SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Voor een internetforum zekerquote:
quote:
toen moest je nog 30 posts halen om member te worden, en daar deed je ook wel even overquote:
je had toch nog weinig behalve general chat en onzinquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
toen moest je nog 30 posts halen om member te worden, en daar deed je ook wel even over
even de plumeau er overheen gehaaldquote:
glimmend zoals altijdquote:
dat en voor de rest zat alles op Mircquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
je had toch nog weinig behalve general chat en onzin
Dat zou tegenwoordig ook best een goed criterium zijn eigenlijk.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:52 schreef buzzer het volgende:
toen moest je nog 30 posts halen om member te worden, en daar deed je ook wel even over
quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat en voor de rest zat alles op Mirc
Alsof een SC volkletsen zoveel zinniger isquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou tegenwoordig ook best een goed criterium zijn eigenlijk.
Met al die hit-and-run topics...
dat was ook echt leuk toenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof een SC volkletsen zoveel zinniger is
vooral 's morgens teruglezen wat er 's nachts weer gezegd wasquote:
Daar heb je wel met regulars te maken en bouw je een soort band op. Hit-and-runtopics als "stem op mij in $random wedstrijd!" of "vul mijn enquete in!" mogen wat mij betreft meteen in /dev/null.quote:Op zondag 1 oktober 2017 18:55 schreef CindieY het volgende:
Alsof een SC volkletsen zoveel zinniger is
leesvoer genoegquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
vooral 's morgens teruglezen wat er 's nachts weer gezegd was
eenschquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb je wel met regulars te maken en bouw je een soort band op. Hit-and-runtopics als "stem op mij in $random wedstrijd!" of "vul mijn enquete in!" mogen wat mij betreft meteen in /dev/null.
Ik doe net zo hard mee aan SC'en hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 18:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb je wel met regulars te maken en bouw je een soort band op. Hit-and-runtopics als "stem op mij in $random wedstrijd!" of "vul mijn enquete in!" mogen wat mij betreft meteen in /dev/null.
newbie, en je weet wat olbies met newbies doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont zit 10 jaar op fok ofzo
Met 10 jaar word je een oldbiequote:Op zondag 1 oktober 2017 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
newbie, en je weet wat olbies met newbies doen
quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
newbie, en je weet wat olbies met newbies doen
Arm bushokjequote:
quote:
kan gebeurenquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:02 schreef zorro28 het volgende:
Oh zie nu pas dat ik LaPo had vorige topic. Sorry!
Ik was gaan eten
McDonald's?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn ouders mee uit eten genomen naar een restaurant.
Ja, McDonald's is officieel een restaurant....quote:
Ik heb lekkere sliptongetjes op.quote:
is jouw bank doorgezaktquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:55 schreef knokkels het volgende:
Ja, hallo. Ik heb me na 50 minuten weten los te rukken van de innige omhelsing van mijn bank
Nee, ik ben gisteren een beetje langer dan verwacht doorgezaktquote:
Ja dronken het verkeer regelen lijkt mij niet handig.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:56 schreef knokkels het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen meer bier gedronken dan dat ik meestal in een maand of 2 doe ofzo![]()
Yay, verkeer regelenen dan vooral de nazit
Ohhh, hell no. Dat zal ik dus echt nooit doen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja dronken het verkeer regelen lijkt mij niet handig.
Wijs zullen ze nooit wordenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef knokkels het volgende:
Gefeliciteerd FOK!
Dat je maar oud en wijs mag worden.
Altijd leukquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:12 schreef knokkels het volgende:
zal ik er enige deuntjes in gooien?![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik weet het ook nietIedereen gaf me maar bier gisteren na de klus
quote:
quote:
Luisteren jullie ook mee, of zijn jullie hem alweer schnell gesmeerd?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:02 schreef zorro28 het volgende:
Oh zie nu pas dat ik LaPo had vorige topic. Sorry!
Ik was gaan eten
Gefeliciteerd!quote:
hij kijkt dartsquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luisteren jullie ook mee, of zijn jullie hem alweer schnell gesmeerd?
Jeans!quote:
CAFFEINE! IN MY COFFEEquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, met je koffiedag dus hè!
https://www.daysoftheyear.com/days/coffee-day/
Verandering is engquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Gup heeft 4 luisteraars. Dus die lui zitten de hele tijd naar dezelfde 6 nummers te luisteren?
Die Toten Hosen - Eisgekühlter Bommerlunderquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:35 schreef peaceman het volgende:
hier nog steeds bezig met mijn voorkeuzelijst voor mijn top 1000...
quote:
Kan niet kloppen...quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Gup heeft 4 luisteraars. Dus die lui zitten de hele tijd naar dezelfde 6 nummers te luisteren?
quote:Programma van vandaag
21:40 - 23:40 DJ Knokkels - Zonder Herhalingen DJ Knokkels Zonder Herhalingen
Nee, nu zijn het er vijfquote:
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben al ingeschakeld, maar ik ga zometeen ook ff ZML kijken.
Alrighty thenquote:
Dit is een sideproject van KLFquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:51 schreef CindieY het volgende:
![]()
Ik moet nodig eens het laatste seizoen gaan kijken
zitten er goede remmen op?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:54 schreef knokkels het volgende:
Zo'n bureaustoel met wieltjes is best fijn. Moest even wat regelen achter mijn subwoofer, en ik heb wel genoeg gestaan vandaag. *rolt erheen en weer terug
Remmen? Nah, livin' life on the edge man. Gewoon lekker door de bochten scheuren. Die centripetale krachtenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Remmen? Nah, livin' life on the edge man. Gewoon lekker door de bochten scheuren. Die centripetale krachten
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
Zou trouwens leuk zijn als de luisteraars ook meeposten
draait er iemand eigenlijk?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
Zou trouwens leuk zijn als de luisteraars ook meeposten
Ja, halloquote:
quote:Programma van vandaag
21:40 - 23:40 DJ Knokkels - Zonder Herhalingen DJ Knokkels Zonder Herhalingen
Nog steeds dan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:06 schreef CindieY het volgende:
Ik wilde net posten dat het na een refresh nog steeds stil was
Heb je op school niet opgelet? Want dat hele bericht is in de verleden tijd geschreven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog steeds dan?
Want ik heb net geluisterd bij mezelf en ik hoor mezelf wel. Nou ja, de muziek dan
ik heb een klein beetje last van Beergogglesquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je op school niet opgelet? Want dat hele bericht is in de verleden tijd geschreven.
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:17 schreef Fogel het volgende:
Door deze muziek wil ik naar een warm land afreizen.
Mwoah, ja hoor.. Iets minder scherp dan normaal gesproken.quote:
Nederlandquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:17 schreef Fogel het volgende:
Doet me denken aan m'n vakantie in Venezuelaquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:17 schreef Fogel het volgende:
Ligt eraan waar in Noorwegen. 20 graden in het noorden hier.quote:
Dat vraagt om Meneer Kokosnootquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n vakantie in Venezuela
Bij m'n vorige werkgever heb ik jarenlang op donderdag een avonddienst gedaan (van 12.00 tot 21.00) zodat ik op woensdagnacht kon stappenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mwoah, ja hoor.. Iets minder scherp dan normaal gesproken.![]()
Ik was klaar om 18 uur gisteren en ik lag er om................................. 4:38 in.![]()
Het was "iets" te gezellig in de stad.
En dan gewoon heul fris wakker om 8 uur en dan om 10:30 aan komen kakken bij mijn volgende klus
Oeh, nu wil ik zsm weer eens puerto ricaanse varkensschouderquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Elvis Crespo is gewoon een Yank joh!
Puerto Rico..
Die liggen nu een beetje te dobberen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:21 schreef knokkels het volgende:
Oeh, nu wil ik zsm weer eens puerto ricaanse varkensschouder
Nu stap je liever op een donderdag?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever heb ik jarenlang op donderdag een avonddienst gedaan (van 12.00 tot 21.00) zodat ik op woensdagnacht kon stappenMoet er nu niet meer aan denken zeg
Ik ga nooit uit. Want Den Helderquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij m'n vorige werkgever heb ik jarenlang op donderdag een avonddienst gedaan (van 12.00 tot 21.00) zodat ik op woensdagnacht kon stappenMoet er nu niet meer aan denken zeg
er is bij mij op de voetbalclub op donderdagavond clubavond en ik hoorde tot de vaste afsluiters (om 04.00 afsluiten was normaal) en dan had ik op school om 08.15 pleinwachtquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al een paar maanden niet meer geweest. Ik heb het eerste half jaar genoeg gestapt voor het hele jaarquote:
Maar de vraag is: Zet die TV Koffie? Wat voor TV issut?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:22 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een TV gekocht! Het heeft een jaar geduurd, maar ben onder het gezeur van mijn kinderen gezwicht...
De nabestaanden van Michael Jackson zijn erg blij met Radio 49quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:22 schreef CindieY het volgende:
Die luisteraars die net tijdens Gup zaten te luisteren, zal vast niks opvallen met dit nummer
zwart-wit, het is zijn 1e toestelquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar de vraag is: Zet die TV Koffie? Wat voor TV issut?
*hese stem* Kinderen, Juf Just Me wil even rust hoor.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
er is bij mij op de voetbalclub op donderdagavond clubavond en ik hoorde tot de vaste afsluiters (om 04.00 afsluiten was normaal) en dan had ik op school om 08.15 pleinwacht
Een simpele finlux 49" UHD LED WTF BBQ OID.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar de vraag is: Zet die TV Koffie? Wat voor TV issut?
KA-CHINGquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nabestaanden van Michael Jackson zijn erg blij met Radio 49
afstappen zei ik, heb je me niet gehoord, loop maar terugquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
*hese stem* Kinderen, Juf Just Me wil even rust hoor.
Een FOK! TV!quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een simpele finlux 49" UHD LED WTF BBQ OID.
Maar er zit een netflixknop op de afstandbediening en die werkt prima, da's wel erg handig.
Android?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar er zit een netflixknop op de afstandbediening en die werkt prima, da's wel erg handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:26 schreef CindieY het volgende:
Oeh, dit soort muziek kan ik zo waarderen als het net lente is en de zon warm genoeg is om alvast te dromen over zwoele zomerse dagen
Lekker specifiek
Gezien het typenummer kun je er waarschijnlijk ook vlees op bereidenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Android?Je bent zelf een androidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar serieus, geen idee en het boeit me geen donder. Heb de goedkoopste TV gekocht die er een beetje leuk uitzag, that's it. Is voor de kinderen niet voor mij.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
wanneer, bij jou ?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Die BBQ kan je wel goed gebruiken tijdens de R49-meet eigenlijk.
Wanneer geen idee. En bij Fogel. Met z'n allen bbq'en, bier zuipen en het Noorderlicht afkraken.quote:
Ja hequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:26 schreef CindieY het volgende:
Oeh, dit soort muziek kan ik zo waarderen als het net lente is en de zon warm genoeg is om alvast te dromen over zwoele zomerse dagen
Lekker specifiek
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer geen idee. En bij Fogel. Met z'n allen bbq'en, bier zuipen en het Noorderlicht afkraken.
quote:Meh, is dat het nou?
quote:Pfff... Gesponsord door Heineken zeker?
quote:Hey! Gooi d'r es een andere kleur doorheen ja?!
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:28 schreef Fogel het volgende:
De doos van de TV heb ik in stukken gesneden zodat de stukken bovenop kratten met lege flessen passen zodat er geen stof in komt. Vond ik tot dusverre het nuttigste aspect van de TV.
En die flessen zijn leeg omdat dit.
Just me zou in de kas kijken toch?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wanneer geen idee. En bij Fogel. Met z'n allen bbq'en, bier zuipen en het Noorderlicht afkraken.
Dan gewoon doorzuipen, komen er vanzelf meer kleuren.quote:
En anders sponsort ze de reis wel uit haar riante gouden handdruk.quote:
De douane boeit dat geen reet. De cabin crew zal er niet zo blij mee zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
Hoe staat de Noorse douane tegenover een lief kalfje wat meegaat op de vlucht?
Meer dan 10kg vlees moet je belasting voor betalen.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:31 schreef knokkels het volgende:
Hoe staat de Noorse douane tegenover een lief kalfje wat meegaat op de vlucht?
Noem het een comfort pet.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De douane boeit dat geen reet. De cabin crew zal er niet zo blij mee zijn.
Die RISquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:28 schreef Fogel het volgende:
De doos van de TV heb ik in stukken gesneden zodat de stukken bovenop kratten met lege flessen passen zodat er geen stof in komt. Vond ik tot dusverre het nuttigste aspect van de TV.
En die flessen zijn leeg omdat dit.
Daar mag nog wel wat bijkomenquote:
daar heb ik Truus van gekochtquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En anders sponsort ze de reis wel uit haar riante gouden handdruk.
Als we doen wat Oscar suggereerde moet het lukkenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Daar mag nog wel wat bijkomen
Helaas kunnen we Rob niet sponsoren voor zijn etentje bij De Librije
damn. dat wordt dan een klein kalfjequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan 10kg vlees moet je belasting voor betalen.
Donker genoeg he?quote:
vers uit de koequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
damn. dat wordt dan een klein kalfje
Je nieuwste vibrator?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als we doen wat Oscar suggereerde moet het lukkenMoeten Rob en z'n verloofde wel tolereren dat er een heel stel FOK!kers mee gaat
Jep, de vorige was versletenquote:
Gewoon boeken als een studiereisje tbv Noorwegenweekquote:
Nou...quote:
In strikt vertrouwen gedraaidquote:
Ik heb nog wel een paar playlists liggenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon boeken als een studiereisje tbv Noorwegenweek![]()
Hele week obscure Noorse muziek. Kun je het aftrekken vd belasting
Oeh, dat is best lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
Hoe verhoudt zich dat tot Irish Stout?
Guinness
Nou, het spoelwater waar we geen plek meer voor hadden in de kookketel was op zich nog potent genoeg om daar een stout van een procent of 5 van te brouwenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou...![]()
Hoe verhoudt zich dat tot Irish Stout?
Guinness
Ja, krijg ik daar weer een opmerking overquote:
Oewquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar playlists liggen
N (#1) (30-11-2016) MUZ / Radio 49 #1569 - Radio voor Tinie met DJ 11...
N (#2) (20-12-2016) MUZ / Radio 49 #1590 - Ewaa
N (#3) (09-01-2017) MUZ / Radio 49 #1617 - Lieve Noor, hoe staat we er voor?
Wie schrijft het onderzoeksplan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Of subsidie aanvragen in het kader van het mengen van Nederlandse mensen en Noorse muziek. En daar de effecten van meten. Ofzo.
De bevindingen zijn helaas al bekend... Noorse muziek heeft een uitstekende uitwerking op mensenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Of subsidie aanvragen in het kader van het mengen van Nederlandse mensen en Noorse muziek. En daar de effecten van meten. Ofzo.
Het effect van een concert met Goat the Head op een bilaterale muziekrelatie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Ik bedoelde dus niet de belastinginspecteur aftrekken. De belastingquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, krijg ik daar weer een opmerking over
wat zou je daar ook mee berereiken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus niet de belastinginspecteur aftrekken. De belasting
Vunzen hier![]()
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige auditquote:
Als hij nou net met de kwak twee "foute" paginas in je administratie vastplakt komt alles goed.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige audit
ligt eraan, misschien krijg je er extra aftrekposten doorquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige audit
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddagquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan ben je even 5 minuten weg, kom je terug en lees je dit...
Niveautje weer.
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddag
Nu al zondag?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zondagavond is het nieuwe vrijdagmiddag
dit is Fok hequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef just me het volgende:
[..]op vrijdagmiddag sta ik op de golfbaan en daar worden dit soort dingen niet besproken
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ikquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu al zondag?
/werkeloosleef
(had vrijdag officieel mijn laatste werkdag)
Beetje spelen met ballenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef just me het volgende:
op vrijdagmiddag sta ik op de golfbaan en daar worden dit soort dingen niet besproken
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu al zondag?
/werkeloosleef
(had vrijdag officieel mijn laatste werkdag)
Fogel zoekt geen aftrekposten tochquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ik
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
heben ze je wel verwend ? bedankt bedoel ik
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehadquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
Glasding voor aan de muur, niet de kunstenaar aan de muur.
Pårkærbøhær heet het dåårquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef knokkels het volgende:
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doen
Ik hang liever geen mensen aan mijn muur.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehad![]()
een kunstanares aan de muur, waarom krijg ik nu SM ideeenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
als het een kunstenares was had je er vast geen problemen mee gehad![]()
Voor 100k¤ per jaar en reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer kom ik wel hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik weet nog wel ergens waar je parkeerbeheer kunt doen
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:49 schreef Fogel het volgende:
Kreeg een mooie glasdinges van een of andere kunstenaar voor aan de muur mee, een iphone en een PC, en een zak geld.
Dat is zo'n obscuur tentje met rood licht midden in een bos?quote:
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer isquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor 100k¤ per jaar en reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer kom ik wel hoor
Ik zou spontaan m'n huidige baan opzeggenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer is
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een kunstanares aan de muur, waarom krijg ik nu SM ideeen
quote:
Dan zeg ik mijn baan meteen op en.... uhh.. wacht.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat er dan opeens erg veel interesse in parkeebeheer is
verdammt, vergeten een lot te kopenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb net de uitslag van de Staatsloterij bekeken en de uitkomst is dat ik ook morgen weer moet werken.
Je mag die van mij kopenquote:
Moggequote:
Gefeli met je nieuwe huisquote:
quote:
Kan het me niet voorstellenquote:
Hij komt wel terug want er gaat niets boven R49quote:
weet ik veel wat jij op zolder hebtquote:
Ha Rafquote:
De meesten hebben dat soort spul in de kélder, i.v.m. geluidsoverlast voor de buren.quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De meesten hebben dat soort spul in de kélder, i.v.m. geluidsoverlast voor de buren.
* knokkels steelt Possie's zakdoekquote:
quote:
Oh daar wil ik wel wonenquote:
Lelijke kleurstelling, maar soit, als je nog zo'n set over hebtquote:
Was het eerste plaatje dat ik zo snel kon vindenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Lelijke kleurstelling, maar soit, als je nog zo'n set over hebt
Enimen?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:05 schreef just me het volgende:
En bedankt Possie dat je Muis kennis hebt laten maken met Enimen...
Graag gedaan. Toen ik haar leerde kennen was ze serieus meer van de klassieke muziek en muziek uit de hele oude doos. Dit was een duidelijke eye opener voor haar.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:05 schreef just me het volgende:
En bedankt Possie dat je Muis kennis hebt laten maken met Enimen...
schreef ik het weer verkeerdquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de mensen die dit niet wisten dit was jaren lang een fav van Muisje....
het was sarcastisch bedoeldquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Toen ik haar leerde kennen was ze serieus meer van de klassieke muziek en muziek uit de hele oude doos. Dit was een duidelijke eye opener voor haar.
Zegt de oude doosquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
het was sarcastisch bedoeld![]()
Ik ga wel mee met de klassieke muziek en de oude doos muziek
Tot ik haar wees op headlights en hoe hij zijn moeder vergaf in dat nummer.... Daarna was dat in mijn ogen haar fav.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de mensen die dit niet wisten dit was jaren lang een fav van Muisje....
met grijze krulletjes harenquote:
Welterustenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me van de bank naar m'n bed verplaatsen.
Knokkels, bedankt voor het draaien en welterusten alvast
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Trustequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Ohw...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
het was sarcastisch bedoeld![]()
Ik ga wel mee met de klassieke muziek en de oude doos muziek
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Probeer ik nu wel te doen hoorquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ohw...Dacht dat je serieus was want Eminem heeft serieus goede teksten. Het enige wat je moet doen is willen luisteren en echt eens goed luisteren naar zijn teksten.
CindieY, slaap lekker... en jij bedankt dat je er ook weer was!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:10 schreef CindieY het volgende:
Niks mis mee. Ik vind Duits voor muziek een mooiere taal dan Nederlands...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:13 schreef spijkerbroek het volgende:
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Het klopt nog altijd
quote:
quote:
Ik en vele "oldbies" hier kunnen je daar wel op wijzen. Ik was hier het afgelopen jaar niet veel maar ik was en hopelijk ben een goede vriend van haar. Al was onze vriendschap wat verwaterd de laatste tijd.quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ik merk dat ik niet zo goed weet welke nummers gepast zijn om te draaien als nagedachtenis aan Muis. Ik weet ook nog niet hoe ik mijn volgende show ga invullen. Wordt - denk ik - geen reguliere show.
Ik heb er ook totaal geen problemen mee. Sterker nog: heerlijke taalquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Niks mis mee. Ik vind Duits voor muziek een mooiere taal dan Nederlands...
je zult nog wel genoeg air-miles hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:17 schreef Fogel het volgende:
VNV
"Bijna" concerttijd
Moet nog steeds een ticket naar Duitsland boeken...
Met Fogel's Airmiles chartert hij gewoon een privevliegtuigquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult nog wel genoeg air-miles hebben
Knok... Mic !!!quote:
Na twee keer business class naar Tokyo in een jaar?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
je zult nog wel genoeg air-miles hebben
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Na twee keer business class naar Tokyo in een jaar?
Ja hoor
(kan zelfs een derde keer naar Tokyo)
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Ik keek ook nog hequote:
Mijn Muis show was compleet foutloosquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
As a knokkels radio program grows longer, the probability of a fuck up approaches 1
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn Muis show was compleet foutloos![]()
![]()
Zo hoort het ook
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbiequote:Op zondag 1 oktober 2017 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Veel gelezen maar weinig over Muis haar Glee shows.... Zo geniaal, de origginele nummers draaien, en dan claimen dat ze het gecovert hadden van GLee...![]()
![]()
eigenlijk wel jammer...quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
Je vergat een 4quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
dat is voor mijn R49 tijd, ik ben eigenlijk best een R9 newbie
nu 2,5 jaar denk ik
quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Jaquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dus alleen bij speciale momenten doe je je best?
Shoot, 2e typo vanavondquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie is geen R9 newbee? Begin je een nieuwe radio??
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, jaquote:
Rollerguy?quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme gripquote:
flop!quote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Quizvraag voor thuis: wie produceerde de muziek voor Rollergirl? Hint: tegenwoordig is ze met hem getrouwd.
ik was al zo trots dat het vrijdagavond goed gingquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels trekt de fles wijn uit just me's ferme grip
De (op dat moment aanstaande) man van Rollergirlquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Pff ze doet nog een en ander bij de golfclubquote:Op zondag 1 oktober 2017 23:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
hele tijd bezig met cijfertjes op school.. Nu is ze pensionado. Dan mag dat, ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |