Ik kreeg altijd een sticker van een cheetahquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai, dan heb ik mij vergist over jouw mentale leeftijd. Excuses, hierbij een glitterbeertje:
[ afbeelding ]
Hoe is het met de senorita’s?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd een sticker van een cheetah
Mooie tijden
Modceptionquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Edit een mod ook weleens de edit van mod?
Ineens snap ik de naam van rule34.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 12:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
protest tegen het walgelijke beleid hier. Er zijn 34 genders. Fok zou ons niet moeten beperken in onze mogelijkheden onze identiteit te uiten
Don editte met enige regelmaat de trolposts van GGMM in het Feyenoordtopic.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Edit een mod ook weleens de edit van mod?
Crewbash, TR.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de topicpointer ook niet. Drizzt had er weer zijn faggotquote van gemaakt...
'werk'quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ehm, ik ga wel weer gewoon aan het werk....
Verstandig. Ik zag je fout wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Ehm, ik ga wel weer gewoon aan het werk....
Ik ben verbazend productief hier.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We lachten het allemaal weg en dronken nog een bak koffie.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja post 'm godverdomme dan ook maar.
Zegt de man die zijn veters niet kan strikken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je geen kopie van je diploma moet opsturen voor modschap
Ik heb GGMM al vrijstelling gegeven. Hij heeft er alleen geen moer aan door jou.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:30 schreef onlogisch het volgende:
Man man man. Wat ben ik blij wanneer ik van die avatar verlost ben.
Wat is het hier toch heerlijk zonder hemquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb GGMM al vrijstelling gegeven. Hij heeft er alleen geen moer aan door jou.
GGMM zullen we niet meer terug zien op den foks.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb GGMM al vrijstelling gegeven. Hij heeft er alleen geen moer aan door jou.
Wat doet dat er toe, het gaat om het laatste punt dat ik maak. Dingen niet onderzoeken of vermelden is ook een manier van kleur bekennen. Dat kan prima in de natuurkunde.quote:
JAAAAAAAAAAA GENOTquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM zullen we niet meer terug zien op den foks.
Je bent nu in een positie dat je zoiets achter kan bespreken.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:35 schreef onlogisch het volgende:
Om hem extra te pesten zouden we tijdens het WK volgend jaar het WK subforum ook gewoon onder moeten brengen in VBL.
Madquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt de man die zijn veters niet kan strikken.
Neuh. Ik zou GGMM er graag weer bij hebben. Maarja, hij is een man van zijn woord hé.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent nu in een positie dat je zoiets achter kan bespreken.
Gelul natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Ik zou GGMM er graag weer bij hebben.
Alleen VBL toch? Hij kan nog gewoon in CRE e.d.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM zullen we niet meer terug zien op den foks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |