Vrij kon bewegen als in de 9 dagen tussen de vermissing en zijn aanhouding.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ergens gemist. Was hij echt negen dagen vrij, of alleen die twee weekenden? En waar verbleef hij dan?
Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:41 schreef barthol het volgende:
Sowieso wist MP niet van te voren dat Anne een fietstocht ging maken of op zijn pad zou komen, dus er is geen sprake van voorbereiding of planning vooraf.
Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...
Met slecht weer op een potentieel slachtoffer wachten is niet heel logisch.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
[..]
Als hij ergens stond te wachten op een potentieel slachtoffer kan het wel degelijk gepland zijn...
Misschien eens tijd om een bezoekje te brengen dan... (en in de kelder te gaan kijken).quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.
Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om een bezoekje te brengen dan... (en in de kelder te gaan kijken).
daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met slecht weer op een potentieel slachtoffer wachten is niet heel logisch.
Plantsoendienst , ook zoiets wie verzint dat toch 😕quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Hadjewat het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij 9 dagen naar buiten kon vanwege zijn plabtsoendienst baantje
En een avondklok had van 23:00
Die kennis ging ook offline om 22:59 ook een avondklok..???
Alles om half 12 binnen en in bed ofzo
Ik vrees het ook... Geen woorden voor. Haar laatste momenten moeten verschrikkelijk zijn geweest.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.
Kan wel als hij haar meegenomen heeft naar een van die bunkertjesquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Everyday im schoffelingquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Plantsoendienst , ook zoiets wie verzint dat toch 😕
Daar doelde ik inderdaad op ja. Scherp!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan wel als hij haar meegenomen heeft naar een van die bunkertjes
Ik las vandaag een post op twitter die zei dat die handlander toevallig sinds een week ongeveer vrij is gekomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het scenario dat er nog iemand in het spel was is nog steeds zeer aannemelijk. Die zogenaamde A van D is namelijk vrij volgens de informatie die vrij te vinden is op het net.
Dat is natuurlijk primair al ons probleem met dit soort zaken; dat we ons niet kunnen inleven in de gedachtegang van de verdachte.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
daarop inhakend; vervolgens een soort delict plegen (wat past binnen de achtergrond van de huidige verdachte) ergens buiten, in slecht weer, kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Dat roepen we al paar dagen richting die journalist en politie maar niemand die zegt; Zijn we mee bezig of zijn al bezocht. Ik denk dat ze die nog helemaal niet doorzocht hebben. Of slechts gedeeltelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Daar doelde ik inderdaad op ja. Scherp!
weinig mensen op straat misschien bij slecht weer?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met slecht weer op een potentieel slachtoffer wachten is niet heel logisch.
Eens. Lijkt er, voor ons als buitenstaanders, op dat ze zich voornamelijk concentreren op het buitengebied.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat roepen we al paar dagen richting die journalist en politie maar niemand die zegt; Zijn we mee bezig of zijn al bezocht. Ik denk dat ze die nog helemaal niet doorzocht hebben. Of slechts gedeeltelijk.
Weet je wat nog het ergste is? Dat die verkrachters vaak het slachtoffer ombrengen uit angst voor het feit dat ze gaan praten etc. Maar ben je dan echt zo dom dat je niet beseft dat je straf lager zal zijn als bewezen word dat je hem/haar hebt verkracht dan vermoord?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk primair al ons probleem met dit soort zaken; dat we ons niet kunnen inleven in de gedachtegang van de verdachte.
hoeft niet perse in slecht weer te zijn, kan onder viaduct in een stalletje ed , ergens waar het niet regendquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo erg he, dat je allemaal hoopt dat ze zo min mogelijk geleden heeft. Maar je weet het niet, wat is haar allemaal overkomen. Wat voor angst heeft ze wel niet gehad.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Ik vrees het ook... Geen woorden voor. Haar laatste momenten moeten verschrikkelijk zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |