Benieuwd hoe onlogisch van deze mokerklap herstelt.quote:Op maandag 18 september 2017 16:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mwoah. Jouw opmerking was max een 6.2/10 en die van El Kapo toch wel dikke 8.7/10. Maar ik haal bij Kapo 0.4 eraf, omdat hij een eerdere vraag van mij volledig heeft genegeerd. Dus 6.2 voor jou en Kapo een 8.3.
Wanneer is de week voor het pestenquote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
het is de week tegen het pesten jongens.
in de week van speelronde 364.quote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is de week voor het pesten
Oké lelijk.quote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
Om pesten te voorkomen moeten we onlogisch toch wijzen op zijn tekortkomingen.quote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
lekker boeiend, fuck datquote:Op maandag 18 september 2017 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
Behalve je onzin hier dan.quote:Op maandag 18 september 2017 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Er is weer niks uit m'n klauwen gekomen vandaag...
Ja.quote:Op maandag 18 september 2017 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er was toch ook zo'n film over hem in de stad uitgezonden laatst?
Triest. Hij komt als een sympathieke man over en in tegenstelling tot andere burgervaders verstaat hij wel de taal van het 'gewone' volk.quote:
Halsema wordt burgermoeder, u leest het hier voor het eerst.quote:
Als dat maar goed gaat..quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Halsema wordt burgermoeder, u leest het hier voor het eerst.
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En zelf roken als een ketter.quote:Op maandag 18 september 2017 16:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...
dunno, tips?quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kan niet langer wachten tot Drizzt eindelijk eens uit zijn nest rolt dus bij deze; wat gaan jullie eten vandaag?
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2017 16:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Auto in Amsterdam ten dode opgeschreven...
Moet ik nog bepalenquote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik kan niet langer wachten tot Drizzt eindelijk eens uit zijn nest rolt dus bij deze; wat gaan jullie eten vandaag?
quote:Op maandag 18 september 2017 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 18 september 2017 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je ook nog boodschappen doen dan?
AVGquote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat was pijnlijk destijds toen bleek dat zij haar eigen kinderen naar een andere school stuurde dan haar idealistische geleuter deed voorkomen.quote:Op maandag 18 september 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.
Halsema lijkt me zo'n type man hebben uitgekozen die haar nooit domineert in bed.quote:Op maandag 18 september 2017 16:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zelf roken als een ketter.
Roodbarsfilet met puree en ovengegrilde courgette, paprika en ui.quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoiquote:Op maandag 18 september 2017 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ieder kind verplicht naar een zwarte school, behalve die van haarzelf natuurlijk.
Akkoordquote:Op maandag 18 september 2017 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Roodbarsfilet met puree en ovengegrilde courgette, paprika en ui.
quote:Op maandag 18 september 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |