Wijs zullen ze nooit wordenquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:01 schreef knokkels het volgende:
Gefeliciteerd FOK!
Dat je maar oud en wijs mag worden.
Altijd leukquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:12 schreef knokkels het volgende:
zal ik er enige deuntjes in gooien?![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik weet het ook nietIedereen gaf me maar bier gisteren na de klus
quote:
quote:
Luisteren jullie ook mee, of zijn jullie hem alweer schnell gesmeerd?quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:02 schreef zorro28 het volgende:
Oh zie nu pas dat ik LaPo had vorige topic. Sorry!
Ik was gaan eten
Gefeliciteerd!quote:
hij kijkt dartsquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luisteren jullie ook mee, of zijn jullie hem alweer schnell gesmeerd?
Jeans!quote:
CAFFEINE! IN MY COFFEEquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, met je koffiedag dus hè!
https://www.daysoftheyear.com/days/coffee-day/
Verandering is engquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Gup heeft 4 luisteraars. Dus die lui zitten de hele tijd naar dezelfde 6 nummers te luisteren?
Die Toten Hosen - Eisgekühlter Bommerlunderquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:35 schreef peaceman het volgende:
hier nog steeds bezig met mijn voorkeuzelijst voor mijn top 1000...
quote:
Kan niet kloppen...quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:31 schreef CindieY het volgende:
Gup heeft 4 luisteraars. Dus die lui zitten de hele tijd naar dezelfde 6 nummers te luisteren?
quote:Programma van vandaag
21:40 - 23:40 DJ Knokkels - Zonder Herhalingen DJ Knokkels Zonder Herhalingen
Nee, nu zijn het er vijfquote:
quote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben al ingeschakeld, maar ik ga zometeen ook ff ZML kijken.
Alrighty thenquote:
Dit is een sideproject van KLFquote:Op zondag 1 oktober 2017 21:51 schreef CindieY het volgende:
![]()
Ik moet nodig eens het laatste seizoen gaan kijken
zitten er goede remmen op?quote:Op zondag 1 oktober 2017 21:54 schreef knokkels het volgende:
Zo'n bureaustoel met wieltjes is best fijn. Moest even wat regelen achter mijn subwoofer, en ik heb wel genoeg gestaan vandaag. *rolt erheen en weer terug
Remmen? Nah, livin' life on the edge man. Gewoon lekker door de bochten scheuren. Die centripetale krachtenquote:
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Remmen? Nah, livin' life on the edge man. Gewoon lekker door de bochten scheuren. Die centripetale krachten
quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
Zou trouwens leuk zijn als de luisteraars ook meeposten
draait er iemand eigenlijk?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
Zou trouwens leuk zijn als de luisteraars ook meeposten
Ja, halloquote:
quote:Programma van vandaag
21:40 - 23:40 DJ Knokkels - Zonder Herhalingen DJ Knokkels Zonder Herhalingen
Nog steeds dan?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:06 schreef CindieY het volgende:
Ik wilde net posten dat het na een refresh nog steeds stil was
Heb je op school niet opgelet? Want dat hele bericht is in de verleden tijd geschreven.quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog steeds dan?
Want ik heb net geluisterd bij mezelf en ik hoor mezelf wel. Nou ja, de muziek dan
ik heb een klein beetje last van Beergogglesquote:Op zondag 1 oktober 2017 22:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je op school niet opgelet? Want dat hele bericht is in de verleden tijd geschreven.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |