Hoe oud was je ook alweer?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik las dat ze binnenkort moet werpen, daar is het beste dan ook wel vanaf
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ik las dat ze binnenkort moet werpen, daar is het beste dan ook wel vanaf
Ik ben benieuwd Niels. Gezien mijn flater van gister doe ik geen voorspelling meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
Dit gaat nog gezellig worden.
[ afbeelding ]
♫ I did it my way ♫quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd Niels. Gezien mijn flater van gister doe ik geen voorspelling meer.
zonder afbeelding komen we natuurlijk nergens, niet iedereen heeft de insta van jr.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JR heeft een prima logootje voor AZ in elkaar geflanst, zie ik op zijn Insta.
Het huidige logo is dan ook moeilijk lelijk...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JR heeft een prima logootje voor AZ in elkaar geflanst, zie ik op zijn Insta.
JA.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goeie nacht achter de rug Yoloortje?
Ja ik zit mobiel, gaat beetje lastigquote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zonder afbeelding komen we natuurlijk nergens, niet iedereen heeft de insta van jr.
Mee eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het huidige logo is dan ook moeilijk lelijk...
wat is zijn insta gebruikersnaam dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik zit mobiel, gaat beetje lastig
Rule34quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is zijn insta gebruikersnaam dan?
De heilige dag is gekomen.quote:
Verdomme nou.quote:
Het zal vast iets met Mufasa zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of iets met Lang leve de koning! of watchoutforthegnoes.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal vast iets met Mufasa zijn.
Je snuift die shit als de benzine bij een pompstation.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:18 schreef Befbekje het volgende:
Goed nieuws boys, ik ben er..
Doch desalniettemin..
Ze hebben hier vandaag kozijnen geverfd en gelakt.. Wat een aidsgeur komt er toch van die rotzooi..
Maandag of dinsdag regeerakkoordquote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of iets met Lang leve de koning! of watchoutforthegnoes.
Rijst, makreel en snijbonen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Dat laat ik aan JR over.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als 'ie het daadwerkelijk in opdracht van AZ heeft gemaakt dan komen wij daar meteen na publicatie achter..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laat ik aan JR over.
Wel mooi verrot.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdomme nou.
Maar het gaat hier van goed naar slecht van goed naar slecht, dus we zullen zien.
Ik eet bij de oudjes meequote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Gereageerd..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:46 schreef Elan het volgende:
V&A / [TK] Mini Nintendo
Gezellig type gofftetomme.
Geen idee, gezien hetgeen er uitgelekt is, is iedereen weer de lul.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag of dinsdag regeerakkoord.
https://www.volkskrant.nl(...)uderskamer~a4520060/quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee, gezien hetgeen er uitgelekt is, is iedereen weer de lul.
Nog geen geruchten wie wat gaat doen? Ik hoop op Toorenburg op justitie eigenlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)uderskamer~a4520060/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |