Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gezien zijn verleden (het is gewoon een monster) denk ik niet. Dit is echt een gek. Niet zomaar een crimineel. En ik denk ook dat hij die pogingen tot verkrachtingen in HETZELFDE gebied ook op zijn geweten heeft. Toen zat hij daar al namelijk.
Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleemquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:37 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt niet doen.
Wil geen rechter hier spelen, maar als je de verkeerde plaatst ben je er mooi mee
Staan op Twitter. Ben al aan het zoeken maar er is behoorlijk wat getweet over Anne dus kan wel even duren koekoek. Stond op AD.nl in ieder geval Poging tot verkrachting Nijkerk ofzoiets.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?
Deels. Dat er nog geen spoor van Anne is, versterkt de heisa.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
Dat begrijp ik, maar gaat natuurlijk vooral op de context waarin je de foto plaatst hè.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleemStaat duidelijk een "is dit hem niet?"
Ja, het is heel lastig zoeken, want alles is ondergesneeuwd door nieuwe berichten. Ook de zoekfunctie op google (tijd aanpassen) werkt daardoor niet goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan op Twitter. Ben al aan het zoeken maar er is behoorlijk wat getweet over Anne dus kan wel even duren koekoek. Stond op AD.nl in ieder geval Poging tot verkrachting Nijkerk ofzoiets.
Dat artikeltje in haar link heb je denk ik niet gelezen?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle bakkers heten Bakker Andromache
Ik had de link net al geplaatstquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen. Blijft natuurlijk speculeren, maarja wat moet je anders ook op een forum. Heb je ergens een link van nieuwsberichten van die pogingen tot verkrachting?
True, ik haal hem wel uit m'n reactie. Niet dat dat nog wat uitmaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar gaat natuurlijk vooral op de context waarin je de foto plaatst hè.
Maar zal mij ook verder aan mijn reet roesten :-)
Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:40 schreef Andromache het volgende:
[..]
Deels. Dat er nog geen spoor van Anne is, versterkt de heisa.
spieren wegen zwaarder dan vetquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:36 schreef Bamibonbon het volgende:
[..]
Als dit dezelfde persoon is dan is hij wel wat aan de zware kant met 120 KG en 1.75m.
Dus of het is hem niet, of een van de gegevens kloppen niet.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of is het druk uit de familie zelf, die sensatie zoekt?
Wanhopig op zoek naar je dochter is alles behalve sensatiezucht.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd ja. Het zal je vriendin/dochter maar zijn teringquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wanhopig op zoek naar je dochter is alles behalve sensatiezucht.
Ik denk dat M P nergens van onder de indruk is eerlijk gezegd. Het leven is voor hem niets waard, daarom ook die daden. Denk niet dat het gaat helpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:42 schreef Fidji het volgende:
Ik mag het niet zeggen, maar als ik die familie van Anne was, ik zou een familielid van M.P ontvoeren en kijken of meneer dan wilde praten.
In Italië doen ze dat ook.
Die hun dochter zoekt*quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Selectief nieuws opzoeken.quote:
Dus toch!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:44 schreef Fidji het volgende:
[..]
Dus toch!
Hoe vaak mag zo iemand uit dat centrum naar buiten?
Hebben we hier onze eigen Peter Madsenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Niet te hopenquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:
[..]
Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
ik denk omdat de foto in de regen bij heel veel mensen die bijvoorbeeld angst zagen...heel veel emotie losmaakt..(hoeft verder geen discussie over te volgen)quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Had Michael P ook een duikboot?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:
[..]
Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
De Jesse Klavertjes van onze maatschappij. Lekker boompjes knuffelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:
[..]
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |