Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee maar ik had al direct het gevoel dat deze gast VEEL meer op zijn kerfstok heeft dan we tot nu toe weten. ddvw insinueerde dat ook overigens.
Had Michael P ook een duikboot?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Jupieter het volgende:
[..]
Hebben we hier onze eigen Peter Madsen
Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het sws een walgelijke reeks.
Er worden meer mensen vermist in vreemde omstandigehen, is het omdat Anne Faber een lekker wijf is waar we allemaal een kloppende lul in willen leggen?
De Jesse Klavertjes van onze maatschappij. Lekker boompjes knuffelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:
[..]
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:44 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
[..]
Die hun dochter zoekt*
Jezus man
Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
Het is krankzinnig dat tbs patienten gewoon vervroegd opstraat gezet worden met kans op herhaling zeer waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:46 schreef Fidji het volgende:
[..]
Walgelijk en de zachtaardige geitenwollensokken gaan dan beslissen of iemand lief genoeg is om terug te keren in de maatschappij.
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:47 schreef gewooniemand_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw dus voor mij is dat zeker niet de reden. Ik denk dat het ook komt omdat Anne zo 'gewoon' lijkt. Ik ken haar niet natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat ik dat bijvoorbeeld zelf had kunnen zijn.
Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat die familie in onzekerheid zit wil ik best snappen, maar ondertussen wordt het leger ingezet, wat niet echt gebruikelijk is bij een vermissing.
Dat is Maddie McCain ookquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe bijzonder en vreemd deze zaak is.
Ja snap je..maar het is net zo *erg* als zijn volle naam hier neerzetten..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
Staat op Facebook en is publiekelijk toegankelijk. Dat sommige daar andere dingen achter willen zoeken is niet mijn probleemStaat duidelijk een "is dit hem niet vraagteken"
Dit waren meldingen toen savannah vermist was. Toen was iedereen extra op zijn/haar hoede dus denk je snel dat er iemand achter je aan zit.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:43 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
meerdere pogingen tot klemrijden/ontvoeringen in omgeving
http://www.112nijkerk.nl/(...)g-klemrijden-meisjes
Heb jaren geleden ooit eens een verhaal gehoord van een vader waarvan de dochter zwaar misbruikt was cq verkracht. Totdat vader de dader tegenkwam in het winkelcentrum De Helftheuvel. Vader stak 18 x op de dader in. Zieke shit wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
het vriendinnetje van je zoon.
En de anderen vermisten dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Jupieter het volgende:
[..]
Ik weet geen betere manier om het leger in te zetten.
Ja, precies. Het is misschien niet helemaal eerlijk, maar bij heel veel vermiste personen denk ik toch vaak dat het wat aparte mensen zijn. Best slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:
[..]
Ja jij, of je zus(je)(s), nicht(jes), Buurmeisje(s), je dochter(s), je kleindochter(s), meiden op school,
of omaquote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:49 schreef Fidji het volgende:
[..]
Het is vooral te onnauwkeurig en ik vind echt dat diegene die beslist dat diegene verlof krijgt dat weekend OOK net zo goed verantwoordelijk is en zijn of haar ontslag zou moeten krijgen. Justitie maakt de regels maar instanties voeren uit he en die hebben de eindbeslissing.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik snap het rechts systeem wel om mensen terug in de maatschapij te sturen maar het is te mild
Ik zag Misdaad en Straf van Dostojevski ertussen staan, maar dat is nou niet echt de perfecte moord. Ik vond het wel een beetje gek dat zo'n boek daar in de boekenkast staat..quote:Op woensdag 11 oktober 2017 01:54 schreef Jojojo1976 het volgende:
Heeft iemand de tweet van vanmiddag ook gezien waarin er boeken werden getoond die in de boekenkast stonden in de inrichting?
Dit waren boeken uit de reeks "verboden boeken" van de Volkskrant. Deze twitteraar had dit uit een documentaire over de inrichting.
Zijn er hier mensen die weten of er in zo'n boek ook een perfecte moord kan staan? Misschien dat hij hier inspiratie uithaalde.
Als je googled op verboden boeken Volkskrant krijg je de hele lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |