he makkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:49 schreef jodelahity het volgende:
Topics met echte prijzen/promo acties, wat dan ook wat iets gratis weggeeft verkoopt
En ga je hier ook echt wat mee doen?quote:
nee, maar we hebben wel een utgangspunt toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:05 schreef jodelahity het volgende:
Maken mijn reacties ook wat uit erover dat iets uit dat lijstje bijvoorbeeld juist niet moet o.a.? Ik vind vrijwel alles van die lijst gaar trouwens, kan je niks mee bereiken, een lijstje is een lijstje. Alsof diegenen waar jij dit aan voorlegt weten wat ervan gaat werken en wat niet
dat kwam zo ut in excelquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Rood en blauw = Dat doen we sowieso niet?
Je typte lijstje toch goed? Ik bedoelde serieus dat het voor mij gewoon een lijstje is. En nee ik denk niet dat je hiermee een uitgangspunt hebt want iedereen roept maar wat en jij noteert het maar er is verder helemaal niet over nagedacht. Dit gaat niet zorgen voor een upgrade, gaat gewoon het idee geven dat er in ieder geval moeite voor is gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:07 schreef murp het volgende:
[..]
nee, maar we hebben wel een utgangspunt toch?
We gaan ONZ echt niet radicaal veranderen, maar zie het maar als een upgrade.
En de letter i doet het net goed op mn toestenbord
Jij doet zuur door secretpret erin te zetten hypocriet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:09 schreef murp het volgende:
en allemaal niet zo zuur gaan doen over het lijstje, we zitten immers in ONZ
tuurlijk is er nog helemaal niet over nagedacht. Ik heb immers alleen het lijstje gemaakt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je typte lijstje toch goed? Ik bedoelde serieus dat het voor mij gewoon een lijstje is. En nee ik denk niet dat je hiermee een uitgangspunt hebt want iedereen roept maar wat en jij noteert het maar er is verder helemaal niet over nagedacht. Dit gaat niet zorgen voor een upgrade, gaat gewoon het idee geven dat er in ieder geval moeite voor is gedaan
mooi lijstje hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:09 schreef murp het volgende:
en allemaal niet zo zuur gaan doen over het lijstje, we zitten immers in ONZ
wie s secretpret? een of andere kutuser?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij doet zuur door secretpret erin te zetten hypocriet.
Ik zeg toch ervoor dat de mensen aan wie je dat lijstje toont het niet echt kunnen inschattenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:11 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk is er nog helemaal niet over nagedacht. Ik heb immers alleen het lijstje gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |