Halsema wordt burgermoeder, u leest het hier voor het eerst.quote:
Als dat maar goed gaat..quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halsema wordt burgermoeder, u leest het hier voor het eerst.
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En zelf roken als een ketter.quote:Op maandag 18 september 2017 16:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...
dunno, tips?quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kan niet langer wachten tot Drizzt eindelijk eens uit zijn nest rolt dus bij deze; wat gaan jullie eten vandaag?
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2017 16:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...
Moet ik nog bepalenquote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kan niet langer wachten tot Drizzt eindelijk eens uit zijn nest rolt dus bij deze; wat gaan jullie eten vandaag?
quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 18 september 2017 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je ook nog boodschappen doen dan?
AVGquote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat was pijnlijk destijds toen bleek dat zij haar eigen kinderen naar een andere school stuurde dan haar idealistische geleuter deed voorkomen.quote:Op maandag 18 september 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.
Halsema lijkt me zo'n type man hebben uitgekozen die haar nooit domineert in bed.quote:Op maandag 18 september 2017 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zelf roken als een ketter.
Roodbarsfilet met puree en ovengegrilde courgette, paprika en ui.quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoiquote:Op maandag 18 september 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.
Akkoordquote:Op maandag 18 september 2017 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roodbarsfilet met puree en ovengegrilde courgette, paprika en ui.
quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |