quote:
Precies. Streepje weer natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / Slurper
deze topics bijvoorbeeld.
meteen dichtgooienquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / Slurper
deze topics bijvoorbeeld.
Nah, ik wil niet opvallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je kan hem ook in dat topic plaatsen.
hoezo is toch juist goed?quote:
Ik wil niet bekend zijn, haha!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoezo is toch juist goed?
ik heb ook gepost daar.
zal wel loslopen toch, na een post?quote:
Dat is dan alvast 1 post minder. Daar zullen vast veel mensen meelezen enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal wel loslopen toch, na een post?
ja maar wel met een slotje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Idd. En een mod die ook de "je moeder" grap doet
ben ik nu bekend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat is dan alvast 1 post minder. Daar zullen vast veel mensen meelezen enzo
schijnt normaal te zijn voor veel users...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Idd. En een mod die ook de "je moeder" grap doet
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:30 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor!
Misschien en dat is ook niet erg als je het niet erg vindtquote:
Ja. Kan ook wel natuurlijk, af en toe als het grappig is. Maar elke scheet dat er wordt losgelaten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:31 schreef aloa het volgende:
[..]
schijnt normaal te zijn voor veel users...
Hmmm ligt er ook aan waarom je bekend raakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:35 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Misschien en dat is ook niet erg als je het niet erg vindt
[..]
Ja. Kan ook wel natuurlijk, af en toe als het grappig is. Maar elke scheet dat er wordt losgelaten?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:21 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Heb jij een bot aanstaan die om de x minuten dit reageert?
dat is ook een goede inderdaad, plaats die ook in het topic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:43 schreef Homijn het volgende:
Er worden ook nooit meer seals voor leuke topics uitgedeeld. Dit topic had ook allang zo'n zeehond moeten hebben. Het maken van leuke topics wordt dus niet echt aangemoedigd.
Ik heb weinig problemen met de mods. Uiteindelijk zijn het altijd dezelfde die dat wel hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:35 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik zie forumbreed gezien sommige moderators dingen doen die ze juist zelf in de kiem zouden moeten smoren..
Daar zit wat in, ik heb zelf nooit problemen met mods.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met de mods. Uiteindelijk zijn het altijd dezelfde die dat wel hebben
Wiens kloon ben jijquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar zit wat in, ik heb zelf nooit problemen met mods.
Maar dat neemt niet weg dat ik wel bij mijn constatering blijf.
Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat het vrijwilligers zijn. Op zich draait het verder goed, op wat zeikerds na...de users die het hardst schreeuwen (en dus alle aandacht krijgen)quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar zit wat in, ik heb zelf nooit problemen met mods.
Maar dat neemt niet weg dat ik wel bij mijn constatering blijf.
welterusten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeg naar bed pak die punten maar guys.
Er zijn laatste tijd ook mods bij gekomen waarvan ik denk die waren dat pakweg vier jaar geleden nooit geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:35 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik zie forumbreed gezien sommige moderators dingen doen die ze juist zelf in de kiem zouden moeten smoren..
ik zou nooit een red bull proberen als ik jou was.quote:
Gelukkig doe ik dat ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2017 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zou nooit een red bull proberen als ik jou was.
dan stuiter je tot morgen rond.quote:
Het zijn vrijwilligers en zonder vrijwilligers geen FOK!.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat het vrijwilligers zijn. Op zich draait het verder goed, op wat zeikerds na...de users die het hardst schreeuwen (en dus alle aandacht krijgen)
ja het is het wel makkelijk maken voor de moeilijke mensen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Het zijn vrijwilligers en zonder vrijwilligers geen FOK!.
En de meeste zijn nogmaals prima.
Maar als ze zelf dingen doen die eigenlijk ook niet horen is dat niet geloofwaardig meer.
En dat is dan weer koren op de molen van de hardste schreeuwers, en zonis het balletje weer rond.
ja die heb je ook inderdaad, of hebben er zelfs plezier in.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:20 schreef aloa het volgende:
Sommige mensen doen moeilijk om het moeilijk doen
welterusten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik doe inmiddels zo lang over een post dat ik er geen punten meer mee ga verdienen.![]()
Tijd om te gaan slapen.![]()
Have fun allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |