Ja maar hij doet dat niet meer. VBL was zijn reden voor FOK!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen VBL toch? Hij kan nog gewoon in CRE e.d.
Ah ok, hij doet een hmf-je.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar hij doet dat niet meer. VBL was zijn reden voor FOK!
Nu logt ie in op een kloon of bezoekt uitgelogd FOK! om hier te lurken en de indruk te wekken dat hij niet meer op FOK! zit.
Dat hoopt iedereen makker. Maarja, zie maar eens iemand zijn woord te laten breken wiens woord heilig is.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM is een parel voor fok, hij moet terug komen.
Dat zeg je tegen johannesquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen makker. Maarja, zie maar eens iemand zijn woord te laten breken wiens woord heilig is.
Mwoh, mwoh...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen makker. Maarja, zie maar eens iemand zijn woord te laten breken wiens woord heilig is.
Die staat nu nog elke week met tranen in zijn ogen bij een bioscoop op GGMM te wachten.quote:
Ik weet dat hij bij mij bewezen heeft niet altijd een man van zijn woord te zijn dus daar hoop ik opquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn huis niet meer zonder wat tissues voor het geval ik weer vol schiet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die staat nu nog elke week met tranen in zijn ogen bij een bioscoop op GGMM te wachten.
Haha, natuurlijk leest hij ditquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is zéér pijnlijk voor GGMM. Gelukkig zal ie het nooit meer lezen
Harriequote:
gewoon ipconfig /renewquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ga ervan uit dat je een ban krijgt op basis van je IP. Maar als je via een VPN of proxy komt?
Of is eerst je account en dan pas IP?
Als je account geband wordt maakt het niet uit van waar je inlogt. Je bent automatisch op ieder ip geband.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ga ervan uit dat je een ban krijgt op basis van je IP. Maar als je via een VPN of proxy komt?
Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Doe dat maar niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:13 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ga ervan uit dat je een ban krijgt op basis van je IP
♪Bismillah! No, we will not let him go♪quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is zéér pijnlijk voor GGMM. Gelukkig zal ie het nooit meer lezen
Dat zien de mods nietquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als kloon van iemand hier komen, maar als de mods gewoon je IP zien, is de lol ervan af.
postgedrag valt meer op.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als kloon van iemand hier komen, maar als de mods gewoon je IP zien, is de lol ervan af.
Daarom niet op IP maar op MAC adres filteren. Maar dat mag gelukkig nietquote:
Dat is heel makkelijk te omzeilen als je het slim aanpakt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
♪♪quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♪Bismillah! No, we will not let him go♪
*zit klaar om te headbangen*quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♪Bismillah! No, we will not let him go♪
Ik zit op de wc.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*zit klaar om te headbangen*
Ik ben door de backup van mijn oude telefoons aan het gaan, man man man wat een crap hebben jullie doorgestuurd via whatsapp...quote:
Dan zou ik ze maar niet meer postenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fuck you, jij mag mijn video's niet eens bekijken.
Ach, nou issie boos hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou ik ze maar niet meer posten
Iedereen blij
Koekoek.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan zou ik ze maar niet meer posten
Iedereen blij
Jouw signature bevestigt dit statement.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:31 schreef Vasion het volgende:
Ik ben ongekend groot op dit forum, onderschat mij gewoon niet.
EENS!quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:34 schreef Vasion het volgende:
Niemand vertelt mij wat ik fucking wel en fucking niet mag doen. Smerig addergebroed met de dartpijlen weer gericht op het roosje dat ik ben
Scheld Tagliano nog eens flink uit, dan zien we wel wat je 'fucking wel en fucking niet mag doen'quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:34 schreef Vasion het volgende:
Niemand vertelt mij wat ik fucking wel en fucking niet mag doen. Smerig addergebroed met de dartpijlen weer gericht op het roosje dat ik ben
Tagliano en LBM zijn mij enorm dankbaar. Optreden tegen mij scoort goed en maakt indruk bij de fok-crew. Het waren één-tweetjes omdat Tagliano door mij opgeleid is, moesten we iets verzinnen om hem aan de top te krijgen. Maar leuk dat de geloofwaardigheid zó goed was, dat mensen denken dat we bonje haddenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Scheld Tagliano nog eens flink uit, dan zien we wel wat je 'fucking wel en fucking niet mag doen'
Waarvan aktequote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: De act van Vasion is soms vermoeiend.
Het probleem is, voor Vasion is het geen act...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd nog met je trouwerij gozer.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het begint hier na jaren eindelijk wat te worden.
Niet gelezenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tagliano en LBM zijn mij enorm dankbaar. Optreden tegen mij scoort goed en maakt indruk bij de fok-crew. Het waren één-tweetjes omdat Tagliano door mij opgeleid is, moesten we iets verzinnen om hem aan de top te krijgen. Maar leuk dat de geloofwaardigheid zó goed was, dat mensen denken dat we bonje hadden
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het begint hier na jaren eindelijk wat te worden.
Soms? Act?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou nee, eng mannetjequote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een god, onze nieuwe premier in een paar jaar
Niet allemaal...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 15:58 schreef Tarado het volgende:
nu vind ik alle politici wel enge mensen
Hoiquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik las dat ze binnenkort moet werpen, daar is het beste dan ook wel vanaf
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben benieuwd Niels. Gezien mijn flater van gister doe ik geen voorspelling meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
Dit gaat nog gezellig worden.
[ afbeelding ]
♫ I did it my way ♫quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd Niels. Gezien mijn flater van gister doe ik geen voorspelling meer.
zonder afbeelding komen we natuurlijk nergens, niet iedereen heeft de insta van jr.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JR heeft een prima logootje voor AZ in elkaar geflanst, zie ik op zijn Insta.
Het huidige logo is dan ook moeilijk lelijk...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JR heeft een prima logootje voor AZ in elkaar geflanst, zie ik op zijn Insta.
JA.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goeie nacht achter de rug Yoloortje?
Ja ik zit mobiel, gaat beetje lastigquote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zonder afbeelding komen we natuurlijk nergens, niet iedereen heeft de insta van jr.
Mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het huidige logo is dan ook moeilijk lelijk...
wat is zijn insta gebruikersnaam dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik zit mobiel, gaat beetje lastig
Rule34quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is zijn insta gebruikersnaam dan?
De heilige dag is gekomen.quote:
Verdomme nou.quote:
Het zal vast iets met Mufasa zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of iets met Lang leve de koning! of watchoutforthegnoes.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal vast iets met Mufasa zijn.
Je snuift die shit als de benzine bij een pompstation.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:18 schreef Befbekje het volgende:
Goed nieuws boys, ik ben er..
Doch desalniettemin..
Ze hebben hier vandaag kozijnen geverfd en gelakt.. Wat een aidsgeur komt er toch van die rotzooi..
Maandag of dinsdag regeerakkoordquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of iets met Lang leve de koning! of watchoutforthegnoes.
Rijst, makreel en snijbonen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Dat laat ik aan JR over.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als 'ie het daadwerkelijk in opdracht van AZ heeft gemaakt dan komen wij daar meteen na publicatie achter..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laat ik aan JR over.
Wel mooi verrot.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdomme nou.
Maar het gaat hier van goed naar slecht van goed naar slecht, dus we zullen zien.
Ik eet bij de oudjes meequote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Gereageerd..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:46 schreef Elan het volgende:
V&A / [TK] Mini Nintendo
Gezellig type gofftetomme.
Geen idee, gezien hetgeen er uitgelekt is, is iedereen weer de lul.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag of dinsdag regeerakkoord.
https://www.volkskrant.nl(...)uderskamer~a4520060/quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee, gezien hetgeen er uitgelekt is, is iedereen weer de lul.
Nog geen geruchten wie wat gaat doen? Ik hoop op Toorenburg op justitie eigenlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)uderskamer~a4520060/
Omwille van het feit dat zij jurist is of om een andere reden?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog geen geruchten wie wat gaat doen? Ik hoop op Toorenburg op justitie eigenlijk.
Bedank vriendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Uh, oké..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom post je überhaupt nog hier? Ga weg misbaksel.
Als je je vuist nog verder in zijn reet propt past je arm er misschien ook nog wel bij.quote:
Ik heb alleen gelezen dat er al een kleine strijd is om financiën tussen D66 en CDA maar dat kan ik niet 1 2 3 hervinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog geen geruchten wie wat gaat doen? Ik hoop op Toorenburg op justitie eigenlijk.
Inderdaad, daarnaast advocaat geweest met strafrechtervaring. Met de aankomende komst van het nieuwe WvSv is dat wel nodig (https://www.rijksoverheid(...)ring-vordert-gestaag)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Omwille van het feit dat zij jurist is of om een andere reden?
Ah dan krijgt VVD weer V&J.. godver.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gelezen dat er al een kleine strijd is om financiën tussen D66 en CDA maar dat kan ik niet 1 2 3 hervinden.
Zijn anus en darmkanaal is niet zo wijd als die van je moeder.. Derhalve gaat dat feest niet door..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je vuist nog verder in zijn reet propt past je arm er misschien ook nog wel bij.
Ik ga eens lezen, maar ik ben principieel tegen een combinatie van CDA en recht..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, daarnaast advocaat geweest met strafrechtervaring. Met de aankomende komst van het nieuwe WvSv is dat wel nodig (https://www.rijksoverheid(...)ring-vordert-gestaag)
Fijn dat je tenminste erkent dat je in zijn reet zit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zijn anus en darmkanaal is niet zo wijd als die van je moeder.. Derhalve gaat dat feest niet door..
Er is niet veel beters. Verhoeven wil je daar niet hebben en VVD heeft het zwaar verneukt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga eens lezen, maar ik ben principieel tegen een combinatie van CDA en recht..
Ja, leuk Elan.. René en ik zijn gezworen vijanden.. Fascinerend hoe jij in elke post je domheid tentoonstelt..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn dat je tenminste erkent dat je in zijn reet zit.
Niet dat ontkennen verder enig nut had gehad, maar dat terzijde
16 ministers met vijf zonder eigen departement; 6 VVD 4 CDA/D66 2 CU. Had me sowieso verbaasd als VVD dat zomaar weg zou geven. Ben benieuwd of Edith Schippers terugkeert. Zijn geruchten dat Stef Blok iig niet terugkeert.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dan krijgt VVD weer V&J.. godver.
Ja dat zal het zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, leuk Elan.. René en ik zijn gezworen vijanden.. Fascinerend hoe jij in elke post je domheid tentoonstelt..
Schippers zou ik niet eens zo heel erg vinden. Blok is sowieso geen kamerlid dus is gerucht bijna kloppend. CU dus die nieuwe milieupositie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16 ministers met vijf zonder eigen departement; 6 VVD 4 CDA/D66 2 CU. Had me sowieso verbaasd als VVD dat zomaar weg zou geven. Ben benieuwd of Edith Schippers terugkeert. Zijn geruchten dat Stef Blok iig niet terugkeert.
Stef Blok was mijn buurman in Den Haag, years back.. Kijk maar wat je ermee doet..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16 ministers met vijf zonder eigen departement; 6 VVD 4 CDA/D66 2 CU. Had me sowieso verbaasd als VVD dat zomaar weg zou geven. Ben benieuwd of Edith Schippers terugkeert. Zijn geruchten dat Stef Blok iig niet terugkeert.
Er zijn niet veel kleurloze mensen in de wereld, maar stef blok is er op zeker eentje van.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stef Blok was mijn buurman in Den Haag, years back.. Kijk maar wat je ermee doet..
Wat is dan nog een geschikt departement voor haar? Zorg wordt voor D66 dunkt mij. Je hoeft ook niet op de lijst te staan om minister/stas te worden héquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schippers zou ik niet eens zo heel erg vinden. Blok is sowieso geen kamerlid dus is gerucht bijna kloppend.
Hij stond een keer voor me in de supermarkt met twee schnitzels.. Hij is heel lang.. Een bonenstaak..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er zijn niet veel kleurloze mensen in de wereld, maar stef blok is er op zeker eentje van.
Dat weet ik, maar is veelal een goede indicatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dan nog een geschikt departement voor haar? Zorg wordt voor D66 dunkt mij. Je hoeft ook niet op de lijst te staan om minister te worden hé.
https://www.ftm.nl/artikelen/de-opkomst-van-ijzeren-edithquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar is veelal een goede indicatie.
Over schippers;
"Ze is formeel demissionair en stond zelf niet op de kandidatenlijst van de VVD voor deze verkiezingen." Dus dat wordt europa of pharmacie voor haar.
Als D66 maar niet BuZa krijgt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
Wellicht dat Opper nog meer geruchten heeft, die werkt immers in het Haagse.
Ik heb nog een shitload aan npofocus dingen die ik moet lezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://www.ftm.nl/artikelen/de-opkomst-van-ijzeren-edith
Over Ijzeren Edith..
Heb het artikel vanwege de lengte gebookmarked, nog niet gelezen.. Ik ga deze week eerst eindelijk aan Moresnet beginnen..
Ik heb het idee dat Pechtold daar heel erg op geilt.quote:
Toen de ruggengraat werd uitgedeeld stonden N1ek- en Scrummie niet vooraan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:02 schreef Elan het volgende:
Wel fijn dat je zo solidair bent en je afspraken nakomt Befbekje, onlogisch zal trots op je zijn.
vooruit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen de ruggengraat werd uitgedeeld stonden N1ek- en Scrummie niet vooraan.
De één doet het af als een 'grappige woordkeuze die niet zo geïnterpreteerd had moeten worden' en de ander komt er gewoon vooruit dat ie geen woord houdt.
♫ Scrummie is de hoer van GGMM ♫quote:
Jij begrijpt wel meer niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
René heeft geen ban. Deze post begrijp ik dan ook niet helemaal.
Als iemand met enig niveau dit zou zeggen zou ik het me aantrekken. Gelukkig zeg jij het; iemand die totaal niet de capaciteiten heeft om iemand anders zijn intelligentie te beoordelen.quote:
Goed maatje. En hoe is het met jou?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij begrijpt wel meer niet.
Maar goedenavond onlogisch. Hoe is het?
GGMM heeft geen ban domme teringdebiel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als iemand met enig niveau dit zou zeggen zou ik het me aantrekken. Gelukkig zeg jij het; iemand die totaal niet de capaciteiten heeft om iemand anders zijn intelligentie te beoordelen.
Prima prima. Druk op werk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed maatje. En hoe is het met jou?
Voltreffertje dit hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iemand zonder ruggengraat die een keihard statement wil maken
Denken dat ik dat niet weetquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM heeft geen ban domme teringdebiel.
Teveel klussen voor het personeel wat er zit. Maar volgende week komt er iemand bij, dus dan gaan we weer keihard verder.quote:
Lekker overuren maken dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Teveel klussen voor het personeel wat er zit. Maar volgende week komt er iemand bij, dus dan gaan we weer keihard verder.
Oké Scrummie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet weet. Daar ga je al.
Denkt hij dat serieus?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM heeft geen ban domme teringdebiel.
Wat loop jij opeens tof te doen uit het niets eerst in V&A en nu hier, zoek weer ruzie of wat is deze ?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:50 schreef Scrummie het volgende:
Vasion en Elan in gesprek.. dat gaat een pareltje worden.
Wat ga je in het weekend doen, rukduif.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik gesloopt boys. 5 dagen achter elkaar getraind. Ik ben geen 20 meer
Ik doe niet tof. Ik roep maar wat, zoals altijd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat loop jij opeens tof te doen uit het niets eerst in V&A en nu hier, zoek weer ruzie of wat is deze ?
Dacht dat we cool waren de laatste tijd.
Geen clubvoetbalquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ga je in het weekend doen, rukduif.
Je mag wel trots op jezelf zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:54 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik gesloopt boys. 5 dagen achter elkaar getraind. Ik ben geen 20 meer
QT met mijn zoon. Ik hou rust en pak wat interlands mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ga je in het weekend doen, rukduif.
Dat ben ik ook makker. Iedere ochtend als ik weer op sta.quote:
Schoolwerk, familie bezoeken, voetbal kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
QT met mijn zoon. Ik hou rust en pak wat interlands mee.
Jij?
Ben je ook zo iemand die tegen zichzelf praat in de spiegel?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik ook makker. Iedere ochtend als ik weer op sta.
A champion shows up. Everyday. He shows up.
♫ It's the eye of the tiger, it's the dream of the fight ♫quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik ook makker. Iedere ochtend als ik weer op sta.
A champion shows up. Everyday. He shows up.
Geen darts kijken? Hendersonquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schoolwerk, familie bezoeken, voetbal kijken.
Kist heeft verloren van Whitlock maar ik zet het wel op de achtergrond aan. Moet een praktijkopdracht inleveren morgen en heb nog iemand beloofd om naar een proeftoets te kijken voor een van de tentamens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen darts kijken? Hendersonen straks moet de goudvis volgens mij.
Ik zet hem ook op de achtergrond, even de leuke momentjes meepakken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kist heeft verloren van Whitlock maar ik zet het wel op de achtergrond aan. Moet een praktijkopdracht inleveren morgen en heb nog iemand beloofd om naar een proeftoets te kijken voor een van de tentamens.
Hey Knut-san. Alles goed in Limburg?quote:
Gisteren heerlijk gegeten op een berg. Voelt toch een beetje als vakantie hierquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Knut-san. Alles goed in Limburg?
En toen het hoofd werd uitgedeeld was jij degene in geen velden of wegen te bekennen..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen de ruggengraat werd uitgedeeld stonden N1ek- en Scrummie niet vooraan.
De één doet het af als een 'grappige woordkeuze die niet zo geïnterpreteerd had moeten worden' en de ander komt er gewoon vooruit dat ie geen woord houdt.
Een berg in Nederland?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk gegeten op een berg. Voelt toch een beetje als vakantie hier
Joh, laat lullen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En toen het hoofd werd uitgedeeld was jij degene in geen velden of wegen te bekennen..
Die was toch van die irritante Thijs Zonneveld of zoiets.quote:
Kloptquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was toch van die irritante Thijs Zonneveld of zoiets.
Iedere ochtend een knipoog. 'Hello handsome'quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die tegen zichzelf praat in de spiegel?
Gisteren nog een blackhole in je moeder gestanst.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:07 schreef Scrummie het volgende:
@onlo, is dit niets voor jou?
https://pi-hole.net
Hoef je niet meer te klikken op Facebook.
baasquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
♫ Het is de schuld van Baudet ♫
♫ Ja, ja de schuld van Baudet ♫
Baudetgodquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
♫ Ja, ja de schuld van Baudet ♫
Deze manquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere ochtend een knipoog. 'Hello handsome'
Dat wordt echt de meest tragische opkomst ooit. Zelfs ikzelf twijfel of ik dan zou gaan stemmen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:19 schreef Scrummie het volgende:
Hoop dat het nieuwe kabinet snel valt, nieuwe verkiezingen, FvD gaat vlammen!
Hoezo dat danquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt echt de meest tragische opkomst ooit. Zelfs ikzelf twijfel of ik dan zou gaan stemmen.
Waarom dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt echt de meest tragische opkomst ooit. Zelfs ikzelf twijfel of ik dan zou gaan stemmen.
Body dysmorphia.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedere ochtend een knipoog. 'Hello handsome'
Hm. Weet niet. Zou zeker weer gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hartstikke leuk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vanavond ook al, in de slaapkamer van je moeder.
Ik ook. En zal dan wel FvD stemmen. Vorige keer piraten, maar dat is ook een kansloos verhaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm. Weet niet. Zou zeker weer gaan.
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. En zal dan wel FvD stemmen. Vorige keer piraten, maar dat is ook een kansloos verhaal.
Het is niet alsof ik stemmen leuk vindt en wat een beunhazen zijn het toch ook mocht het daadwerkelijk zover komen in deze hypothetische situatie.quote:
Leuk niet, maar dat hoeft het ook niet te zijn. Kleine moeite om even te stemmen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik stemmen leuk vindt en wat een beunhazen zijn het toch ook mocht het daadwerkelijk zover komen in deze hypothetische situatie.
Piraten ben ik vanaf sinds Ancilla. Nu gewoon stemwijzer gedaan en daar kwam FvD uit, programmatje gelezen (al ben ik het nu al weer kwijt) en dus gestemd.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. En zal dan wel FvD stemmen. Vorige keer piraten, maar dat is ook een kansloos verhaal.
Geen idee. Ik moet alsnog bij thuiskomst met enige haast naar zo'n kantoortje lopen. Het is niet ver weg maar ook niet naast de deur.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk niet, maar dat hoeft het ook niet te zijn. Kleine moeite om even te stemmen.
Ik stem gewoon op het werk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet alsnog bij thuiskomst met enige haast naar zo'n kantoortje lopen. Het is niet ver weg maar ook niet naast de deur.
Enkel in je eigen gemeente toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Je werkt toch overal en nergens
kan best
Goed geregeld. Lang weekend sowieso echt genot.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfse als jij nu. Elke vrijdag vrij. Genot
Hmmm truequote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel in je eigen gemeente toch?
Maar vorige keer met stemmen kwam ik 18:30 thuis en dan moet je nog douchen, koken, even tot rust komen en rennen maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hmmm true
kun je wel iets voor aanvragen geloof ik maar ja goed punt
Als je niet gaat moet je dan wel 4 jaar je bek houden hèquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar vorige keer met stemmen kwam ik 18:30 thuis en dan moet je nog douchen, koken, even tot rust komen en rennen maar.
Natuurlijk heb ik het er voor over maar stel ze verneuken het echt alweer binnen notime... Waarschijnlijk ga ik alsnog.
Gouden tip: Neem je stembiljet mee, 's ochtends vroeg, en als je 's avonds naar huis rijdt dan rij je even via het stembureau.. Ben je om 18:45 thuis, maar dan heb je het wel gehad..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar vorige keer met stemmen kwam ik 18:30 thuis en dan moet je nog douchen, koken, even tot rust komen en rennen maar.
Natuurlijk heb ik het er voor over maar stel ze verneuken het echt alweer binnen notime... Waarschijnlijk ga ik alsnog.
Niet stemmen is ook een democratisch rechtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je niet gaat moet je dan wel 4 jaar je bek houden hè
Zeggen dat je dan je bek moet houden ookquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Niet stemmen is ook een democratisch recht
Onzin. Iedereen die belasting betaald heeft recht op een meningquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Zeggen dat je dan je bek moet houden ook
Mijn mening is dat je je bek moet houden als je niet bent gaan stemmenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen die belasting betaald heeft recht op een mening
Domme meningquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je je bek moet houden als je niet bent gaan stemmen
Hoe meer belasting des te zwaarder je mening weegt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen die belasting betaald heeft recht op een mening
Zo zou het wel moeten zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe meer belasting des te zwaarder je mening weegt.
Dat is wel vreemd man.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je je bek moet houden als je niet bent gaan stemmen
Was dat maar zoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe meer belasting des te zwaarder je mening weegt.
Dus ook de mensen die miljoenen verdienen, en dus afdragen, met het rondpompen van lucht?quote:
wat is er mis met airconditioningproductenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dus ook de mensen die miljoenen verdienen, en dus afdragen, met het rondpompen van lucht?
Hier kijk ik anders tegenaan..
Echt chill is dat. Dan ben je op woensdag al met het weekend bezigquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed geregeld. Lang weekend sowieso echt genot.
Had vandaag ook vrij. Morgen nog een dagje werken en dan is het alweer weekend.
Was een poos geleden een briljant topic over 2% van de allerrijksten die eigenlijk de complete Nederlandse welvaartsstaat faciliteren. De Brenninkmeijertjes van deze wereld zeg maar.quote:
Zolang ze hun vraagstelling met een vraagteken afsluiten helemaal niets..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:44 schreef Saind het volgende:
[..]
wat is er mis met airconditioningproducten
Vind je ook niet dat het gebruik van een teveel aan puntjes nog veel irritanter is?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zolang ze hun vraagstelling met een vraagteken afsluiten helemaal niets..
Hoe ging je tentamen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat het gebruik van een teveel aan puntjes nog veel irritanter is?
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zolang ze hun vraagstelling met een vraagteken afsluiten helemaal niets..
Masterniveau TU dus ik denk wel vrij lastig dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je zo moeilijk maken als je zelf wilt.
Maakt niks uit. Rest is niet beterquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:47 schreef Vasion het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
GEEN KEVIN STROOTMAN TEGEN BELARUS!!!1!!!
MAG IK DROMON, JA JIJ MAG DROMON
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Masterniveau TU dus ik denk wel vrij lastig dan?
Hoe bevalt de praline? Of heb je er nog niet van gegeten?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:
Rode kaart voor Ajax na elleboogstoot.
Tranen met tuiten. Te zien op het open kanaal van Ziggo.
Zelfs na een dikke minuut denken heb ik geen idee welke wedstrijd er nu gespeeld wordtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:
Rode kaart voor Ajax na elleboogstoot.
Tranen met tuiten. Te zien op het open kanaal van Ziggo.
Ajax - Brescia (Women Champions League)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs na een dikke minuut denken heb ik geen idee welke wedstrijd er nu gespeeld wordt
Ajax - Brescia.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs na een dikke minuut denken heb ik geen idee welke wedstrijd er nu gespeeld wordt
Ahhhhh okayquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax - Brescia (Women Champions League)
Ik heb gisteren een stukje geproefd. Het was heerlijk. Lekker met een bakkie thee laten wegsmelten in mijn mond.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoe bevalt de praline? Of heb je er nog niet van gegeten?
Ik was even een paar uur in Amsterdam, bij de KvK en bij een opdrachtgever..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stukje geproefd. Het was heerlijk. Lekker met een bakkie thee laten wegsmelten in mijn mond.
Jij was vandaag overdag niet aanwezig of was je high van die verfdampen?
Hoe lang blijf je in Hollandistan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik was even een paar uur in Amsterdam, bij de KvK en bij een opdrachtgever..
Tot maandag..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je in Hollandistan?
ah genoeg tijd voor bakkumer oorlogquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah genoeg tijd voor bakkumer oorlog
Klopt, d66 wil het volk nog kanslozer maker door referenda af te schaffen. En toch zijn er tering debielen die hier oo stemmen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
Ag zoveel maakt het stemmen toch niet uit. EU bepaalt al bijna alles en rest moeten ze met zoveel partijen bepalen dat je nooit tot iets goeds komt
ooquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klopt, d66 wil het volk nog kanslozer maker door referenda af te schaffen. En toch zijn er tering debielen die hier oo stemmen.
hehe. Ach jij hebt je feestweek, wij hebben dit.quote:
Wat zou het volk te zeggen moeten hebbenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Klopt, d66 wil het volk nog kanslozer maker door referenda af te schaffen. En toch zijn er tering debielen die hier oo stemmen.
De scheids lijkt me wel een type voor jou. Neptieten en al.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:07 schreef Vasion het volgende:
Als die Anouk nog meedeed had ik misschien wel gekeken majaaaaa
Ik kom niet uit Heemskerkquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe. Ach jij hebt je feestweek, wij hebben dit.
Je hebt er gewoond toch? Dat zegt genoeg.quote:
Waarom ben jij geen fp redactie meer?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nigga whut..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt er gewoond toch? Dat zegt genoeg.
Kijk naar de referenda van de afgelopen jaren, dat zijn beslissingen die direct invloed hebben op de levens van mensen. Die mogen best een geluid hebben, zeker als je na het stemmen op een partij niet weet hoe en wat je erbij krijgt door jouw stem.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wat zou het volk te zeggen moeten hebben
Hoe oud is hij dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem dacht ik dat Price tegen de 40 aanzat maar niets is minder waar.
Dit heb ik je al 16 maal uitgelegdquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen fp redactie meer?
Ze hebben geluid.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kijk naar de referenda van de afgelopen jaren, dat zijn beslissingen die direct invloed hebben op de levens van mensen. Die mogen best een geluid hebben, zeker als je na het stemmen op een partij niet weet hoe en wat je erbij krijgt door jouw stem.
Goed artikel voor FP.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kijk naar de referenda van de afgelopen jaren, dat zijn beslissingen die direct invloed hebben op de levens van mensen. Die mogen best een geluid hebben, zeker als je na het stemmen op een partij niet weet hoe en wat je erbij krijgt door jouw stem.
Beslissingen worden nu toch ook niet naar de wil van het volk genomen, en d66 wil dat nog harder negeren door bijvoorbeeld referenda van de mensen af te nemenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben geluid.
Er hoeft alleen geen beslissing naar de wil van het volk genomen te worden, gelukkig.
Een van de weinige dingen waar d66 helemaal gelijk in heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:19 schreef Vasion het volgende:
en d66 wil dat nog harder negeren door bijvoorbeeld referenda van de mensen af te nemen
De partij dat is opgericht voor de democratiequote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen waar d66 helemaal gelijk in heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |