abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174341831
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Fidji het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er veel te verdienen valt in die onderwereld, dus waarom zou hem dat iets uitmaken?
Ah ik weet al waar je op doelt, thanks.
pi_174341841
[quote]0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Ik hoop echt dat ze de begraafplaatsen in het bos in de omgeving gaan checken morgen (Soesterberg en Lage Vuursche). Lijkt me echt dé perfecte verstopplaats van een lijk. Ook een lijkhond zal nutteloos zijn, want het ligt er vol met lijken (of ze moet de enige recente zijn en dat dat op te pikken is?). En aangezien hij bezig was met 'de perfecte moord' lijkt me dit best een optie.

Zie bijv:
https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Niemand gaat toch graven zomaar openmaken, dus eenvoudig mee weg te komen
[/qruote]

Ze zullen toch ook eenvoudig uit kunnen zoeken of dat groenbedrijf daar weleens kwam? Zo ja, dan vind ik dit heel plausibel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 02:18:35 #253
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174341843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:50 schreef Annagh het volgende:
Ik ben een meelezer in dit topic. Ongeveer 1 a 1 ½uur geleden klikte ik een artikel in de Telegraaf aan "Michael P had een auto". Het was 2 minuten daarvoor geplaatst, en geschreven door ene Sophie Huppeldepup. Ik ben een sigaretje gaan roken, klapte mijn laptop dicht, en bedacht toen dat ik dat artikel nog aan mijn man wilde laten lezen. Lukte dus niet, want het artikel was ineens verdwenen. Heeft iemand hier het toevallig ook gelezen?
Ik heb nog even in 'Geschiedenis' gekeken, en dit was ém: https://www.telegraaf.nl/nieuws/765582/michael-p-had-auto

Ik herinner me de eerste zin nog:
"Meerdere mensen melden aan De Telegraaf dat P. onlangs in de wagen van zijn moeder reed in Spakenburg. Dat zou het potentiële gebied waarin Anne zich ...."

Er stond iets in over dat hij door diverse mensen in de auto van zijn moeder is gesignaleerd, en dat die moeder een eettentje heeft in Spakenburg.
Verderop in het artikel ging het er over wat een gestoorde gek die Michael is. Hij ging wel eens zwemmen en had dan een duikbril en snorkel en bleef zo'n beetje de hele dag onder water loeren naar vrouwenbillen.
Een sadist, want vond het erg grappig om zijn Engelse bulldog Ozzy die altijd in zijn kielzog liep, aan zijn wangzakken op te tillen, en dat scheen hij regelmatig te doen.
Hij reed vaak zijn scooter in de prak en kreeg dan van zijn ouders een nieuwe, want hij was behoorlijk verwend.
Iemand vertelde dat hij dan met die scooter ergens vanaf reed, op zijn bek ging, arm had gebroken en gewoon stond te lachen. Een vroegere vriendin vertelde dat ze hem in Zeewolde had gezien met familieleden en dat ze zich rot was geschrokken dat hij daar liep.
Er waren een stuk of vier mensen aan het woord en allemaal zeiden ze dat die vent knettergek is.
Van dat artikel van Sophie Kluivers kan ik dit vinden: https://www.telegraaf.nl/(...)ge-leeftijd-gestoord

Id is wel lager dan van de link die jij post. Dit zou betekenen dat mijn link ouder is dan die van jou (teruggetrokken, kennelijk).

Geen info over Spakenburg, een auto, een hond, scooters, gluren tijdens het snorkelen, etc. Wel de bange ex en mensen die hem gestoord noemen. Een en ander blijft dus wat in de lucht hangen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174341845
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:02 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Als dat zo is dat hij mogenlijk in een auto zat ..hoefde hij in iedergeval niet te schuilen onder dat auqaduct..
Gaat er ook een auto baan onder dat auqaduct en kan je dan zo op het fietspad komen?
Nee je kunt niet met de auto bij het ecoduct komen maar als ze een paar honderd meter voorbij het ecoduct (in de richting van haar fietsroute) ligt die Fornheselaan.
Die ligt over 700 meter keurig parallel aan het fietspad met een bosstrook van 20 meter breed ertussen en genoeg paadjes om van het fietspad op de weg te komen.

Die weg loopt langs een industrieterrein dat er waarschijnlijk verlaten uitziet op een druilerige vrijdagavond..
pi_174341850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee prima hoor. Was hij ook lid van zo'n sekte ofzo? Ken Dutroux wel maar heb mij niet verdiept in het hogere kringen aspect.
Dat wil je niet weten
I will do what i must !!
pi_174341875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:03 schreef Fidji het volgende:

[..]

Waarom zou hij die beschikking niet hebben gehad?
Natuurlijk had hij die.
Familie, vrienden..
Waarom hij die beschikking mogelijk niet had? Bijvoorbeeld niet omdat hij in detentie zat.....
Maar het is iets voor de politie om uit te zoeken of hij op die bewuste dag of in de paar dagen erna de beschikking van een auto had. Niet iets voor ons om daar aannames over te doen.
Ook of hij handlangers zou hebben ingeschakeld, b.v. in de vorm van vrienden of familie, is niet iets om zo maar aan te nemen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_174341877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:23 schreef barthol het volgende:

[..]

Waarom hij die beschikking mogelijk niet had? Bijvoorbeeld niet omdat hij in detentie zat.....
Maar het is iets voor de politie om uit te zoeken of hij op die bewuste dag of in de paar dagen erna de beschikking van een auto had. Niet iets voor ons om daar aannames over te doen.
Ook of hij handlangers zou hebben ingeschakeld, b.v. in de vorm van vrienden of familie, is niet iets om zo maar aan te nemen.
Hij liep al een tijdje vrijelijk rond dus
pi_174341879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:24 schreef Fidji het volgende:

[..]

Hij liep al een tijdje vrijelijk rond dus
Nog niet helemaal vrij.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_174341881
"Hij praat alleen in vertrouwen hij weet hoe het systeem nu werkt dat wist hij toen niet"

zegt Dwvw om zichzelf te verdedigen.

en Dwvw , die het systeem heeel errug goed zegt te kennen, gaat op Fok inmades verlinken?
echt, hoe geloofwaardig is dat?
zuigen
pi_174341886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:25 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
"Hij praat alleen in vertrouwen hij weet hoe het systeem nu werkt dat wist hij toen niet"

zegt Dwvw om zichzelf te verdedigen.

en Dwvw , die het systeem heeel errug goed zegt te kennen, gaat op Fok inmades verlinken?
echt, hoe geloofwaardig is dat?
Hoezo verlinken? Hij is geen vrienden meer met hem en vond hem maar raar na een tijdje. Miss wil ddvw wel iets van zijn leven maken?
pi_174341890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:12 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:
Ik hoop echt dat ze de begraafplaatsen in het bos in de omgeving gaan checken morgen (Soesterberg en Lage Vuursche). Lijkt me echt dé perfecte verstopplaats van een lijk. Ook een lijkhond zal nutteloos zijn, want het ligt er vol met lijken (of ze moet de enige recente zijn en dat dat op te pikken is?). En aangezien hij bezig was met 'de perfecte moord' lijkt me dit best een optie.

Zie bijv:
https://www.independent.c(...)-a7663351.html%3Famp

Niemand gaat toch graven zomaar openmaken, dus eenvoudig mee weg te komen
Ik hoop dat de politie hierover na heeft gedacht! Wel een goeie "niet geschoten altijd mis" tip, vind ik.
pi_174341899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:27 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ik hoop dat de politie hierover na heeft gedacht! Wel een goeie "niet geschoten altijd mis" tip, vind ik.
Ja en misschien vinden ze wel meer lijken
pi_174341902
De politie wil het zo snel mogenlijk afronden en geeft die tbser nu de schuld
I will do what i must !!
pi_174341907
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
:')
pi_174341911
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:31 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

:')
Zo is het helaas wel en case closed
I will do what i must !!
pi_174341913
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:32 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Zo is het helaas wel en case closed
Nee gaat niet gebeuren pik. 100% dat hij er iets mee te maken heeft. Wil je er wat op zetten?
pi_174341914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee gaat niet gebeuren pik. 100% dat hij er iets mee te maken heeft. Wil je er wat op zetten?
Een blikje bier
I will do what i must !!
pi_174341916
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:33 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Een blikje bier
Zat meer te denken aan 1.000 euro? Aangezien ik overtuigd ben :)
pi_174341917
quote:
3s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is geen TBS-er...
pi_174341920
Het niveau ligt hier 's nachts niet zo hoog
pi_174341923
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is geen TBS-er...
Ok ex verkrachter
I will do what i must !!
pi_174341925
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ok ex verkrachter
Dat is geen bestaand iets. Als je iemand hebt verkracht, ben je een verkrachter.
pi_174341926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:34 schreef Protoplanet het volgende:
Het niveau ligt hier 's nachts niet zo hoog
Nivia
I will do what i must !!
pi_174341935
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat is geen bestaand iets. Als je iemand hebt verkracht, ben je een verkrachter.
Ok ik geloof niet dat dat de dader is
I will do what i must !!
pi_174341969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo verlinken?
door een foto van een vriend "binnen" op Fok te plaatsen
zuigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: