daar heb ik Truus van gekochtquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En anders sponsort ze de reis wel uit haar riante gouden handdruk.
Als we doen wat Oscar suggereerde moet het lukkenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Daar mag nog wel wat bijkomen
Helaas kunnen we Rob niet sponsoren voor zijn etentje bij De Librije
damn. dat wordt dan een klein kalfjequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Meer dan 10kg vlees moet je belasting voor betalen.
Donker genoeg he?quote:
vers uit de koequote:Op zondag 1 oktober 2017 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
damn. dat wordt dan een klein kalfje
Je nieuwste vibrator?quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als we doen wat Oscar suggereerde moet het lukkenMoeten Rob en z'n verloofde wel tolereren dat er een heel stel FOK!kers mee gaat
Jep, de vorige was versletenquote:
Gewoon boeken als een studiereisje tbv Noorwegenweekquote:
Nou...quote:
In strikt vertrouwen gedraaidquote:
Ik heb nog wel een paar playlists liggenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon boeken als een studiereisje tbv Noorwegenweek![]()
Hele week obscure Noorse muziek. Kun je het aftrekken vd belasting
Oeh, dat is best lekker.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
Hoe verhoudt zich dat tot Irish Stout?
Guinness
Nou, het spoelwater waar we geen plek meer voor hadden in de kookketel was op zich nog potent genoeg om daar een stout van een procent of 5 van te brouwenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou...![]()
Hoe verhoudt zich dat tot Irish Stout?
Guinness
Ja, krijg ik daar weer een opmerking overquote:
Oewquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar playlists liggen
N (#1) (30-11-2016) MUZ / Radio 49 #1569 - Radio voor Tinie met DJ 11...
N (#2) (20-12-2016) MUZ / Radio 49 #1590 - Ewaa
N (#3) (09-01-2017) MUZ / Radio 49 #1617 - Lieve Noor, hoe staat we er voor?
Wie schrijft het onderzoeksplan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Of subsidie aanvragen in het kader van het mengen van Nederlandse mensen en Noorse muziek. En daar de effecten van meten. Ofzo.
De bevindingen zijn helaas al bekend... Noorse muziek heeft een uitstekende uitwerking op mensenquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Of subsidie aanvragen in het kader van het mengen van Nederlandse mensen en Noorse muziek. En daar de effecten van meten. Ofzo.
Het effect van een concert met Goat the Head op een bilaterale muziekrelatie.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oew![]()
Ik bedoelde dus niet de belastinginspecteur aftrekken. De belastingquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, krijg ik daar weer een opmerking over
wat zou je daar ook mee berereiken?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus niet de belastinginspecteur aftrekken. De belasting
Vunzen hier![]()
Waarschijnlijk kleverige handen, vlekken en een stevige auditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |