. Alsof diegenen waar jij dit aan voorlegt weten wat ervan gaat werken en wat niet
dat kwam zo ut in excelquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Rood en blauw = Dat doen we sowieso niet?
Je typte lijstje toch goed? Ik bedoelde serieus dat het voor mij gewoon een lijstje is. En nee ik denk niet dat je hiermee een uitgangspunt hebt want iedereen roept maar wat en jij noteert het maar er is verder helemaal niet over nagedacht. Dit gaat niet zorgen voor een upgrade, gaat gewoon het idee geven dat er in ieder geval moeite voor is gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:07 schreef murp het volgende:
[..]
nee, maar we hebben wel een utgangspunt toch?
We gaan ONZ echt niet radicaal veranderen, maar zie het maar als een upgrade.
En de letter i doet het net goed op mn toestenbord
Jij doet zuur door secretpret erin te zetten hypocriet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:09 schreef murp het volgende:
en allemaal niet zo zuur gaan doen over het lijstje, we zitten immers in ONZ
tuurlijk is er nog helemaal niet over nagedacht. Ik heb immers alleen het lijstje gemaakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je typte lijstje toch goed? Ik bedoelde serieus dat het voor mij gewoon een lijstje is. En nee ik denk niet dat je hiermee een uitgangspunt hebt want iedereen roept maar wat en jij noteert het maar er is verder helemaal niet over nagedacht. Dit gaat niet zorgen voor een upgrade, gaat gewoon het idee geven dat er in ieder geval moeite voor is gedaan
mooi lijstje hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:09 schreef murp het volgende:
en allemaal niet zo zuur gaan doen over het lijstje, we zitten immers in ONZ
wie s secretpret? een of andere kutuser?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij doet zuur door secretpret erin te zetten hypocriet.
Ik zeg toch ervoor dat de mensen aan wie je dat lijstje toont het niet echt kunnen inschattenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:11 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk is er nog helemaal niet over nagedacht. Ik heb immers alleen het lijstje gemaakt.
he, das een goed punt, die moeten we in de lijst zetten.... oh wacht.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik zeg toch ervoor dat de mensen aan wie je dat lijstje toont het niet echt kunnen inschattenNiet doen alsof de users mongolen zijn murp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |