Precies om 4 uur gepost, held.quote:Op maandag 18 september 2017 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man wiens werkende leven zich in een constante sluimertoestand afspeelt.
Ik ook niet, ik word altijd extreem duf wakkerquote:
lidlquote:Op maandag 18 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Het betere college volgen
Op de bank met een bakkie koffie
Ze wisten precies hoe ze 10 man moesten bespelen.quote:Op maandag 18 september 2017 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was al redelijk in de olie. Maar het spel de tweede helft werkte heel ontnuchterend moet ik zeggen. En ik werd er ook nog eens nuchter van.
Dit is best een pijnlijke opmerking.quote:Op maandag 18 september 2017 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man wiens werkende leven zich in een constante sluimertoestand afspeelt.
Haalde ik altijd de beste cijfers voor.quote:Op maandag 18 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
En om 4 uur is het wat? Klaar met de werkdag?quote:Op maandag 18 september 2017 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies om 4 uur gepost, held.
Verder kan ik wel multitasken. Reflecteer a.u.b. je eigen tekortkomingen niet op mij
Een echte lekkere nap doe je na het legen van je balzak.quote:
Coffee nap proberen.quote:Op maandag 18 september 2017 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word altijd extreem duf wakker
Dit valt mee, zeker als je mijn vakkundig geplaatste counter leest.quote:Op maandag 18 september 2017 16:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is best een pijnlijke opmerking.
Bennekel de gekste.quote:Op maandag 18 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Wij van WC Eend.quote:Op maandag 18 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit valt mee, zeker als je mijn vakkundig geplaatste counter leest.
Ik neutraliseer hier volledig de diss van Kapo.
Scherp Napo!quote:
Waarom stel je jezelf voorquote:Op maandag 18 september 2017 15:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar het is half 4, lui varken
Mwoah. Jouw opmerking was max een 6.2/10 en die van El Kapo toch wel dikke 8.7/10. Maar ik haal bij Kapo 0.4 eraf, omdat hij een eerdere vraag van mij volledig heeft genegeerd. Dus 6.2 voor jou en Kapo een 8.3.quote:Op maandag 18 september 2017 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit valt mee, zeker als je mijn vakkundig geplaatste counter leest.
Ik neutraliseer hier volledig de diss van Kapo.
Oke wat ga je doen danquote:Op maandag 18 september 2017 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
Vanavond weer Van God Los trouwens.
Of Alzheimer?quote:Op maandag 18 september 2017 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
UTRECHT - Een fietser is afgelopen nacht van de A2 gehaald. Volgens een weginspecteur was de man op de fiets ’al drie uur aan het zoeken waar zijn huis ook alweer stond’.
jezus, hoe dronken ben je dan wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |