Of zeg je nu juist iets zodat we je niet gaan verdenken?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil frips vriendje ook niet.
Dat jullie niet denken: ja, zij zegt niks, dus ze zal wel willen ofzo.
Ik heb een vossenhoesje van Etsyquote:Op maandag 9 oktober 2017 14:55 schreef gcjoel het volgende:
Mijn glitter telefoonhoesje van Ali is onderweg
........................ wat?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat is omdat ik niet van piemel hou
Klop[t, ligt aan mijn bui.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je zegt soms ook van wel, best verwarrend zo
hij lijkt te veel op mijn oude buurjongen. Zijn vader keek altijd over de schutting als ik lag te zonnen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Of zeg je nu juist iets zodat we je niet gaan verdenken?
[ afbeelding ]
Oeh dan had je wel een leuke buurjongen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij lijkt te veel op mijn oude buurjongen. Zijn vader keek altijd over de schutting als ik lag te zonnen.
O gelukkig. Want ik heb heus geen vagina hoorquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering hoor
Ja die zijn dan ook 30+quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Nog nooit een FOK! piemel gehad, maar het doet toch altijd een beetje zeer.
Manginaquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig. Want ik heb heus geen vagina hoor
niet mijn type, maar blij dat jij er blij mee bentquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oeh dan had je wel een leuke buurjongen.
Jullie hebben hem zelf verkocht aan mij toen ik hier kwam. Maar dat is iedereen alweer vergeten.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet mijn type, maar blij dat jij er blij mee bent
Gelukkig heb je nog de zogeheten bloed- & vleeslulquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
Je zou alle fokkers voor een dag een piemel van 30 cm bij zich moeten laten dragen in hun broek. Kijken hoe blij ze dan zijn.
Zo voel ik me elke dag.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef Fripsel het volgende:
Je zou alle fokkers voor een dag een piemel van 30 cm bij zich moeten laten dragen in hun broek. Kijken hoe blij ze dan zijn.
Als je een bloedlul van 30 cm hebt van je flauw als je een stijve hebt man.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog de zogeheten bloed- & vleeslul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |