Jeetje, wat vroeg voor jouw doen. Voel je je wel goed?quote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]jonge, ik was om 9u wakker.
Ik ga zo spaghetti maken
Dat je dit nog aan vincenzo moet uitleggen is eigenlijk te gek voor woorden.quote:
VISJE SIMONISquote:Op maandag 18 september 2017 17:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook wel zin in, maarja de vis moet gebakken worden. Misschien doe ik er toch rijst bij.
In Rotterdam is gebleken dat met of zonder oude diesels geen verschil maakt. Dan moet je direct kappen met die onzinnige maatregelen.quote:Op maandag 18 september 2017 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
En alle smerige diesels de stad uit, behalve die uit de jaren 80 van haar eigen man.
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.quote:Op maandag 18 september 2017 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]jonge, ik was om 9u wakker.
Ik ga zo spaghetti maken
Mijn darmen doen het fantastisch hoor.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.
Geo4kant heeft de matige darmen.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor iemand met zwakke darmen eet je wel vaak troep.
quote:Op maandag 18 september 2017 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je dit nog aan vincenzo moet uitleggen is eigenlijk te gek voor woorden.
HEY VINCENZO WAKKER WORDEN JONGEN
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Rotterdam is gebleken dat met of zonder oude diesels geen verschil maakt. Dan moet je direct kappen met die onzinnige maatregelen.
Ruiken wel lekkerquote:Op maandag 18 september 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.
quote:
Hoiquote:
Er doen andere verhalen de ronde...quote:Op maandag 18 september 2017 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn darmen doen het fantastisch hoor.
Volgende maand verwacht ik.quote:Op maandag 18 september 2017 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer eens in Den Haag dan?
Volwassen mensen die op scooters rijden moeten ze sowieso een boete geven.quote:Op maandag 18 september 2017 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2takt-motoren in brommers schijnen tig keer vervuilender te zijn.
Eens. Maar ik vind benzine en sommige diesel uitlaatgassen ook lekker ruiken.quote:
Geo. Maar Drizzt heeft ook gevoelige darmen, alleen dat weet hij zelf nog niet. Maar bij deze hebben we dat dus beslist.quote:Op maandag 18 september 2017 17:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Er was toch een andere user met gevoelige darmen.
En dan was ik er nog niet eensquote:Op maandag 18 september 2017 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
Het doet me deugd om te constateren dat we weer zo'n gezellige groep hebben in de SC.
Kerosinegenotquote:Op maandag 18 september 2017 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. Maar ik vind benzine en sommige diesel uitlaatgassen ook lekker ruiken.
Ben je inhoudelijk met hen eens of vind je het gewoon leuk dat hij die liberals over de zeik krijgt?quote:
Dat was het punt.quote:Op maandag 18 september 2017 17:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan was ik er nog niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lach die liberals uit jaquote:Op maandag 18 september 2017 17:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je inhoudelijk met hen eens of vind je het gewoon leuk dat hij die liberals over de zeik krijgt?
Want zolang Alex Jones geen duidelijkheid verschaft over de lizardpeople, neem ik alles met een vrachtwagen zout.
quote:Op maandag 18 september 2017 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was het punt.Leuk grapje. Je zou die humoristische kant van je vaker moeten tonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kapotte klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan.quote:Op maandag 18 september 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lach die liberals uit ja
en alex jones heeft ook weleens gelijk ja
Hij had gelijk toen hij zei dat Obama de kikkers homosexueel maakte met chemicaliën maar verder?quote:Op maandag 18 september 2017 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lach die liberals uit ja
en alex jones heeft ook weleens gelijk ja
niet bij een 24 uurs klokquote:Op maandag 18 september 2017 17:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een kapotte klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan.
dat lijkt me niet neequote:Op maandag 18 september 2017 17:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij had gelijk toen hij zei dat Obama de kikkers homosexueel maakte met chemicaliën maar verder?
Naja mss cloud people
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 18 september 2017 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er doen andere verhalen de ronde...
Knettergek. Het gevaar komt van links.quote:
Maakt dat de idioterie van die linkscommunisten met hun maakbare samenleving minder eng?quote:Op maandag 18 september 2017 17:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ben je inhoudelijk met hen eens of vind je het gewoon leuk dat hij die liberals over de zeik krijgt?
Want zolang Alex Jones geen duidelijkheid verschaft over de lizardpeople, neem ik alles met een vrachtwagen zout.
quote:Op maandag 18 september 2017 17:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kom nog uit de tijd van de analoge klok.
Ik dacht dat we het over Alex Jones hadden.quote:Op maandag 18 september 2017 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt dat de idioterie van die linkscommunisten met hun maakbare samenleving minder eng?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |