Gaat goed.quote:Op maandag 18 september 2017 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker geil vandaag. En met jou?
Waar is GGMM eigenlijk?quote:Op maandag 18 september 2017 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
Het doet me deugd om te constateren dat we weer zo'n gezellige groep hebben in de SC.
Dan vraag je om aangereden te worden.quote:Op maandag 18 september 2017 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Foeilelijk. Blauw met roze () stippen.
Beetje wel.quote:Op maandag 18 september 2017 18:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan vraag je om aangereden te worden.
JIJ OOK ALquote:Op maandag 18 september 2017 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen grote bek tegen Jojoortje he.
quote:Op maandag 18 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanaf nu alle chips die jij koopt over datum is.
Hey Scrumquote:Op maandag 18 september 2017 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond vrienden en vriendinnen.
Produceren jullie daar wel iets anders daar in Tukkerland? Of eten jullie rechtstreeks van het land?quote:
moet jij nodig zeggen bigquote:
oke onze vriendschap is voorbijquote:Op maandag 18 september 2017 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanaf nu alle chips die jij koopt over datum is.
Ze hebben speciaal voor mij een cryptoforum geopend.quote:Op maandag 18 september 2017 17:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goffedomme Typo!!!
Sinds wanneer ben jij blauw of heb je de taken overgenomen van LBM?
Ik snap nooit zo goed waarom ze daar altijd mad zijn terwijl ze psv wegspeelden met 10 manquote:Op maandag 18 september 2017 18:49 schreef KingRoland het volgende:
het is weer genieten in het feyenoord-topic
Dan kun je ontkrachten dat ik veel TR's zet.quote:Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef Typisch het volgende:
Wat ook wel leuk is om te zien wie er nou daadwerkelijk van die hypocrietje klootzakjes zijn die op alles en iedereen intrappen om dan vervolgens wel zelfs constant te TR'en.
quote:Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef Typisch het volgende:
Wat ook wel leuk is om te zien wie er nou daadwerkelijk van die hypocrietje klootzakjes zijn die op alles en iedereen intrappen om dan vervolgens wel zelfs constant te TR'en.
Kun je TR's zien in subfora waar je geen mod bent?quote:Op maandag 18 september 2017 18:59 schreef Typisch het volgende:
denk het wel danquote:Op maandag 18 september 2017 19:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je TR's zien in subfora waar je geen mod bent?
Heel de foks, ja.quote:Op maandag 18 september 2017 19:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je TR's zien in subfora waar je geen mod bent?
Hoeveel positieve notes heb ikquote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de foks, ja.
Ook alle notes.
Al paar keer smakelijk gelachen, ook om die van mezelf.
heb jij mijn 300ste, neem aan positieve, note gegeven?quote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de foks, ja.
Ook alle notes.
Valt mij tegenquote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef vincenzo78 het volgende:
Nog nooit een TR geplaatst en nog nooit een note ontvangen.
jaquote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Saind het volgende:
Ik snap het punt van die notes niet zo
je kunt min of meer oneindig notes sparen zonder ban toch?
Ja, boeit mij ook geen zier.quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Saind het volgende:
Ik snap die hele notes betekenis nietquote:Op maandag 18 september 2017 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de foks, ja.
Ook alle notes.
Het is een soort van kladblokje voor mods.quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Saind het volgende:
Maar boeit dat de mods dan?quote:Op maandag 18 september 2017 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een soort van kladblokje voor mods.
Als je wat goeds, kuts of structureel doet kunnen de mods dat aangeven.
Het is niet x aantal notes = ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |