quote:
Precies. Streepje weer natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / Slurper
deze topics bijvoorbeeld.
meteen dichtgooienquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ / Slurper
deze topics bijvoorbeeld.
Nah, ik wil niet opvallenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je kan hem ook in dat topic plaatsen.
hoezo is toch juist goed?quote:
Ik wil niet bekend zijn, haha!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hoezo is toch juist goed?
ik heb ook gepost daar.
zal wel loslopen toch, na een post?quote:
Dat is dan alvast 1 post minder. Daar zullen vast veel mensen meelezen enzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal wel loslopen toch, na een post?
ja maar wel met een slotje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Idd. En een mod die ook de "je moeder" grap doet
ben ik nu bekend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat is dan alvast 1 post minder. Daar zullen vast veel mensen meelezen enzo
schijnt normaal te zijn voor veel users...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Idd. En een mod die ook de "je moeder" grap doet
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:30 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor!
Misschien en dat is ook niet erg als je het niet erg vindtquote:
Ja. Kan ook wel natuurlijk, af en toe als het grappig is. Maar elke scheet dat er wordt losgelaten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:31 schreef aloa het volgende:
[..]
schijnt normaal te zijn voor veel users...
Hmmm ligt er ook aan waarom je bekend raakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:35 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Misschien en dat is ook niet erg als je het niet erg vindt
[..]
Ja. Kan ook wel natuurlijk, af en toe als het grappig is. Maar elke scheet dat er wordt losgelaten?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:21 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Heb jij een bot aanstaan die om de x minuten dit reageert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |