abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174341068
Ik denk dat de politie ook wel wil uitzoeken of MP de beschikking had over een auto of niet.
Sowieso wist MP niet van te voren dat Anne een fietstocht ging maken of op zijn pad zou komen, dus er is geen sprake van voorbereiding of planning vooraf.

Tevens vraag ik me af of het dumpen van de fiets in die vijver wel als dwaalspoor bedoeld was, die fiets onder water ziet er meer als verstoppen uit, uit het zicht wegwerken.
Als die fiets was achtergelaten bij b.v. Het AZC in in Soesterberg, en genoeg in het zicht, dan zou het m.i. pas een dwaalspoor geweest zijn.

Als is uitgesloten dat MP de beschikking over een auto had, dan zou Anne denk ik niet heel ver van haar fietsroute vandaan moeten zijn.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:43:17 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174341084
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ergens gemist. Was hij echt negen dagen vrij, of alleen die twee weekenden? En waar verbleef hij dan?
Vrij kon bewegen als in de 9 dagen tussen de vermissing en zijn aanhouding.

Zeker met de relatieve vrijheid die hij had heeft hij nog behoorlijk wat tijd gehad haar te verstoppen.
Van iemand die bij de groenvoorziening werkt vindt men het iig al niet raar dat ze grond aan schoenen, kleding en handen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174341089
Ik denk wel dat ddvw meer informatie heeft. Dat het leger op die foto staat klopt, want volgens RTVUtrecht en dergelijke waren die op dat tijdstip ook mee aan het zoeken cq aanwezig. Ook die witte bus die je op die andere foto ziet heb ik voorbij zien komen op foto's van o.a. die journalist van het AD.

Die foto is vanaf etage 1 genomen van binnenuit dus die vriend van ddvw heeft die foto genomen en die naar ddvw gestuurd. Best aannemelijk.
pi_174341094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:41 schreef barthol het volgende:

Sowieso wist MP niet van te voren dat Anne een fietstocht ging maken of op zijn pad zou komen, dus er is geen sprake van voorbereiding of planning vooraf.
Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...
zuigen
pi_174341110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...
Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:45:43 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174341117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

Met slecht weer op een potentieel slachtoffer wachten is niet heel logisch.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174341118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.
Misschien eens tijd om een bezoekje te brengen dan... (en in de kelder te gaan kijken).
pi_174341127
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Misschien eens tijd om een bezoekje te brengen dan... (en in de kelder te gaan kijken).
Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.
pi_174341137
[..]

Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00

Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
[/quote]

Plantsoendienst , ook zoiets wie verzint dat toch 😕
pi_174341141
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
pi_174341142
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Hadjewat het volgende:
[..]

Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00

Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
[/quote]

Everyday im schoffeling
pi_174341144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.
Ik vrees het ook... Geen woorden voor. Haar laatste momenten moeten verschrikkelijk zijn geweest.
pi_174341150
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Kan wel als hij haar meegenomen heeft naar een van die bunkertjes ;)
pi_174341155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Everyday im schoffeling
pi_174341156
Straks gaat de Wintertijd weer in. Eerder donker, ze mogen wel opschieten.
pi_174341157
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kan wel als hij haar meegenomen heeft naar een van die bunkertjes ;)
Daar doelde ik inderdaad op ja. Scherp!
pi_174341162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik las vandaag een post op twitter die zei dat die handlander toevallig sinds een week ongeveer vrij is gekomen.
Heeft iemand dat toevallig ook ergens anders gelezen? Anders maar niet te veel aandacht aan besteden.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 00:49:25 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174341164
quote:

[..]

Dat is natuurlijk primair al ons probleem met dit soort zaken; dat we ons niet kunnen inleven in de gedachtegang van de verdachte.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_174341165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Daar doelde ik inderdaad op ja. Scherp!
Dat roepen we al paar dagen richting die journalist en politie maar niemand die zegt; Zijn we mee bezig of zijn al bezocht. Ik denk dat ze die nog helemaal niet doorzocht hebben. Of slechts gedeeltelijk.
pi_174341169
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

weinig mensen op straat misschien bij slecht weer?
zuigen
pi_174341170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat roepen we al paar dagen richting die journalist en politie maar niemand die zegt; Zijn we mee bezig of zijn al bezocht. Ik denk dat ze die nog helemaal niet doorzocht hebben. Of slechts gedeeltelijk.
Eens. Lijkt er, voor ons als buitenstaanders, op dat ze zich voornamelijk concentreren op het buitengebied.
pi_174341174
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk primair al ons probleem met dit soort zaken; dat we ons niet kunnen inleven in de gedachtegang van de verdachte.
Weet je wat nog het ergste is? Dat die verkrachters vaak het slachtoffer ombrengen uit angst voor het feit dat ze gaan praten etc. Maar ben je dan echt zo dom dat je niet beseft dat je straf lager zal zijn als bewezen word dat je hem/haar hebt verkracht dan vermoord?

Iemand vermoorden fucking hell.
pi_174341180
Ik zag net Peter R de Vries op RTL Boulevard stellig beweren dat het OM in beroep ging tegen de aanvankelijke veroordeling van Michael P en dat ie in hoger beroep 11 jaar heeft gekregen.

Voor de goede orde: de uitspraak staat op rechtspraak.nl

https://uitspraken.rechts(...)NL:GHARN:2012:BX9606

Hierin staat duidelijk: "De verdachte heeft tegen het hiervoor genoemde vonnis hoger beroep ingesteld."

Ook is hij in hoger beroep tot 11 jaar gevangenisstraf veroordeeld MAAR de tenlastelegging van verboden (nep)wapenbezit is niet meegenomen in het hoger beroep en daar legt de rechtbank een straf van 12 maanden voor op. Samen dus 12 jaar.

Ook de schadevergoeding aan de slachtoffers van totaal ¤ 8.220,69 + rente blijft staan in het hoger beroep.
pi_174341184
quote:

[..]

hoeft niet perse in slecht weer te zijn, kan onder viaduct in een stalletje ed , ergens waar het niet regend
zuigen
pi_174341188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Ik vrees het ook... Geen woorden voor. Haar laatste momenten moeten verschrikkelijk zijn geweest.
Dat is ook gewoon zo erg he, dat je allemaal hoopt dat ze zo min mogelijk geleden heeft. Maar je weet het niet, wat is haar allemaal overkomen. Wat voor angst heeft ze wel niet gehad.
Dat je dat misschien wel nooit zult weten omdat die man het nooit gaat vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')