Ja zo is Frips, overal een positieve draai aangeven.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog zeggen dat die blauwe plekken zo heerlijk kleurrijk zijn
Dit vraag je aan mij?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou een baarmoedermond ook blauwe plekken kunnen krijgen?
Nu zie ik voor me hoe Eldino met een zaklamp op zijn hoofd en een vergrootglas in een outfit van een ontdekkingsreiziger je poes gaat inspecteren.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit vraag je aan mij?![]()
Ik weet het niet. Geen inwendige spiegel om de kleur te kunnen checken.
Ieder zo z'n fetisj.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me hoe Eldino met een zaklamp op zijn hoofd en een vergrootglas in een outfit van een ontdekkingsreiziger je poes gaat inspecteren.
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me hoe Eldino met een zaklamp op zijn hoofd en een vergrootglas in een outfit van een ontdekkingsreiziger je poes gaat inspecteren.
Ik welquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee geen behoefte aan seks met Frips vriendje
ook nooit dat gevoel gehad?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit vraag je aan mij?![]()
Ik weet het niet. Geen inwendige spiegel om de kleur te kunnen checken.
Zou er een PM van maken met minstens een aantal goede redenen natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een lieve DM sturen met de vraag of je hem mag lenen?
quote:
quote:
T wordt hier keihard geroggeld. Rival heeft niks te zeggen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een lieve DM sturen met de vraag of je hem mag lenen?
goede suggestie maar ik geloof dat hij maar 1 reden heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou er een PM van maken met minstens een aantal goede redenen natuurlijk
Jawel, maar dat was de vraag nietquote:
nee, dat vraag ik nu.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
goede suggestie maar ik geloof dat hij maar 1 reden heeft.
[..]
Jawel, maar dat was de vraag niet
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik niet van piemel houquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil frips vriendje ook niet.
Dat jullie niet denken: ja, zij zegt niks, dus ze zal wel willen ofzo.
je zegt soms ook van wel, best verwarrend zoquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik niet van piemel hou
Nee meer zo van:quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat je dat Oeh ik heb seks gehad gevoel hebt?![]()
Zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |