Benieuwd hoe onlogisch van deze mokerklap herstelt.quote:Op maandag 18 september 2017 16:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mwoah. Jouw opmerking was max een 6.2/10 en die van El Kapo toch wel dikke 8.7/10. Maar ik haal bij Kapo 0.4 eraf, omdat hij een eerdere vraag van mij volledig heeft genegeerd. Dus 6.2 voor jou en Kapo een 8.3.
Wanneer is de week voor het pestenquote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
het is de week tegen het pesten jongens.
in de week van speelronde 364.quote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is de week voor het pesten
Oké lelijk.quote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
Om pesten te voorkomen moeten we onlogisch toch wijzen op zijn tekortkomingen.quote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
lekker boeiend, fuck datquote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
Behalve je onzin hier dan.quote:Op maandag 18 september 2017 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Er is weer niks uit m'n klauwen gekomen vandaag...
Ja.quote:Op maandag 18 september 2017 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n film over hem in de stad uitgezonden laatst?
Triest. Hij komt als een sympathieke man over en in tegenstelling tot andere burgervaders verstaat hij wel de taal van het 'gewone' volk.quote:
Halsema wordt burgermoeder, u leest het hier voor het eerst.quote:
Als dat maar goed gaat..quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halsema wordt burgermoeder, u leest het hier voor het eerst.
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En zelf roken als een ketter.quote:Op maandag 18 september 2017 16:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...
dunno, tips?quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kan niet langer wachten tot Drizzt eindelijk eens uit zijn nest rolt dus bij deze; wat gaan jullie eten vandaag?
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2017 16:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...
Moet ik nog bepalenquote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kan niet langer wachten tot Drizzt eindelijk eens uit zijn nest rolt dus bij deze; wat gaan jullie eten vandaag?
quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 18 september 2017 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je ook nog boodschappen doen dan?
AVGquote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat was pijnlijk destijds toen bleek dat zij haar eigen kinderen naar een andere school stuurde dan haar idealistische geleuter deed voorkomen.quote:Op maandag 18 september 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.
Halsema lijkt me zo'n type man hebben uitgekozen die haar nooit domineert in bed.quote:Op maandag 18 september 2017 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zelf roken als een ketter.
Roodbarsfilet met puree en ovengegrilde courgette, paprika en ui.quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoiquote:Op maandag 18 september 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.
Akkoordquote:Op maandag 18 september 2017 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roodbarsfilet met puree en ovengegrilde courgette, paprika en ui.
quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
9 uur alquote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]jonge, ik was om 9u wakker.
Ik ga zo spaghetti maken
Jeetje, wat vroeg voor jouw doen. Voel je je wel goed?quote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo spaghetti maken
Dat je dit nog aan vincenzo moet uitleggen is eigenlijk te gek voor woorden.quote:
VISJE SIMONISquote:Op maandag 18 september 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook wel zin in, maarja de vis moet gebakken worden. Misschien doe ik er toch rijst bij.
In Rotterdam is gebleken dat met of zonder oude diesels geen verschil maakt. Dan moet je direct kappen met die onzinnige maatregelen.quote:Op maandag 18 september 2017 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
En alle smerige diesels de stad uit, behalve die uit de jaren 80 van haar eigen man.
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.quote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo spaghetti maken
Mijn darmen doen het fantastisch hoor.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.
Geo4kant heeft de matige darmen.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.
quote:Op maandag 18 september 2017 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je dit nog aan vincenzo moet uitleggen is eigenlijk te gek voor woorden.
HEY VINCENZO WAKKER WORDEN JONGEN
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Rotterdam is gebleken dat met of zonder oude diesels geen verschil maakt. Dan moet je direct kappen met die onzinnige maatregelen.
Ruiken wel lekkerquote:Op maandag 18 september 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.
quote:
Hoiquote:
Er doen andere verhalen de ronde...quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn darmen doen het fantastisch hoor.
Volgende maand verwacht ik.quote:Op maandag 18 september 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer eens in Den Haag dan?
Volwassen mensen die op scooters rijden moeten ze sowieso een boete geven.quote:Op maandag 18 september 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.
Eens. Maar ik vind benzine en sommige diesel uitlaatgassen ook lekker ruiken.quote:
Geo. Maar Drizzt heeft ook gevoelige darmen, alleen dat weet hij zelf nog niet. Maar bij deze hebben we dat dus beslist.quote:Op maandag 18 september 2017 17:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Er was toch een andere user met gevoelige darmen.
En dan was ik er nog niet eensquote:Op maandag 18 september 2017 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
Het doet me deugd om te constateren dat we weer zo'n gezellige groep hebben in de SC.
Kerosinegenotquote:Op maandag 18 september 2017 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind benzine en sommige diesel uitlaatgassen ook lekker ruiken.
Ben je inhoudelijk met hen eens of vind je het gewoon leuk dat hij die liberals over de zeik krijgt?quote:
Dat was het punt.quote:Op maandag 18 september 2017 17:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan was ik er nog niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lach die liberals uit jaquote:Op maandag 18 september 2017 17:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je inhoudelijk met hen eens of vind je het gewoon leuk dat hij die liberals over de zeik krijgt?
Want zolang Alex Jones geen duidelijkheid verschaft over de lizardpeople, neem ik alles met een vrachtwagen zout.
quote:Op maandag 18 september 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was het punt.Leuk grapje. Je zou die humoristische kant van je vaker moeten tonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kapotte klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan.quote:Op maandag 18 september 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lach die liberals uit ja
en alex jones heeft ook weleens gelijk ja
Hij had gelijk toen hij zei dat Obama de kikkers homosexueel maakte met chemicaliën maar verder?quote:Op maandag 18 september 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lach die liberals uit ja
en alex jones heeft ook weleens gelijk ja
niet bij een 24 uurs klokquote:Op maandag 18 september 2017 17:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een kapotte klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan.
dat lijkt me niet neequote:Op maandag 18 september 2017 17:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij had gelijk toen hij zei dat Obama de kikkers homosexueel maakte met chemicaliën maar verder?
Naja mss cloud people
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 18 september 2017 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er doen andere verhalen de ronde...
Knettergek. Het gevaar komt van links.quote:
Maakt dat de idioterie van die linkscommunisten met hun maakbare samenleving minder eng?quote:Op maandag 18 september 2017 17:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je inhoudelijk met hen eens of vind je het gewoon leuk dat hij die liberals over de zeik krijgt?
Want zolang Alex Jones geen duidelijkheid verschaft over de lizardpeople, neem ik alles met een vrachtwagen zout.
quote:Op maandag 18 september 2017 17:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kom nog uit de tijd van de analoge klok.
Ik dacht dat we het over Alex Jones hadden.quote:Op maandag 18 september 2017 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt dat de idioterie van die linkscommunisten met hun maakbare samenleving minder eng?
Jij begint over Alex Jonesquote:Op maandag 18 september 2017 17:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over Alex Jones hadden.
Ik wist niet dat als ik me uitspreek over de gekke uitspraken van Alex dat ik gelijk in de ideale linkscommunistische hoek wordt geplaatst.
Je bent het wel met ons eens dat Alex Jones écht een mongool is tochquote:Op maandag 18 september 2017 17:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij begint over Alex Jones
domme mongool
Infowars = Alex Jones.quote:Op maandag 18 september 2017 17:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jij begint over Alex Jones
domme mongool
quote:Op maandag 18 september 2017 17:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Infowars = Alex Jones.
Vissenkop.
hij is wel wat apartquote:Op maandag 18 september 2017 17:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent het wel met ons eens dat Alex Jones écht een mongool is toch
hij doet het niet alleen hoorquote:Op maandag 18 september 2017 17:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Infowars = Alex Jones.
Vissenkop.
Oké Piet, tot 2025quote:Op maandag 18 september 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Piet Paulusma; Binnen nu en acht jaar een elfstedentocht
Ik heb het toch ook totaal niet over jou?quote:Op maandag 18 september 2017 17:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over Alex Jones hadden.
Ik wist niet dat als ik me uitspreek over de gekke uitspraken van Alex dat ik gelijk in de ideale linkscommunistische hoek wordt geplaatst.
Johquote:Op maandag 18 september 2017 17:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent het wel met ons eens dat Alex Jones écht een mongool is toch
JC is JCquote:Op maandag 18 september 2017 17:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Je weet het niet bij JC hè. Die man is politiek gezien een beetje vreemd
ahaquote:Op maandag 18 september 2017 17:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Je weet het niet bij JC hè. Die man is politiek gezien een beetje vreemd
Ik heb een fles Girardin in de koelkast staanquote:Op maandag 18 september 2017 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, ik kan werkelijk geen IPA meer drinken.
De koude dagen mogen snel komen, dan kan ik weer aan de donkere biertjes.
Ik had vorige week een 1882 en een Cuvé René. Niks mis mee, mijn vriendin drinkt het ook graag.quote:Op maandag 18 september 2017 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een fles Girardin in de koelkast staan
4 euro voor een grote
Ga ik zo maar eens naar binnen gieten
Lekker man.quote:Op maandag 18 september 2017 17:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had vorige week een 1182 en een Cuvé René. Niks mis mee, mijn vriendin drinkt het ook graag.
Ahhh dan voelde ik me onterecht aangevallen.quote:Op maandag 18 september 2017 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook totaal niet over jou?
Er zijn zoveel gekken op de wereld.quote:Op maandag 18 september 2017 17:50 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik weet nog vlak na 9/11 dat ik voor het eerst over hem hoorde en dat hij zeer plausibel overkwam, maar naarmate de tijd vorderde kwam er langzaam achter dat het een gekkie was.
Zijn liveshows duren trouwens 3 a 4 uur waarbij de kijker gestimuleerd worden om allerlei producten te kopen van zijn website die allemaal zwaar overpriced zijn.
John Olivier had er een leuk clipje over.
Bijna 7.5 miljard, geloof ik.quote:Op maandag 18 september 2017 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel gekken op de wereld.
Moet je eens een goede IPA drinken.quote:Op maandag 18 september 2017 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, ik kan werkelijk geen IPA meer drinken.
De koude dagen mogen snel komen, dan kan ik weer aan de donkere biertjes.
Je hebt toch de berichtgeving rondom zijn scheiding wel gevolgd?quote:Op maandag 18 september 2017 17:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ie echt zwakzinnig is
The mist film?quote:Op maandag 18 september 2017 18:03 schreef Saind het volgende:
Welke zal ik vanavond eens kijken, Starship Troopers of The Mist?
mist de serie denk ikquote:Op maandag 18 september 2017 18:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
The mist film?
Want dat was echt een kutfilm eersteklas.
Filmquote:Op maandag 18 september 2017 18:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
The mist film?
Dit zijn de keuzes voor vanavondquote:Op maandag 18 september 2017 18:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
The mist film?
Overweeg het serieus of was het een soort van grap? Zo van welke van de 2 kutfilms zal ik vanavond eens kijken?quote:
Ken je de films Brainscan en Braindead?quote:Op maandag 18 september 2017 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit zijn de keuzes voor vanavond
[ afbeelding ]
Nee overweeg ik serieusquote:Op maandag 18 september 2017 18:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Overweeg het serieus of was het een soort van grap? Zo van welke van de 2 kutfilms zal ik vanavond eens kijken?
Anders heb ik een nog een goede tip voor je.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 18 september 2017 18:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ken je de films Brainscan en Braindead?
Hoezo dit lijstje?quote:Op maandag 18 september 2017 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit zijn de keuzes voor vanavond
[ afbeelding ]
Starship is een soort van cult. Van als je kostbare tijd gaat verdoen, zijn er betere films.quote:Op maandag 18 september 2017 18:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee overweeg ik serieus
En starship troopers is goed man
Sowieso Paul Verhoeven
behalve showgirls
Ik vind veel cultfilms wel tofquote:Op maandag 18 september 2017 18:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Starship is een soort van cult. Van als je kostbare tijd gaat verdoen, zijn er betere films.
Voordat je jezelf vergiftigd, kijk naar Contratiempo (Spaanse thriller).quote:Op maandag 18 september 2017 18:13 schreef Saind het volgende:
Nou eerst maar ff koken. Dus boodschappen doen
Gaat goed.quote:Op maandag 18 september 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker geil vandaag. En met jou?
Waar is GGMM eigenlijk?quote:Op maandag 18 september 2017 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
Het doet me deugd om te constateren dat we weer zo'n gezellige groep hebben in de SC.
Dan vraag je om aangereden te worden.quote:Op maandag 18 september 2017 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Foeilelijk. Blauw met roze () stippen.
Beetje wel.quote:Op maandag 18 september 2017 18:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan vraag je om aangereden te worden.
JIJ OOK ALquote:Op maandag 18 september 2017 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen grote bek tegen Jojoortje he.
quote:Op maandag 18 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanaf nu alle chips die jij koopt over datum is.
Hey Scrumquote:Op maandag 18 september 2017 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond vrienden en vriendinnen.
Produceren jullie daar wel iets anders daar in Tukkerland? Of eten jullie rechtstreeks van het land?quote:
moet jij nodig zeggen bigquote:
oke onze vriendschap is voorbijquote:Op maandag 18 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanaf nu alle chips die jij koopt over datum is.
Ze hebben speciaal voor mij een cryptoforum geopend.quote:Op maandag 18 september 2017 17:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goffedomme Typo!!!
Sinds wanneer ben jij blauw of heb je de taken overgenomen van LBM?
Ik snap nooit zo goed waarom ze daar altijd mad zijn terwijl ze psv wegspeelden met 10 manquote:Op maandag 18 september 2017 18:49 schreef KingRoland het volgende:
het is weer genieten in het feyenoord-topic
Dan kun je ontkrachten dat ik veel TR's zet.quote:Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef Typisch het volgende:
Wat ook wel leuk is om te zien wie er nou daadwerkelijk van die hypocrietje klootzakjes zijn die op alles en iedereen intrappen om dan vervolgens wel zelfs constant te TR'en.
quote:Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef Typisch het volgende:
Wat ook wel leuk is om te zien wie er nou daadwerkelijk van die hypocrietje klootzakjes zijn die op alles en iedereen intrappen om dan vervolgens wel zelfs constant te TR'en.
Kun je TR's zien in subfora waar je geen mod bent?quote:Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef Typisch het volgende:
denk het wel danquote:Op maandag 18 september 2017 19:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je TR's zien in subfora waar je geen mod bent?
Heel de foks, ja.quote:Op maandag 18 september 2017 19:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je TR's zien in subfora waar je geen mod bent?
Hoeveel positieve notes heb ikquote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de foks, ja.
Ook alle notes.
Al paar keer smakelijk gelachen, ook om die van mezelf.
heb jij mijn 300ste, neem aan positieve, note gegeven?quote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de foks, ja.
Ook alle notes.
Valt mij tegenquote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Nog nooit een TR geplaatst en nog nooit een note ontvangen.
jaquote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Saind het volgende:
Ik snap het punt van die notes niet zo
je kunt min of meer oneindig notes sparen zonder ban toch?
Ja, boeit mij ook geen zier.quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Saind het volgende:
Ik snap die hele notes betekenis nietquote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de foks, ja.
Ook alle notes.
Het is een soort van kladblokje voor mods.quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Saind het volgende:
Maar boeit dat de mods dan?quote:Op maandag 18 september 2017 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een soort van kladblokje voor mods.
Als je wat goeds, kuts of structureel doet kunnen de mods dat aangeven.
Het is niet x aantal notes = ban.
quote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de foks, ja.
Ook alle notes.
Zal je leren.quote:Op maandag 18 september 2017 19:08 schreef Saind het volgende:
Ik heb sinds gisteren hoofdpijn. Kutleven
zaterdag iets te zwaar dagje gehad
wortelwrap?quote:Op maandag 18 september 2017 19:10 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb iets heel anders gegeten dan ik van plan was. De vis was nog langer houdbaar dus ik heb een asperge-linzen burger gegeten met oosterse wokgroenten in een wortelwrapje besmeerd met kruidige sambal en zoete sojasaus.
Stel dat jij al 3 keer een waarschuwing hebt gehad voor je taalgebruik buiten VBL (DIT IS PUUR HYPOTETISCH, maar wel een realistisch scenario) en je gaat nog een keer over de schreef.quote:
Best een baggersysteem.quote:Op maandag 18 september 2017 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel dat jij al 3 keer een waarschuwing hebt gehad voor je taalgebruik buiten VBL (DIT IS PUUR HYPOTETISCH, maar wel een realistisch scenario) en je gaat nog een keer over de schreef.
Als de FA's dan jouw notes terug lezen en zien dat je niet luistert dan kunnen zeg geneigd zijn jou een bannetje te geven. Terwijl ze zonder notes niet echt een beeld van je kunnen hebben natuurlijk.
Zo kijk ik er tegenaan, maar misschien zit het wel anders in elkaar.
Hoezo? Vind dat juist wel aardig.quote:
Fixedquote:Op maandag 18 september 2017 19:11 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriend heeft courgettesoep gemaakt.
Moeilijk lekker.
Najah, ik vind het alleen maar kut omdat het in mijn nadeel werktquote:Op maandag 18 september 2017 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoezo? Vind dat juist wel aardig.
Wat werkt er dan precies in je nadeel?quote:Op maandag 18 september 2017 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Najah, ik vind het alleen maar kut omdat het in mijn nadeel werkt.
dan kan je niet in verschillende subfora baggeren zonder banquote:Op maandag 18 september 2017 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat werkt er dan precies in je nadeel?
DM even je adres, ik heb die plakkaten hier in München voor je gevonden.. Als ik volgende week terug naar huis ga dan stuur ik ze op..quote:
Ik heb vandaag voor het eerst een smoothie met spinazie op. Was wel aardig.quote:Op maandag 18 september 2017 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Binnen de lijntjes baggeren is ook een kunst natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2017 19:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan kan je niet in verschillende subfora baggeren zonder ban
De geschiedenis. Als ik even zin heb om te zaniken, zou het fijn zijn als dat zaniken beoordeeld word, en niet dat ik dan een ban krijg omdat ik in het verleden ook wel eens gezanikt heb.quote:Op maandag 18 september 2017 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morgen mango, avocado, boerenkool denk ik.quote:Op maandag 18 september 2017 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst een smoothie met spinazie op. Was wel aardig.
alsof ze daar dan geen rekening mee kunnen houdenquote:Op maandag 18 september 2017 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De geschiedenis. Als ik even zin heb om te zaniken, zou het fijn zijn als dat zaniken beoordeeld word, en niet dat ik dan een ban krijg omdat ik in het verleden ook wel eens gezanikt heb.
Je krijgt ook geen hogere bekeuring als je elke week een bon krijgt voor 5 kilometer te hard, zeg maar.
Veelplegers krijgen volgens mij ook gewoon andere straffen hoor.quote:Op maandag 18 september 2017 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De geschiedenis. Als ik even zin heb om te zaniken, zou het fijn zijn als dat zaniken beoordeeld word, en niet dat ik dan een ban krijg omdat ik in het verleden ook wel eens gezanikt heb.
Je krijgt ook geen hogere bekeuring als je elke week een bon krijgt voor 5 kilometer te hard, zeg maar.
Ben niet zo'n fan van boerenkool. Mango en avocadoquote:Op maandag 18 september 2017 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Morgen mango, avocado, boerenkool denk ik.
Genot.
Nee, maar hele weken spinazie is niet goed voor je he.quote:Op maandag 18 september 2017 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van boerenkool. Mango en avocado
He bah, ik wist het niet 100% zeker maar ik dacht, dat kan ik vast wel zeggenquote:Op maandag 18 september 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Veelplegers krijgen volgens mij ook gewoon andere straffen hoor.
Waar is nap als je hem nodig hebt?
Ahh goed zo vriend! Ik dm je straks ff. Ik moet binnenkort ff oppassen op een ander huis.quote:Op maandag 18 september 2017 19:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
DM even je adres, ik heb die plakkaten hier in München voor je gevonden.. Als ik volgende week terug naar huis ga dan stuur ik ze op..
Een rechter kijkt altijd naar je strafblad.quote:Op maandag 18 september 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He bah, ik wist het niet 100% zeker maar ik dacht, dat kan ik vast wel zeggen.
Neem ook niet elke dag een smoothie. 2x per week ongv.quote:Op maandag 18 september 2017 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar hele weken spinazie is niet goed voor je he.
Ja, dat snap ik wel. Maar bij een 5 km te hard bonnetje komt er geen rechter aan te pas.quote:Op maandag 18 september 2017 19:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een rechter kijkt altijd naar je strafblad.
Staat een laag water in de poort hier waar je U tegen zegt. Ze zouden het komen wegpompen maar wanneer?quote:
We kunnen ook wel stellen dat een FOK!overtreding wel wat zwaarder weegt dan een 5km te hard.quote:Op maandag 18 september 2017 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar bij een 5 km te hard bonnetje komt er geen rechter aan te pas.
Ik kan smoothies niet binnenhouden. Echt heel vaag. Ook roomijs is herkauwen.quote:Op maandag 18 september 2017 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem ook niet elke dag een smoothie. 2x per week ongv.
misschien kan banny ook geldboetes gaan invoeren als je kanker zegtquote:Op maandag 18 september 2017 19:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
We kunnen ook wel stellen dat een FOK!overtreding wel wat zwaarder weegt dan een 5km te hard.
Pics van je vriendin, zodat we zelf kunnen bepalen of ze idd moeilijk lekker is.quote:Op maandag 18 september 2017 19:11 schreef Typisch het volgende:
Mijn vriendin heeft courgettesoep gemaakt.
Moeilijk lekker.
Echt kut man. Heel de dag prima weer en dan kom je thuis, gvd.quote:Op maandag 18 september 2017 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat een laag water in de poort hier waar je U tegen zegt. Ze zouden het komen wegpompen maar wanneer?
Dat is wel vreemd ja.quote:Op maandag 18 september 2017 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan smoothies niet binnenhouden. Echt heel vaag. Ook roomijs is herkauwen.
Dan redt voetbal FOKquote:Op maandag 18 september 2017 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan banny ook geldboetes gaan invoeren als je kanker zegt
Vanmorgen was het anders een natte boel hier. (kom maar weer met de flauwe grappen)quote:Op maandag 18 september 2017 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt kut man. Heel de dag prima weer en dan kom je thuis, gvd.
Oke, dat droge weer was niet zo erg vandaag.
Heeft je vrouw je uit huis gezet?quote:Op maandag 18 september 2017 19:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh goed zo vriend! Ik dm je straks ff. Ik moet binnenkort ff oppassen op een ander huis.
Alleen op de late avond moet ik geen frituur meer eten. Dat komt dan retour.quote:
quote:Op maandag 18 september 2017 19:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
alsof ze daar dan geen rekening mee kunnen houden
Ik houd dat prima binnen, maar je kunt tanden poetsen wat je wil daarna, het blijft de volgende ochtend alsof je een dooie rat hebt gegeten..quote:Op maandag 18 september 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen op de late avond moet ik geen frituur meer eten. Dat komt dan retour.
quote:Op maandag 18 september 2017 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, een wrap met wortel erin ipv 100% tarwe of mais.
Deze mensen.quote:
Zoals een goede mod het hoort te doenquote:Op maandag 18 september 2017 19:27 schreef Typisch het volgende:
Heb nog geen notes of banaanvragen gedaan.![]()
(dit stond eerst in de andere post maar dat ging verkeerd )
En kun je ook 's ochtends geen ontbijt eten en 's middags geen lunch? Frituur is voor de late avondquote:Op maandag 18 september 2017 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen op de late avond moet ik geen frituur meer eten. Dat komt dan retour.
De meeste vinden het wel bestquote:Op maandag 18 september 2017 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze mensen.![]()
Wat een goede tegenwerpingen geven ze.
Die rechtse zijn het.quote:Op maandag 18 september 2017 19:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn heel goed te verorberen.
natuurlijk wel. Ik eet trouwens ook zelden frituur.quote:Op maandag 18 september 2017 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En kun je ook 's ochtends geen ontbijt eten en 's middags geen lunch? Frituur is voor de late avond
In het gereformeerde Barneveld, dat net even iets meer gereformeerd is dan Papendrecht, willen ze toch zo snel mogelijk ter hemelen..quote:Op maandag 18 september 2017 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
De meeste vinden het wel best
het leven moet je toch maar uitzitten
jaartje eerder lijkt mij niet erg
Als je in goede gezondheid oud kunt worden en je bent gelukkig dan zie ik geen reden om niet een jaar langer te willen leven.quote:Op maandag 18 september 2017 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
De meeste vinden het wel best
het leven moet je toch maar uitzitten
jaartje eerder lijkt mij niet erg
Dit siert je. Ik eet het ongeveer 1x in de 3 weken.quote:Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
natuurlijk wel. Ik eet trouwens ook zelden frituur.
wie is er nou weer gelukkigquote:Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je in goede gezondheid oud kunt worden en je bent gelukkig dan zie ik geen reden om niet een jaar langer te willen leven.
Dat moet kunnen.quote:Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit siert je. Ik eet het ongeveer 1x in de 3 weken.
Ja Goffedomme, ik denk ik onderbouw je verhaal een beetje met het plaatje dat erbij hoort (ik vreet die dingen ook).quote:
gisteren kroketje opquote:Op maandag 18 september 2017 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En kun je ook 's ochtends geen ontbijt eten en 's middags geen lunch? Frituur is voor de late avond
R&P / Euthanasiequote:Op maandag 18 september 2017 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben best content op het moment
hoeveel op schaal van 1 tm 10quote:Op maandag 18 september 2017 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben best content op het moment
8je wel denk ikquote:
je kan zo kanker krijgen ofzoquote:Op maandag 18 september 2017 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
8je wel denk ik
ruimte voor verbetering, maar er moeten wel wat gekke dingen gebeuren wil ik in de zone van een onvoldoende terecht komen
ik denk dat ik tussen 4 en 6 zit afhankelijk van de dagquote:Op maandag 18 september 2017 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
8je wel denk ik
ruimte voor verbetering, maar er moeten wel wat gekke dingen gebeuren wil ik in de zone van een onvoldoende terecht komen
of het al hebbenquote:Op maandag 18 september 2017 19:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je kan zo kanker krijgen ofzo
weet niet, dat gaat puur op gevoelquote:Op maandag 18 september 2017 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer zou jij een 8 hebben dan?
Welke naïeve fase vraag ik mij dan af..quote:Op maandag 18 september 2017 19:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
typisch zit nu in zn naieve fase volgens sommige lieden hier
bij mij alleen btc 100k.quote:Op maandag 18 september 2017 19:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik ook een 8
ontbreekt alleen goed weer
Dat doet het alleen (in negatieve zin) als je er niet mee om kan gaan.quote:Op maandag 18 september 2017 19:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
oh geld maakt mijn geluksfactor niet lager of hoger
Ben nu wel zo lang al arm dat het echt vervelend begint te wordenquote:Op maandag 18 september 2017 19:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
oh geld maakt mijn geluksfactor niet lager of hoger
als je dood gaat kun je je geld toch niet meenemenquote:Op maandag 18 september 2017 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doet het alleen (in negatieve zin) als je er niet mee om kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |