SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -J-D- op 22-10-2017 11:29:24 ]I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
De trappen van de sacre coeur geven toch al een prima gratis uitzicht?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:39 schreef MissRelin het volgende:
Eind april een paar daagjes naar Parijs!
Nu zie ik dat de Tour Montparnasse niet meer zo "pittoresk" is als vroeger en bovenop is een verschrikkelijke glazen stellage gebouwd. Is het nog te doen om foto's te maken, of is het glas echt te belemmerend?
oordeel zelf, genoeg filmpjes op youtubequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 21:07 schreef MissRelin het volgende:
Ik vraag toch niet om de trappen van de Sacre Coeur?
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik ga met de jaarwisseling met mijn vrouw naar Parijs. We hebben een appartement in de buurt van Les Halles.
17 jaar geleden zijn we samen naar Parijs geweest. Toen kenden we elkaar net. Nu doen we het nog eens dunnetjes over.
Heb wat informatie uit deze topicreeks en van andere sites verzameld. Misschien heb je er ook iets aan.Ik probeer even snel te zien wat die appartementen kosten, maar die website (via google maps) is echt hels!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betaal je nou?
Overigens is de vlooienmarkt Marché aux Puces in het zuiden ook erg leuk"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Tja, daar is niet een kort antwoord op te geven.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik probeer even snel te zien wat die appartementen kosten, maar die website (via google maps) is echt hels!
Wat betaal je nou?
Overigens is de vlooienmarkt Marché aux Puces in het zuiden ook erg leuk
Dit klinkt erg als een time-share.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, daar is niet een kort antwoord op te geven.
We hebben een aandeel gekocht van Hapimag. Volgens hun systeem betalen we dan een vast bedrag per jaar waarmee we punten verdienen. Deze kunnen we inzetten bij hun Hapimag-resorts in allerlei landen. In het hoogseizoen kost het meer punten dan erbuiten.
Vaak gaat het om de wat betere, comfortabelere, luxere appartementen op toplocaties. Los van het vaste bedrag betaal je nog een bijdrage bij aankomst bij het appartement. Voor dit appartement betalen we nog 100 euro voor 3 nachten. Twee kamer appartement van 45 m2. Het jaarbedrag heb ik even niet scherp.
Tot nu toe heb ik hier al meer dan 20x gebruik van gemaakt en het is geniaal.
Oh, en bedankt voor de tip. Staat genoteerd.
Kan me voorstellen. Maar goed, heb er al meer dan 15 jaar plezier van.quote:
ja en jaquote:Op zaterdag 4 november 2017 14:14 schreef dabadbass het volgende:
Voor mij dan toch eerder maar een hotelletje via Booking.com![]()
Overigens de Canal St Martin al eens bezocht?
[ afbeelding ]
Of Promenade Plantee, waar ik mijn vrouw ten huwelijk wilde vragen. Maar zij niet te lang wilde blijven omdat ze dorst had[ afbeelding ]
Prima te doen. Er zitten in een aantal 'ramen' gewoon gleuven van 20cm hoog. Je kan je camera daar dus doorheen steken. En je mag een statief meenemen. Gok dat je wel op 130cm ofzo zit kwa hoogte dus met een aantal compactere statieven kom je niet hoog genoegquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:39 schreef MissRelin het volgende:
Eind april een paar daagjes naar Parijs!
Nu zie ik dat de Tour Montparnasse niet meer zo "pittoresk" is als vroeger en bovenop is een verschrikkelijke glazen stellage gebouwd. Is het nog te doen om foto's te maken, of is het glas echt te belemmerend?
Dank! Het idee was idd om daar met zonsondergang/donker op te gaan. Heb ik jaren geleden ook gedaan en echt top uitzicht op Parijs. Blij dat er toch nog wat foto gaten zijn, maar erg jammer dat ze die hele stellage hebben gemaakt...quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:29 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Prima te doen. Er zitten in een aantal 'ramen' gewoon gleuven van 20cm hoog. Je kan je camera daar dus doorheen steken. En je mag een statief meenemen. Gok dat je wel op 130cm ofzo zit kwa hoogte dus met een aantal compactere statieven kom je niet hoog genoeg
Voordeel van die dikke ramen is dat je ook je camera erop kunt laten rusten als je geen zin had (zoals ik) om met een statief te slepen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn 2 plaatjes die ik vanavond vanaf Montpernasse geschoten heb (handheld, beglazing dus als statief gebruikt)
Nog een aantal andere foto's van Parijs (En Versailles)
http://www.djsmiley.com/parijs/
Ah, leuk. Die marche is open op 1 Jan. Thanxquote:Op woensdag 1 november 2017 16:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik probeer even snel te zien wat die appartementen kosten, maar die website (via google maps) is echt hels!
Wat betaal je nou?
Er zijn er twee die dezelfde naam hebben. Ook 1 in het noorden. Verwarrend.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:29 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hij zit al in Parijs, dus een mobilis kaart (1-5) niet echt nodig. Dat is alleen beter als je buiten Parijs gaat. Beter een carnet met 10 tickets ong ¤15 of een mobiliskaart voor voor zone 1&2 is ¤7,50 voor een hele dagquote:Op donderdag 14 december 2017 20:27 schreef Dragonberry het volgende:
Wij kopen altijd een mobilis kaartje als we een dagje Parijs doen vanuit Disneyland. Als je toch geen korting wilt voor musea e.d. zou ik die ook gewoon nemen voor je dagen in Parijs.
Voor je dagen Disneyland een enkeltje Marne-la-Vallee en terug.
Deels al geweest met "Miep" die het allemaal "oooh..en aahh" vond. Ik ben ook alweer wat aangekomen vanwege het fantastische eten hier. Shoppen v.w.b.kleding en accessoires gebeurd morgen dus dat wordt lekker paraderen/keuren voor ome Iwanius in die kledingzaken van Mieppie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:02 schreef psv-gomes het volgende:
Château de Vincennes, bootje Varenne bij lac de Daumesnil
Le grande mosquée de Paris en jardin des plantes
Père Lachaise
Basilique de saint Denis
Le mur de je t'aime ( vlakbij Montmartre)
Rue mouffetard
Parc de saint cloud
Cite de sciences, parc de la vilette
wevers?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat ons ook fascineerde waren de wevers rondom de Sacre-coueur. Nooit echt op gelet, nu wel. Bizar hoe ver sommige gaan.
Ja, die malloten( vooral afrikaanse mannen) die een bandje of ringetje van een simpel draadje wol om iemands hand of vinger weven, om er vervolgens geld voor te vragen.quote:
Als ze worden opgepakt moeten ze gewoon hun spullen inleveren. Kun je weinig tegen doen, net zoals die minderjarige roma'squote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Weer in de Thalys terug. Ik heb het inmiddels wel een beetje gehad met Parijs, het was de 5e keer in 4 jaar tijd.
Ik moet het toch eens vragen, waarom trappen er nog mensen in spelletjes als ‘balletje-balletje’? Er waren een paar clubs aan het spelen op de weg naar de sacre-coueur.
Ze probeerde ons in het spel te lokken en ik zei natuurlijk ‘no’. En toen vroegen ze waarom niet ( meteen heel opvallend als bewijs dat ze allemaal meespelen..)
Toen zei ik: ‘’this is scam, and you are all playing the game’ ( niet het beste engels..)
Ze werden kwaad, maakte neukbewegingen en zeiden I FUCK YOUR WIFE!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Toen maar snel weggelopen voordat ze met zijn allen ons gingen achtervolgen. Mijn vriendin wilde bewust een klein bedrag ( 0,50 cent) inzetten, om te kijken wat ze dan deden, dan zullen ze wel weigeren ofzo
Wat ons ook fascineerde waren de wevers rondom de Sacre-coueur. Nooit echt op gelet, nu wel. Bizar hoe ver sommige gaan.
Waarom worden ze eigenlijk niet opgepakt door de millitairen? Er kwamen op een gegeven moment millitairen aan en ze gingen gewoon verder met hun praktijken. Idem voor de straatverkopers
Mooi man scheelt weer. Dacht zelf nog aan uit te pakken naar Moulin Rouge te gaan. Is dit de moeite of zonde van het geld?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 23:41 schreef psv-gomes het volgende:
Onder de 26 jaar ben je gratis en neem je studentenkaart mee
https://www.parisinfo.com(...)ts-a-paris#Ancre%206
Scrollen naar het laatste alinea ' GRATUITÉ POUR LES MOINS DE 26 ANS ET ENSEIGNANTS'
https://www.paris-friendly.fr/musees-gratuits-paris-jeunes.html
Owja eiffeltoren is nooit gratis, moet je ook als student of onder de 26 voor betalen
Hoe zit het met het reserveren om het Louvre in te komen 'gratis'? Er staat toch een belachelijk lange rij altijd? Snap dat gratis dan niet...quote:Op zondag 7 januari 2018 00:21 schreef psv-gomes het volgende:
Nooit geweest, beetje prijzig. Maar als ik het geld er voor zou hebben zou ik het wel een keer doen denk.
Ben wel een keer naar een vergelijkbaar (iets goedkoper) cabaret ergens anders in Parijs geweest, maar dat was betaald door het werk.
Eiffeltoren is helft van de prijs voor jou. Neem je ID/paspoort mee. Gratis is o.a het louvre, versailles, (de klim van) de notre dame, arc de triompf, pantheon, hotel les invalides, en misschien meerdere dingen, maar deze sowieso.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:22 schreef Gietertje1 het volgende:
[..]
Hoe zit het met het reserveren om het Louvre in te komen 'gratis'? Er staat toch een belachelijk lange rij altijd? Snap dat gratis dan niet...
Hier wat tips om de rijen te ontwijkenquote:Op zondag 7 januari 2018 01:22 schreef Gietertje1 het volgende:
[..]
Hoe zit het met het reserveren om het Louvre in te komen 'gratis'? Er staat toch een belachelijk lange rij altijd? Snap dat gratis dan niet...
Ik zou zeggen in elke goede kroegquote:Op zondag 21 januari 2018 11:20 schreef daanski82 het volgende:
Heeft er iemand een goed adresje in Parijs waar je absint kan kopen?![]()
Is een goed punt maar ik zocht meer naar een slijterij waar ik zelf een fles kan kopen.quote:Op zondag 21 januari 2018 18:28 schreef parijsmijnstad het volgende:
[..]
Ik zou zeggen in elke goede kroeg
Les caves du Royquote:Op zondag 21 januari 2018 11:20 schreef daanski82 het volgende:
Heeft er iemand een goed adresje in Parijs waar je absint kan kopen?![]()
vorige week ben ik o.a. gescand met zo'n stok bijquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
De angst voor aanslagen lijkt vrijwel voorbij: ze kijken niet meer in je tas bij betreden van grotere winkels en geen bagagescan bij Thalys.
ik zei dus: ze kijken niet meer in je tas. Dus alle tassen open maken in elke grote winkel.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:22 schreef fespo het volgende:
[..]
vorige week ben ik o.a. gescand met zo'n stok bij
de Eiffeltoren
Arc
sacre Coeur
diverse warenhuizen/winkels
etc.
alle controles waren met stok incl. tassen openmaken en daar die stok in/omheen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:36 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik zei dus: ze kijken niet meer in je tas. Dus alle tassen open maken in elke grote winkel.
Wat ze met handscan precies denken te detecteren weet ik niet, werd ook nauwelijks gebruikt gister
Ik sta op het punt om te boeken, maar ik ben een bange schijterd.... Ik weet dat een aanslag overal wel of niet kan gebeuren, maar ik vraag me af hoe relaxed ik daar rond ga lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
De angst voor aanslagen lijkt vrijwel voorbij: ze kijken niet meer in je tas bij betreden van grotere winkels en geen bagagescan bij Thalys.
Als je bang bent moet je gewoon thuis blijven en niet de deur uitgaanquote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om te boeken, maar ik ben een bange schijterd.... Ik weet dat een aanslag overal wel of niet kan gebeuren, maar ik vraag me af hoe relaxed ik daar rond ga lopen.![]()
Twijfel dus nog een beetje of ik zal gaan.
Hoe is het met de drukte tegenwoordig? Ben van plan om voor eind oktober te boeken, laagseizoen zou je denken, maar las elders ook dat laagseizoen eigenlijk niet meer bestaat in Parijs.
En maakt wel/geen weekend nog wat uit? Ga liever doordeweeks omdat je dan al die 'weekendje Parijs' mensen niet hebt, maar mijn vriend denkt dat het niet veel zal uitmaken.
je zag voor de aanslagen ook al gewapende agenten staan, bij Lafayette bv.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:37 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
Als je bang bent moet je gewoon thuis blijven en niet de deur uitgaan.
Het valt heus wel mee hoor. Je ziet gewoon hier en daar militairen lopen
Afgelopen april ben ik er nog geweest, erg weinig meegekregen van eventuele dreiging. Controle bij de trein was ook nihil. Wij waren er in het eerste mooie zonnige weekend van het jaar, dus vooral buiten op de terrassen en in de parken was het flink druk.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om te boeken, maar ik ben een bange schijterd.... Ik weet dat een aanslag overal wel of niet kan gebeuren, maar ik vraag me af hoe relaxed ik daar rond ga lopen.![]()
Hoe is het met de drukte tegenwoordig? Ben van plan om voor eind oktober te boeken, laagseizoen zou je denken, maar las elders ook dat laagseizoen eigenlijk niet meer bestaat in Parijs.
En maakt wel/geen weekend nog wat uit? Ga liever doordeweeks omdat je dan al die 'weekendje Parijs' mensen niet hebt, maar mijn vriend denkt dat het niet veel zal uitmaken.
Eind april naar Parijs geweest, heb me geen moment onveilig gevoeld of gedacht: oei, wat als...quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Parijs was, was vorig jaar maart. Wel gewapende politie gezien, maar/en nooit onveilig gevoeld.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben er ook zowat wekelijks. Woon zo'n 10 jaar in het departement Seine et Marnequote:Op donderdag 14 juni 2018 17:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Afgelopen april ben ik er nog geweest, erg weinig meegekregen van eventuele dreiging. Controle bij de trein was ook nihil. Wij waren er in het eerste mooie zonnige weekend van het jaar, dus vooral buiten op de terrassen en in de parken was het flink druk.
En tsja, het blijft een grote, soms wat stinkende stad. Maar als je zwager en schoonzus er wonen, dan ga je zo af en toe gewoon die kant op
hoezo vervelend dan?quote:Op maandag 2 juli 2018 12:59 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit bevestigen?
Chineze toeristen zijn wel schijtvervelend en het erge is dat het een echte plaag wordt in alle grote Europese steden.
Luidruchtig, voordringen, foto's maken van niks. Ik heb in de VS echt een beetje een hekel gekregen aan Chinese toeristenquote:Op woensdag 4 juli 2018 01:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
hoezo vervelend dan?
Heb echt letterlijk nooit last gehad van Chinezen behalve dat ze overal selfies van moeten nemen.
Hier ook oktober, met bezoek aan een wedstrijd van PSGquote:Op donderdag 5 juli 2018 00:10 schreef MaJo het volgende:
Ontopic: tickets voor de Thalys zijn geboekt dus in oktober een weekendje naar Parijs
Ah dat is leuk!quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hier ook oktober, met bezoek aan een wedstrijd van PSG
wat wil je gaan zien?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is leuk!
Heb je al een hotel gevonden? Ik schrik wel van de prijzen
We gaan vrienden opzoeken die er wonen, zij gaan ons Parijs laten zien. Ben er al vaak geweest dus de bekende plekken ken ik al.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat wil je gaan zien?
Tip van Flip: kijk eens naar een hotel in La defense, dat zijn voornamelijk zakelijke hotels, en die zijn een stuk goedkoper in het weekend.. vanaf la defense gaat de RER (A) en de metro (1) in een redelijk tijdsbestek naar alle toeristische bestemmingen..
met een T+ ticket kan je gebruik maken van alle metro's en als je een pakketje van 10 koopt is het goedkoperje kan er alleen niet de RER mee nemen naar La Defense, want dat is buiten zone 1.
ohh.. das idd wat anders..quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan vrienden opzoeken die er wonen, zij gaan ons Parijs laten zien. Ben er al vaak geweest dus de bekende plekken ken ik al.
Zij wonen in het 7e arrondissement dus ik zoek wat bij hun in de buurt. Maar dat is natuurlijk hartje centrum dus duur
Ik zoek al via airbnbquote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh.. das idd wat anders..
en airBnB?
Ja via Voetbaltravel.nlquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is leuk!
Heb je al een hotel gevonden? Ik schrik wel van de prijzen
Ik ben vorig jaar en dit jaar in Frankrijk en Parijs geweest. De mlitairen met automatische geweren stonden vorig jaar overal, Versailles, Parc Disneyland, Eifeltoren, de dierentuin en de kastelen langs de Loire. Dit jaar heb ik er niet één gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je zag voor de aanslagen ook al gewapende agenten staan, bij Lafayette bv.
ik vond het de laatste keer dat ik in Parijs was juist weer meevallen, ze wilden niet meer bij binnenkomst van de wat grotere winkels je tas inzien en zo.
thnxquote:Op vrijdag 1 februari 2019 23:52 schreef psv-gomes het volgende:
De protesten zijn op zaterdag .
En gewoon de plekken mijden waar ze manifesteren. Wat je merkt is dat aantal metrohaltes uit voorzorg gesloten zijn en aantal stadsbussen niet rijden
Ja! Die is klaar. Was er 2 weken terug en het was wel even zoeken naar de ingang trouwens.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:52 schreef Nia het volgende:
Hoe is de situatie momenteel rond de Eiffeltoren? De glazen wand is inmiddels klaar? Vorig jaar augustus was ik er, maar had toen net de pech dat het personeel van de Eiffeltoren staakte vanwege de enorm lange wachtrijen. Het was toen een vreselijke bouwplaats. In augustus ga ik weer heen en hoop dan wel naar het bovenste platform te kunnen.
Hahaha vertel de uitdagingenquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja! Die is klaar. Was er 2 weken terug en het was wel even zoeken naar de ingang trouwens.
Weer volkomen schijnveiligheid als je het mij vraagt, want wij hadden een rolstoel mee en de controle stelde weer helemaal niets voor.
Parijs met een rolstoel is trouwens een interessante uitdaging.Om maar een understatement te gebruiken.
Nou, ik had dus een 14 jarig neefje mee die 3 dagen voor vertrek z’n kuitbeen brak. Niet zo heel erg handig dus, want dan moet je dus met een rolstoel gaan prutsen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha vertel de uitdagingen![]()
Mijn schoonmoeder en haar moeder gaan eind september een dag of 3 op bezoek bij zwager en schoonzus daar. Ze zullen niet heel Parijs rond wandelen want dat red oma van 86 niet
Ja, dat wilden we ook eigenlijk doen, maar toen wisten we niet waar de bushaltes waren en toen vonden we dat we de metro ook wel konden proberen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:02 schreef psv-gomes het volgende:
Waarom geen bus genomen ipv de metro?
Die komen ook overal.
Fin dat je bij psg goed geholpen bent
Maar wel goedkoopquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Parijs met een rolstoel is trouwens een interessante uitdaging.Om maar een understatement te gebruiken.
Maar wel goedkoopquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tja, heel parijs is ongeveer al gefotografeerd...quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Even tvp hier. Reis al jaren, maar nog nooit in Parijs geweest. Als klein kind, maar daar kan ik me niks meer van herinneren. Eind Augustus gaan we er naar toe voor een lang weekend. Benieuwd! Gaan vooral voor de fotografie. Iemand nog leuke foto plekjes naast de standaard dingen?
Mooie foto’s johquote:Op zondag 16 juni 2019 11:31 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Maar wel goedkoop
Louvre: Gratis entree, incl begeleider. Skip-the-line.
En bij de Mona Lisa werd je voor de afzentlintjes met daarachter alle toeristen gezet![]()
Rondleiding door het operagebouw: dan mag je met de VIP lift, die niet voor normaal publiek is. Helemaal rood velours uitgevoerd antiek ding
[..]
Tja, heel parijs is ongeveer al gefotografeerd...
Mijn foto's:
Vanaf de Montparnasse
[ link | afbeelding ]_MG_8919 on Flickr
Eiffeltoren vanaf Avenue de Camouens
[ link | afbeelding ]_MG_8693 on Flickr
Notre Dame (toen ie nog heel was) van onder een brug:
[ link | afbeelding ]_MG_8502 on Flickr
Savre Coeur vanaf Place Dalida
[ link | afbeelding ]_MG_8840 on Flickr
Statief mocht daar niet. Is ook niet handig want alles is met glas afgezet op wat kijk/fotogaten na Dus je hebt snel reflectiesquote:Op zondag 16 juni 2019 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mooie foto’s johEerste twee vooral. Je mag een statief meenemen op die plek van de eerste foto toch? Anders is die sluitertijd van vier seconden wel heel knap uit de hand
Oh, ik zag je post van 4 november 2017 en daar stond in dat het wel mochtquote:Op zondag 16 juni 2019 12:13 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Statief mocht daar niet. Is ook niet handig want alles is met glas afgezet op wat kijk/fotogaten na Dus je hebt snel reflecties
Maar een gorillapod kon/mag wel, en door die slim te plaatsen luktte t prima.
Komt wel bij dat t in november ook rustig was, dus veel minder last van mensen die ook wat willen.
mm... misschien toch wel en laat mn geheugen me in de steekquote:Op zondag 16 juni 2019 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oh, ik zag je post van 4 november 2017 en daar stond in dat het wel mochtVandaar. Verkeerd begrepen dus
Als ik op Google Maps kijk duurt het al een uur om van CDG naar bijv de Eiffeltoren te gaan met het OV.quote:Op zondag 29 september 2019 20:19 schreef DutchieBre het volgende:
Even een ander soort vraag over Paris :-). Over een tijdje vlieg ik via Parijs naar mijn eindbestemming. Ik land om 09:25 op CDG en vertrek weer om 13:40 uur. Heb ik, als ik op tijd land voldoende tijd om nog even een snelle Paris indruk op te snuiven of raden jullie dit af ivm de tijd? 4 uur wachten is zo lang namelijk.
Lekker hoor, livin' on the edgequote:Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik op Google Maps kijk duurt het al een uur om van CDG naar bijv de Eiffeltoren te gaan met het OV.
Houd je twee uur over.
Heb vroeger ook een periode in Paris gewoond, vind het gewoon heerlijk om af en toe weer even langs te gaan bij iedere mogelijkheid die ik heb 😊. Maar dit klinkt idd wat te risicovolquote:Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ik op Google Maps kijk duurt het al een uur om van CDG naar bijv de Eiffeltoren te gaan met het OV.
Houd je twee uur over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |