abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174341618
In 2010 had hij volgens het signalement blond haar, op de foto in OP heeft hij donker haar.
Haar geverfd?
pi_174341619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
:{
pi_174341620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
Had Michael P ook een duikboot?
pi_174341621
quote:
4s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.
pi_174341622
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:

[..]

Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
De Jesse Klavertjes van onze maatschappij. Lekker boompjes knuffelen.
pi_174341623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Had Michael P ook een duikboot?
Vandaar die vijver.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:48:13 #182
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341626
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:44 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Die hun dochter zoekt*

Jezus man
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341630
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.
pi_174341635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:

[..]

Het is krankzinnig dat tbs patienten gewoon vervroegd opstraat gezet worden met kans op herhaling zeer waarschijnlijk
I will do what i must !!
pi_174341637
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:47 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
het vriendinnetje van je zoon.
pi_174341639
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:49:45 #187
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.
Dat is Maddie McCain ook
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_174341643
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Basxt het volgende:

[..]

Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleem :) Staat duidelijk een "is dit hem niet vraagteken"
Ja snap je..maar het is net zo *erg* als zijn volle naam hier neerzetten..
Dat mag dus niet
pi_174341644
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
Dit waren meldingen toen savannah vermist was. Toen was iedereen extra op zijn/haar hoede dus denk je snel dat er iemand achter je aan zit.
pi_174341646
Ik ben een meelezer in dit topic. Ongeveer 1 a 1 ½uur geleden klikte ik een artikel in de Telegraaf aan "Michael P had een auto". Het was 2 minuten daarvoor geplaatst, en geschreven door ene Sophie Huppeldepup. Ik ben een sigaretje gaan roken, klapte mijn laptop dicht, en bedacht toen dat ik dat artikel nog aan mijn man wilde laten lezen. Lukte dus niet, want het artikel was ineens verdwenen. Heeft iemand hier het toevallig ook gelezen?
Ik heb nog even in 'Geschiedenis' gekeken, en dit was ém: https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/michael-p-had-auto

Ik herinner me de eerste zin nog:
"Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich ...."

Er stond iets in over dat hij door diverse mensen in de auto van zijn moeder is gesignaleerd, en dat die moeder een eettentje heeft in Spakenburg.
Verderop in het artikel ging het er over wat een gestoorde gek die Michael is. Hij ging wel eens zwemmen en had dan een duikbril en snorkel en bleef zo'n beetje de hele dag onder water loeren naar vrouwenbillen.
Een sadist, want vond het erg grappig om zijn Engelse bulldog Ozzy die altijd in zijn kielzog liep, aan zijn wangzakken op te tillen, en dat scheen hij regelmatig te doen.
Hij reed vaak zijn scooter in de prak en kreeg dan van zijn ouders een nieuwe, want hij was behoorlijk verwend.
Iemand vertelde dat hij dan met die scooter ergens vanaf reed, op zijn bek ging, arm had gebroken en gewoon stond te lachen. Een vroegere vriendin vertelde dat ze hem in Zeewolde had gezien met familieleden en dat ze zich rot was geschrokken dat hij daar liep.
Er waren een stuk of vier mensen aan het woord en allemaal zeiden ze dat die vent knettergek is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Annagh op 11-10-2017 01:56:01 ]
pi_174341649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
Heb jaren geleden ooit eens een verhaal gehoord van een vader waarvan de dochter zwaar misbruikt was cq verkracht. Totdat vader de dader tegenkwam in het winkelcentrum De Helftheuvel. Vader stak 18 x op de dader in. Zieke shit wel.
pi_174341653
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dat is Maddie McCain ook
Die ouders hebben daarmee te maken op zeker.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:51:08 #193
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Jupieter het volgende:

[..]

Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.
En de anderen vermisten dan?
- Ian Malcolm
pi_174341660
quote:

[..]

Ja, precies. Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar bij heel veel vermiste personen denk ik toch vaak dat het wat aparte mensen zijn. Best slecht eigenlijk.
pi_174341667
quote:

[..]

of oma
zuigen
pi_174341677
Ik snap het rechts systeem wel om mensen terug in de maatschapij te sturen maar het is te mild
I will do what i must !!
pi_174341678
Heeft iemand de tweet van vanmiddag ook gezien waarin er boeken werden getoond die in de boekenkast stonden in de inrichting?
Dit waren boeken uit de reeks "verboden boeken" van de Volkskrant. Deze twitteraar had dit uit een documentaire over de inrichting.
Zijn er hier mensen die weten of er in zo'n boek ook een perfecte moord kan staan? Misschien dat hij hier inspiratie uithaalde.
Als je googled op verboden boeken Volkskrant krijg je de hele lijst.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 01:54:11 #198
88815 The_Emotion
98.3
pi_174341679
Ik snap Baudet ook even beter met z'n speech over gebrekkig materieel bij het leger, ze moeten vermiste meisjes opzoeken, niet vechten in een gebied waar ze niets te zoeken hebben
- Ian Malcolm
pi_174341684
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap het rechts systeem wel om mensen terug in de maatschapij te sturen maar het is te mild
Het is vooral te onnauwkeurig en ik vind echt dat diegene die beslist dat diegene verlof krijgt dat weekend OOK net zo goed verantwoordelijk is en zijn of haar ontslag zou moeten krijgen. Justitie maakt de regels maar instanties voeren uit he en die hebben de eindbeslissing.
pi_174341686
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef Jojojo1976 het volgende:
Heeft iemand de tweet van vanmiddag ook gezien waarin er boeken werden getoond die in de boekenkast stonden in de inrichting?
Dit waren boeken uit de reeks "verboden boeken" van de Volkskrant. Deze twitteraar had dit uit een documentaire over de inrichting.
Zijn er hier mensen die weten of er in zo'n boek ook een perfecte moord kan staan? Misschien dat hij hier inspiratie uithaalde.
Als je googled op verboden boeken Volkskrant krijg je de hele lijst.
Ik zag Misdaad en Straf van Dostojevski ertussen staan, maar dat is nou niet echt de perfecte moord. Ik vond het wel een beetje gek dat zo'n boek daar in de boekenkast staat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')