same here, wil er graag weer naar terugquote:foto Op donderdag 23 oktober 2008 09:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis Parijs. Had ik niet gedacht
die wijk heet Pigallequote:# onderaan de trappen naar de Sacré Coeur: de "Parijse walletjes" met de bekende "Moulin Rouge" (shows) en veel sex shops enzo.
De trap prima te doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:35 schreef OA het volgende:
Sowieso staat er bij de lift altijd een langere rij dan bij de trap!
Prima te doen.
Traplopen.quote:foto Op donderdag 23 oktober 2008 10:32 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
De trap prima te doen?
Of het wachten in de rij bij de lift?
Ik neem toch de liftquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Traplopen.
Was er in de voorjaarsvakantie. Op zaterdagochtend nog geen 10 minuten staan wachten en je bent zo boven.
Ik heb een hekel aan wachten, dus ik ben niet helemaal bovenin geweest.quote:foto Op donderdag 23 oktober 2008 10:39 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Ik neem toch de lift
Als je helemaal naar boven wilt moet je sowieso met de lift
Je moet ook tegen openingstijd en door de week gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:45 schreef tim2308 het volgende:
Ik woon al twee jaar in de buurt en ben nog nooit de eiffeltoren opgeweest. Steeds als ik die rijen zie, denk ik laat maar....
Niet superveilig, maar als je niet te opvallend toeristisch / naïef uitziet, is het waarschijnlijk best te doen....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:12 schreef BarbaRob het volgende:
Ik lees trouwens op sommige sites dat het onveilig is bij Gare du Nord in het omgeving.
Ons hotel zit hier in de buurt.
Is het wel verstandig om toch 's avonds terug te komen met de metro en dan naar het hotel te lopen?
Geen idee, maar ook in de buurt van Gare de L'est.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Niet superveilig, maar als je niet te opvallend toeristisch / naïef uitziet, is het waarschijnlijk best te doen....
Welke straat zit 't hotel?
Daar heeft yours truly in februari nog 5 dagen gezeten... In een hotel aan de rand daarvan. Samen met mijn zonen, toen nog 9 en 12 jaar oud. Ja, middenin de rosse buurtquote:
Ik zie geen reden waarom je het niet zou doen, met een eigen garageplek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Autovraag...
Ik zit in maart in het 17e Arondissement, in een appartement met een garage, dus parkeerplaats heb ik. Omg. Metro Guy Moquet.
Ik kan per trein erheen, maar ik overweeg de auto te pakken. Eén van de redenen is dat ik met de trein net zo lang onderweg ben, en me dan ook nog regelmatig een breukje moet sjouwen voor ik in het appartement ben (ik ben fysiek niet zo sterk meer)...
Ik heb een parkeerplek daar. En ik ben niet van plan tijdens mijn verblijf door Parijs te gaan rijden, het is puur om er te komen en om weer thuis te komen.
Is het in mijn geval de moeite waard om de auto te nemen of raden jullie het af?
En indien jullie het afraden, waarom?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 00:48 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom je het niet zou doen, met een eigen garageplek.
Alleen als je het eng zou vinden om door Parijs te karren bijvoorbeeld.
Waar had je zelf twijfels over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop