Dat is een goeie, als iemand deze bron kan vinden dan lijkt Ddvw toch echt betrouwbaar te zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:01 schreef gewooniemand_ het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar heb zelf geen account. Ik wilde alleen nog even inhaken op iets. Ik weet niet of 'Ddvw' betrouwbaar is, maar hij zei wel dat Michael P. scheel is. Nou heb ik ergens gelezen dat één van de slachtoffers in de vorige zaak had verklaard dat 'de vreemde stand van zijn ogen opviel' (of iets in die trant). Ik weet niet of iemand van jullie het nog tegen is gekomen? Ik zal nog even zoeken, maar ik dacht: misschien is dit het vermelden waard.
Die foto's zeggen al genoeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:03 schreef Robin_fok het volgende:
[..]
Dat is een goeie, als iemand deze bron kan vinden dan lijkt Ddvw toch echt betrouwbaar te zijn.
Ja, ben ik zeker tegengekomen en dacht ik ook meteen aan toen ddvw dat zei!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:01 schreef gewooniemand_ het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar heb zelf geen account. Ik wilde alleen nog even inhaken op iets. Ik weet niet of 'Ddvw' betrouwbaar is, maar hij zei wel dat Michael P. scheel is. Nou heb ik ergens gelezen dat één van de slachtoffers in de vorige zaak had verklaard dat 'de vreemde stand van zijn ogen opviel' (of iets in die trant). Ik weet niet of iemand van jullie het nog tegen is gekomen? Ik zal nog even zoeken, maar ik dacht: misschien is dit het vermelden waard.
Een echt slimme moordenaar gooit er zuur overheen of verbrand het.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk naar aanleiding van ddvw dat ze niet meer leeft en ik vrees zelfs dat er niet veel meer van haar over is als in stortplaats en dat soort griezeligheid.
Of gewoon in zo'n vuilnisshredder maar laten we daar niet over hebben verder gatverdammequote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:07 schreef Mishu het volgende:
[..]
Een echt slimme moordenaar gooit er zuur overheen of verbrand het.
Kennelijk las hij dingen als de perfecte moord en ik opperde vanochtend ook al dat hij dit misschien al wel helemaal uit heeft lopen plannen de afgelopen jaren. Als hij de perfecte moord wilde plegen moest er zo min mogelijk 'zooi' zijn (bloedsporen e.d.), dus ik hoop ergens dat die extreme shit meevalt. Wurgen lijkt me de manier met de minste sporenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
Zou mij overigens niet verbazen als de manier waarop hij haar omgebracht heeft niet naar buiten komt, omdat we hier wel te maken hebben met een gewetenloze mafklapper. Zou mij niet verbazen als die extreme shit met haar heeft gedaan waardoor ze is komen te overleden zeg maar.
iig niet nachtblindquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:07 schreef EternalNow het volgende:
Als ik het goed herinner werd er iets gezegd over "afwijking" "ogen"
Ik ben blij dat jij het je ook herinnert, want ik begin al te denken dat ik gek word. Ik heb het echt ergens gezien.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:07 schreef EternalNow het volgende:
Als ik het goed herinner werd er iets gezegd over "afwijking" "ogen"
Ja, ik dacht op dat moment nog: interessant dat hij dat zegt, maar zou nog wel kunnen dat ie het even heeft opgezocht. Maar als het zo moeilijk te vinden is...quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:10 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het je ook herinnert, want ik begin al te denken dat ik gek word. Ik heb het echt ergens gezien.
Die foto's vertelden al genoeg. Die gast is geen troll.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:11 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ja, ik dacht op dat moment nog: interessant dat hij dat zegt, maar zou nog wel kunnen dat ie het even heeft opgezocht. Maar als het zo moeilijk te vinden is...
Ja, ik dacht daarom ook: laat ik toch even reageren. Ik blijf ondertussen zoeken hoor, het zint me niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:11 schreef EternalNow het volgende:
[..]
Ja, ik dacht op dat moment nog: interessant dat hij dat zegt, maar zou nog wel kunnen dat ie het even heeft opgezocht. Maar als het zo moeilijk te vinden is...
Ja hoor, dat zei Ddvw in de post waarin hij zei dat hij ooit 120 kilo woog.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:10 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het je ook herinnert, want ik begin al te denken dat ik gek word. Ik heb het echt ergens gezien.
Ah, dus toch.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 00:51 schreef Jupieter het volgende:
Ik zag net Peter R de Vries op RTL Boulevard stellig beweren dat het OM in beroep ging tegen de aanvankelijke veroordeling van Michael P en dat ie in hoger beroep 11 jaar heeft gekregen.
Voor de goede orde: de uitspraak staat op rechtspraak.nl
https://uitspraken.rechts(...)NL:GHARN:2012:BX9606
Hierin staat duidelijk: "De verdachte heeft tegen het hiervoor genoemde vonnis hoger beroep ingesteld."
Ook is hij in hoger beroep tot 11 jaar gevangenisstraf veroordeeld MAAR de tenlastelegging van verboden (nep)wapenbezit is niet meegenomen in het hoger beroep en daar legt de rechtbank een straf van 12 maanden voor op. Samen dus 12 jaar.
Ook de schadevergoeding aan de slachtoffers van totaal ¤ 8.220,69 + rente blijft staan in het hoger beroep.
Jup. Is dit de poging tot verkrachting eerder dit jaar? Want ik denk dat hij dat ook op zn geweten heeft.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:18 schreef gewooniemand_ het volgende:
Gevonden!
https://pbs.twimg.com/media/DLtx2kUW4AEvw0l.jpg:large
dit gaat om de verkrachtingszaak op 1 mei 2010 in Nijkerkquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup. Is dit de poging tot verkrachting eerder dit jaar? Want ik denk dat hij dat ook op zn geweten heeft.
Nou, als Jan een bakker is, heten niet alle bakkers Jan. Maar er is een aangeboren afwijking waardoor je een bepaalde gezichtsvorm krijgt en geen geweten hebt. Ik heb daar een aantal jaar geleden iets over gelezen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen waarbij de ogen niet helemaal goed staan, of juist te ver van elkaar af, deugen niet helemaal. Dat blijkt maar eens te meer.
Aha. Die poging tot eerder dit jaar is hetzelfde signalement namelijk. Alleen dat van die ogen stond er volgens mij niet bij. Zelfde gebied ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:24 schreef Jupieter het volgende:
[..]
dit gaat om de verkrachtingszaak op 1 mei 2010 in Nijkerk
Alle bakkers heten Bakker Andromachequote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou, als Jan een bakker is, heten niet alle bakkers Jan. Maar er is een aangeboren afwijking waardoor je een bepaalde gezichtsvorm krijgt en geen geweten hebt. Ik heb daar een aantal jaar geleden iets over gelezen.
Overigens een ontzettend interessant en ook hoopvol artikel over het nut van fMRI en de invloed van de amygdala-gevoeligheid bij psychopathie. Als ze dat beter in beeld krijgen, kun je denk ik ook effectiever straffen en beschermen.
https://www.google.nl/amp(...)-geboren~a912245/amp
Dan vraag ik me af hoe de hele reeks zou lopen als het om Anne Fleur Dekker gingquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen waarbij de ogen niet helemaal goed staan, of juist te ver van elkaar af, deugen niet helemaal. Dat blijkt maar eens te meer.
Geen aandacht besteden aan die linkse eigengeilerij dank u.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe de hele reeks zou lopen als het om Anne Fleur Dekker ging
Wie heeft er TBS?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gevaarlijke TBSer oppaken die daar in een soort half kliniek rondloopt is mischien wel een soort wanhoopsdaad van justitie
Gebied is plausibel. Leeftijd kan kloppen. Signalement, hoewel vaag, komt overeen. Maar ja, was hij toen al op proefverlof en ook op die datum?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:18 schreef gewooniemand_ het volgende:
Gevonden!
https://pbs.twimg.com/media/DLtx2kUW4AEvw0l.jpg:large
Die heeft geen TBSquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die vent die ze hebben opgepakt
heeft slachtoffer van poging tot verkrachting in Amersfoort ook iets gezegd over de ogen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
.. Alleen dat van die ogen stond er volgens mij niet bij. Zelfde gebied ook.
HAD ook geen TBS en ja dit is de dader. Durf ik mijn auto op in te zetten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Had dan maar ik geloof dat het niet de dader is
Nee omdat hij niet wilde meewerken, anders had hij zeker TBS gekregen maar in ons land mag men zelf beslissen als crimineel of je meewerkt of niet.quote:
Zou het ook sneu voor haar vinden als haar dat zou overkomenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen aandacht besteden aan die linkse eigengeilerij dank u.
Klopt iddquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:32 schreef Fidji het volgende:
[..]
Nee omdat hij niet wilde meewerken, anders had hij zeker TBS gekregen maar in ons land mag men zelf beslissen als crimineel of je meewerkt of niet.
Ik denk dat de aangehouden verdachte alang zou hebben bekend gezien kansloze situatiequote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAD ook geen TBS en ja dit is de dader. Durf ik mijn auto op in te zetten.
Gezien zijn verleden (het is gewoon een monster) denk ik niet. Dit is echt een gek. Niet zomaar een crimineel. En ik denk ook dat hij die pogingen tot verkrachtingen in HETZELFDE gebied ook op zijn geweten heeft. Toen zat hij daar al namelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat de aangehouden verdachte alang zou hebben bekend gezien kansloze situatie
In de serie Dexter deden ze dat ook lol wie gaat er een lichaam zoeken onder een grafkistquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:32 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Er schiet me net iets te binnen. Ik heb van mijn zus gehoord (crimonology psychology gehad op de universiteit) dat er wel eens gevallen zijn geweest waar een moordenaar het lijk op een begraafplaats heeft begraven. Bijv bij een bestaand graf of in een al gegraven graf voor een begrafenis die binnenkort gehouden wordt (en dan daar onderin met een laagje zand erover). Deze slachtoffers worden eigenlijk alleen gevonden na bekentenissen, want wie gaat er nou toestemming geven om alle graven om te spitten op zoek naar een slachtoffer? Als dat al gebeurt zal het heel voorzichtig moeten en met veel respect gebeuren, anders breekt de pleuris uit ivm nabestaanden. Zij zei ook dat dat eigenlijk de perfecte moord was.
Ik kwam eerder vaak langs een begraafplaats en daar reden altijd karretjes van de plantsoendienst (immers veel te onderhouden aan gras, planten, bloemen). Het zou daarom niemand zijn opgevallen als hij daar met dat karretje reed, en bovendien zal hij gereedschap als een schep en schoffel in z'n bak hebben gehad om makkelijk mee te kunnen graven/sporen wegwerken. Ook is losliggende aarde en dergelijke helemaal niet vreemd op een begraafplaats.
Als ik een perfecte moord moest plegen, er een begraafplaats in de buurt was én ik had beschikking over een karretje van de plantsoendienst en een schep?
Er zit er één in Den Dolder, hoewel misschien iets risicovol in het dorp. Er zit ook een enorm afgelegen begraafplaats in het bos bij Soesterberg, niet extreem ver van Huis ter Heide en een erg afgelegene in Lage Vuursche. Hoewel hij dan een auto moet hebben gehad, of via binnendoor weggetjes heeft moeten rijden met z'n plantsoendienst wagentje
Zou kunnen, maar waarom zou iemand zo'n oer oude foto van haar en haar man als profielfoto gebruiken?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee joh die lijkt toch totaal niet? Dit lijkt me haar man.
Of hij is aan het sporten geslagen, wat kan. Dat gaf die ddvw al aan namelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Als dit dezelfde persoon is dan is hij wel wat aan de zware kant met 120 KG en 1.75m.
Dus of het is hem niet, of een van de gegevens kloppen niet.
Kan ze op straat minder snel herkend worden door gekkies maar voor haar intimi herkenbaar genoeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef Basxt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar waarom zou iemand zo'n oer oude foto van haar en haar man als profielfoto gebruiken?
Als ik een broer/zus had die zieke shit op zijn/haar geweten had zou ik linea recta mijn spullen pakken en nooit meer terugkeren in ieder geval of hem of haar zelf een handje helpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:37 schreef Andromache het volgende:
[..]
Kan ze op straat minder snel herkend worden door gekkies maar voor haar intimi herkenbaar genoeg.
Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gezien zijn verleden (het is gewoon een monster) denk ik niet. Dit is echt een gek. Niet zomaar een crimineel. En ik denk ook dat hij die pogingen tot verkrachtingen in HETZELFDE gebied ook op zijn geweten heeft. Toen zat hij daar al namelijk.
Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleemquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:37 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt niet doen.
Wil geen rechter hier spelen, maar als je de verkeerde plaatst ben je er mooi mee
Staan op Twitter. Ben al aan het zoeken maar er is behoorlijk wat getweet over Anne dus kan wel even duren koekoek. Stond op AD.nl in ieder geval Poging tot verkrachting Nijkerk ofzoiets.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?
Deels. Dat er nog geen spoor van Anne is, versterkt de heisa.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
Dat begrijp ik, maar gaat natuurlijk vooral op de context waarin je de foto plaatst hè.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleemStaat duidelijk een "is dit hem niet?"
Ja, het is heel lastig zoeken, want alles is ondergesneeuwd door nieuwe berichten. Ook de zoekfunctie op google (tijd aanpassen) werkt daardoor niet goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan op Twitter. Ben al aan het zoeken maar er is behoorlijk wat getweet over Anne dus kan wel even duren koekoek. Stond op AD.nl in ieder geval Poging tot verkrachting Nijkerk ofzoiets.
Dat artikeltje in haar link heb je denk ik niet gelezen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle bakkers heten Bakker Andromache
Ik had de link net al geplaatstquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?
True, ik haal hem wel uit m'n reactie. Niet dat dat nog wat uitmaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar gaat natuurlijk vooral op de context waarin je de foto plaatst hè.
Maar zal mij ook verder aan mijn reet roesten :-)
Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Deels. Dat er nog geen spoor van Anne is, versterkt de heisa.
spieren wegen zwaarder dan vetquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Als dit dezelfde persoon is dan is hij wel wat aan de zware kant met 120 KG en 1.75m.
Dus of het is hem niet, of een van de gegevens kloppen niet.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?
Wanhopig op zoek naar je dochter is alles behalve sensatiezucht.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd ja. Het zal je vriendin/dochter maar zijn teringquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wanhopig op zoek naar je dochter is alles behalve sensatiezucht.
Ik denk dat M P nergens van onder de indruk is eerlijk gezegd. Het leven is voor hem niets waard, daarom ook die daden. Denk niet dat het gaat helpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:42 schreef Fidji het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar als ik die familie van Anne was, ik zou een familielid van M.P ontvoeren en kijken of meneer dan wilde praten.
In Italië doen ze dat ook.
Die hun dochter zoekt*quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Selectief nieuws opzoeken.quote:
Dus toch!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:44 schreef Fidji het volgende:
[..]
Dus toch!
Hoe vaak mag zo iemand uit dat centrum naar buiten?
Hebben we hier onze eigen Peter Madsenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Niet te hopenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:
[..]
Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
ik denk omdat de foto in de regen bij heel veel mensen die bijvoorbeeld angst zagen...heel veel emotie losmaakt..(hoeft verder geen discussie over te volgen)quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Had Michael P ook een duikboot?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:
[..]
Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
De Jesse Klavertjes van onze maatschappij. Lekker boompjes knuffelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:
[..]
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:44 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Die hun dochter zoekt*
Jezus man
Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
Het is krankzinnig dat tbs patienten gewoon vervroegd opstraat gezet worden met kans op herhaling zeer waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:
[..]
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:47 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.
Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
Dat is Maddie McCain ookquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.
Ja snap je..maar het is net zo *erg* als zijn volle naam hier neerzetten..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleemStaat duidelijk een "is dit hem niet vraagteken"
Dit waren meldingen toen savannah vermist was. Toen was iedereen extra op zijn/haar hoede dus denk je snel dat er iemand achter je aan zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
Heb jaren geleden ooit eens een verhaal gehoord van een vader waarvan de dochter zwaar misbruikt was cq verkracht. Totdat vader de dader tegenkwam in het winkelcentrum De Helftheuvel. Vader stak 18 x op de dader in. Zieke shit wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
het vriendinnetje van je zoon.
En de anderen vermisten dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Jupieter het volgende:
[..]
Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.
Ja, precies. Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar bij heel veel vermiste personen denk ik toch vaak dat het wat aparte mensen zijn. Best slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
of omaquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:
[..]
Het is vooral te onnauwkeurig en ik vind echt dat diegene die beslist dat diegene verlof krijgt dat weekend OOK net zo goed verantwoordelijk is en zijn of haar ontslag zou moeten krijgen. Justitie maakt de regels maar instanties voeren uit he en die hebben de eindbeslissing.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap het rechts systeem wel om mensen terug in de maatschapij te sturen maar het is te mild
Ik zag Misdaad en Straf van Dostojevski ertussen staan, maar dat is nou niet echt de perfecte moord. Ik vond het wel een beetje gek dat zo'n boek daar in de boekenkast staat..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef Jojojo1976 het volgende:
Heeft iemand de tweet van vanmiddag ook gezien waarin er boeken werden getoond die in de boekenkast stonden in de inrichting?
Dit waren boeken uit de reeks "verboden boeken" van de Volkskrant. Deze twitteraar had dit uit een documentaire over de inrichting.
Zijn er hier mensen die weten of er in zo'n boek ook een perfecte moord kan staan? Misschien dat hij hier inspiratie uithaalde.
Als je googled op verboden boeken Volkskrant krijg je de hele lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |