Die track was volgens mij gebaseerd op een basloop van Stevie Wonder, trouwens. (Vision One, cq. die remix voor de Japanse zangeres)quote:Op maandag 9 januari 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vision Games van Yello die op vakantie in Noorwegen zijn geweest...
Ik heb geen idee wat ze in vredesnaam bezield heeft om dit te maken. Het heeft in elk geval bar weinig met het originele nummer te makenquote:Op maandag 9 januari 2017 22:14 schreef Stien_Struis het volgende:
Veel rook in de studio zo te horen.
America van Prince duurde 21.43 minuten...quote:Op maandag 9 januari 2017 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zich wekenlang verheugd op het draaien van deze plaat
Ongetwijfeld één van de langstdurende tracks die ooit op Radio 49 is gedraaid.
Respectquote:Op maandag 9 januari 2017 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
America van Prince duurde 21.43 minuten...
Een 12 inch die je op 33 toeren moet afspelen. Eén track op kant 1...
Zet 'm er net op.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
Wil er straks om 22:30 uur nog iemand draaien?
Ik ga niet meer verlengen. Na drie N-shows is de koek echt helemaal op.
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
22:30 - 00:30 Late plaatjes met Stien S.
Ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro...quote:Op maandag 9 januari 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
De show zit er bijna op. We eindigen zo meteen helaas in de gevangenis, maar gelukkig is het er wel aangenaam...
Zoietsquote:Op maandag 9 januari 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga niet langs start, u ontvangt geen 20.000 euro...
quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
Thx voor de tunes die ik mee heb gekregen!
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Thnx 11, alles op orde hier nu en gaaaan.
Ze hebben vast wel internet daar, mobiel wordt ander verhaal.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereidingen voor een echte live Carribean uitzending over een tijdje zijn begonnen.
Eens kijken of dat lukt...
Ben benieuwdquote:Op maandag 9 januari 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Voorbereidingen voor een echte live Carribean uitzending over een tijdje zijn begonnen.
Eens kijken of dat lukt...
Mobiel is ook geen probleem, moet alleen wat apparatuur daar regelen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:53 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel internet daar, mobiel wordt ander verhaal.
Toffe muziek best wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
Sonique... daar kwam ik vandaag ook nog een cd-single van tegen....
Heb ergens een CD liggen, volgens mij ook de enige maar geen idee eik.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Ik kwam de cd-single van Sky tegen..
Dido heeft een paar jaar geleden nog een album uitgebracht, geproduceerd door haar broer Rollo (bekend van o.a. Faithless). Daar ging een periode van stilte aan vooraf vanwege familieproblemen (overleden vader, meen ik).quote:
Oeiquote:Op maandag 9 januari 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
Het begint hier weer aardig mistig te worden in de studio.
Er smeulde nog wat in de asbak, opgelost.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei
Het KNMI had helemaal geen mist voorspeld...
Als jij het zegt, dan geloof ik datquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:15 schreef Stien_Struis het volgende:
Deze band zit zeker weten aan de paddo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |