Hoe ging je tentamen?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat het gebruik van een teveel aan puntjes nog veel irritanter is?
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zolang ze hun vraagstelling met een vraagteken afsluiten helemaal niets..
Masterniveau TU dus ik denk wel vrij lastig dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je zo moeilijk maken als je zelf wilt.
Maakt niks uit. Rest is niet beterquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:47 schreef Vasion het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
GEEN KEVIN STROOTMAN TEGEN BELARUS!!!1!!!
MAG IK DROMON, JA JIJ MAG DROMON
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Masterniveau TU dus ik denk wel vrij lastig dan?
Hoe bevalt de praline? Of heb je er nog niet van gegeten?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:
Rode kaart voor Ajax na elleboogstoot.
Tranen met tuiten. Te zien op het open kanaal van Ziggo.
Zelfs na een dikke minuut denken heb ik geen idee welke wedstrijd er nu gespeeld wordtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:54 schreef vincenzo78 het volgende:
Rode kaart voor Ajax na elleboogstoot.
Tranen met tuiten. Te zien op het open kanaal van Ziggo.
Ajax - Brescia (Women Champions League)quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs na een dikke minuut denken heb ik geen idee welke wedstrijd er nu gespeeld wordt
Ajax - Brescia.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs na een dikke minuut denken heb ik geen idee welke wedstrijd er nu gespeeld wordt
Ahhhhh okayquote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax - Brescia (Women Champions League)
Ik heb gisteren een stukje geproefd. Het was heerlijk. Lekker met een bakkie thee laten wegsmelten in mijn mond.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:56 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoe bevalt de praline? Of heb je er nog niet van gegeten?
Ik was even een paar uur in Amsterdam, bij de KvK en bij een opdrachtgever..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stukje geproefd. Het was heerlijk. Lekker met een bakkie thee laten wegsmelten in mijn mond.
Jij was vandaag overdag niet aanwezig of was je high van die verfdampen?
Hoe lang blijf je in Hollandistan?quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik was even een paar uur in Amsterdam, bij de KvK en bij een opdrachtgever..
Tot maandag..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je in Hollandistan?
ah genoeg tijd voor bakkumer oorlogquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah genoeg tijd voor bakkumer oorlog
Klopt, d66 wil het volk nog kanslozer maker door referenda af te schaffen. En toch zijn er tering debielen die hier oo stemmen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 19:53 schreef hafcfan het volgende:
Ag zoveel maakt het stemmen toch niet uit. EU bepaalt al bijna alles en rest moeten ze met zoveel partijen bepalen dat je nooit tot iets goeds komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |