quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:42 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Welkom bij de Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VreetmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EENHOORN!!!!!!!!!!!!!!!SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik had dit weekend raspatat..... nou...quote:
Mijn moeder zou zeggen "Hebben ze die stukjes te hard gebakke of veur de derde keer of wa?"L'Amour menaçant:
Maar niet op t zadel, hueehuehue!quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ang3l, de man om op een eenhoorn te rijden.L'Amour menaçant:
raspatat, een paar is wel lekker maar daarna wil je weer gewoon echtequote:Op maandag 9 oktober 2017 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dit weekend raspatat..... nou...
Mijn moeder zou zeggen "Hebben ze die stukjes te hard gebakke of veur de derde keer of wa?"![]()
![]()
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.Tap tap tap![]()
Ja balen is dat he!quote:Op maandag 9 oktober 2017 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.
Wordt echt klote met kiezen 29 oktober![]()
![]()
Gewoon doorproppen en je komt er wel tochquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.![]()
Kiezenquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja balen is dat he!
Wordt echt klote met kiezen 29 oktober![]()
Iemand rolt me gewoon in Faxie zijn auto toch?![]()
Ja hoor en anders heb ik nog wel een steekwagen achterin liggenquote:Op maandag 9 oktober 2017 13:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kiezen![]()
![]()
Ja als ik een keer onbeperkt kan wreten dan vul ik de reserves ook even goed aan natuurlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor en anders heb ik nog wel een steekwagen achterin liggen
En onbeperkt frisdrank zuipen.![]()
![]()
Whehe een jaar geleden was ik helemaal klaar met het all you can eat concept maar opeens snap ik weer waarom mensen het leuk vinden.![]()
Mensen![]()
![]()
Ik heb er inderdaad veel meer opquote:Op maandag 9 oktober 2017 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie. Vreetziekte.
Al had ik gister bij Sumo maar 10 gerechtjes ofzo, hooguit. Snap niet dat mensen er 25 op kunnen in twee uur.nog geen 25 maar toch.
![]()
Ja want mijn buik doet veel te snel: plof!quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kiezen![]()
ik kan nooit alles op wat ik zou willen proberen![]()
Ik heb zoveel lekkere dingen gezien.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja want mijn buik doet veel te snel: plof!![]()
ik kan nooit alles op wat ik zou willen proberen![]()
![]()
![]()
Nja ik vind het in principe ook niks.quote:Op maandag 9 oktober 2017 13:04 schreef Fripsel het volgende:
Whehe een jaar geleden was ik helemaal klaar met het all you can eat concept maar opeens snap ik weer waarom mensen het leuk vinden.![]()
Mensen
Zoveel mogelijk matige kwaliteit voer eten.
Maar soms vind ik gewoon even heel veel eten wel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |