Als je je vuist nog verder in zijn reet propt past je arm er misschien ook nog wel bij.quote:
Ik heb alleen gelezen dat er al een kleine strijd is om financiën tussen D66 en CDA maar dat kan ik niet 1 2 3 hervinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog geen geruchten wie wat gaat doen? Ik hoop op Toorenburg op justitie eigenlijk.
Inderdaad, daarnaast advocaat geweest met strafrechtervaring. Met de aankomende komst van het nieuwe WvSv is dat wel nodig (https://www.rijksoverheid(...)ring-vordert-gestaag)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Omwille van het feit dat zij jurist is of om een andere reden?
Ah dan krijgt VVD weer V&J.. godver.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gelezen dat er al een kleine strijd is om financiën tussen D66 en CDA maar dat kan ik niet 1 2 3 hervinden.
Zijn anus en darmkanaal is niet zo wijd als die van je moeder.. Derhalve gaat dat feest niet door..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je vuist nog verder in zijn reet propt past je arm er misschien ook nog wel bij.
Ik ga eens lezen, maar ik ben principieel tegen een combinatie van CDA en recht..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, daarnaast advocaat geweest met strafrechtervaring. Met de aankomende komst van het nieuwe WvSv is dat wel nodig (https://www.rijksoverheid(...)ring-vordert-gestaag)
Fijn dat je tenminste erkent dat je in zijn reet zit.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zijn anus en darmkanaal is niet zo wijd als die van je moeder.. Derhalve gaat dat feest niet door..
Er is niet veel beters. Verhoeven wil je daar niet hebben en VVD heeft het zwaar verneukt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga eens lezen, maar ik ben principieel tegen een combinatie van CDA en recht..
Ja, leuk Elan.. René en ik zijn gezworen vijanden.. Fascinerend hoe jij in elke post je domheid tentoonstelt..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn dat je tenminste erkent dat je in zijn reet zit.
Niet dat ontkennen verder enig nut had gehad, maar dat terzijde
16 ministers met vijf zonder eigen departement; 6 VVD 4 CDA/D66 2 CU. Had me sowieso verbaasd als VVD dat zomaar weg zou geven. Ben benieuwd of Edith Schippers terugkeert. Zijn geruchten dat Stef Blok iig niet terugkeert.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dan krijgt VVD weer V&J.. godver.
Ja dat zal het zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, leuk Elan.. René en ik zijn gezworen vijanden.. Fascinerend hoe jij in elke post je domheid tentoonstelt..
Schippers zou ik niet eens zo heel erg vinden. Blok is sowieso geen kamerlid dus is gerucht bijna kloppend. CU dus die nieuwe milieupositie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16 ministers met vijf zonder eigen departement; 6 VVD 4 CDA/D66 2 CU. Had me sowieso verbaasd als VVD dat zomaar weg zou geven. Ben benieuwd of Edith Schippers terugkeert. Zijn geruchten dat Stef Blok iig niet terugkeert.
Stef Blok was mijn buurman in Den Haag, years back.. Kijk maar wat je ermee doet..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
16 ministers met vijf zonder eigen departement; 6 VVD 4 CDA/D66 2 CU. Had me sowieso verbaasd als VVD dat zomaar weg zou geven. Ben benieuwd of Edith Schippers terugkeert. Zijn geruchten dat Stef Blok iig niet terugkeert.
Er zijn niet veel kleurloze mensen in de wereld, maar stef blok is er op zeker eentje van.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stef Blok was mijn buurman in Den Haag, years back.. Kijk maar wat je ermee doet..
Wat is dan nog een geschikt departement voor haar? Zorg wordt voor D66 dunkt mij. Je hoeft ook niet op de lijst te staan om minister/stas te worden héquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schippers zou ik niet eens zo heel erg vinden. Blok is sowieso geen kamerlid dus is gerucht bijna kloppend.
Hij stond een keer voor me in de supermarkt met twee schnitzels.. Hij is heel lang.. Een bonenstaak..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er zijn niet veel kleurloze mensen in de wereld, maar stef blok is er op zeker eentje van.
Dat weet ik, maar is veelal een goede indicatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dan nog een geschikt departement voor haar? Zorg wordt voor D66 dunkt mij. Je hoeft ook niet op de lijst te staan om minister te worden hé.
https://www.ftm.nl/artikelen/de-opkomst-van-ijzeren-edithquote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar is veelal een goede indicatie.
Over schippers;
"Ze is formeel demissionair en stond zelf niet op de kandidatenlijst van de VVD voor deze verkiezingen." Dus dat wordt europa of pharmacie voor haar.
Als D66 maar niet BuZa krijgt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
Wellicht dat Opper nog meer geruchten heeft, die werkt immers in het Haagse.
Ik heb nog een shitload aan npofocus dingen die ik moet lezen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 18:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://www.ftm.nl/artikelen/de-opkomst-van-ijzeren-edith
Over Ijzeren Edith..
Heb het artikel vanwege de lengte gebookmarked, nog niet gelezen.. Ik ga deze week eerst eindelijk aan Moresnet beginnen..
Ik heb het idee dat Pechtold daar heel erg op geilt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |