abonnement Unibet Coolblue
pi_174340797
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:15:49 #2
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174340800
Is Ddvw nog aanwezig hier ?
pi_174340806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:15 schreef RobjeGeus het volgende:
Is Ddvw nog aanwezig hier ?
Om 23 uur is hij gaan slapen
pi_174340810
Hey ik zeg ook niet dat we hem nu moeten gaan geloven op zijn woord. Maar stel dat het wel waar is.
Misschien vind ik het ook moeilijk in te denken dat iemand zoveel moeite doet bij zo'n gevoelig onderwerp om allerlei shit te gaan verzinnen en het probeert te laten lijken dat hij gedetineerde is geweest met inside info.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:17:05 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174340811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:14 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ja, daarom juist. Als het niet online te vinden is, maar het klopt wel, dan is het al interessanter. Wij kunnen niet weten of het klopt, maar als eventuele politie meeleest, die wel.
Hoe weet je of het klopt als het niet online te vinden is?
Als de politie meeleest... okay, die zijn natuurlijk niet al druk met hun 2000 tips, waarvan waarschijnlijk de helft hersenspinsels van mensen die thuis Sherlocken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze woensdag 11 oktober 2017 @ 00:17:41 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174340817
Damn veel topics zeg.
Your beauty never ever scared me.
pi_174340829
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:17 schreef EternalNow het volgende:
Hey ik zeg ook niet dat we hem nu moeten gaan geloven op zijn woord. Maar stel dat het wel waar is.
Misschien vind ik het ook moeilijk in te denken dat iemand zoveel moeite doet bij zo'n gevoelig onderwerp om allerlei shit te gaan verzinnen en het probeert te laten lijken dat hij gedetineerde is geweest met inside info.
Maar het is ook moeilijk in te denken dat iemand trots is om zijn daad en er geen spijt van heeft.

Niet iedereen is zoals wij. ;)
pi_174340839
Van wat ik lees is die Michael dus inderdaad echt goed ziek gestoord... Klinkt alles behalve veelbelovend... Ik blijf hopen dat we snel antwoorden krijgen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:20:08 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174340844
Ik ga helemaal niks voor kennisgeving aannemen wat niet door de politie of het OM bevestigd is. En dan nog niet perse, want de (verdediging van) de verdachte heeft ook nog wat in te brengen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:20:11 #10
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174340845
Is er al meer bekend over die schoen?
pi_174340855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:20 schreef bijstandboy het volgende:
Is er al meer bekend over die schoen?
Nee.
pi_174340865
Wie heeft een bron dat M.P. geen auto had?
pi_174340870
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:21 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Wie heeft een bron dat M.P. geen auto had?
Hebben die mensen in die inrichting een auto?
pi_174340874
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga helemaal niks voor kennisgeving aannemen wat niet door de politie of het OM bevestigd is. En dan nog niet perse, want de (verdediging van) de verdachte heeft ook nog wat in te brengen.
Meestal als je iets voor kennisgeving aanneemt, doe je er vervolgens niets mee.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174340879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:22 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Hebben die mensen in die inrichting een auto?
Ja, volgens dvwv.
pi_174340890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:22 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Ja, volgens dvwv.
Ik zie het.

Goeie vraag dan. Als het waar zou zijn (kan het me eigenlijk niet voorstellen).
pi_174340892
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:22 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Ja, volgens dvwv.
Verdachte zou gebruik van een auto kunnen hebben gehad , niet zeker of dit zo was (bron politie)
zuigen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:24:33 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174340895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:22 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Meestal als je iets voor kennisgeving aanneemt, doe je er vervolgens niets mee.
Begrijpend lezen mag...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174340903
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen mag...
Precies!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174340907
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:20 schreef bijstandboy het volgende:
Is er al meer bekend over die schoen?
nee en ja
Op opsporing gezocht werd gezsgd dat ze vandaag spullen hadden gevonden maar dat deze niets met de zaak hadden te maken
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:25:36 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174340908
Wat geeft jullie het idee dat dvvw oid een betrouwbare bron is?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174340909
Al zou hij een auto hebben, dan weten die mensen van die inrichting dat toch wel en had de politie dat toch ook wel geweten/daar ook naar gezocht of niet?
pi_174340916
Als hij een auto heeft gehad, dan kan deze toch worden achterhaald via camerabeelden? Als hij een heel eind heeft gereden lijkt het me wel zeer lastig om dit traject helemaal te achterhalen, maar het moet mogelijk zijn door te kijken welke richting hij steeds op is gegaan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:26:19 #24
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174340919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:25 schreef Jahnoo het volgende:
Al zou hij een auto hebben, dan weten die mensen van die inrichting dat toch wel en had de politie dat toch ook wel geweten/daar ook naar gezocht of niet?
Of hij heeft er een geleend van een vriend.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174340926
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Of hij heeft er een geleend van een vriend.
of ingestapt bij iemand
zuigen
pi_174340928
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:26 schreef Robin_fok het volgende:
Als hij een auto heeft gehad, dan kan deze toch worden achterhaald via camerabeelden? Als hij een heel eind heeft gereden lijkt het me wel zeer lastig om dit traject helemaal te achterhalen, maar het moet mogelijk zijn door te kijken welke richting hij steeds op is gegaan.
En MP is heus zo gek nog niet om met die auto waarin hij Anne zou hebben vervoerd, mee terug te nemen? En hoe komt hij dan zelf terug als hij in dat geval de auto had achtergelaten...
pi_174340929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:17 schreef EternalNow het volgende:
Hey ik zeg ook niet dat we hem nu moeten gaan geloven op zijn woord. Maar stel dat het wel waar is.
Misschien vind ik het ook moeilijk in te denken dat iemand zoveel moeite doet bij zo'n gevoelig onderwerp om allerlei shit te gaan verzinnen en het probeert te laten lijken dat hij gedetineerde is geweest met inside info.
We kunnen dit hele topic vullen met een welles nietus spelletje, neem het aan voor wat het is, misschien is het echt, misschien niet.
De politie zal het vast meelezen, er zijn vast genoeg mensen die hen wezen op dit topic lijkt me.
Moge het een kloon zijn, die denkt hierbij grappig te zijn, dan pakken ze hem vanzelf wel op.
pi_174340931
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:21 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Wie heeft een bron dat M.P. geen auto had?
Moet men een auto hebben dan om auto te rijden?
pi_174340943
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:27 schreef Fidji het volgende:

[..]

We kunnen dit hele topic vullen met een welles nietus spelletje, neem het aan voor wat het is, misschien is het echt, misschien niet.
De politie zal het vast meelezen, er zijn vast genoeg mensen die hen wezen op dit topic lijkt me.
Moge het een kloon zijn, die denkt hierbij grappig te zijn, dan pakken ze hem vanzelf wel op.
^O^
pi_174340947
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:27 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

En MP is heus zo gek nog niet
Ehm we hebben het hier over een brute verkrachter hé
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174340952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:26 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

of ingestapt bij iemand
Met een zwaar pakket bij zich?
pi_174340953
Pff... hij moet gewoon gaan praten
Maar als ik die kennis hoor weinig kans...
Wat me wel in dat gesprek opviel hij las boeken voor de perfecte moord.. word daar geen kamer doorzoeking gedaan..
Iemand die boeken leest over de perfecte moord , laten ze alleen naar buiten gaan..dat is toch vragen om problemen
pi_174340954
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Of hij heeft er een geleend van een vriend.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:26 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

of ingestapt bij iemand
Maar ergens werd ook gezegd dat MP zelf ook wel inzag dat hij een fout had gemaakt door een handlager te hebben, want die had hem toen verklikt in 2010. Die fout doet hij heus echt niet nog een keer.
pi_174340957
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:27 schreef Fidji het volgende:

[..]

We kunnen dit hele topic vullen met een welles nietus spelletje, neem het aan voor wat het is, misschien is het echt, misschien niet.
De politie zal het vast meelezen, er zijn vast genoeg mensen die hen wezen op dit topic lijkt me.
Moge het een kloon zijn, die denkt hierbij grappig te zijn, dan pakken ze hem vanzelf wel op.
Haha oppakken, voor wat? Het voor de gek houden van een paar goedgelovigen?
pi_174340961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:26 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

of ingestapt bij iemand
Vandaar de vraag van de politie naar de donkergroene Volvo?
pi_174340963
Ik geloof die gast wel. Als ze internet connectie hebben kunnen ze toch makkelijk op fok komen? Helemaal als je wat zoekt over deze zaak kom je al snel hier terecht. Ik heb in korte tijd ook al veel internerfame opgebouwd en ga binnenkort touren met klaas en poepzor
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174340968
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:29 schreef Fidji het volgende:

[..]

Vandaar de vraag van de politie naar de donkergroene Volvo?
Nee, die vroegen dat omdat ze die auto opvallend en verdacht vonden rondrijden, meerderemalen.

Maar achteraf gezien is/was het niks.
pi_174340969
fiets en spullen zijn waarschijnlijk dus met de fiets zelf geplaatst, maar in de 9 dagen dat de verdachte vrij kon bewegen is er wellicht een auto geregeld om het lichaam te vervoeren.
zuigen
pi_174340975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha oppakken, voor wat? Het voor de gek houden van een paar goedgelovigen?
Oké :+
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:30:34 #40
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174340976
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:29 schreef Jahnoo het volgende:

[..]


[..]

Maar ergens werd ook gezegd dat MP zelf ook wel inzag dat hij een fout had gemaakt door een handlager te hebben, want die had hem toen verklikt in 2010. Die fout doet hij heus echt niet nog een keer.
Ik neem niet alles lukraak aan Maar als het waar is dan lijkt het me inderdaad sterk dat er een tweede verdachte is.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:30:37 #41
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_174340977
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:25 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

nee en ja
Op opsporing gezocht werd gezsgd dat ze vandaag spullen hadden gevonden maar dat deze niets met de zaak hadden te maken
Ah afwachten dus
pi_174340987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik geloof die gast wel. Als ze internet connectie hebben kunnen ze toch makkelijk op fok komen? Helemaal als je wat zoekt over deze zaak kom je al snel hier terecht. Ik heb in korte tijd ook al veel internerfame opgebouwd en ga binnenkort touren met klaas en poepzor
Ja zie ook geen reden waarom ze dat niet hebben..
Ze hebben schijnbaar ook mobieltjes dus mogenlijkheid met contact naar buiten... (was toch een gesloten inrichting toch?)
pi_174340990
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:30 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Nee, die vroegen dat omdat ze die auto opvallend en verdacht vonden rondrijden, meerderemalen.

Maar achteraf gezien is/was het niks.
of hij werd ook geschaduwd
zuigen
pi_174340993
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:30 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
fiets en spullen zijn waarschijnlijk dus met de fiets zelf geplaatst, maar in de 9 dagen dat de verdachte vrij kon bewegen is er wellicht een auto geregeld om het lichaam te vervoeren.
Dat heb ik ergens gemist. Was hij echt negen dagen vrij, of alleen die twee weekenden? En waar verbleef hij dan?
pi_174340996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:31 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

of hij werd ook geschaduwd
Dan hadden ze niet gevraagd of de journalisten toevallig iets wisten/hadden gezien over een groene Volvo.
pi_174341020
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat geeft jullie het idee dat dvvw oid een betrouwbare bron is?
Ik weet het niet de moeder van MP kwam ook ter spraken waar hier niets over vermeld is
pi_174341024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ergens gemist. Was hij echt negen dagen vrij, of alleen die twee weekenden? En waar verbleef hij dan?
Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00

Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
pi_174341033
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:32 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dan hadden ze niet gevraagd of de journalisten toevallig iets wisten/hadden gezien over een groene Volvo.
en was de politie niet vrij rap bezig om dat bericht weer te ontkrachten (nadat er inderdaad zón auto bij rest de hoefslag werd aangetroffen) . Beetje vreemd
zuigen
pi_174341034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:35 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik weet het niet de moeder van MP kwam ook ter spraken waar hier niets over vermeld is
en een oom met tbs
Over de moeder heb ik niks gelezen wel de vader
pi_174341039
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:35 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00

Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
Als het een troll was, heeft hij daar iig wel goed over nagedacht (voor 23:00 offline gaan).
pi_174341068
Ik denk dat de politie ook wel wil uitzoeken of MP de beschikking had over een auto of niet.
Sowieso wist MP niet van te voren dat Anne een fietstocht ging maken of op zijn pad zou komen, dus er is geen sprake van voorbereiding of planning vooraf.

Tevens vraag ik me af of het dumpen van de fiets in die vijver wel als dwaalspoor bedoeld was, die fiets onder water ziet er meer als verstoppen uit, uit het zicht wegwerken.
Als die fiets was achtergelaten bij b.v. Het AZC in in Soesterberg, en genoeg in het zicht, dan zou het m.i. pas een dwaalspoor geweest zijn.

Als is uitgesloten dat MP de beschikking over een auto had, dan zou Anne denk ik niet heel ver van haar fietsroute vandaan moeten zijn.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:43:17 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174341084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ergens gemist. Was hij echt negen dagen vrij, of alleen die twee weekenden? En waar verbleef hij dan?
Vrij kon bewegen als in de 9 dagen tussen de vermissing en zijn aanhouding.

Zeker met de relatieve vrijheid die hij had heeft hij nog behoorlijk wat tijd gehad haar te verstoppen.
Van iemand die bij de groenvoorziening werkt vindt men het iig al niet raar dat ze grond aan schoenen, kleding en handen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174341089
Ik denk wel dat ddvw meer informatie heeft. Dat het leger op die foto staat klopt, want volgens RTVUtrecht en dergelijke waren die op dat tijdstip ook mee aan het zoeken cq aanwezig. Ook die witte bus die je op die andere foto ziet heb ik voorbij zien komen op foto's van o.a. die journalist van het AD.

Die foto is vanaf etage 1 genomen van binnenuit dus die vriend van ddvw heeft die foto genomen en die naar ddvw gestuurd. Best aannemelijk.
pi_174341094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:41 schreef barthol het volgende:

Sowieso wist MP niet van te voren dat Anne een fietstocht ging maken of op zijn pad zou komen, dus er is geen sprake van voorbereiding of planning vooraf.
Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...
zuigen
pi_174341110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...
Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:45:43 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174341117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...
Met slecht weer op een potentieel slachtoffer wachten is niet heel logisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174341118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.
Misschien eens tijd om een bezoekje te brengen dan... (en in de kelder te gaan kijken).
pi_174341127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Misschien eens tijd om een bezoekje te brengen dan... (en in de kelder te gaan kijken).
Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.
pi_174341137
[..]

Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00

Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
[/quote]

Plantsoendienst , ook zoiets wie verzint dat toch 😕
pi_174341141
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met slecht weer op een potentieel slachtoffer wachten is niet heel logisch.
daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
pi_174341142
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Hadjewat het volgende:
[..]

Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00

Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
Plantsoendienst , ook zoiets wie verzint dat toch 😕
[/quote]

Everyday im schoffeling
pi_174341144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.
Ik vrees het ook... Geen woorden voor. Haar laatste momenten moeten verschrikkelijk zijn geweest.
pi_174341150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Kan wel als hij haar meegenomen heeft naar een van die bunkertjes ;)
pi_174341155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Plantsoendienst , ook zoiets wie verzint dat toch 😕
Everyday im schoffeling
pi_174341156
Straks gaat de Wintertijd weer in. Eerder donker, ze mogen wel opschieten.
pi_174341157
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kan wel als hij haar meegenomen heeft naar een van die bunkertjes ;)
Daar doelde ik inderdaad op ja. Scherp!
pi_174341162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.
Ik las vandaag een post op twitter die zei dat die handlander toevallig sinds een week ongeveer vrij is gekomen.
Heeft iemand dat toevallig ook ergens anders gelezen? Anders maar niet te veel aandacht aan besteden.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:49:25 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174341164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Dat is natuurlijk primair al ons probleem met dit soort zaken; dat we ons niet kunnen inleven in de gedachtegang van de verdachte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174341165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Daar doelde ik inderdaad op ja. Scherp!
Dat roepen we al paar dagen richting die journalist en politie maar niemand die zegt; Zijn we mee bezig of zijn al bezocht. Ik denk dat ze die nog helemaal niet doorzocht hebben. Of slechts gedeeltelijk.
pi_174341169
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met slecht weer op een potentieel slachtoffer wachten is niet heel logisch.
weinig mensen op straat misschien bij slecht weer?
zuigen
pi_174341170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat roepen we al paar dagen richting die journalist en politie maar niemand die zegt; Zijn we mee bezig of zijn al bezocht. Ik denk dat ze die nog helemaal niet doorzocht hebben. Of slechts gedeeltelijk.
Eens. Lijkt er, voor ons als buitenstaanders, op dat ze zich voornamelijk concentreren op het buitengebied.
pi_174341174
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk primair al ons probleem met dit soort zaken; dat we ons niet kunnen inleven in de gedachtegang van de verdachte.
Weet je wat nog het ergste is? Dat die verkrachters vaak het slachtoffer ombrengen uit angst voor het feit dat ze gaan praten etc. Maar ben je dan echt zo dom dat je niet beseft dat je straf lager zal zijn als bewezen word dat je hem/haar hebt verkracht dan vermoord?

Iemand vermoorden fucking hell.
pi_174341180
Ik zag net Peter R de Vries op RTL Boulevard stellig beweren dat het OM in beroep ging tegen de aanvankelijke veroordeling van Michael P en dat ie in hoger beroep 11 jaar heeft gekregen.

Voor de goede orde: de uitspraak staat op rechtspraak.nl

https://uitspraken.rechts(...)NL:GHARN:2012:BX9606

Hierin staat duidelijk: "De verdachte heeft tegen het hiervoor genoemde vonnis hoger beroep ingesteld."

Ook is hij in hoger beroep tot 11 jaar gevangenisstraf veroordeeld MAAR de tenlastelegging van verboden (nep)wapenbezit is niet meegenomen in het hoger beroep en daar legt de rechtbank een straf van 12 maanden voor op. Samen dus 12 jaar.

Ook de schadevergoeding aan de slachtoffers van totaal ¤ 8.220,69 + rente blijft staan in het hoger beroep.
pi_174341184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
hoeft niet perse in slecht weer te zijn, kan onder viaduct in een stalletje ed , ergens waar het niet regend
zuigen
pi_174341188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik vrees het ook... Geen woorden voor. Haar laatste momenten moeten verschrikkelijk zijn geweest.
Dat is ook gewoon zo erg he, dat je allemaal hoopt dat ze zo min mogelijk geleden heeft. Maar je weet het niet, wat is haar allemaal overkomen. Wat voor angst heeft ze wel niet gehad.
Dat je dat misschien wel nooit zult weten omdat die man het nooit gaat vertellen.
pi_174341191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:51 schreef Jupieter het volgende:
Ik zag net Peter R de Vries op RTL Boulevard stellig beweren dat het OM in beroep ging tegen de aanvankelijke veroordeling van Michael P en dat ie in hoger beroep 11 jaar heeft gekregen.

Voor de goede orde: de uitspraak staat op rechtspraak.nl

https://uitspraken.rechts(...)NL:GHARN:2012:BX9606

Hierin staat duidelijk: "De verdachte heeft tegen het hiervoor genoemde vonnis hoger beroep ingesteld."

Ook is hij in hoger beroep tot 11 jaar gevangenisstraf veroordeeld MAAR de tenlastelegging van verboden (nep)wapenbezit is niet meegenomen in het hoger beroep en daar legt de rechtbank een straf van 12 maanden voor op. Samen dus 12 jaar.

Ook de schadevergoeding aan de slachtoffers van totaal ¤ 8.220,69 + rente blijft staan in het hoger beroep.
Ik snap die veroordelingen niet. Als IEDEREEN weet dat 1/3e er in principe vanaf gaat dan kun je net zo goed 9 volle jaren geven etc komt op hetzelfde neer toch. 11 jaar en dan 4 jaar eraf is een beetje meh.
pi_174341193
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Hadjewat het volgende:
[..]

Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00

Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
Plantsoendienst , ook zoiets wie verzint dat toch 😕
[/quote]

Nou als de plantsoenendienst aanwezig is, doe ik alles op slot hoor. :o :{
pi_174341194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Everyday im schoffeling
Als gevaarlijke verkrachter zijnde natuurlijk 😶
pi_174341196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:51 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon zo erg he, dat je allemaal hoopt dat ze zo min mogelijk geleden heeft. Maar je weet het niet, wat is haar allemaal overkomen. Wat voor angst heeft ze wel niet gehad.
Dat je dat misschien wel nooit zult weten omdat die man het nooit gaat vertellen.
Ik denk wel dat het ooit uit gaat komen.
pi_174341204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Zipportal het volgende:
Straks gaat de Wintertijd weer in. Eerder donker, ze mogen wel opschieten.
Hé shit hopelijk zijn ze slim genoeg ook een uurtje eerder te beginnen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174341205
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:52 schreef Hadjewat het volgende:

[..]

Als gevaarlijke verkrachter zijnde natuurlijk 😶
Maar dit is al jaren gaande hoor. GGZ, Altrecht etc etc er wordt maar op bezuinigd en bezuinigd etc.
pi_174341221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar dit is al jaren gaande hoor. GGZ, Altrecht etc etc er wordt maar op bezuinigd en bezuinigd etc.
Die ddvw zei toch ook iets over dat ze te duur zijn in zo'n gevangenis en het is goedkoper om ze in zo'n kliniek in den dolder te zetten.
pi_174341230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:55 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Die ddvw zei toch ook iets over dat ze te duur zijn in zo'n gevangenis en het is goedkoper om ze in zo'n kliniek in den dolder te zetten.
Wachtlijsten GGZ maanden terwijl de patienten zwaar snel hulp nodig hebben etc etc. Pas ook bij RTL Late Night geweest (moeder met dochter die al 5 zelfmoordpogingen had gedaan en aan de medicatie zat). Mevrouw, nog even geduld hoor! Te triest voor woorden.
pi_174341234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:51 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

hoeft niet perse in slecht weer te zijn, kan onder viaduct in een stalletje ed , ergens waar het niet regend
nogmaals; daar doelde ik dus op (al vind ik onder het viaduct ongeloofwaardig ivm de trein die daar voorbij komt)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:56:55 #85
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174341235
Poosje niet geweest hier, maar is de vijver al weer vol?
pi_174341242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:56 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

nogmaals; daar doelde ik dus op (al vind ik onder het viaduct ongeloofwaardig ivm de trein die daar voorbij komt)
Trein komt voorbij met 100 per uur ofzo en het is half donker. Denk je dat een dader daar om maalt?
pi_174341246
Watvoor straf had de handlanger van MP eigenlijk destijds gekregen? Ik kan het zo snel niet terugvinden. Heeft iemand een linkje (nieuwsbericht ofzo)?
pi_174341248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:56 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

nogmaals; daar doelde ik dus op (al vind ik onder het viaduct ongeloofwaardig ivm de trein die daar voorbij komt)
En andere fietsers
pi_174341250
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:58 schreef Physsic het volgende:
Watvoor straf had de handlanger van MP eigenlijk destijds gekregen? Ik kan het zo snel niet terugvinden. Heeft iemand een linkje (nieuwsbericht ofzo)?
10 jaar ofzo las ik. Was ook net aan het zoeken.
pi_174341255
Zou mij overigens niet verbazen als de manier waarop hij haar omgebracht heeft niet naar buiten komt, omdat we hier wel te maken hebben met een gewetenloze mafklapper. Zou mij niet verbazen als die extreme shit met haar heeft gedaan waardoor ze is komen te overleden zeg maar.
pi_174341256
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Poosje niet geweest hier, maar is de vijver al weer vol?
De krokodillen zwemmen er weer in.
pi_174341259
https://www.suriguide.com(...)m-blijven-uit-angst/

? Een voormalige vriendin van hem vertelt dat ze hem een paar weken geleden ineens door Zeewolde lopen. ,,Hij was met zijn familie. Ik kreeg kippenvel toen ik hem zag, aldus de Telegraaf.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:01:05 #93
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174341261
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:22 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Hebben die mensen in die inrichting een auto?
Hij werkte bij de groendienst.
pi_174341262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:00 schreef Fidji het volgende:
https://www.suriguide.com(...)m-blijven-uit-angst/

? Een voormalige vriendin van hem vertelt dat ze hem een paar weken geleden ineens door Zeewolde lopen. ,,Hij was met zijn familie. Ik kreeg kippenvel toen ik hem zag, aldus de Telegraaf.
Ja dat had ik ook gelezen. Overigens niet slim van haar om dit te vertellen.
pi_174341267
Ik lees al een tijdje mee, maar heb zelf geen account. Ik wilde alleen nog even inhaken op iets. Ik weet niet of 'Ddvw' betrouwbaar is, maar hij zei wel dat Michael P. scheel is. Nou heb ik ergens gelezen dat één van de slachtoffers in de vorige zaak had verklaard dat 'de vreemde stand van zijn ogen opviel' (of iets in die trant). Ik weet niet of iemand van jullie het nog tegen is gekomen? Ik zal nog even zoeken, maar ik dacht: misschien is dit het vermelden waard.
pi_174341271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

10 jaar ofzo las ik. Was ook net aan het zoeken.
Als je een linkje gevonden hebt, graag. :)
pi_174341273
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij overigens niet verbazen als de manier waarop hij haar omgebracht heeft niet naar buiten komt, omdat we hier wel te maken hebben met een gewetenloze mafklapper. Zou mij niet verbazen als die extreme shit met haar heeft gedaan waardoor ze is komen te overleden zeg maar.
En dat hij er van geniet dat mensen dit willen weten en hij expres zijn mond houdt. Hij is de enige die het weet en dat vind ie dan heerlijk. Dit is ook gebeurd bij een andere soortgelijke bekende zaak. De dader hield zijn mond en vertelde er niks over, werd hem zeer kwalijk genomen, ook door de rechter.
pi_174341274
Overigens is rond Maart dit jaar een POGING tot verkrachting gedaan in hetzelfde gebied. Het lijkt er sterk op dat dit ook door dhr P is gedaan. Zoek maar eens de info op Google.
pi_174341275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:01 schreef gewooniemand_ het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar heb zelf geen account. Ik wilde alleen nog even inhaken op iets. Ik weet niet of 'Ddvw' betrouwbaar is, maar hij zei wel dat Michael P. scheel is. Nou heb ik ergens gelezen dat één van de slachtoffers in de vorige zaak had verklaard dat 'de vreemde stand van zijn ogen opviel' (of iets in die trant). Ik weet niet of iemand van jullie het nog tegen is gekomen? Ik zal nog even zoeken, maar ik dacht: misschien is dit het vermelden waard.
Dat is het zeker.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174341277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:02 schreef EternalNow het volgende:

[..]

En dat hij er van geniet dat mensen dit willen weten en hij expres zijn mond houdt. Hij is de enige die het weet en dat vind ie dan heerlijk. Dit is ook gebeurd bij een andere soortgelijke bekende zaak. De dader hield zijn mond en vertelde er niks over, werd hem zeer kwalijk genomen, ook door de rechter.
Ik kan er met mijn verstand echt niet bij bij deze zaak. Ze lijkt zo bizar veel op een ex-vriendin van mij en het is zo'n mooie, levenslustige meid. Ik snap er helemaal niks van. WAAROM moeten mensen deze fucking gekke shit toch doen man.
pi_174341278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:01 schreef gewooniemand_ het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar heb zelf geen account. Ik wilde alleen nog even inhaken op iets. Ik weet niet of 'Ddvw' betrouwbaar is, maar hij zei wel dat Michael P. scheel is. Nou heb ik ergens gelezen dat één van de slachtoffers in de vorige zaak had verklaard dat 'de vreemde stand van zijn ogen opviel' (of iets in die trant). Ik weet niet of iemand van jullie het nog tegen is gekomen? Ik zal nog even zoeken, maar ik dacht: misschien is dit het vermelden waard.
Dat is een goeie, als iemand deze bron kan vinden dan lijkt Ddvw toch echt betrouwbaar te zijn.
pi_174341281
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:03 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Dat is een goeie, als iemand deze bron kan vinden dan lijkt Ddvw toch echt betrouwbaar te zijn.
Die foto's zeggen al genoeg.
pi_174341282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:01 schreef gewooniemand_ het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar heb zelf geen account. Ik wilde alleen nog even inhaken op iets. Ik weet niet of 'Ddvw' betrouwbaar is, maar hij zei wel dat Michael P. scheel is. Nou heb ik ergens gelezen dat één van de slachtoffers in de vorige zaak had verklaard dat 'de vreemde stand van zijn ogen opviel' (of iets in die trant). Ik weet niet of iemand van jullie het nog tegen is gekomen? Ik zal nog even zoeken, maar ik dacht: misschien is dit het vermelden waard.
Ja, ben ik zeker tegengekomen en dacht ik ook meteen aan toen ddvw dat zei!
pi_174341284
Kunnen jullie helpen zoeken? Alles wat ik nu zoek, gaat over de zaak van nu. Er zwerft op internet toch ook ergens zo'n signalement rond?
pi_174341288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:04 schreef gewooniemand_ het volgende:
Kunnen jullie helpen zoeken?
Anne zoeken?
zuigen
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:07:10 #107
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174341294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.
Een echt slimme moordenaar gooit er zuur overheen of verbrand het.
pi_174341296
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:07 schreef Mishu het volgende:

[..]

Een echt slimme moordenaar gooit er zuur overheen of verbrand het.
Of gewoon in zo'n vuilnisshredder maar laten we daar niet over hebben verder gatverdamme
pi_174341297
Als ik het goed herinner werd er iets gezegd over "afwijking" "ogen"
pi_174341306
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij overigens niet verbazen als de manier waarop hij haar omgebracht heeft niet naar buiten komt, omdat we hier wel te maken hebben met een gewetenloze mafklapper. Zou mij niet verbazen als die extreme shit met haar heeft gedaan waardoor ze is komen te overleden zeg maar.
Kennelijk las hij dingen als de perfecte moord en ik opperde vanochtend ook al dat hij dit misschien al wel helemaal uit heeft lopen plannen de afgelopen jaren. Als hij de perfecte moord wilde plegen moest er zo min mogelijk 'zooi' zijn (bloedsporen e.d.), dus ik hoop ergens dat die extreme shit meevalt. Wurgen lijkt me de manier met de minste sporen
pi_174341310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:07 schreef EternalNow het volgende:
Als ik het goed herinner werd er iets gezegd over "afwijking" "ogen"
iig niet nachtblind
zuigen
pi_174341313
Nee, het ging echt om de stand van zijn ogen, waar een afwijking in was. Maar ik kan het ook echt niet meer vinden...
pi_174341315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:07 schreef EternalNow het volgende:
Als ik het goed herinner werd er iets gezegd over "afwijking" "ogen"
Ik ben blij dat jij het je ook herinnert, want ik begin al te denken dat ik gek word. Ik heb het echt ergens gezien.
pi_174341321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:10 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het je ook herinnert, want ik begin al te denken dat ik gek word. Ik heb het echt ergens gezien.
Ja, ik dacht op dat moment nog: interessant dat hij dat zegt, maar zou nog wel kunnen dat ie het even heeft opgezocht. Maar als het zo moeilijk te vinden is...
pi_174341324
Gelukkig heet de verdachte in ieder geval niet G. W. want dan had Guido Weijers een probleem gehad GENOT.
pi_174341328
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:11 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ja, ik dacht op dat moment nog: interessant dat hij dat zegt, maar zou nog wel kunnen dat ie het even heeft opgezocht. Maar als het zo moeilijk te vinden is...
Die foto's vertelden al genoeg. Die gast is geen troll.
pi_174341346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:11 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ja, ik dacht op dat moment nog: interessant dat hij dat zegt, maar zou nog wel kunnen dat ie het even heeft opgezocht. Maar als het zo moeilijk te vinden is...
Ja, ik dacht daarom ook: laat ik toch even reageren. Ik blijf ondertussen zoeken hoor, het zint me niet.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:16:50 #118
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341356
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:10 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het je ook herinnert, want ik begin al te denken dat ik gek word. Ik heb het echt ergens gezien.
Ja hoor, dat zei Ddvw in de post waarin hij zei dat hij ooit 120 kilo woog.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:51 schreef Jupieter het volgende:
Ik zag net Peter R de Vries op RTL Boulevard stellig beweren dat het OM in beroep ging tegen de aanvankelijke veroordeling van Michael P en dat ie in hoger beroep 11 jaar heeft gekregen.

Voor de goede orde: de uitspraak staat op rechtspraak.nl

https://uitspraken.rechts(...)NL:GHARN:2012:BX9606

Hierin staat duidelijk: "De verdachte heeft tegen het hiervoor genoemde vonnis hoger beroep ingesteld."

Ook is hij in hoger beroep tot 11 jaar gevangenisstraf veroordeeld MAAR de tenlastelegging van verboden (nep)wapenbezit is niet meegenomen in het hoger beroep en daar legt de rechtbank een straf van 12 maanden voor op. Samen dus 12 jaar.

Ook de schadevergoeding aan de slachtoffers van totaal ¤ 8.220,69 + rente blijft staan in het hoger beroep.
Ah, dus toch.

Dan moeten we bij de eerdere berekening van Leandra dus zo'n 8 maanden optellen, wat zou betekenen dat de VI van MP pas in juni 2018 zou ingaan? Dan zou hij ook pas afgelopen zomer zijn gestart met verlof e.d..
pi_174341377
Ogen zijn de spiegels van de ziel
I will do what i must !!
pi_174341390
ook te zien op

http://112vallei.nl/page/(...)achtingszaak-nijkerk

signalement dader: Wat verder opviel is dat de man mogelijk een afwijking had in de stand van één van zijn ogen.
pi_174341391
quote:
Jup. Is dit de poging tot verkrachting eerder dit jaar? Want ik denk dat hij dat ook op zn geweten heeft.
pi_174341396
Helemaal met de aanhouding eens maar is het de dader
I will do what i must !!
pi_174341401
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jup. Is dit de poging tot verkrachting eerder dit jaar? Want ik denk dat hij dat ook op zn geweten heeft.
dit gaat om de verkrachtingszaak op 1 mei 2010 in Nijkerk
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:24:41 #127
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Mensen waarbij de ogen niet helemaal goed staan, of juist te ver van elkaar af, deugen niet helemaal. Dat blijkt maar eens te meer.
Nou, als Jan een bakker is, heten niet alle bakkers Jan. Maar er is een aangeboren afwijking waardoor je een bepaalde gezichtsvorm krijgt en geen geweten hebt. Ik heb daar een aantal jaar geleden iets over gelezen.

Overigens een ontzettend interessant en ook hoopvol artikel over het nut van fMRI en de invloed van de amygdala-gevoeligheid bij psychopathie. Als ze dat beter in beeld krijgen, kun je denk ik ook effectiever straffen en beschermen.

https://www.google.nl/amp(...)-geboren~a912245/amp
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:24 schreef Jupieter het volgende:

[..]

dit gaat om de verkrachtingszaak op 1 mei 2010 in Nijkerk
Aha. Die poging tot eerder dit jaar is hetzelfde signalement namelijk. Alleen dat van die ogen stond er volgens mij niet bij. Zelfde gebied ook.
pi_174341423
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:24 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou, als Jan een bakker is, heten niet alle bakkers Jan. Maar er is een aangeboren afwijking waardoor je een bepaalde gezichtsvorm krijgt en geen geweten hebt. Ik heb daar een aantal jaar geleden iets over gelezen.

Overigens een ontzettend interessant en ook hoopvol artikel over het nut van fMRI en de invloed van de amygdala-gevoeligheid bij psychopathie. Als ze dat beter in beeld krijgen, kun je denk ik ook effectiever straffen en beschermen.

https://www.google.nl/amp(...)-geboren~a912245/amp
Alle bakkers heten Bakker Andromache :')
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:27:29 #130
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341432
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Mensen waarbij de ogen niet helemaal goed staan, of juist te ver van elkaar af, deugen niet helemaal. Dat blijkt maar eens te meer.
Dan vraag ik me af hoe de hele reeks zou lopen als het om Anne Fleur Dekker ging
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341441
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:27 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af hoe de hele reeks zou lopen als het om Anne Fleur Dekker ging
Geen aandacht besteden aan die linkse eigengeilerij dank u.
pi_174341442
Een gevaarlijke TBSer oppaken die daar in een soort half kliniek rondloopt is mischien wel een soort wanhoopsdaad van justitie
I will do what i must !!
pi_174341448
quote:
4s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gevaarlijke TBSer oppaken die daar in een soort half kliniek rondloopt is mischien wel een soort wanhoopsdaad van justitie
Wie heeft er TBS?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:30:08 #134
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341452
quote:
Gebied is plausibel. Leeftijd kan kloppen. Signalement, hoewel vaag, komt overeen. Maar ja, was hij toen al op proefverlof en ook op die datum?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341454
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wie heeft er TBS?
Die vent die ze hebben opgepakt
I will do what i must !!
pi_174341457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:30 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Die vent die ze hebben opgepakt
Die heeft geen TBS
pi_174341461
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

.. Alleen dat van die ogen stond er volgens mij niet bij. Zelfde gebied ook.
heeft slachtoffer van poging tot verkrachting in Amersfoort ook iets gezegd over de ogen?
zuigen
pi_174341465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die heeft geen TBS
Had dan maar ik geloof dat het niet de dader is
I will do what i must !!
pi_174341472
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:31 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Had dan maar ik geloof dat het niet de dader is
HAD ook geen TBS en ja dit is de dader. Durf ik mijn auto op in te zetten.
pi_174341476
Er schiet me net iets te binnen. Ik heb van mijn zus gehoord (crimonology psychology gehad op de universiteit) dat er wel eens gevallen zijn geweest waar een moordenaar het lijk op een begraafplaats heeft begraven. Bijv bij een bestaand graf of in een al gegraven graf voor een begrafenis die binnenkort gehouden wordt (en dan daar onderin met een laagje zand erover). Deze slachtoffers worden eigenlijk alleen gevonden na bekentenissen, want wie gaat er nou toestemming geven om alle graven om te spitten op zoek naar een slachtoffer? Als dat al gebeurt zal het heel voorzichtig moeten en met veel respect gebeuren, anders breekt de pleuris uit ivm nabestaanden. Zij zei ook dat dat eigenlijk de perfecte moord was.

Ik kwam eerder vaak langs een begraafplaats en daar reden altijd karretjes van de plantsoendienst (immers veel te onderhouden aan gras, planten, bloemen). Het zou daarom niemand zijn opgevallen als hij daar met dat karretje reed, en bovendien zal hij gereedschap als een schep en schoffel in z'n bak hebben gehad om makkelijk mee te kunnen graven/sporen wegwerken. Ook is losliggende aarde en dergelijke helemaal niet vreemd op een begraafplaats.

Als ik een perfecte moord moest plegen, er een begraafplaats in de buurt was én ik had beschikking over een karretje van de plantsoendienst en een schep, zou dat zeker een optie zijn.

Er zit er één in Den Dolder, hoewel misschien iets risicovol in het dorp. Er zit ook een enorm afgelegen begraafplaats in het bos bij Soesterberg, niet extreem ver van Huis ter Heide en een erg afgelegene in Lage Vuursche. Hoewel hij dan een auto moet hebben gehad, of via binnendoor weggetjes heeft moeten rijden met z'n plantsoendienst wagentje
pi_174341479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die heeft geen TBS
Nee omdat hij niet wilde meewerken, anders had hij zeker TBS gekregen maar in ons land mag men zelf beslissen als crimineel of je meewerkt of niet.
}:|
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:32:34 #142
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen aandacht besteden aan die linkse eigengeilerij dank u.
Zou het ook sneu voor haar vinden als haar dat zou overkomen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:32 schreef Fidji het volgende:

[..]

Nee omdat hij niet wilde meewerken, anders had hij zeker TBS gekregen maar in ons land mag men zelf beslissen als crimineel of je meewerkt of niet.
}:|
Klopt idd
pi_174341497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

HAD ook geen TBS en ja dit is de dader. Durf ik mijn auto op in te zetten.
Ik denk dat de aangehouden verdachte alang zou hebben bekend gezien kansloze situatie
I will do what i must !!
pi_174341505
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:33 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik denk dat de aangehouden verdachte alang zou hebben bekend gezien kansloze situatie
Gezien zijn verleden (het is gewoon een monster) denk ik niet. Dit is echt een gek. Niet zomaar een crimineel. En ik denk ook dat hij die pogingen tot verkrachtingen in HETZELFDE gebied ook op zijn geweten heeft. Toen zat hij daar al namelijk.
pi_174341512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:32 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Er schiet me net iets te binnen. Ik heb van mijn zus gehoord (crimonology psychology gehad op de universiteit) dat er wel eens gevallen zijn geweest waar een moordenaar het lijk op een begraafplaats heeft begraven. Bijv bij een bestaand graf of in een al gegraven graf voor een begrafenis die binnenkort gehouden wordt (en dan daar onderin met een laagje zand erover). Deze slachtoffers worden eigenlijk alleen gevonden na bekentenissen, want wie gaat er nou toestemming geven om alle graven om te spitten op zoek naar een slachtoffer? Als dat al gebeurt zal het heel voorzichtig moeten en met veel respect gebeuren, anders breekt de pleuris uit ivm nabestaanden. Zij zei ook dat dat eigenlijk de perfecte moord was.

Ik kwam eerder vaak langs een begraafplaats en daar reden altijd karretjes van de plantsoendienst (immers veel te onderhouden aan gras, planten, bloemen). Het zou daarom niemand zijn opgevallen als hij daar met dat karretje reed, en bovendien zal hij gereedschap als een schep en schoffel in z'n bak hebben gehad om makkelijk mee te kunnen graven/sporen wegwerken. Ook is losliggende aarde en dergelijke helemaal niet vreemd op een begraafplaats.

Als ik een perfecte moord moest plegen, er een begraafplaats in de buurt was én ik had beschikking over een karretje van de plantsoendienst en een schep?

Er zit er één in Den Dolder, hoewel misschien iets risicovol in het dorp. Er zit ook een enorm afgelegen begraafplaats in het bos bij Soesterberg, niet extreem ver van Huis ter Heide en een erg afgelegene in Lage Vuursche. Hoewel hij dan een auto moet hebben gehad, of via binnendoor weggetjes heeft moeten rijden met z'n plantsoendienst wagentje
In de serie Dexter deden ze dat ook lol wie gaat er een lichaam zoeken onder een grafkist
I will do what i must !!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:36:26 #147
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174341524
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:32 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee joh die lijkt toch totaal niet? Dit lijkt me haar man.
Zou kunnen, maar waarom zou iemand zo'n oer oude foto van haar en haar man als profielfoto gebruiken?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174341528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef Bamibonbon het volgende:

[..]

Als dit dezelfde persoon is dan is hij wel wat aan de zware kant met 120 KG en 1.75m.
Dus of het is hem niet, of een van de gegevens kloppen niet.
Of hij is aan het sporten geslagen, wat kan. Dat gaf die ddvw al aan namelijk.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:37:30 #149
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341534
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef Basxt het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar waarom zou iemand zo'n oer oude foto van haar en haar man als profielfoto gebruiken?
Kan ze op straat minder snel herkend worden door gekkies maar voor haar intimi herkenbaar genoeg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341542
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:37 schreef Andromache het volgende:

[..]

Kan ze op straat minder snel herkend worden door gekkies maar voor haar intimi herkenbaar genoeg.
Als ik een broer/zus had die zieke shit op zijn/haar geweten had zou ik linea recta mijn spullen pakken en nooit meer terugkeren in ieder geval of hem of haar zelf een handje helpen.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:38:27 #151
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341545
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341547
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gezien zijn verleden (het is gewoon een monster) denk ik niet. Dit is echt een gek. Niet zomaar een crimineel. En ik denk ook dat hij die pogingen tot verkrachtingen in HETZELFDE gebied ook op zijn geweten heeft. Toen zat hij daar al namelijk.
Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:38:50 #153
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174341549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:37 schreef Bamibonbon het volgende:

[..]

Dit zou ik dus echt niet doen.
Wil geen rechter hier spelen, maar als je de verkeerde plaatst ben je er mooi mee
Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleem :) Staat duidelijk een "is dit hem niet vraagteken"
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174341553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?
Staan op Twitter. Ben al aan het zoeken maar er is behoorlijk wat getweet over Anne dus kan wel even duren koekoek. Stond op AD.nl in ieder geval Poging tot verkrachting Nijkerk ofzoiets.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:40:03 #155
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341555
quote:
4s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
Deels. Dat er nog geen spoor van Anne is, versterkt de heisa.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Basxt het volgende:

[..]

Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleem :) Staat duidelijk een "is dit hem niet?"
Dat begrijp ik, maar gaat natuurlijk vooral op de context waarin je de foto plaatst hè.
Maar zal mij ook verder aan mijn reet roesten :-)
pi_174341559
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Staan op Twitter. Ben al aan het zoeken maar er is behoorlijk wat getweet over Anne dus kan wel even duren koekoek. Stond op AD.nl in ieder geval Poging tot verkrachting Nijkerk ofzoiets.
Ja, het is heel lastig zoeken, want alles is ondergesneeuwd door nieuwe berichten. Ook de zoekfunctie op google (tijd aanpassen) werkt daardoor niet goed.
pi_174341560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Alle bakkers heten Bakker Andromache :')
Dat artikeltje in haar link heb je denk ik niet gelezen?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_174341562
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?
Ik had de link net al geplaatst
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:41:02 #160
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174341564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Bamibonbon het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar gaat natuurlijk vooral op de context waarin je de foto plaatst hè.
Maar zal mij ook verder aan mijn reet roesten :-)
True, ik haal hem wel uit m'n reactie. Niet dat dat nog wat uitmaakt :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:41:20 #161
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341565
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Andromache het volgende:

[..]

Deels. Dat er nog geen spoor van Anne is, versterkt de heisa.
Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef Bamibonbon het volgende:

[..]

Als dit dezelfde persoon is dan is hij wel wat aan de zware kant met 120 KG en 1.75m.
Dus of het is hem niet, of een van de gegevens kloppen niet.
spieren wegen zwaarder dan vet
pi_174341570
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:

[..]

Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?
Wat bedoel je?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:42:38 #164
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341575
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:

[..]

Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?
Wanhopig op zoek naar je dochter is alles behalve sensatiezucht. :N
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ik had de link net al geplaatst
Oh, dan blader ik even terug!
pi_174341584
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Wanhopig op zoek naar je dochter is alles behalve sensatiezucht. :N
Idd ja. Het zal je vriendin/dochter maar zijn tering :N
pi_174341586
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
zuigen
pi_174341591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:42 schreef Fidji het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar als ik die familie van Anne was, ik zou een familielid van M.P ontvoeren en kijken of meneer dan wilde praten.
;) In Italië doen ze dat ook.
Ik denk dat M P nergens van onder de indruk is eerlijk gezegd. Het leven is voor hem niets waard, daarom ook die daden. Denk niet dat het gaat helpen.
pi_174341593
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:

[..]

Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?
Die hun dochter zoekt*

Jezus man
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:44:33 #170
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Selectief nieuws opzoeken.

Heb ooit eens een vriendin verloren in familiemoord, er stond ergens een artikeltje op pagina 13 in de telegraaf toen.
Anderhalf jaar later stond het nieuws vol met familiedrama's :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
Dus toch!

Hoe vaak mag zo iemand uit dat centrum naar buiten?
pi_174341601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:44 schreef Fidji het volgende:

[..]

Dus toch!

Hoe vaak mag zo iemand uit dat centrum naar buiten?
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
pi_174341612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
pi_174341616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
Niet te hopen
pi_174341617
quote:
4s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
ik denk omdat de foto in de regen bij heel veel mensen die bijvoorbeeld angst zagen...heel veel emotie losmaakt..(hoeft verder geen discussie over te volgen)
Gedachten, als het mijn kind was, of als ik het zelf was..
Daarbij komt nu de ophef over bizarre onstandigheden van de berechting , en het nu al een groot gedeelte van een dagdeling een soort van op vrij voeten is...

De zaak anne word waarschijnlijk een vb om het rechstsysteem te onderzoeken en mogenlijk te veranderen

Anne staat nu dus al voor iets..

Maar dat is mijn gedachten erachter hoor
pi_174341618
In 2010 had hij volgens het signalement blond haar, op de foto in OP heeft hij donker haar.
Haar geverfd?
pi_174341619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
:{
pi_174341620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
Had Michael P ook een duikboot?
pi_174341621
quote:
4s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.
pi_174341622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:

[..]

Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
:{
De Jesse Klavertjes van onze maatschappij. Lekker boompjes knuffelen.
pi_174341623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Had Michael P ook een duikboot?
Vandaar die vijver.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:48:13 #182
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341626
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:44 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Die hun dochter zoekt*

Jezus man
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341630
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.
pi_174341635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:

[..]

Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
:{
Het is krankzinnig dat tbs patienten gewoon vervroegd opstraat gezet worden met kans op herhaling zeer waarschijnlijk
I will do what i must !!
pi_174341637
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:47 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
het vriendinnetje van je zoon.
pi_174341639
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:49:45 #187
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.
Dat is Maddie McCain ook
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Basxt het volgende:

[..]

Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleem :) Staat duidelijk een "is dit hem niet vraagteken"
Ja snap je..maar het is net zo *erg* als zijn volle naam hier neerzetten..
Dat mag dus niet
pi_174341644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
Dit waren meldingen toen savannah vermist was. Toen was iedereen extra op zijn/haar hoede dus denk je snel dat er iemand achter je aan zit.
pi_174341646
Ik ben een meelezer in dit topic. Ongeveer 1 a 1 ½uur geleden klikte ik een artikel in de Telegraaf aan "Michael P had een auto". Het was 2 minuten daarvoor geplaatst, en geschreven door ene Sophie Huppeldepup. Ik ben een sigaretje gaan roken, klapte mijn laptop dicht, en bedacht toen dat ik dat artikel nog aan mijn man wilde laten lezen. Lukte dus niet, want het artikel was ineens verdwenen. Heeft iemand hier het toevallig ook gelezen?
Ik heb nog even in 'Geschiedenis' gekeken, en dit was ém: https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/michael-p-had-auto

Ik herinner me de eerste zin nog:
"Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich ...."

Er stond iets in over dat hij door diverse mensen in de auto van zijn moeder is gesignaleerd, en dat die moeder een eettentje heeft in Spakenburg.
Verderop in het artikel ging het er over wat een gestoorde gek die Michael is. Hij ging wel eens zwemmen en had dan een duikbril en snorkel en bleef zo'n beetje de hele dag onder water loeren naar vrouwenbillen.
Een sadist, want vond het erg grappig om zijn Engelse bulldog Ozzy die altijd in zijn kielzog liep, aan zijn wangzakken op te tillen, en dat scheen hij regelmatig te doen.
Hij reed vaak zijn scooter in de prak en kreeg dan van zijn ouders een nieuwe, want hij was behoorlijk verwend.
Iemand vertelde dat hij dan met die scooter ergens vanaf reed, op zijn bek ging, arm had gebroken en gewoon stond te lachen. Een vroegere vriendin vertelde dat ze hem in Zeewolde had gezien met familieleden en dat ze zich rot was geschrokken dat hij daar liep.
Er waren een stuk of vier mensen aan het woord en allemaal zeiden ze dat die vent knettergek is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Annagh op 11-10-2017 01:56:01 ]
pi_174341649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
het vriendinnetje van je zoon.
Heb jaren geleden ooit eens een verhaal gehoord van een vader waarvan de dochter zwaar misbruikt was cq verkracht. Totdat vader de dader tegenkwam in het winkelcentrum De Helftheuvel. Vader stak 18 x op de dader in. Zieke shit wel.
pi_174341653
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat is Maddie McCain ook
Die ouders hebben daarmee te maken op zeker.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:51:08 #193
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.
En de anderen vermisten dan?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
het vriendinnetje van je zoon.
Ja, precies. Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar bij heel veel vermiste personen denk ik toch vaak dat het wat aparte mensen zijn. Best slecht eigenlijk.
pi_174341667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
het vriendinnetje van je zoon.
of oma
zuigen
pi_174341677
Ik snap het rechts systeem wel om mensen terug in de maatschapij te sturen maar het is te mild
I will do what i must !!
pi_174341678
Heeft iemand de tweet van vanmiddag ook gezien waarin er boeken werden getoond die in de boekenkast stonden in de inrichting?
Dit waren boeken uit de reeks "verboden boeken" van de Volkskrant. Deze twitteraar had dit uit een documentaire over de inrichting.
Zijn er hier mensen die weten of er in zo'n boek ook een perfecte moord kan staan? Misschien dat hij hier inspiratie uithaalde.
Als je googled op verboden boeken Volkskrant krijg je de hele lijst.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:54:11 #198
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341679
Ik snap Baudet ook even beter met z'n speech over gebrekkig materieel bij het leger, ze moeten vermiste meisjes opzoeken, niet vechten in een gebied waar ze niets te zoeken hebben
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341684
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap het rechts systeem wel om mensen terug in de maatschapij te sturen maar het is te mild
Het is vooral te onnauwkeurig en ik vind echt dat diegene die beslist dat diegene verlof krijgt dat weekend OOK net zo goed verantwoordelijk is en zijn of haar ontslag zou moeten krijgen. Justitie maakt de regels maar instanties voeren uit he en die hebben de eindbeslissing.
pi_174341686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef Jojojo1976 het volgende:
Heeft iemand de tweet van vanmiddag ook gezien waarin er boeken werden getoond die in de boekenkast stonden in de inrichting?
Dit waren boeken uit de reeks "verboden boeken" van de Volkskrant. Deze twitteraar had dit uit een documentaire over de inrichting.
Zijn er hier mensen die weten of er in zo'n boek ook een perfecte moord kan staan? Misschien dat hij hier inspiratie uithaalde.
Als je googled op verboden boeken Volkskrant krijg je de hele lijst.
Ik zag Misdaad en Straf van Dostojevski ertussen staan, maar dat is nou niet echt de perfecte moord. Ik vond het wel een beetje gek dat zo'n boek daar in de boekenkast staat..
pi_174341689
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef Remqo het volgende:
Ik snap Baudet ook even beter met z'n speech over gebrekkig materieel bij het leger, ze moeten vermiste meisjes opzoeken, niet vechten in een gebied waar ze niets te zoeken hebben
Ik heb een Baudetboxertje aan met een Hiddemeister pyjama.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:55:48 #202
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174341690
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is vooral te onnauwkeurig en ik vind echt dat diegene die beslist dat diegene verlof krijgt dat weekend OOK net zo goed verantwoordelijk is en zijn of haar ontslag zou moeten krijgen. Justitie maakt de regels maar instanties voeren uit he en die hebben de eindbeslissing.
Precies. Om nog maar te spreken over het gezag dat de dames uitstralen in dat rtv Utrecht item.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174341691
De rechters en psychiaters die over deze gevallen gaan mogen ook wel eens aan de tand gevoeld worden
I will do what i must !!
pi_174341693
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
De rechters en psychiaters die over deze gevallen gaan mogen ook wel eens aan de tand gevoeld worden
Gaat niet gebeuren joh en doorrrrr
pi_174341697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:55 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Ik zag Misdaad en Straf van Dostojevski ertussen staan, maar dat is nou niet echt de perfecte moord. Ik vond het wel een beetje gek dat zo'n boek daar in de boekenkast staat..
Dat is een heel beklemmend boek, geen uitnodiging tot misdaad. Integendeel.
pi_174341703
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:50 schreef Annagh het volgende:
Ik ben een meelezer in dit topic. Ongeveer 1 a 1 ½uur geleden klikte ik een artikel in de Telegraaf aan "Michael P had een auto". Het was 2 minuten daarvoor geplaatst, en geschreven door ene Sophie Huppeldepup. Ik ben een sigaretje gaan roken, klapte mijn laptop dicht, en bedacht toen dat ik dat artikel nog aan mijn man wilde laten lezen. Lukte dus niet, want het artikel was ineens verdwenen. Heeft iemand hier het toevallig ook gelezen?
Ik heb nog even in 'Geschiedenis' gekeken, en dit was ém: https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/michael-p-had-auto

Ik herinner me de eerste zin nog:
"Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich ...."

Er stond iets in over dat hij door diverse mensen in de auto van zijn moeder is gesignaleerd, en dat die moeder een eettentje heeft in Spakenburg.
Verderop in het artikel ging het er over wat een gestoorde gek die Michael is. Hij ging wel eens zwemmen en had dan een duikbril en snorkel en bleef zo'n beetje de hele dag onder water loeren naar vrouwenbillen.
Een sadist, want vond het erg grappig om zijn Engelse bulldog Ozzy die altijd in zijn kielzog liep, aan zijn wangzakken op te tillen, en dat scheen hij regelmatig te doen.
Hij reed vaak zijn scooter in de prak en kreeg dan van zijn ouders een nieuwe, want hij was behoorlijk verwend.
Iemand vertelde dat hij dan met die scooter ergens vanaf reed, op zijn bek ging, arm had gebroken en gewoon stond te lachen. Een vroegere vriendin vertelde dat ze hem in Zeewolde had gezien met familieleden en dat ze zich rot was geschrokken dat hij daar liep.
Er waren een stuk of vier mensen aan het woord en allemaal zeiden ze dat die vent knettergek is.
Vreemd is niet terug te vinden, jammer!

Die vent is gewoon een retard :r
pi_174341707
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:56 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Dat is een heel beklemmend boek, geen uitnodiging tot misdaad. Integendeel.
Misschien om die mensen daar beetje moreel besef bij te brengen? Ik vond het wel bijzonder. Ik ga nog eens naar dat filmpje kijken. Zien of ik nog iets herken..
pi_174341708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is vooral te onnauwkeurig en ik vind echt dat diegene die beslist dat diegene verlof krijgt dat weekend OOK net zo goed verantwoordelijk is en zijn of haar ontslag zou moeten krijgen. Justitie maakt de regels maar instanties voeren uit he en die hebben de eindbeslissing.
Maar uiteindelijk is het *de dader* die de misdaad begaat, daar word hij niet toe gedwonen, die keuze maakt hij of zij zelf
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:58:07 #209
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341709
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:55 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik heb een Baudetboxertje aan met een Hiddemeister pyjama.
Waarom een pantser dragen als je vermiste meisjes moet opsporen, terwijl een vlaggetje uit je pistool komt, toch
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 11 oktober 2017 @ 01:58:19 #210
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174341711
vergeet niet dat Ddvw wel duidelijk maakte dat het niet letterlijk een boek over "de perfecte moord" is en/of hoe je dit moet doen. Het is gewoon een boek dat een "goede" moord heeft.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174341714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:57 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Misschien om die mensen daar beetje moreel besef bij te brengen? Ik vond het wel bijzonder. Ik ga nog eens naar dat filmpje kijken. Zien of ik nog iets herken..
Of om uit te pluizen hoe bepaalde misdaad uit te voeren zonder daar al te zwaar bestraft voor te hoeven worden etc.
pi_174341719
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:58 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk is het *de dader* die de misdaad begaat, daar word hij niet toe gedwonen, die keuze maakt hij of zij zelf
Correct. Ik zeg ook niet dat de behandelaar even zwaar gestraft moet worden he. Ontslag is voldoende en lijkt mij niet meer dan terecht.
pi_174341722
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:50 schreef Annagh het volgende:
Ik ben een meelezer in dit topic. Ongeveer 1 a 1 ½uur geleden klikte ik een artikel in de Telegraaf aan "Michael P had een auto". Het was 2 minuten daarvoor geplaatst, en geschreven door ene Sophie Huppeldepup. Ik ben een sigaretje gaan roken, klapte mijn laptop dicht, en bedacht toen dat ik dat artikel nog aan mijn man wilde laten lezen. Lukte dus niet, want het artikel was ineens verdwenen. Heeft iemand hier het toevallig ook gelezen?
Ik heb nog even in 'Geschiedenis' gekeken, en dit was ém: https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/michael-p-had-auto

Ik herinner me de eerste zin nog:
"Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich ...."

Er stond iets in over dat hij door diverse mensen in de auto van zijn moeder is gesignaleerd, en dat die moeder een eettentje heeft in Spakenburg.
Verderop in het artikel ging het er over wat een gestoorde gek die Michael is. Hij ging wel eens zwemmen en had dan een duikbril en snorkel en bleef zo'n beetje de hele dag onder water loeren naar vrouwenbillen.
Een sadist, want vond het erg grappig om zijn Engelse bulldog Ozzy die altijd in zijn kielzog liep, aan zijn wangzakken op te tillen, en dat scheen hij regelmatig te doen.
Hij reed vaak zijn scooter in de prak en kreeg dan van zijn ouders een nieuwe, want hij was behoorlijk verwend.
Iemand vertelde dat hij dan met die scooter ergens vanaf reed, op zijn bek ging, arm had gebroken en gewoon stond te lachen. Een vroegere vriendin vertelde dat ze hem in Zeewolde had gezien met familieleden en dat ze zich rot was geschrokken dat hij daar liep.
Er waren een stuk of vier mensen aan het woord en allemaal zeiden ze dat die vent knettergek is.
Hij mag die auto nu vast niet meer lenen
pi_174341723
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:58 schreef Remqo het volgende:

[..]

Waarom een pantser dragen als je vermiste meisjes moet opsporen, terwijl een vlaggetje uit je pistool komt, toch
Ik heb ook lavendelparfum op trouwens.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 02:00:15 #215
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341731
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik heb ook lavendelparfum op trouwens.
Heb je ook een piano?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341733
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:00 schreef Remqo het volgende:

[..]

Heb je ook een piano?
Nee maar heb wel hele snelle vingers
pi_174341737
@gewoonniemand

Dat vond ik ook heel erg vreemd. De titels op de foto heb ik al nageplozen daar zit niks op dit gebied bij, maar wellicht dat ie hele serie er was.
Kent iemand een boek dat gaat over perfecte moord of begraven in bestaand graf?
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 02:01:24 #218
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341741
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee maar heb wel hele snelle vingers
Ik ook, heb je mijn paintkunsten wel eens gezien?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren joh en doorrrrr
Door naar de volgende ontvoering
I will do what i must !!
pi_174341747
Dat van "MP had beschikking over auto" is wel een dingetje.
Anne kan nml echt overal zijn als dat het geval zou zijn...

trouwens, hoeveel van deze MP's lopen/rijden er vrij rond in NL nu?
zuigen
pi_174341750
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:01 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik ook, heb je mijn paintkunsten wel eens gezien?
Even niet offtopic ouwe reus anders krijgen we klappie of komt de popo hierzo.
pi_174341751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:58 schreef Basxt het volgende:
vergeet niet dat Ddvw wel duidelijk maakte dat het niet letterlijk een boek over "de perfecte moord" is en/of hoe je dit moet doen. Het is gewoon een boek dat een "goede" moord heeft.
"las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis"
pi_174341756
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:50 schreef Annagh het volgende:
Ik ben een meelezer in dit topic. Ongeveer 1 a 1 ½uur geleden klikte ik een artikel in de Telegraaf aan "Michael P had een auto". Het was 2 minuten daarvoor geplaatst, en geschreven door ene Sophie Huppeldepup. Ik ben een sigaretje gaan roken, klapte mijn laptop dicht, en bedacht toen dat ik dat artikel nog aan mijn man wilde laten lezen. Lukte dus niet, want het artikel was ineens verdwenen. Heeft iemand hier het toevallig ook gelezen?
Ik heb nog even in 'Geschiedenis' gekeken, en dit was ém: https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/michael-p-had-auto

Ik herinner me de eerste zin nog:
"Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich ...."

Er stond iets in over dat hij door diverse mensen in de auto van zijn moeder is gesignaleerd, en dat die moeder een eettentje heeft in Spakenburg.
Verderop in het artikel ging het er over wat een gestoorde gek die Michael is. Hij ging wel eens zwemmen en had dan een duikbril en snorkel en bleef zo'n beetje de hele dag onder water loeren naar vrouwenbillen.
Een sadist, want vond het erg grappig om zijn Engelse bulldog Ozzy die altijd in zijn kielzog liep, aan zijn wangzakken op te tillen, en dat scheen hij regelmatig te doen.
Hij reed vaak zijn scooter in de prak en kreeg dan van zijn ouders een nieuwe, want hij was behoorlijk verwend.
Iemand vertelde dat hij dan met die scooter ergens vanaf reed, op zijn bek ging, arm had gebroken en gewoon stond te lachen. Een vroegere vriendin vertelde dat ze hem in Zeewolde had gezien met familieleden en dat ze zich rot was geschrokken dat hij daar liep.
Er waren een stuk of vier mensen aan het woord en allemaal zeiden ze dat die vent knettergek is.
Als dat zo is dat hij mogenlijk in een auto zat ..hoefde hij in iedergeval niet te schuilen onder dat auqaduct..
Gaat er ook een auto baan onder dat auqaduct en kan je dan zo op het fietspad komen?
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 02:03:24 #224
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Even niet offtopic ouwe reus anders krijgen we klappie of komt de popo hierzo.
ja sorry, kreeg je DM al
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 11 oktober 2017 @ 02:03:25 #225
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174341758
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef Fidji het volgende:

[..]

"las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis"
Ja, maar dus geen boek dat "Hoe vermoord ik iemand' heet. Gewoon een standaard boek wat als plot een goede moord heeft. In die zin dus te verwaarlozen dat dat binnen is gekomen en leesbaar is.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174341760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Dat van "MP had beschikking over auto" is wel een dingetje.
Anne kan nml echt overal zijn als dat het geval zou zijn...

trouwens, hoeveel van deze MP's lopen/rijden er vrij rond in NL nu?
Waarom zou hij die beschikking niet hebben gehad?
Natuurlijk had hij die.
Familie, vrienden..
pi_174341761
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Als dat zo is dat hij mogenlijk in een auto zat ..hoefde hij in iedergeval niet te schuilen onder dat auqaduct..
Gaat er ook een auto baan onder dat auqaduct en kan je dan zo op het fietspad komen?
Als dat van die auto zou kloppen dan komt het punt handlanger weer om de hoek kijken die die eerder had. Dan leeft ze nog (maar mogen ze echt opschieten) of is ze diezelfde avond nog voorgoed verdwenen. Het is ook vrij lastig om iemand bijvoorbeeld alleen in een container te gooien. Dat gaat met 2 een stuk sneller zeg maar dat idee.
pi_174341764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef Fidji het volgende:

[..]

"las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis"
Iemand zijn hart doorboren met een ijspegel uit een blaaspijp
I will do what i must !!
pi_174341767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:00 schreef Jojojo1976 het volgende:
@gewoonniemand

Dat vond ik ook heel erg vreemd. De titels op de foto heb ik al nageplozen daar zit niks op dit gebied bij, maar wellicht dat ie hele serie er was.
Kent iemand een boek dat gaat over perfecte moord of begraven in bestaand graf?
https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Geen boek, wel een link. Van vrij recent
pi_174341768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als dat van die auto zou kloppen dan komt het punt handlanger weer om de hoek kijken die die eerder had. Dan leeft ze nog (maar mogen ze echt opschieten) of is ze diezelfde avond nog voorgoed verdwenen. Het is ook vrij lastig om iemand bijvoorbeeld alleen in een container te gooien. Dat gaat met 2 een stuk sneller zeg maar dat idee.
Ze verhandelen wel eens vrouwen, voor intens slechte zaken.
Denk aan de TW code bv.
pi_174341771
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Dat van "MP had beschikking over auto" is wel een dingetje.
Anne kan nml echt overal zijn als dat het geval zou zijn...

trouwens, hoeveel van deze MP's lopen/rijden er vrij rond in NL nu?
Ik heb inderdaad het idee dat de hele zoektocht compleet hopeloos is nu. Alle informatie die we vanavond hebben gekregen heeft de kans op het vinden van Anne compleet in laten storten. Hij moet bekennen.
pi_174341776
[quote]1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Geen boek, wel een link. Van vrij recent
[/4quote]

Dank
pi_174341778
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:05 schreef Jojojo1976 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 oktober 2017 02:04 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Geen boek, wel een link. Van vrij recent
[/4quote]

Dank
^O^
pi_174341781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Dat van "MP had beschikking over auto" is wel een dingetje.
Anne kan nml echt overal zijn als dat het geval zou zijn...

trouwens, hoeveel van deze MP's lopen/rijden er vrij rond in NL nu?
bijna overal... hij moet tijd genoeg hebben gehad, anne te overmeesteren met haar weg te rijden, tas jas en fiets droppen en weer terug rijden(jas tas en fiets drppen kan ook na het terug rijden gedaan zijn) en weer optijd rind 23:00 binnen zijn
Vanuit die gegevens kunnen ze dan een berekening maken hoever in tojd hij dan mogenlijk met anne gereden heeft..
Maar dan word het zoekgebied zooo groot
pi_174341788
We kunnen mischien ook denken aan de hogere kringen die hier verandwoordelijk voor kunnen zijn
I will do what i must !!
pi_174341791
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:06 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

bijna overal... hij moet tijd genoeg hebben gehad, anne te overmeesteren met haar weg te rijden, tas jas en fiets droppen en weer terug rijden(jas tas en fiets drppen kan ook na het terug rijden gedaan zijn) en weer optijd rind 23:00 binnen zijn
Vanuit die gegevens kunnen ze dan een berekening maken hoever in tojd hij dan mogenlijk met anne gereden heeft..
Maar dan word het zoekgebied zooo groot
Daarom is handlanger dus logisch. 1 blijft in de auto en helpt met dumpen van lichaam etc etc.
pi_174341793
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:06 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

bijna overal... hij moet tijd genoeg hebben gehad, anne te overmeesteren met haar weg te rijden, tas jas en fiets droppen en weer terug rijden(jas tas en fiets drppen kan ook na het terug rijden gedaan zijn) en weer optijd rind 23:00 binnen zijn
Vanuit die gegevens kunnen ze dan een berekening maken hoever in tojd hij dan mogenlijk met anne gereden heeft..
Maar dan word het zoekgebied zooo groot
Hij kan op een willekeurige dag later gewoon het lichaam hebben verplaatst. Hij is compleet vrij geweest om het zo goed mogelijk te laten verdwijnen.
pi_174341799
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
We kunnen mischien ook denken aan de hogere kringen die hier verandwoordelijk voor kunnen zijn
Bv, ook dat is een mogelijkheid, helaas
pi_174341802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:09 schreef Fidji het volgende:

[..]

Bv, ook dat is een mogelijkheid, helaas
Voorbeeldje?
pi_174341804
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Daarom is handlanger dus logisch. 1 blijft in de auto en helpt met dumpen van lichaam etc etc.
Ze kan wel ingestapt zijn, bij 2 zeer vriendelijke mannen die haar thuis wilden brengen.
Je weet het niet.
pi_174341805
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Voorbeeldje?
Mark Dutroux
I will do what i must !!
pi_174341808
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Voorbeeldje?
Ronde huis
pi_174341810
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:10 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Mark Dutroux
Hoezo hogere kringen dan? Die link snap ik niet.
pi_174341811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:10 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ronde huis
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:10 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ronde huis
Ook dat
I will do what i must !!
pi_174341816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo hogere kringen dan? Die link snap ik niet.
Dan moet je nog veel leren
I will do what i must !!
pi_174341817
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo hogere kringen dan? Die link snap ik niet.
Online is er genoeg over te vinden, maar als je het niet aan kunt beter niet gaan zoeken! Oké?
Alles weten is ook niet gezond.
pi_174341821
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:11 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Dan moet je nog veel leren
Hm ik dacht wat jij tikte.
:Y
pi_174341824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:11 schreef Fidji het volgende:

[..]

Online is er genoeg over te vinden, maar als je het niet aan kunt beter niet gaan zoeken! Oké?
Alles weten is ook niet gezond.
Nee prima hoor. Was hij ook lid van zo'n sekte ofzo? Ken Dutroux wel maar heb mij niet verdiept in het hogere kringen aspect.
pi_174341827
Ik hoop echt dat ze de begraafplaatsen in het bos in de omgeving gaan checken morgen (Soesterberg en Lage Vuursche). Lijkt me echt dé perfecte verstopplaats van een lijk. Ook een lijkhond zal nutteloos zijn, want het ligt er vol met lijken (of ze moet de enige recente zijn en dat dat op te pikken is?). En aangezien hij bezig was met 'de perfecte moord' lijkt me dit best een optie.

Zie bijv:
https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Niemand gaat toch graven zomaar openmaken, dus eenvoudig mee weg te komen
pi_174341828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee prima hoor. Was hij ook lid van zo'n sekte ofzo? Ken Dutroux wel maar heb mij niet verdiept in het hogere kringen aspect.
Ik vermoed dat er veel te verdienen valt in die onderwereld, dus waarom zou hem dat iets uitmaken?
pi_174341831
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er veel te verdienen valt in die onderwereld, dus waarom zou hem dat iets uitmaken?
Ah ik weet al waar je op doelt, thanks.
pi_174341841
[quote]0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Ik hoop echt dat ze de begraafplaatsen in het bos in de omgeving gaan checken morgen (Soesterberg en Lage Vuursche). Lijkt me echt dé perfecte verstopplaats van een lijk. Ook een lijkhond zal nutteloos zijn, want het ligt er vol met lijken (of ze moet de enige recente zijn en dat dat op te pikken is?). En aangezien hij bezig was met 'de perfecte moord' lijkt me dit best een optie.

Zie bijv:
https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Niemand gaat toch graven zomaar openmaken, dus eenvoudig mee weg te komen
[/qruote]

Ze zullen toch ook eenvoudig uit kunnen zoeken of dat groenbedrijf daar weleens kwam? Zo ja, dan vind ik dit heel plausibel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 02:18:35 #253
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:50 schreef Annagh het volgende:
Ik ben een meelezer in dit topic. Ongeveer 1 a 1 ½uur geleden klikte ik een artikel in de Telegraaf aan "Michael P had een auto". Het was 2 minuten daarvoor geplaatst, en geschreven door ene Sophie Huppeldepup. Ik ben een sigaretje gaan roken, klapte mijn laptop dicht, en bedacht toen dat ik dat artikel nog aan mijn man wilde laten lezen. Lukte dus niet, want het artikel was ineens verdwenen. Heeft iemand hier het toevallig ook gelezen?
Ik heb nog even in 'Geschiedenis' gekeken, en dit was ém: https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/michael-p-had-auto

Ik herinner me de eerste zin nog:
"Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich ...."

Er stond iets in over dat hij door diverse mensen in de auto van zijn moeder is gesignaleerd, en dat die moeder een eettentje heeft in Spakenburg.
Verderop in het artikel ging het er over wat een gestoorde gek die Michael is. Hij ging wel eens zwemmen en had dan een duikbril en snorkel en bleef zo'n beetje de hele dag onder water loeren naar vrouwenbillen.
Een sadist, want vond het erg grappig om zijn Engelse bulldog Ozzy die altijd in zijn kielzog liep, aan zijn wangzakken op te tillen, en dat scheen hij regelmatig te doen.
Hij reed vaak zijn scooter in de prak en kreeg dan van zijn ouders een nieuwe, want hij was behoorlijk verwend.
Iemand vertelde dat hij dan met die scooter ergens vanaf reed, op zijn bek ging, arm had gebroken en gewoon stond te lachen. Een vroegere vriendin vertelde dat ze hem in Zeewolde had gezien met familieleden en dat ze zich rot was geschrokken dat hij daar liep.
Er waren een stuk of vier mensen aan het woord en allemaal zeiden ze dat die vent knettergek is.
Van dat artikel van Sophie Kluivers kan ik dit vinden: https://www.telegraaf.nl/(...)ge-leeftijd-gestoord

Id is wel lager dan van de link die jij post. Dit zou betekenen dat mijn link ouder is dan die van jou (teruggetrokken, kennelijk).

Geen info over Spakenburg, een auto, een hond, scooters, gluren tijdens het snorkelen, etc. Wel de bange ex en mensen die hem gestoord noemen. Een en ander blijft dus wat in de lucht hangen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341845
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Als dat zo is dat hij mogenlijk in een auto zat ..hoefde hij in iedergeval niet te schuilen onder dat auqaduct..
Gaat er ook een auto baan onder dat auqaduct en kan je dan zo op het fietspad komen?
Nee je kunt niet met de auto bij het ecoduct komen maar als ze een paar honderd meter voorbij het ecoduct (in de richting van haar fietsroute) ligt die Fornheselaan.
Die ligt over 700 meter keurig parallel aan het fietspad met een bosstrook van 20 meter breed ertussen en genoeg paadjes om van het fietspad op de weg te komen.

Die weg loopt langs een industrieterrein dat er waarschijnlijk verlaten uitziet op een druilerige vrijdagavond..
pi_174341850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee prima hoor. Was hij ook lid van zo'n sekte ofzo? Ken Dutroux wel maar heb mij niet verdiept in het hogere kringen aspect.
Dat wil je niet weten
I will do what i must !!
pi_174341875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:03 schreef Fidji het volgende:

[..]

Waarom zou hij die beschikking niet hebben gehad?
Natuurlijk had hij die.
Familie, vrienden..
Waarom hij die beschikking mogelijk niet had? Bijvoorbeeld niet omdat hij in detentie zat.....
Maar het is iets voor de politie om uit te zoeken of hij op die bewuste dag of in de paar dagen erna de beschikking van een auto had. Niet iets voor ons om daar aannames over te doen.
Ook of hij handlangers zou hebben ingeschakeld, b.v. in de vorm van vrienden of familie, is niet iets om zo maar aan te nemen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_174341877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:23 schreef barthol het volgende:

[..]

Waarom hij die beschikking mogelijk niet had? Bijvoorbeeld niet omdat hij in detentie zat.....
Maar het is iets voor de politie om uit te zoeken of hij op die bewuste dag of in de paar dagen erna de beschikking van een auto had. Niet iets voor ons om daar aannames over te doen.
Ook of hij handlangers zou hebben ingeschakeld, b.v. in de vorm van vrienden of familie, is niet iets om zo maar aan te nemen.
Hij liep al een tijdje vrijelijk rond dus
pi_174341879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:24 schreef Fidji het volgende:

[..]

Hij liep al een tijdje vrijelijk rond dus
Nog niet helemaal vrij.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_174341881
"Hij praat alleen in vertrouwen hij weet hoe het systeem nu werkt dat wist hij toen niet"

zegt Dwvw om zichzelf te verdedigen.

en Dwvw , die het systeem heeel errug goed zegt te kennen, gaat op Fok inmades verlinken?
echt, hoe geloofwaardig is dat?
zuigen
pi_174341886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:25 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
"Hij praat alleen in vertrouwen hij weet hoe het systeem nu werkt dat wist hij toen niet"

zegt Dwvw om zichzelf te verdedigen.

en Dwvw , die het systeem heeel errug goed zegt te kennen, gaat op Fok inmades verlinken?
echt, hoe geloofwaardig is dat?
Hoezo verlinken? Hij is geen vrienden meer met hem en vond hem maar raar na een tijdje. Miss wil ddvw wel iets van zijn leven maken?
pi_174341890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Ik hoop echt dat ze de begraafplaatsen in het bos in de omgeving gaan checken morgen (Soesterberg en Lage Vuursche). Lijkt me echt dé perfecte verstopplaats van een lijk. Ook een lijkhond zal nutteloos zijn, want het ligt er vol met lijken (of ze moet de enige recente zijn en dat dat op te pikken is?). En aangezien hij bezig was met 'de perfecte moord' lijkt me dit best een optie.

Zie bijv:
https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Niemand gaat toch graven zomaar openmaken, dus eenvoudig mee weg te komen
Ik hoop dat de politie hierover na heeft gedacht! Wel een goeie "niet geschoten altijd mis" tip, vind ik.
pi_174341899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:27 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ik hoop dat de politie hierover na heeft gedacht! Wel een goeie "niet geschoten altijd mis" tip, vind ik.
Ja en misschien vinden ze wel meer lijken
pi_174341902
De politie wil het zo snel mogenlijk afronden en geeft die tbser nu de schuld
I will do what i must !!
pi_174341907
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
De politie wil het zo snel mogenlijk afronden en geeft die tbser nu de schuld
:')
pi_174341911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

:')
Zo is het helaas wel en case closed
I will do what i must !!
pi_174341913
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:32 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Zo is het helaas wel en case closed
Nee gaat niet gebeuren pik. 100% dat hij er iets mee te maken heeft. Wil je er wat op zetten?
pi_174341914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee gaat niet gebeuren pik. 100% dat hij er iets mee te maken heeft. Wil je er wat op zetten?
Een blikje bier
I will do what i must !!
pi_174341916
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:33 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Een blikje bier
Zat meer te denken aan 1.000 euro? Aangezien ik overtuigd ben :)
pi_174341917
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
De politie wil het zo snel mogenlijk afronden en geeft die tbser nu de schuld
Het is geen TBS-er...
pi_174341920
Het niveau ligt hier 's nachts niet zo hoog
pi_174341923
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is geen TBS-er...
Ok ex verkrachter
I will do what i must !!
pi_174341925
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ok ex verkrachter
Dat is geen bestaand iets. Als je iemand hebt verkracht, ben je een verkrachter.
pi_174341926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:34 schreef Protoplanet het volgende:
Het niveau ligt hier 's nachts niet zo hoog
Nivia
I will do what i must !!
pi_174341935
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is geen bestaand iets. Als je iemand hebt verkracht, ben je een verkrachter.
Ok ik geloof niet dat dat de dader is
I will do what i must !!
pi_174341969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo verlinken?
door een foto van een vriend "binnen" op Fok te plaatsen
zuigen
pi_174341998
Ozzybofficial twitterde op woensdag 11-10-2017 om 01:46:24 FUCK RECHTEN HIER IN NEDERLAND ALS DIE Michael P IN TURKIJE HAD GEFLIKT 2 MEISJES VERKRACHTEN? ZE ZOUDEN HEM NEUKEN IN GEVANGENIS #AnneFaber reageer retweet
Ook een manier idd :')
pi_174342000
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zat meer te denken aan 1.000 euro? Aangezien ik overtuigd ben :)
dan zou je bijna denken dat je meer weet
pi_174342008
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

dan zou je bijna denken dat je meer weet
Nee gewoon 1+1=2
pi_174342025
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is geen bestaand iets. Als je iemand hebt verkracht, ben je een verkrachter.
Maar geen moordenaar..

Daar had hier iemand een stukje over geschreven, dat iemand *iets* aandoen...van een heel ander caliber is dan iemand ombrengen
pi_174342033
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:52 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Maar geen moordenaar..

Daar had hier iemand een stukje over geschreven, dat iemand *iets* aandoen...van een heel ander caliber is dan iemand ombrengen
Daarom is het zo belangrijk voor vrouwen om te weten wat te doen als hen dit overkomt. Tegenwerken werkt in je nadeel in ieder geval :N
pi_174342034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee gewoon 1+1=2
en jij kan beter rekenen dan politie, reserche (hoe schrijf je dat) en een heel team wat meedenkt over *de zaak anne*
pi_174342035
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:53 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

en jij kan beter rekenen dan politie, reserche (hoe schrijf je dat) en een heel team wat meedenkt over *de zaak anne*
Nee ik denk dat de politie goed bezig is. Nu is alleen de vraag waar is ze.
pi_174342042
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee ik denk dat de politie goed bezig is. Nu is alleen de vraag waar is ze.
^O^

https://www.volkskrant.nl(...)-op-waarde~a4521098/
pi_174342045
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:53 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

en jij kan beter rekenen dan politie, reserche (hoe schrijf je dat) en een heel team wat meedenkt over *de zaak anne*
Het lijkt me dat de politie ook behoorlijk overtuigd is van zijn betrokkenheid.
Hij is opgepakt, weet je nog?
pi_174342052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Daarom is het zo belangrijk voor vrouwen om te weten wat te doen als hen dit overkomt. Tegenwerken werkt in je nadeel in ieder geval :N
Ja heb ik ooit een stukje op tv over gezien..
Tegen hem praten, zijn naam vragen en dergelijke schijnt dan in je voordeel te kunnen werken...
Dan kan een dader je gaan zien als een persoon/mens dan als een lustopject en of als prooi
pi_174342057
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:55 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Ja heb ik ooit een stukje op tv over gezien..
Tegen hem praten, zijn naam vragen en dergelijke schijnt dan in je voordeel te kunnen werken...
Dan kan een dader je gaan zien als een persoon/mens dan als een lustopject en of als prooi
Die van mij (brabants voor mijn partner ) is zo eigenwijs die zou een paar klappen geven op zeker :') Maarja dat is beter idd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')