9 uur alquote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]jonge, ik was om 9u wakker.
Ik ga zo spaghetti maken
Jeetje, wat vroeg voor jouw doen. Voel je je wel goed?quote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo spaghetti maken
Dat je dit nog aan vincenzo moet uitleggen is eigenlijk te gek voor woorden.quote:
VISJE SIMONISquote:Op maandag 18 september 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook wel zin in, maarja de vis moet gebakken worden. Misschien doe ik er toch rijst bij.
In Rotterdam is gebleken dat met of zonder oude diesels geen verschil maakt. Dan moet je direct kappen met die onzinnige maatregelen.quote:Op maandag 18 september 2017 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
En alle smerige diesels de stad uit, behalve die uit de jaren 80 van haar eigen man.
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.quote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo spaghetti maken
Mijn darmen doen het fantastisch hoor.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.
Geo4kant heeft de matige darmen.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.
quote:Op maandag 18 september 2017 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je dit nog aan vincenzo moet uitleggen is eigenlijk te gek voor woorden.
HEY VINCENZO WAKKER WORDEN JONGEN
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Rotterdam is gebleken dat met of zonder oude diesels geen verschil maakt. Dan moet je direct kappen met die onzinnige maatregelen.
Ruiken wel lekkerquote:Op maandag 18 september 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.
quote:
Hoiquote:
Er doen andere verhalen de ronde...quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn darmen doen het fantastisch hoor.
Volgende maand verwacht ik.quote:Op maandag 18 september 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer eens in Den Haag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |