SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VreetmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 12:44:56 ]![]()
Ik heb laatst een pan courgettesiep gemaakt van zo'n soeppakket vn de ah. Heb je 1x wat meer werk aan en daarna 3 bakkennin de vriezer. Kun je er 4x van eten. Broodje erbij, dikke prima
A mind with a heart of it's own![]()
Meer tijd voor seksquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:44 schreef Lot88 het volgende:
Enn iemand heeft zich vergist in de tijd en is een uur te vroeg..![]()
![]()
Ik gok er voor het genak op dat het niet de andere partij isquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:44 schreef Lot88 het volgende:
Enn iemand heeft zich vergist in de tijd en is een uur te vroeg..A mind with a heart of it's own![]()
Ook gemaakt. Vond niet te pruimen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb laatst een pan courgettesiep gemaakt van zo'n soeppakket vn de ah. Heb je 1x wat meer werk aan en daarna 3 bakkennin de vriezer. Kun je er 4x van eten. Broodje erbij, dikke prima
Dan liever die zoete aardappelsoep![]()
![]()
Denk dat ik dat binnenkort maar eens met een erwtensoep pakket ga doenquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:44 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb laatst een pan courgettesiep gemaakt van zo'n soeppakket vn de ah. Heb je 1x wat meer werk aan en daarna 3 bakkennin de vriezer. Kun je er 4x van eten. Broodje erbij, dikke prima![]()
Moet wel eerst eten wat er al in de vriezer staat, anders geen ruimte![]()
![]()
Die was raar, die zoete aardappelsoep.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook gemaakt. Vond niet te pruimen.
Dan liever die zoete aardappelsoep
Dat soort dingen doe ik dus regelmatig. Maar ik heb er vandaag geen zin in. Ik weet nog niet op welke van die 4 ik een compromis wil sluiten.![]()
![]()
Kan er maar 1 zijn he :’)quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gok er voor het genak op dat het niet de andere partij is![]()
Ik vind zoete aardappel echt heel viesquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook gemaakt. Vond niet te pruimen.
Dan liever die zoete aardappelsoep
In dat geval, snackbar of thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die was raar, die zoete aardappelsoep.
Dat soort dingen doe ik dus regelmatig. Maar ik heb er vandaag geen zin in. Ik weet nog niet op welke van die 4 ik een compromis wil sluiten.A mind with a heart of it's own![]()
Pizzaaaa! Dat is goedkoper, en even geleden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In dat geval, snackbar of thuisbezorgd.nl![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In dat geval, snackbar of thuisbezorgd.nl
GEZOND en niet te duur, zei ze![]()
![]()
Ik zei ook dat ik ergens een compromis moest sluiten en dat ging hem duidelijk niet in de moeite worden.quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik ergens een compromis moest sluiten en dat ging hem duidelijk niet in de moeite worden.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:42 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Welkom bij de Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VreetmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EENHOORN!!!!!!!!!!!!!!!SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik had dit weekend raspatat..... nou...quote:
Mijn moeder zou zeggen "Hebben ze die stukjes te hard gebakke of veur de derde keer of wa?"L'Amour menaçant:
Maar niet op t zadel, hueehuehue!quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ang3l, de man om op een eenhoorn te rijden.L'Amour menaçant:
raspatat, een paar is wel lekker maar daarna wil je weer gewoon echtequote:Op maandag 9 oktober 2017 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dit weekend raspatat..... nou...
Mijn moeder zou zeggen "Hebben ze die stukjes te hard gebakke of veur de derde keer of wa?"![]()
![]()
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.Tap tap tap![]()
Ja balen is dat he!quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.
Wordt echt klote met kiezen 29 oktober![]()
![]()
Gewoon doorproppen en je komt er wel tochquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.![]()
Kiezenquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja balen is dat he!
Wordt echt klote met kiezen 29 oktober![]()
Iemand rolt me gewoon in Faxie zijn auto toch?![]()
Ja hoor en anders heb ik nog wel een steekwagen achterin liggenquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kiezen![]()
![]()
Ja als ik een keer onbeperkt kan wreten dan vul ik de reserves ook even goed aan natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor en anders heb ik nog wel een steekwagen achterin liggen
En onbeperkt frisdrank zuipen.![]()
![]()
Whehe een jaar geleden was ik helemaal klaar met het all you can eat concept maar opeens snap ik weer waarom mensen het leuk vinden.![]()
Mensen![]()
![]()
Ik heb er inderdaad veel meer opquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.nog geen 25 maar toch.
![]()
Ja want mijn buik doet veel te snel: plof!quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kiezen![]()
ik kan nooit alles op wat ik zou willen proberen![]()
Ik heb zoveel lekkere dingen gezien.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja want mijn buik doet veel te snel: plof!![]()
ik kan nooit alles op wat ik zou willen proberen![]()
![]()
![]()
Nja ik vind het in principe ook niks.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:04 schreef Fripsel het volgende:
Whehe een jaar geleden was ik helemaal klaar met het all you can eat concept maar opeens snap ik weer waarom mensen het leuk vinden.![]()
Mensen
Zoveel mogelijk matige kwaliteit voer eten.
Maar soms vind ik gewoon even heel veel eten wel leuk![]()
![]()
Ja alleen die toetjes al.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb zoveel lekkere dingen gezien.![]()
![]()
Dan zit ik al bijna vol![]()
Ja gewoon even aan tafel kunnen gaan zitten zonder bij de afweging wat je neemt en hoeveel je drinkt nog na te moeten denken over geld lijkt me wel even heeeeel fijn eigenlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja ik vind het in principe ook niks.
Zoveel mogelijk matige kwaliteit voer eten.
Maar soms vind ik gewoon even heel veel eten wel leuk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 13:07:02 ]![]()
Ja inderdaad ook daar kijk ik te vaak naar bij het maken van mijn keuzequote:Op maandag 9 oktober 2017 13:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja gewoon even aan tafel kunnen gaan zitten zonder bij de afweging wat je neemt en hoeveel je drinkt ook nog na te moeten denken over geld lijkt me wel even heeeeel fijn eigenlijk.
behalve bij drinken want ik drink er nooit zoveel bij![]()
![]()
Cheesecake en chocoladelavacakejes toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen die toetjes al.![]()
Dan zit ik al bijna vol![]()
![]()
ik ben toch niet gek als ik t niet normaal vind dat ado aan me vraagt: ‘mag ik hier wel zitten?’ als ik gewoon aan tafel zit?
Dat is toch helemaal niet n gewone opening van n gesprek, of ligt dat aan mij?compact en kleverig.![]()
Wij mochten vroeger bij het uit eten gaan altijd maar een glas drinken en thuis bij het avond eten niks, dus dat is echt altijd zo'n ding gebleven in mijn hoofd. En ik ben ook echt een dorst lijer en pisser tegenwoordig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja inderdaad ook daar kijk ik te vaak naar bij het maken van mijn keuze
behalve bij drinken want ik drink er nooit zoveel bij![]()
![]()
Ligt eraan waar de klemtoon in de zin op ligt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben toch niet gek als ik t niet normaal vind dat ado aan me vraagt: ‘mag ik hier wel zitten?’ als ik gewoon aan tafel zit?
Dat is toch helemaal niet n gewone opening van n gesprek, of ligt dat aan mij?![]()
Nee dat doet me aan mijn relatie met mijn ex denken.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is toch helemaal niet n gewone opening van n gesprek, of ligt dat aan mij?Dat je bij alles bang bent iets fout te doen waardoor de ander uit zijn vel springt.
![]()
![]()
Lekker passief aggressief.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is toch helemaal niet n gewone opening van n gesprek, of ligt dat aan mij?![]()
![]()
Ik zie al 6 gerechtjes die ik sowieso wilquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Cheesecake en chocoladelavacakejes toch?
en minimaal 4 toetjes
waarschijnlijk lukt dat al niet![]()
![]()
Haiquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb zoveel lekkere dingen gezien.![]()
![]()
![]()
we hebben nog steeds’ruzie’, kwam erop neer dat ik t wel niet zou willen omdat ik alleen hallo zei toen ik binnenkwam.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de klemtoon in de zin op ligt.compact en kleverig.![]()
dat niet, maar dit zijn wel dingen die mij kwetsen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee dat doet me aan mijn relatie met mijn ex denken.Dat je bij alles bang bent iets fout te doen waardoor de ander uit zijn vel springt.
En dat zou hij moeten weten als t goed is.
Ik spring hierdoor zelf eerder uit mn vel.compact en kleverig.![]()
Wat is het nut hiervan? Van beide zijden dan, praat het uit en doe gewoon normaal tegen elkaar. Scheelt je een hoop frustratie.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat niet, maar dit zijn wel dingen die mij kwetsen.
En dat zou hij moeten weten als t goed is.
Ik spring hierdoor zelf eerder uit mn vel.![]()
waarom heb je nog ruzie dan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
we hebben nog steeds’ruzie’, kwam erop neer dat ik t wel niet zou willen omdat ik alleen hallo zei toen ik binnenkwam.
Misschien uitpraten en weer normaal tegen elkaar doen, werkt wel beter.![]()
dat lukt dus niet, anders zouden we dat wel doen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is het nut hiervan? Van beide zijden dan, praat het uit en doe gewoon normaal tegen elkaar. Scheelt je een hoop frustratie.compact en kleverig.![]()
Ik vind t een verloedering van restaurants...... maar op z'n tijd prima om te bingen. Verwacht alleen geen kwaliteit.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:04 schreef Fripsel het volgende:
MensenL'Amour menaçant:
Ruzie maken en dan goedmaakseks.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Excuses. We zullen t weer over seks hebben of eten.
For great justice!![]()
Het is altijd t zelfde probleem dat we hebben en daar komen we niet uit.
Want we denken er gewoon heel anders over en dat neemt hij mij kwalijk.
Ik neem hem de manier waarop hij ermee omgaat kwalijk.
En dat verandert allebei niet.compact en kleverig.![]()
Dat is extra vervelendquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat lukt dus niet, anders zouden we dat wel doen.![]()
![]()
Klinkt als een dramatische film.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat verandert allebei niet.![]()
Vast Oscar-waardig dan.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijkt me saai om naar te kijken
For great justice!![]()
Daarom, pluk de dag ja toch? Beetje je zorgen gaan zitten maken om situaties met een kleine kans op een goed einde.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lijkt me saai om naar te kijkenHet leven is een feestje.
![]()
Zal jou ns plukkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Daarom, pluk de dag ja toch? Beetje je zorgen gaan zitten maken om situaties met een kleine kans op een goed einde.Het leven is een feestje.
![]()
![]()
misschien scheelt het als je met elkaar kijkt naar waarom je er zo over denkt en je probeer om je in elkaar te verplaatsen of te benoemen waarom dat juist niet gaat? En verwijten en zo loslaten want dan kom je niet verder dus meer het van 'boven af' bekijkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat verandert allebei niet.
Maar dat heb je vast al geprobeerd![]()
Gewoon direct gaan voor het slapen na de seks, nog veel beter.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon direct voor de seks gaan idd, veel beter.
For great justice!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon direct gaan voor het slapen na de seks, nog veel beter.![]()
![]()
Dat laatste ja.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:30 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien scheelt het als je met elkaar kijkt naar waarom je er zo over denkt en je probeer om je in elkaar te verplaatsen of te benoemen waarom dat juist niet gaat? En verwijten en zo loslaten want dan kom je niet verder dus meer het van 'boven af' bekijken
Maar dat heb je vast al geprobeerd
We praten heel veel, ook hierover, maar het blijft spaak lopen.compact en kleverig.![]()
jammer dat het dan wel echt ruzie moet geven nogquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
We praten heel veel, ook hierover, maar het blijft spaak lopen.![]()
En is relatie therapie dan een optie? Juist omdat het steeds hetzelfde probleem is en jullie er samen zelf niet uitkomen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
En dat verandert allebei niet.![]()
Over sommige onderwerpen wordt je het nooit eens, is opzich heel normaal. Tenzij het iets heeeeel belangrijks is, zou ik me er bij neerleggen dat het zo is en dat inderwerp proberen te mijden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
We praten heel veel, ook hierover, maar het blijft spaak lopen.
Maar als t een onderwerp os dat je niet kan mijden, dan toch proberen samen een middenweg te vinden.![]()
Goedemiddag.
Hoe kun je van chocolade houden? Ik word er zo blij en energiek van dat ik verdrietig en loom word als ik het niet eet. Dus moet ik kiezen: blij, dik, hartaanval en diabetes, of somber, mager en gezond.quote:
Nee, er is geen middenweg.![]()
Im here for a good Time, not a Long Time. Dus pak die chocolaquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:42 schreef Drieklank het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Hoe kun je van chocolade houden? Ik word er zo blij en energiek van dat ik verdrietig en loom word als ik het niet eet. Dus moet ik kiezen: blij, dik, hartaanval en diabetes, of somber, mager en gezond.
![]()
Blij, gezond en shreddedquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:42 schreef Drieklank het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Hoe kun je van chocolade houden? Ik word er zo blij en energiek van dat ik verdrietig en loom word als ik het niet eet. Dus moet ik kiezen: blij, dik, hartaanval en diabetes, of somber, mager en gezond.
dit vind ik wel een goeiequote:Op maandag 9 oktober 2017 13:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
En is relatie therapie dan een optie? Juist omdat het steeds hetzelfde probleem is en jullie er samen zelf niet uitkomen.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:42 schreef Drieklank het volgende:
Goedemiddag.
[..]
Vrouwen... chocolade
Deze user.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2017 22:59 schreef 2thmxhet volgende:
Nu we in de SEX-safespace zijn, zou ik nog aan de OP willen toevoegen dat het feminisme ons een vrije seksuele moraal heeft opgeleverd, waarbij hedonisme leidend behoort te zijn. Voor vrouwen heeft dit goed uitgepakt, maar voor sommige mannen minder goed. Met seksrobots wordt dit weer meer in balans gebracht. Immers, mannen zijn met deze technologie niet meer van vrouwen afhankelijk voor seksuele ontlading.
Waarom? Omdat dat mijn mening is [ afbeelding ].![]()
Het is allemaal de schuld van die kuthoeren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Waarom? Omdat het mijn mening is". Goh dat doet me aan een andere user denken![]()
![]()
Dit soort teksten hebben ze afgekeken van MGTOW video's op Youtube.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Waarom? Omdat het mijn mening is". Goh dat doet me aan een andere user denken
Met die instelling kunnen we ook heroïne spuiten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Im here for a good Time, not a Long Time. Dus pak die chocola![]()
![]()
Chocola is goedkoperquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:57 schreef Drieklank het volgende:
Met die instelling kunnen we ook heroïne spuiten.
Niemand. Gewoon wachten tot het lunchtijd is....quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wie maakt dan je ontbijt als je er eens niet uit wil?![]()
Niemandquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Ja dit dus!quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Slapend uithongeren fit worden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon niets eten en een fitgirl worden toch?
For great justice!![]()
Private sauna!quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Zelf naar de keuken strompelen en je kop in de oven steken
For great justice!![]()
Matig levenquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon niets eten en een fitgirl worden toch?![]()
![]()
Nooit meer eten.quote:Je kan ook prima leven zonder eten, dat je moet eten is ons aangepraat door de voedselmaffia.
For great justice!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een leven zonder chocolade is geen levenTap tap tap![]()
Gewoon van de zon leven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Nooit meer eten.Je kan ook prima leven zonder eten, dat je moet eten is ons aangepraat door de voedselmaffia.
![]()
Broodje rosbief is best lekker ja.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik heb wat dat betreft de verkeerde vrouwen getroffen. Een kop koffie kom er heel soms nog net af, maar ontbijt op bed ho maarquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar wie maakt dan je ontbijt als je er eens niet uit wil?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eft-van-lichtvoedingquote:
Zo te zien hebben ze weer een vacature. Is niet zo ver weg.
For great justice!![]()
Q zit stiekem bij die sekte waar dat mens dood is gegaan omdat de zon toch niet enoeg bleek te zijn?quote:A mind with a heart of it's own![]()
Groene klodders in je oogquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Moest net niezen en volgens mij voelde ik het snot via m'n ogen naar buiten komen.
En hoe vaak heb je zelf bij iemand ontbijt op bed gebracht?quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft de verkeerde vrouwen getroffen. Een kop koffie kom er heel soms nog net af, maar ontbijt op bed ho maar![]()
Oke, ik begin vandaag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Nooit meer eten.Je kan ook prima leven zonder eten, dat je moet eten is ons aangepraat door de voedselmaffia.
![]()
Ze geloofde gewoon niet genoeg.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q zit stiekem bij die sekte waar dat mens dood is gegaan omdat de zon toch niet enoeg bleek te zijn?
For great justice!![]()
Of je treft altijd de verkeerde vrouwen. dat zou kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft de verkeerde vrouwen getroffen. Een kop koffie kom er heel soms nog net af, maar ontbijt op bed ho maar
Of misschien vonden ze niet dat je dat verdiende.![]()
![]()
Ik zou in de keuken op de grond in slaap vallen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Of je treft altijd de verkeerde vrouwen. dat zou kunnen.
Of misschien vonden ze niet dat je dat verdiende.Tap tap tap![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou in de keuken op de grond in slaap vallen.![]()
![]()
De zeldzame keren dat ik eerder wakker was heb ik wel een ontbijtje geregeldquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En hoe vaak heb je zelf bij iemand ontbijt op bed gebracht?
Liefquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De zeldzame keren dat ik eerder wakker was heb ik wel een ontbijtje geregeld![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk leuker om dat zelf te doenquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft de verkeerde vrouwen getroffen. Een kop koffie kom er heel soms nog net af, maar ontbijt op bed ho maar![]()
![]()
Had ze maar die reincarnatietherapie moeten doen. Zit immers toch in het basispakketquote:
Scheelt niet veel. Volgens Google kost heroïne twintig euro. Daar koop je maar vier dozen zeevruchten voor bij de Albert Heijn.quote:
Ik merkte overigens weinig van de morfine in het ziekenhuis en ik verwacht daarom niet veel van heroïne, maar misschien was de pomp een placebo.
Dan toch maar koffie of cola zonder suiker. Daar krijg je tenminste energie van zonder dik te worden.![]()
Niet heel vaak voorgekomen hoor, ben een notoire langslaperquote:
Als je dan ook nog vrouwen met kinderen treft die standaard uiterlijk half 9 wakker zijn in het weekend wordt het lastig.A mind with a heart of it's own![]()
The horrorquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet heel vaak voorgekomen hoor, ben een notoire langslaper
Als je dan ook nog vrouwen met kinderen treft die standaard uiterlijk half 9 wakker zijn in het weekend wordt het lastig.![]()
![]()
Wat slechtquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
![]()
Als het goed is merk je in het ziekenhuis alleen dat het werkt als pijnbestrijding. Je wordt er niet high van.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:31 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Scheelt niet veel. Volgens Google kost heroïne twintig euro. Daar koop je maar vier dozen zeevruchten voor bij de Albert Heijn.
Ik merkte overigens weinig van de morfine in het ziekenhuis en ik verwacht daarom niet veel van heroïne, maar misschien was de pomp een placebo.
Dan toch maar koffie of cola zonder suiker. Daar krijg je tenminste energie van zonder dik te worden.A mind with a heart of it's own![]()
Ja he, moet eigenlijk mijn tinderprofiel aanpassen. Ontbijt op bed vereist.quote:
Al zal ik dan waarschijnlijk nog minder matches krijgen dan nu
Klopt, waardeloos toch?quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het goed is merk je in het ziekenhuis alleen dat het werkt als pijnbestrijding. Je wordt er niet high van.![]()
Ik werk vlakbij.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net thee gehaald voor mn hele afdeling.![]()
![]()
Qua tekenfilms tot 1994, daarna relatief blancoquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu nog Disney leuk vinden en we kunnen uitgaan![]()
![]()
Je werkt thuis?quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb net thee gehaald voor mn hele afdeling.
ik besef me nu wel weer hoe gezellig onze weekenden zijn. Het is dat ik soms ochtend hangry ben van mijn medicijnen en dan gewoon snel even wat wil eten, want anders staat een van ons twee wel een ontbijtje voor elkaar te maken of zijn we samen eitjes aan het bakken enzo in het weekend. Daar nemen we wel echt de tijd voor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja he, moet eigenlijk mijn tinderprofiel aanpassen. Ontbijt op bed vereist.
Al zal ik dan waarschijnlijk nog minder matches krijgen dan nu![]()
![]()
Net vond je regen nog leukquote:
Blanco is beter dan haatquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Qua tekenfilms tot 1994, daarna relatief blanco![]()
![]()
Mijn oma zag van alles door de kamer vliegen anders. Op de goede momenten vlinders en bloemen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het goed is merk je in het ziekenhuis alleen dat het werkt als pijnbestrijding. Je wordt er niet high van.![]()
![]()
Ben wel regelmatig in de auto gestapt om broodjes te halen voor een uitgebreide brunch. Dat vind ik dan wel weer leuk om te doenquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ik besef me nu wel weer hoe gezellig onze weekenden zijn. Het is dat ik soms ochtend hangry ben van mijn medicijnen en dan gewoon snel even wat wil eten, want anders staat een van ons twee wel een ontbijtje voor elkaar te maken of zijn we samen eitjes aan het bakken enzo in het weekend. Daar nemen we wel echt de tijd voor.
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:39 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker geen haatEuro Disney rond de feestdagen
For great justice!![]()
Getverdemme wat gezellig en huiselijk en lief en zoquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
ik besef me nu wel weer hoe gezellig onze weekenden zijn. Het is dat ik soms ochtend hangry ben van mijn medicijnen en dan gewoon snel even wat wil eten, want anders staat een van ons twee wel een ontbijtje voor elkaar te maken of zijn we samen eitjes aan het bakken enzo in het weekend. Daar nemen we wel echt de tijd voor.
L'Amour menaçant:
Dat valt prima te combineren hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar niet rond de feestdagen want dan zitten we al in Parijs
For great justice!![]()
Wellicht hebben ze daar wel bruiloftarrangementenquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Schijnbaar niet rond de feestdagen want dan zitten we al in Parijs![]()
![]()
Die mensen van AliExpress:
Hi dear
Thanks for your order.due to our company have several warehouse and your products are from several different warehouse,so we have to devide your order into several package.but i think it's not a big problem and believe you can receive them soon,pls don't worry and believe you can receive them soon.
Hi dear? Of er hoort nog iets achter of het is wel erg schattig en informeel![]()
![]()
quote:Creepyquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze daar wel bruiloftarrangementen![]()
![]()
Straks hebben ze liefiepiefiekusjekroelseks ookquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverdemme wat gezellig en huiselijk en lief en zo
doen ze daar bijna altijd. Zal wel een te letterlijke vertaling zijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Hi dear
Thanks for your order.due to our company have several warehouse and your products are from several different warehouse,so we have to devide your order into several package.but i think it's not a big problem and believe you can receive them soon,pls don't worry and believe you can receive them soon.
Hi dear? Of er hoort nog iets achter of het is wel erg schattig en informeel![]()
Beter dan niets, tochquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks hebben ze liefiepiefiekusjekroelseks ook![]()
![]()
Tja, voor dat geld kun je niet de beste service verwachten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Hi dear
![]()
Ik heb nog wel andere met Dear (naam) of Dear Buyer of Dear Friend. Maar deze was wel grappig.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
doen ze daar bijna altijd. Zal wel een te letterlijke vertaling zijn
Nja altijd handig, vrienden in China![]()
![]()
Heerlijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverdemme wat gezellig en huiselijk en lief en zo![]()
![]()
Ik hoefde volgens een ander mailtje mij pas zorgen te maken na 48 werkdagen en ook dan wisten ze het antwoord niet en moest ik naar mijn lokaal postbedrijf toe gaan.quote:
Het heeft wel wat. Ik ben benieuwd hoeveel er aan komt uiteindelijk. Leuk experiment wel. Ik ben sinds gisteren iig al 43 mailtjes verder.![]()
Hoeveel heb je besteld?quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoefde volgens een ander mailtje mij pas zorgen te maken na 48 werkdagen en ook dan wisten ze het antwoord niet en moest ik naar mijn lokaal postbedrijf toe gaan.
Het heeft wel wat. Ik ben benieuwd hoeveel er aan komt uiteindelijk. Leuk experiment wel. Ik ben sinds gisteren iig al 43 mailtjes verder.![]()
![]()
22 items (1 bestelling). Ik wist niet dat ik voor ELK ding een mailtje zou krijgen. En nu een dag later van bijna allemaal dus al een (ander) mailtje over het versturen.quote:
Van de 22 MOETEN er maar 2 echt aankomen binnen twee maanden want daarvoor had ik de bestelling gedaan, dus ik ben benieuwd![]()
![]()
Wow gaat hard.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn noorse trui is al af tot over de armsgaten.
Hoe was je baby-cadeautje gelukt?![]()
22 is best veel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
22 items (1 bestelling). Ik wist niet dat ik voor ELK ding een mailtje zou krijgen. En nu een dag later van bijna allemaal dus al een (ander) mailtje over het versturen.
Van de 22 MOETEN er maar 2 echt aankomen binnen twee maanden want daarvoor had ik de bestelling gedaan, dus ik ben benieuwdWat voor bestelling is het?
Ik wist ook niet dat ze per ding een berichtje stuurde. Maar ik ben zo'n irritant kind dat ik dan maar 1 ding echt mooi vind en dan iets van 1 dollar van ze bestel.![]()
![]()
Van alles wat. En de 22 komt vooral door de aanvulling met cheap-ass oorbellen en haar-elastiekjes van 29 cent enzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
22 is best veel.Wat voor bestelling is het?
Ik wist ook niet dat ze per ding een berichtje stuurde. Maar ik ben zo'n irritant kind dat ik dan maar 1 ding echt mooi vind en dan iets van 1 dollar van ze bestel.![]()
Is wel super leuk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Van alles wat. En de 22 komt vooral door de aanvulling met cheap-ass oorbellen en haar-elastiekjes van 29 cent enzo.Krijg je telkens een verrassingspakketje.
![]()
Dat heb ik ook met Wish. Elke dag komt er wel iets binnenquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is wel super leuk.Krijg je telkens een verrassingspakketje.
![]()
![]()
Volgens mij wel goed, eergisteren gegeven op de kraamvisite.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow gaat hard.
Hoe was je baby-cadeautje gelukt?![]()
![]()
![]()
Ik hoop wel dat ze er van die brievenbus dingen van maken maar dat zal misschien wel wat optimistisch zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is wel super leuk.Krijg je telkens een verrassingspakketje.
![]()
Meestal welquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze er van die brievenbus dingen van maken maar dat zal misschien wel wat optimistisch zijn.![]()
![]()
In plaats van vernederingsdominatiefistfuckseks?!quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Straks hebben ze liefiepiefiekusjekroelseks ook
L'Amour menaçant:
Is het heel gek dat ik uberhaupt nog nooit op dat Aliexpress gekeken heb?
Ik heb voor 2 euro weer wat kerstversiering gescoord net.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 14:57:17 ]![]()
"Get your penis out of the way! I'm watching House of CARDS!"quote:L'Amour menaçant:
pics?quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:57 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb voor 2 euro weer wat kerstversiering gescoord net.![]()
Nee hoor. Ik tot eergisteren ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:57 schreef DrMarten het volgende:
Is het heel gek dat ik uberhaupt nog nooit op dat Aliexpress gekeken heb?![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Get your penis out of the way! I'm watching House of CARDS!"![]()
![]()
[..]
![]()
Precies. Dat afwijkende gedrag van die 2 moeten we niet hebbenquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In plaats van vernederingsdominatiefistfuckseks?!
Volgens mij is de OP er zelfs al mee overgenomen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies. Dat afwijkende gedrag van die 2 moeten we niet hebben![]()
![]()
Niets mis met een beetje haatseks op z'n tijd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In plaats van vernederingsdominatiefistfuckseks?!![]()
Ja maar haatquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje haatseks op z'n tijd.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow gaat hard.
Hoe was je baby-cadeautje gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heteronormatiefquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies. Dat afwijkende gedrag van die 2 moeten we niet hebben
L'Amour menaçant:
quote:Op maandag 9 oktober 2017 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje haatseks op z'n tijd.
L'Amour menaçant:
[..]
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Oh wauw, je hebt zelfs een setje gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gelukt en leuk!!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Cuteness overloadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Perfecte kleuren voor de tijd van het jaar ook!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 15:02:42 ]![]()
Nog veel te groot hoor, maar voor als het straks winter wordt.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, je hebt zelfs een setje gemaakt.
Mooi gelukt en leuk!!![]()
![]()
Ik geloof dat we even bij Rival langs moetenquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:02 schreef Fripsel het volgende:
Eigenlijk is haatseks wel een gekke term. Ik word liever liefdevol in elkaar gebeukt.![]()
![]()
Wat moet je van mijn vriendje?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we even bij Rival langs moeten![]()
![]()
Straks gaat ze nog zeggen dat die blauwe plekken zo heerlijk kleurrijk zijnquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we even bij Rival langs moeten![]()
![]()
Zou een baarmoedermond ook blauwe plekken kunnen krijgen?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog zeggen dat die blauwe plekken zo heerlijk kleurrijk zijn![]()
Jaquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:57 schreef DrMarten het volgende:
Is het heel gek dat ik uberhaupt nog nooit op dat Aliexpress gekeken heb?
mag het weten![]()
Ja zo is Frips, overal een positieve draai aangeven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog zeggen dat die blauwe plekken zo heerlijk kleurrijk zijn
Het houdt niet op, niet vanzelf![]()
![]()
Dit vraag je aan mij?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou een baarmoedermond ook blauwe plekken kunnen krijgen?![]()
Ik weet het niet. Geen inwendige spiegel om de kleur te kunnen checken.![]()
Nu zie ik voor me hoe Eldino met een zaklamp op zijn hoofd en een vergrootglas in een outfit van een ontdekkingsreiziger je poes gaat inspecteren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit vraag je aan mij?![]()
Ik weet het niet. Geen inwendige spiegel om de kleur te kunnen checken.![]()
![]()
Ieder zo z'n fetisj.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me hoe Eldino met een zaklamp op zijn hoofd en een vergrootglas in een outfit van een ontdekkingsreiziger je poes gaat inspecteren.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me hoe Eldino met een zaklamp op zijn hoofd en een vergrootglas in een outfit van een ontdekkingsreiziger je poes gaat inspecteren.![]()
30cm van een Fok!ker is wel blauwe plek waardig. Ze zullen ook eens aan ons denken.... maar nee hoor![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee geen behoefte aan seks met Frips vriendje
L'Amour menaçant:
ook nooit dat gevoel gehad?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit vraag je aan mij?![]()
Ik weet het niet. Geen inwendige spiegel om de kleur te kunnen checken.compact en kleverig.![]()
Zou er een PM van maken met minstens een aantal goede redenen natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een lieve DM sturen met de vraag of je hem mag lenen?![]()
quote:quote:T wordt hier keihard geroggeld. Rival heeft niks te zeggen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een lieve DM sturen met de vraag of je hem mag lenen?
L'Amour menaçant:
goede suggestie maar ik geloof dat hij maar 1 reden heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou er een PM van maken met minstens een aantal goede redenen natuurlijkJawel, maar dat was de vraag nietquote:![]()
![]()
Ik wil frips vriendje ook niet.
Dat jullie niet denken: ja, zij zegt niks, dus ze zal wel willen ofzo.compact en kleverig.![]()
nee, dat vraag ik nu.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede suggestie maar ik geloof dat hij maar 1 reden heeft.
[..]
Jawel, maar dat was de vraag niet
En ik bedoelde t gevoel dat je n blauwe plek hebt natuurlijk. Dat je erop duwt en denkt: hee, dat voel ik.
compact en kleverig.![]()
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik niet van piemel houquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat jullie niet denken: ja, zij zegt niks, dus ze zal wel willen ofzo.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
je zegt soms ook van wel, best verwarrend zoquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik niet van piemel hou
Nee meer zo van:quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat je dat Oeh ik heb seks gehad gevoel hebt?![]()
Zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
L'Amour menaçant:
Of zeg je nu juist iets zodat we je niet gaan verdenken?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat jullie niet denken: ja, zij zegt niks, dus ze zal wel willen ofzo.![]()
![]()
Ik heb een vossenhoesje van Etsyquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:55 schreef gcjoel het volgende:
Mijn glitter telefoonhoesje van Ali is onderweg
Believe you can, and you will.![]()
........................ wat?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik niet van piemel houL'Amour menaçant:
Klop[t, ligt aan mijn bui.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zegt soms ook van wel, best verwarrend zoAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
hij lijkt te veel op mijn oude buurjongen. Zijn vader keek altijd over de schutting als ik lag te zonnen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Of zeg je nu juist iets zodat we je niet gaan verdenken?
[ afbeelding ]
Oeh dan had je wel een leuke buurjongen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij lijkt te veel op mijn oude buurjongen. Zijn vader keek altijd over de schutting als ik lag te zonnen.![]()
![]()
O gelukkig. Want ik heb heus geen vagina hoorquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering hoor
L'Amour menaçant:
Ja die zijn dan ook 30+quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit een FOK! piemel gehad, maar het doet toch altijd een beetje zeer.
L'Amour menaçant:
Manginaquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig. Want ik heb heus geen vagina hoor
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
niet mijn type, maar blij dat jij er blij mee bentquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oeh dan had je wel een leuke buurjongen.
Je zou alle fokkers voor een dag een piemel van 30 cm bij zich moeten laten dragen in hun broek. Kijken hoe blij ze dan zijn.![]()
![]()
Jullie hebben hem zelf verkocht aan mij toen ik hier kwam. Maar dat is iedereen alweer vergeten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet mijn type, maar blij dat jij er blij mee bent![]()
![]()
Gelukkig heb je nog de zogeheten bloed- & vleeslulquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
Je zou alle fokkers voor een dag een piemel van 30 cm bij zich moeten laten dragen in hun broek. Kijken hoe blij ze dan zijn.![]()
![]()
Zo voel ik me elke dag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
Je zou alle fokkers voor een dag een piemel van 30 cm bij zich moeten laten dragen in hun broek. Kijken hoe blij ze dan zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Als je een bloedlul van 30 cm hebt van je flauw als je een stijve hebt man.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog de zogeheten bloed- & vleeslul![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: