Misschien kan je dit in BNW voortzetten.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:22 schreef napoleonfour het volgende:
Wel een aparte nevenfunctie, ben je bestuurslid en voorzitten van een keten. Weet niet of die knaap over de vergunningen gaat..
van mij welquote:Op dinsdag 12 september 2017 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan er ook een lekker wijf in de op ipv Gio? of iets gender/club neutraals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onlo knal dit in de OP
lolquote:
pizzaatje tonno #viesdikquote:Op dinsdag 12 september 2017 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Witte rijst, masala kip/aardappel en groentemix.quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shoarma kip.quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maai gebber is maai best friend...quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die GL reclame is echt te walgelijk voor woorden.
Ook aan het kijken.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]daarom zei ik het ook
Kapo![]()
journaal nu
Ik kijk liever die van 19.30quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]daarom zei ik het ook
Kapo![]()
journaal nu
quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:13 schreef Caland het volgende:
A man from north Wales has been fined $330 (¤276) by American police after he swam across the Hoover Dam on a stag do, apparently making himself the first person to make it across the reservoir alive.
Arron Hughes, a 28-year-old forklift driver, had reportedly been partying for 37 hours in Nevada when he decided to jump into the water and swim across it.
“It was around 40-45 degrees outside and we were on a stag do in Vegas. You go to Vegas to have fun, don’t you? We made The Hangover look tame,” he told the Daily Post.
“We were all just standing there, and I thought, fuck it! I’m going for a swim.”
Some 275 people have reportedly died at the site in the last 10 years.
“I don’t have any regrets,” Mr Hughes told the BBC." I even have a tattoo saying no regrets, that’s the type of person I am".
Wat
Een
God
He did, however, admit the swim was “drink fuelled”.quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:13 schreef Caland het volgende:
A man from north Wales has been fined $330 (¤276) by American police after he swam across the Hoover Dam on a stag do, apparently making himself the first person to make it across the reservoir alive.
Arron Hughes, a 28-year-old forklift driver, had reportedly been partying for 37 hours in Nevada when he decided to jump into the water and swim across it.
“It was around 40-45 degrees outside and we were on a stag do in Vegas. You go to Vegas to have fun, don’t you? We made The Hangover look tame,” he told the Daily Post.
“We were all just standing there, and I thought, fuck it! I’m going for a swim.”
Some 275 people have reportedly died at the site in the last 10 years.
“I don’t have any regrets,” Mr Hughes told the BBC." I even have a tattoo saying no regrets, that’s the type of person I am".
Wat
Een
God
wat aardig van je!quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:50 schreef JanCees het volgende:
Net een euro gegeven aan het spierfonds
Ze kweken gvd maar zelf spierenquote:Op dinsdag 12 september 2017 18:50 schreef JanCees het volgende:
Net een euro gegeven aan het spierfonds
heyy Opperquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt hem beter eens legen.
ik ga zeker kijken!!quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heyy Opperkijk je vanavond mee naar juve - bayern?
ik pak er straks een lekker biertje bijquote:Op dinsdag 12 september 2017 19:47 schreef KingRoland het volgende:
ik ga Spa water drinken. Het is een drukke dag vandaag zoals jullie kunnen zien.
Ik spreek jullie in het Juv - Barca topic
Ik ga in bad.quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:47 schreef KingRoland het volgende:
ik ga Spa water drinken. Het is een drukke dag vandaag zoals jullie kunnen zien.
Ik spreek jullie in het Juv - Barca topic zometeen.
WOW. Dat ben ik ook.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
En hoe was jouw dag Jojoortje? Je komt een beetje vermoeid over.
Tijd voor een heerlijk kopje koffie!quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WOW. Dat ben ik ook.
Dag verder prima, maar het was een lange werkdag.
Al op.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een heerlijk kopje koffie!
Ik maak tegenwoordig zelf ijsthee. Gvd lekker gvd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Al op.Wordt anders te laat voor mij.
Ik drink de laatste tijd zowaar ook best wat groene thee.
Groene thee aardbeiquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Groene thee schijnt erg gezond te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
Ik vind die erg lekker.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groene thee schijnt erg gezond te zijn.
[..]
Hoe?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik maak tegenwoordig zelf ijsthee. Gvd lekker gvd.
3 flessen vol in de koelkast staan nu
Goed.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Net klaar met eten. Hoe is het met de heren en dames hier?
Belgen he. Om 22u staat er hier nog een rij voor het frietkot op een doordeweekse dag.quote:
Water koken, 3 of 4 zakken thee er in hangen. Eventueel beetje honing, citroensap of wat anders om het wat op te leuken er in. Even af laten koelen en in de koelkast. Als je dat nu zou doen heb je morgen ijsthee.quote:
Bedankt Rudolph.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water koken, 3 of 4 zakken thee er in hangen. Eventueel beetje honing, citroensap of wat anders om het wat op te leuken er in. Even af laten koelen en in de koelkast. Als je dat nu zou doen heb je morgen ijsthee.
Er wordt naar gevraagd. Normaal post ik mijn eten of drinken kort en bondig. Zou jij nog wat van kunnen leren.quote:
klinkt smerigquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water koken, 3 of 4 zakken thee er in hangen. Eventueel beetje honing, citroensap of wat anders om het wat op te leuken er in. Even af laten koelen en in de koelkast. Als je dat nu zou doen heb je morgen ijsthee.
Is lekker. Al moet je wel een beetje puzzelen met welke thee je lekker vindt.quote:
Wat schafte de potquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Net klaar met eten. Hoe is het met de heren en dames hier?
Beter dan dat suikerwater uit pakkenquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is lekker. Al moet je wel een beetje puzzelen met welke thee je lekker vindt.
Maar ik ben dan ook erg fan van ijsthee.
Si. En ook zo gedaan verder.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan dat suikerwater uit pakken
Litertje voor 4 zakken?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Si. En ook zo gedaan verder.
Goedkoper, lekkerder (want naar eigen smaak) en niet bijzonder slecht voor je.
Heb om 22.00 meestal ook alweer honger.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belgen he. Om 22u staat er hier nog een rij voor het frietkot op een doordeweekse dag.
Yes.quote:
Dik everzwijnquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb om 22.00 meestal ook alweer honger.
Ik merk dat mijn opmerking nogal aankomt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er wordt naar gevraagd. Normaal post ik mijn eten of drinken kort en bondig. Zou jij nog wat van kunnen leren.
Welke thee doe jij er in? Zwarte thee?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat je gewoon dik bent.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb om 22.00 meestal ook alweer honger.
Idd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er wordt naar gevraagd. Normaal post ik mijn eten of drinken kort en bondig. Zou jij nog wat van kunnen leren.
Toevalligerwijs at ik enkele dagen terug ook massala curry.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfgemaakte massala curry, wokgroente, rijst.
Zou geen zwart pakken, wordt je opgefokt van. Zou rooibos pakken of fruitthee afhankelijk van de smaak die je wilt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Welke thee doe jij er in? Zwarte thee?
Ga het serieus een keer doen. Met warm weer zeker ook lekker, paar ijsklontjes er in.
tik 'm aan broederquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Toevalligerwijs at ik enkele dagen terug ook massala curry.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou geen zwart pakken, wordt je opgefokt van.
L_L kan je daar wel mee helpen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga morgen uit eten met mijn chick. Denk Grieks.
Hoppa. Lekker.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat zou een heerlijk toetje kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
L_L kan je daar wel mee helpen.
Mijn vriendin lust dat niet dus die sla ik ook maar achterover dan.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
De Griekse standjes lijken me daarentegen niks.
Nee, dat is op z'n Russisch. Amateur.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat op zijn Grieks tussen de tieten was.
Daar weet Opper alles van.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat is op z'n Russisch. Amateur.
Oh.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat op zijn Grieks tussen de tieten was.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Niet alleen missionaris doen voor voortplanting
babies komen niet van niks maatquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien wil je vrouw de komende maanden wel niks van je als je geluk hebt.
Nummer 2 gauw on the way? Als het aan jullie beide ligt?quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
babies komen niet van niks maat
Ik kan je daar wel mee helpen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb jij ook je FM CV opgestuurd naar Crystal Palace?quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan je daar wel mee helpen.
Ja, fijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan je daar wel mee helpen.
tuurlijk. Zou ik best kunnen coachen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij ook je FM CV opgestuurd naar Crystal Palace?
Aquariumpje verkocht via MP. Niet opgelicht.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aquariumpje verkocht via MP. Niet opgelicht.
Die had ik ook twee. Heb ik er bij gegeven.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die had ik ook twee. Heb ik er bij gegeven.
Valt wel mee JanCees.quote:Op dinsdag 12 september 2017 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja dat loopt een aantal jaar voor
Typisch en ik zitten lekker veilig morgen.quote:
Kuipgod.quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Typisch en ik zitten lekker veilig morgen.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Typisch en ik zitten lekker veilig morgen.
Nog genoten van het voetbal Stijn?quote:
Messi was weer geweldig, dus dan is 'ja' een logisch antwoord.quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog genoten van het voetbal Stijn?
Het fantastic weer heeft me al vroeg gewekt.quote:Op woensdag 13 september 2017 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij.
Waait al best aardig jaquote:Op woensdag 13 september 2017 05:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het fantastic weer heeft me al vroeg gewekt.
lekker hoorquote:Op woensdag 13 september 2017 08:25 schreef Tarado het volgende:
heb besloten om thuis te werken, geen zin in die shit
ik ookquote:Op woensdag 13 september 2017 08:25 schreef Tarado het volgende:
Ik ook, en dat was een verstandige keuze aangezien de A13 nu dicht is.quote:Op woensdag 13 september 2017 08:25 schreef Tarado het volgende:
ben je weer op vakantie?quote:Op woensdag 13 september 2017 08:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier ook niet, wel straks 29 graden en een beetje bewolking.
Redelijk veilig vanuit mijn kantoor. Ik hoop dat het vanavond wat minder hard waait in de Kuipquote:Op woensdag 13 september 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij het onstuimige weer?
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Redelijk veilig vanuit mijn kantoor. Ik hoop dat het vanavond wat minder hard waait in de Kuip
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 13 september 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind.
Ik ben er weg van.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA
Helemaal zelf verzonnen deze ja?
Goeie
die willen ook wat meer budgetquote:Op woensdag 13 september 2017 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De brandweer kan het nu al niet meer aan hier. Echt die hele storm stelt geen ruk voor
Hier waait het amper.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij het onstuimige weer?
We moeten natuurlijk wel genoeg geld over houden om mensen die een leven lang domme beslissingen nemen op de been te houden.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De brandweer kan het nu al niet meer aan hier. Echt die hele storm stelt geen ruk voor
Zijn wij niet goed genoeg voor je? Of heb je liever een conservatieve katholieke invalshoek deze morgen?quote:Op woensdag 13 september 2017 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is m'n maat Inso als je 'm nodig hebt?
Natuurlijk ben je goed genoeg, maar je bent ook aanwezig dus het zou vreemd zijn om te zeggen 'Waar is onlogisch als je hem nodig hebt?' terwijl je hier gewoon bent.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn wij niet goed genoeg voor je? Of heb je liever een conservatieve katholieke invalshoek deze morgen?
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je goed genoeg, maar je bent ook aanwezig dus het zou vreemd zijn om te zeggen 'Waar is onlogisch als je hem nodig hebt?' terwijl je hier gewoon bent.
werk maatquote:Op woensdag 13 september 2017 09:34 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is m'n maat Inso als je 'm nodig hebt?
laffe haasquote:Op woensdag 13 september 2017 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijker. Kop.
Na deze haarscherpe analyse van jou en toch wat domme opmerking van mij kies ik maar het hazenpad.
Waarom? Ik heb net koffie en ben helemaal klaar om met jou even weer wat prangende wereldse ontwikkelingen te duiden.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijker. Kop.
Na deze haarscherpe analyse van jou en toch wat domme opmerking van mij kies ik maar het hazenpad.
1 miljoen directquote:Op woensdag 13 september 2017 09:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb net koffie en ben helemaal klaar om met jou even weer wat prangende wereldse ontwikkelingen te duiden.
Dat laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 miljoen direct
of 5 miljoen over 5 jaar
wat zou je doen
Ligt allemaal aan je huidige omstandigheden.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 miljoen direct
of 5 miljoen over 5 jaar
wat zou je doen
it dingenquote:Op woensdag 13 september 2017 09:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het doet ons deugd dit te horen JC.Wat voor werk moet je doen?
Dat zal mij nooit gebeuren maatje.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs één van mijn helden is ten prooi gevallen aan de politiek correcte links communistische idioterie.
Half miljoen nu natuurlijk. Moet wel heel vreemd gaan wil je dat over 15 jaar niet vertienvoudigt hebben.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke
500.000 nu
of 5 miljoen over 15 jaar
vertelquote:Op woensdag 13 september 2017 09:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan je huidige omstandigheden.
Niet op Herman Brusselmans klikken.quote:
quote:'Dat brengt ons bij de algemenere vraag: waarom plaats je als tijdschrift een reeks columns waarin alles en iedereen afgezeken wordt? Het is een retorische vraag natuurlijk: omdat het woede en dus clicks oplevert. In tijden waarin witte mannen zich ernstig in hun waardigheid bedreigd voelen door alles wat een kut of een kleurtje heeft, menen ze ruimte voor zichzelf te moeten creëren. '
https://www.vn.nl/herman-brusselmans-nieuwe-revu/
Mensen die "witte mannen" typen en het serieus menen mogen van mij per direct dood gaan.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet op Herman Brusselmans klikken.![]()
De reactie die je wist dat zou komen van Aafke Romeijn (zou een bekendere persoon moeten zijn):
[..]
Was het nu maar 30 gradenquote:Op woensdag 13 september 2017 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
vorig jaar was het op 13 september 30 graden in Nederland.
Feministisch, politiek correct geneuzel.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen van Aafke Romeijn (zou een bekendere persoon moeten zijn):
[..]
Kan me eigenlijk van de laatste jaren geen september meer herinneren die zo herfstig is als nu. Altijd wel met mooie nazomer volgens mij.quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 13 september 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk van de laatste jaren geen september meer herinneren die zo herfstig is als nu. Altijd wel met mooie nazomer volgens mij.
Over 2 weken is er een nieuwe hitte golf.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk van de laatste jaren geen september meer herinneren die zo herfstig is als nu. Altijd wel met mooie nazomer volgens mij.
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs één van mijn helden is ten prooi gevallen aan de politiek correcte links communistische idioterie.
ik hoop hetquote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 weken is er een nieuwe hitte golf.
zal best maar niet in NLquote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
denk het ook.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bedoeling*quote:Op woensdag 13 september 2017 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoening.
Goeiemorgen.
comeback?quote:Op woensdag 13 september 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterke comeback. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
*Hittegolfquote:Op woensdag 13 september 2017 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doet die Aafke, op zeuren na, eigenlijk voor werk?quote:Op woensdag 13 september 2017 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die kan tellen en gezond verstand gebruikt, kiest natuurlijk voor de 5 miljoen over 5 jaar ipv 1 miljoen direct.quote:
Eens.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Iedereen die kan tellen en gezond verstand gebruikt, kiest natuurlijk voor de 5 miljoen over 5 jaar ipv 1 miljoen direct.
Als je de komende 5 jaar nog lekker kan overbruggen of er zijn geen andere dringende kwesties dan kies je voor over 5 jaar, maar als ik bijvoorbeeld vanwege gezondheidskwesties of ik zou naasten kunnen helpen die het direct nodig hebben dan wordt die 1 miljoen nu ook wel heel aantrekkelijk.
ik zou het ook direct uitbetalenquote:Op woensdag 13 september 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Ik snap ook niet die figuren die 750 miljoen winnen in de loterij in Amerika en dan kiezen voor directe uitbetaling maar dan 'slechts 227' miljoen ontvangen.
Betaal mij maar uit over 30 jaar hoor, maar wel die 750 miljoen
Waarom als je dan 3x zo weinig krijgt?quote:Op woensdag 13 september 2017 11:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou het ook direct uitbetalen
227 miljoen is, mits je logisch nadenkt en dat is moeilijk voor de amerikanen, om te toveren richting een miljard binnen die 30 jaar.quote:Op woensdag 13 september 2017 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Ik snap ook niet die figuren die 750 miljoen winnen in de loterij in Amerika en dan kiezen voor directe uitbetaling maar dan 'slechts 227' miljoen ontvangen.
Betaal mij maar uit over 30 jaar hoor, maar wel die 750 miljoen
- niet 30 jaar wachtenquote:Op woensdag 13 september 2017 11:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom als je dan 3x zo weinig krijgt?
quote:Op woensdag 13 september 2017 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor he, dat er mensen op jou reageren.
[..]
dat is 750 miljoen ookquote:Op woensdag 13 september 2017 11:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
227 miljoen is, mits je logisch nadenkt en dat is moeilijk voor de amerikanen, om te toveren richting een miljard binnen die 30 jaar.
[..]
kaar.quote:Endemol blij
Nu de rechtbank in het voordeel van Endemol heeft besloten is de zaak nog niet per se gedaan. Van den Hurk kan nog in hoger beroep. Endemol laat in een reactie weten 'blij te zijn dat er na bijna vier kaar eindelijk een uitspraak is'. ,,
je krijgt toch jaarlijks uitgekeerd dan zit je binnen 10 jaar al op die 220quote:Op woensdag 13 september 2017 11:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet binnen die 30 jaar
aangezien je het nog niet hebt
Wat ik begrijp van het verhaal van Onlo is dat je over 30 jaar de volle klap krijgt. Wat jij nu voorstelt klinkt wel logischer.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
je krijgt toch jaarlijks uitgekeerd dan zit je binnen 10 jaar al op die 220
Ja ze keren toch steeds delen uit. Man man man. Moet ik je dat ook volledig toelichten?quote:Op woensdag 13 september 2017 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat ik begrijp van het verhaal van Onlo is dat je over 30 jaar de volle klap krijgt. Wat jij nu voorstelt klinkt wel logischer.
Ik bracht jou terug naar waar je hoort. Niet per se waar je al gepost hebt. Dramaqueen.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ze keren toch steeds delen uit. Man man man. Moet ik je dat ook volledig toelichten?
Onze huisadvocaat begrijpt dit niet. Onze VBL mod is wat verward bezig.
Man man man. Waar gaat dit toch allemaal naar toe op de vroege morgen
Weet ik veel hoe die loterijen in amerika werken man. Loterijen zijn kansloos.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ze keren toch steeds delen uit. Man man man. Moet ik je dat ook volledig toelichten?
Onze huisadvocaat begrijpt dit niet. Onze VBL mod is wat verward bezig.
Man man man. Waar gaat dit toch allemaal naar toe op de vroege morgen
Eensquote:Op woensdag 13 september 2017 11:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die loterijen in amerika werken man. Loterijen zijn kansloos.
Maar Maarquote:Op woensdag 13 september 2017 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Technisch gezien heb je gelijk. Maar kom Drizzt. Maar heel Nederland heeft er al een halve dag op zitten, lui varken.
Is het in het gezegde niet apropos?quote:Op woensdag 13 september 2017 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Zie je wat er van komt. Ik raak compleet van mijn a propos
Was iets na 9u wakker en besloot te blijven liggen en me nog één keer om te draaien. Toen was het ineens 11:30quote:Op woensdag 13 september 2017 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Technisch gezien heb je gelijk. Maar kom Drizzt. Maar heel Nederland heeft er al een halve dag op zitten, lui varken.
Geen idee. Leef je uitquote:Op woensdag 13 september 2017 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is het in het gezegde niet apropos?
Beide vormen zijn correct, maar het gebruik verschilt. De betekenis van à propos is: trouwens. In de uitdrukking is het echter: hij raakt van zijn apropos (aaneen).quote:
Ik ga snel even een bakje kwark kopen.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beide vormen zijn correct, maar het gebruik verschilt. De betekenis van à propos is: trouwens. In de uitdrukking is het echter: hij raakt van zijn apropos (aaneen).
https://apps.nrc.nl/stijlboek/-propos-apropos
nog geen idee dus.
quote:Op woensdag 13 september 2017 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was iets na 9u wakker en besloot te blijven liggen en me nog één keer om te draaien. Toen was het ineens 11:30
Dat geloof ik ook niet nee.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik graag zou willen ruilen met hem.
Geen van beide.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:21 schreef Divje het volgende:
Zal ik zo Despicable Me 3 of Baby Driver gaan kijken?
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik graag zou willen ruilen met hem.
quote:
Tot zover de legendarische uitspraken van de heer Bronson.quote:
Ik heb verder geen idee wie Bronson is..quote:Op woensdag 13 september 2017 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]Moet ik daar nou mee.
[..]
Tot zover de legendarische uitspraken van de heer Bronson.
Een trol die geregeld in het Feyenoord topic te vinden is.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wie Bronson is..
Aha. Veel plezier trouwens vanavond.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trol die geregeld in het Feyenoord topic te vinden is.
Hij post er zojuist weer, de boefquote:Op woensdag 13 september 2017 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aha. Veel plezier trouwens vanavond.
Wel een goede film.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wie Bronson is..
Kijk mevrouw Lange_Lans daar al naar uit?quote:
Onder andere.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kijk mevrouw Lange_Lans daar al naar uit?
1 keer per week. Als ik het vaker doe raakt het geïrriteerd.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2017 13:16 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Enorm mad ben jij zeg. Echt genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |